Vast wel.quote:Op zondag 20 november 2011 20:35 schreef Drinky het volgende:
als negers niet zwart waren was er helemaal geen racisme
Kinderrovende moren bestonden. Dat is een feit.quote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef ellanor20 het volgende:
Wat en boolshit allemaal. Meschien bestond die vent niet eens
Lees je eerst even in voor je begint te blatenquote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef ellanor20 het volgende:
Wat en boolshit allemaal. Meschien bestond die vent niet eens
Misschien bedoelde ze Sint Nicolaas ipv Pietquote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees je eerst even in voor je begint te blaten
(als dat lukt)
Blanken horen als horige voor een heer te werkenquote:Op zondag 20 november 2011 21:22 schreef Chiich het volgende:
Net als dat een vrouw bij de keuken hoort, hoort een neger in de velden voor een hongerloon voor de blanken te werken.
En waar hoort een negroide vrouw dan?quote:Op zondag 20 november 2011 21:22 schreef Chiich het volgende:
Net als dat een vrouw bij de keuken hoort, hoort een neger in de velden voor een hongerloon voor de blanken te werken.
wordt moeilijkquote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees je eerst even in voor je begint te blaten
(als dat lukt)
en datquote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb dat hele eerste topic niet gevolgd, maar ik vind degene die haar na die commotie in de media een tijdje geleden nog over door blijven zaniken te treurig voor woorden. Het is gewoon een kinderfeest en zoals sinterklaas nu met zijn pieten omgaat is voor geen meter racistisch te noemen.
Als je bij alles gaat nadenken waar het oorspronkelijk vandaan komt dan valt er overal wel wat op aan te merken.
zoals wat dan? de tulp, die uit turkije komt misschien? racistisch? of de molen, enig spoorvan racisme te bespeuren in de molen? klompen? nee..quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb dat hele eerste topic niet gevolgd, maar ik vind degene die haar na die commotie in de media een tijdje geleden nog over door blijven zaniken te treurig voor woorden. Het is gewoon een kinderfeest en zoals sinterklaas nu met zijn pieten omgaat is voor geen meter racistisch te noemen.
Als je bij alles gaat nadenken waar het oorspronkelijk vandaan komt dan valt er overal wel wat op aan te merken.
En daar gaat het dan toch om?quote:Op zondag 20 november 2011 22:13 schreef okiokinl het volgende:
[..]
zoals wat dan? de tulp, die uit turkije komt misschien? racistisch? of de molen, enig spoorvan racisme te bespeuren in de molen? klompen? nee..
sinterklaas met zn negerslaafjes?
ja. je woorden zeggen het al. zoals sinterklaas nu met ZIJN pieten omgaat..
en dat het gewoon een kinderfeest is, lijkt me ook geen excuus. als de neo nazis hun kindertjes een gemene jood voorschotelen die een dansje doen, elk jaar, is het ook niet genoeg om te denken; is toch gewoon een kinderfeest..
Dat dikgedrukte is best grappig. Alsof Sint echt bestaat en 'vroeger' negerslaafjes verzamelde in Spanje, die dan in de wintermaanden pakjes moesten inpakken op water en broodquote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En daar gaat het dan toch om?
Wat heeft het verleden oprakelen nu voor zin?
Let bygones be bygones.
Daar zeg je me wat, die werkt in de velden voor een hongerloon en bereid daarna een maaltijd voor de superieure blanke?quote:Op zondag 20 november 2011 21:38 schreef EvanStone het volgende:
[..]
En waar hoort een negroide vrouw dan?
Yep, hij neemt het allemaal een beetje té serieus en vergeet dat het geacht wordt gewoon een leuk feest te zijn. Een Nederlandse traditie. Maar nee, alles wat je maar kunt verzinnen wordt er bij gehaald om het feest de kop in te drukken of in ieder geval te veranderen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte is best grappig. Alsof Sint echt bestaat en 'vroeger' negerslaafjes verzamelde in Spanje, die dan in de wintermaanden pakjes moesten inpakken op water en brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |