Dat zei ik vanmiddag al....sterker nog; toen ik eruit moest zei ik het alquote:
Laat je ze dinsdag bezorgen?quote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmiddag al....sterker nog; toen ik eruit moest zei ik het al![]()
Maar ik ben nu aan het hyperen over m'n aanstaande nieuwe kleertjes
Ik zei het vanmorgen vroeg. En vanmiddag op het feestje. En nu ook weer een beetje.quote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmiddag al....sterker nog; toen ik eruit moest zei ik het al![]()
Maar ik ben nu aan het hyperen over m'n aanstaande nieuwe kleertjes
Woensdag, want ze bezorgen alleen 's middags en dinsdagmiddag zijn we er niet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Laat je ze dinsdag bezorgen?
jahquote:
Jah, de jurrekies zijn al duur zat.quote:Op zondag 20 november 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Woensdag, want ze bezorgen alleen 's middags en dinsdagmiddag zijn we er niet.
En ik vertik het om een euro extra voor 's avonds te betalen
KlusTombo!quote:Op zondag 20 november 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jah
vanmiddag nog 3 uur kozijnen staan schuren bij vriendin
Morgen oppassen, dinsdag gipsplafond maken...quote:
Of de was van het wasrek gooien om er vervolgens op te gaan liggen?quote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Of bakjes met allerlei kleine prulletjes omgooien?
Goezzo ing!quote:Op zondag 20 november 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dapper!quote:Op zondag 20 november 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jah
vanmiddag nog 3 uur kozijnen staan schuren bij vriendin
Nou, idd....en ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ze er dus al rond 17 uur zijn ipv tussen 18 en 21quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
Is het normaal dat jonge katers stoomboten slopen?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Of bakjes met allerlei kleine prulletjes omgooien?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of de was van het wasrek gooien om er vervolgens op te gaan liggen?
Trusten Qwutquote:
Dat doe ik ook nooit..... woensdag is ook best snelquote:Op zondag 20 november 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trusten Cattekequote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
Laf o laf.![]()
![]()
Maar ze mogen nu elkaar laffen (platonisch, ze weten niet anders) in hun kamer, ik ga bedwaarts.
Voor 11 december zeker?quote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Zooooooooooooooo, verlanglijstje ingeleverd bij mn moeder sinterklaas
Daaromquote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nooit..... woensdag is ook best snel![]()
Jaquote:
quote:Daarom![]()
Tevens de enige dag in m'n weekje vrij waarop ik nog es iets voor mezelf kon doen, maar nu moet ik dus 's middags ook nog thuisblijven
quote:Op zondag 20 november 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
[..]leuk he, vrij zijn
Ik heb zin om gewoon met kerst in mn eentje bij shabu te gaan lunchen; inclusief vrij drinken en dinergerechtjes voor 32,50
Aan de andere kant; december vliegt altijd voorbij met rennen, vliegen, moeten enz.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aan de andere kant; december vliegt altijd voorbij met rennen, vliegen, moeten enz.
Des te leuker ist om in januari nog wat leuks tegoed te hebben![]()
quote:
Ohhhhhhh daar heb ik ook naar zitten kijkenquote:Op zondag 20 november 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
[..]leuk he, vrij zijn
Ik heb zin om gewoon met kerst in mn eentje bij shabu te gaan lunchen; inclusief vrij drinken en dinergerechtjes voor 32,50
quote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
Tombo, de kerstbrunch incl alle drankjes en dinergerechtjes is 27.50
http://www.shabushabu.nl/kerst2011
Ik denk dat ik mijn ouders er tweede kerstdag mee naar toe neem, serieusquote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb de eerste kerstdag mn neefje en de tweede in principe nog vrij, ik ga slachtoffers zoeken
Josh is x-factor US, Craig is UKquote:Op zondag 20 november 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh wacht wacht... Craig... is Halo, toch?
Niet Josh Krajcik... da's die brute? Hm, met Craig er uit kan ik wel leven geloof ik
Die vond ik de laatste paar keer niet zo goed.
Ohjaquote:Op zondag 20 november 2011 23:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Josh is x-factor US, Craig is UK
Drew is US, die vind ik niet zo leuk meer..steeds van die saaie langzame liedjes.quote:Op zondag 20 november 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja![]()
![]()
Maar ik vond Craig wel erg veel van hetzelfde de laatste paar keer, telkens die gekwelde Adele-in-het-mannelijk blik. Zit die Drew dan in US of UK?
Hoe heten die? Ik kijk die groepen nooitquote:Op zondag 20 november 2011 23:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Drew is US, die vind ik niet zo leuk meer..steeds van die saaie langzame liedjes.
Bij UK vind ik die meidengroep wel leuk.
quote:Op zondag 20 november 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heten die? Ik kijk die groepen nooit
Ik ben nog nooit bij shabu geweest, maar dit ziet er wel héél aanlokkelijk uit.... even overleggenquote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
Tombo, de kerstbrunch incl alle drankjes en dinergerechtjes is 27.50
http://www.shabushabu.nl/kerst2011
Welke vestiging is bij jou het dichtst in de buurt?quote:Op zondag 20 november 2011 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij shabu geweest, maar dit ziet er wel héél aanlokkelijk uit.... even overleggen
Nee idd!quote:Op zondag 20 november 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn ouders er tweede kerstdag mee naar toe neem, serieus
Is toch geen geld, inclusief al je drankjes
Oh die zijn wel aardig ja, maar ik vind groepjes nooit zó... op de een of andere manier.quote:
Ik vind het niveau in Australie echt laagquote:Op zondag 20 november 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die zijn wel aardig ja, maar ik vind groepjes nooit zó... op de een of andere manier.
En die Andrew daar verbaasde ik me al eerder over ja
Ja maar langer zit je er haast nooitquote:Op zondag 20 november 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee idd!
Wel 2,5 uur drankjes maar he, pas op
Aan de ene kant leuk, all you can drink.quote:Op zondag 20 november 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee idd!
Wel 2,5 uur drankjes maar he, pas op
Ik drink meestal wel 4-5 drankjes tijdens het Shabububuën.quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aan de ene kant leuk, all you can drink.
Maar hoeveel drankjes hebben wij er laatst gehad in die 3 uur? 1 ijsthee en een cappuchino volgens mij![]()
Geldt dit ook in de periode voor kerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |