Waar haal je die foto vandaan dan?quote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is dat niet op de oudere foto's
[ afbeelding ]
dit ding?
Dat MOET!quote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
belangrijker, kan je rondjes rennen door die deuren?
quote:Op zondag 20 november 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar haal je die foto vandaan dan?
Da's toch niet dat ene huis?
Whut, ik heb die funda pagina nou al 123 keer bekeken denk ik en ik kan die foto nergens vindenquote:
Wij hebben ook de koelkast achter een deur, net als de vaatwasser, de magnetron ook, maar dan in de bijkeuken, dus waarom nietquote:Op zondag 20 november 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Een inbouwkoelkast en inbouwmagnetron achter deurtjes?
En die keuken zou ik het prima mee kunnen
De badkamert ook
[ afbeelding ]
Ik slaap ook in een bedsteequote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
Er zou trouwens ook eenbedstee
in zitten in het huis
iemand anders vanochtend had t gepost dacht ik, wss gekocht door makelaar oid en nu weer in de verkoopquote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut, ik heb die funda pagina nou al 123 keer bekeken denk ik en ik kan die foto nergens vinden
Nou het stomme is, dat had ik zelf nog gepost ookquote:Op zondag 20 november 2011 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iemand anders vanochtend had t gepost dacht ik, wss gekocht door makelaar oid en nu weer in de verkoop
Erg he?quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik plaste bijna in mijn broek van het lachen.![]()
Hij heeft eerder te koop gestaan hequote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut, ik heb die funda pagina nou al 123 keer bekeken denk ik en ik kan die foto nergens vinden
ik dacht al dat jij het zelf was, dus zat al zo van whutquote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het stomme is, dat had ik zelf nog gepost ook![]()
Maar ik heb dáár nooit naar de foto's gekeken, dacht dat die hetzelfde zouden zijn
De foto's zonder meubels zijn een stuk aantrekkelijker...
Da's echt raar, want die slaapkamers (twee ervan) zijn 4 x 4 meter en dat heb ik nu ook, da's echt niet heel kleinquote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dacht al dat jij het zelf was, dus zat al zo van whut![]()
en ja met meubels lijkt t heul klein
Ik heb daar wel de koelkast en magnetron in de keuken gevonden.quote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het stomme is, dat had ik zelf nog gepost ook![]()
Maar ik heb dáár nooit naar de foto's gekeken, dacht dat die hetzelfde zouden zijn
De foto's zonder meubels zijn een stuk aantrekkelijker...
dat zullen ze er wel mee bedoelen, tis ingebouwdquote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
maar dat bed is ook geen bedstee toch?
Betekent dat dat die makelaar de magnetron en koelkast eruit gejat heeft voor moeder de vrouw?quote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel de koelkast en magnetron in de keuken gevonden.
OMGquote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel de koelkast en magnetron in de keuken gevonden.
Verboden vruchten eej?quote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erg he?![]()
![]()
Als het niet mag, zeg ik het schijnbaar nog vakerderder
Die zitten nu in ZIJN keuken ingebouwd dusquote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Betekent dat dat die makelaar de magnetron en koelkast eruit gejat heeft voor moeder de vrouw?![]()
Ja, de omschrijving vond ik ook vrij bijzonder toen ik de apparaten zag.quote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG![]()
En dat noemen ze inbouwapparatuur???
Toch willikut!
Neeeeeee, maak van die kamer een inloopkastquote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
Ik pas daar ook nooit in met mijn 1.82
*sloophamer koopt bij bruingoedzaak*
'Ingebouwd' betekent in Klundert volgens mij iets anders dan in de rest van Nederland.quote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zullen ze er wel mee bedoelen, tis ingebouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |