Ze klinkt tof liefquote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kijkt zeker voor de 1e keer? of heb je altijd het geluid uitstaan?
Oh heerlijk, ik en mijn zus maken Lucia Marthas ook altijd belachelijkquote:Op zondag 20 november 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik vind die losse hiphop-pasjes naast elkaar zo vreselijk Lucia Marthas.
Nina is lief.quote:
Positieve maar!quote:
Ja, maar dat nichtje is drie en Celine toch echt volwassen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:22 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Als je nichtje van drie iets tegen je zegt, dan begin je toch ook niet spontaan te kotsen
Die eindposes zijn geniaal. Voorover gebogen, hand op de gebogen knie, andere hand op de onderrug en lachennnnn!quote:Op zondag 20 november 2011 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh heerlijk, ik en mijn zus maken Lucia Marthas ook altijd belachelijk.
QFTquote:Op zondag 20 november 2011 20:22 schreef Ewelina het volgende:
TT hoefde wmb niet aangepast te worden.
Nina is een schatje, dat kan niet andersquote:Op zondag 20 november 2011 20:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nina is lief.
Deze choreo had uit Dance Central 2 kunnen komen.
Dat is maar goed ook, ze praat poep!quote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef Ewelina het volgende:
Mijn god, dat haar van Euvgenia leidt echt af van het commentaar.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef Pheno het volgende:
De effecten van Chernobyl zijn te zien in het haar van Euv.
Dat borsthaar ookquote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef Ewelina het volgende:
Mijn god, dat haar van Euvgenia leidt echt af van het commentaar.
Daar had ik nog niet op gelet, de ontplofte coupe eist al mijn aandacht op.quote:
ze laten nooit de liften/salto's zienquote:Op zondag 20 november 2011 20:25 schreef Chuphinh het volgende:
Ik heb de salto gemist. Waarom herhalen ze dat niet...
"Dat moet een J zijn."quote:
Je zou bijna de kleur van haar bh kunnen zien.quote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef Crohnjurist het volgende:
Euvgenia heeft trouwens wel een diep uitgesneden ding aan!
Mental image, please stopquote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je zou bijna de kleur van haar bh kunnen zien.
Als ze er een zou dragen dan.
QFTquote:
Dat zou pas de 1e keer zijn!quote:
Oh, denk het ook niet, niets van gezien of gehoord.quote:Op zondag 20 november 2011 20:28 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ooit een tijdje terug es iemand met zn knie. Was niet echt ernstig ofzo verder
is lorenzo aanwezig?quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:28 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ooit een tijdje terug es iemand met zn knie. Was niet echt ernstig ofzo verder
Totaal gemist dan! Maar er is natuurlijk ook geen aandacht aan besteed.quote:Op zondag 20 november 2011 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, denk het ook niet, niets van gezien of gehoord.
Voet in sneequote:Op zondag 20 november 2011 20:28 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dit jaar alleen een voet tussen de deur toch?
Er was ooit iets met Lorenzo maar ik weet niet helemaal wat het was, volgens mij een nagel gescheurd.quote:
Ah, uitgegleden.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:29 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog wel een mentale blessure van Virgil.
twitter:Veldhuis_Kemper twitterde op zondag 20-11-2011 om 20:27:05V: de rol van Cornetto wordt vanavond gespeeld door Yevgenia... #sytycd reageer retweet
En ik krijg iedere week weer last van mn oren door n zeker Celinequote:Op zondag 20 november 2011 20:29 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog wel een mentale blessure van Virgil.
bazen nrquote:Op zondag 20 november 2011 20:31 schreef Pheno het volgende:
Dit is zo herkenbaar, meebleren met ZOmbie in de auto
Het is dan ook een geweldig nummer.quote:Op zondag 20 november 2011 20:31 schreef Pheno het volgende:
So you think you can randstad.quote:Op zondag 20 november 2011 20:31 schreef Pheno het volgende:
Live bij mij in de buurt? De dichtstbijzijnde is minimaal anderhalve uur enkele reis.
De rest is Duitsland.quote:
Wie doet 'm nog meer inclusief poging tot accent?quote:Op zondag 20 november 2011 20:31 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie doet 'm nog meer inclusief poging tot accent?
quote:Op zondag 20 november 2011 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie doet 'm nog meer inclusief poging tot accent?
Even roeren.quote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
Gin meekover mar un teekover! Oh, waar is ons sausmeisje trouwens?
wie is sausmeisje?quote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:35 schreef Ewelina het volgende:
Celine heeft eindelijk eens iets aan wat niet hoerig is.
Ik ook nog zijn teennagels.quote:
Die heeft visite toch?quote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
Vandaag heeft de kappersleerling de stijltang voor het eerst gebruikt.quote:
Ik vrees dat ze alleen stoppen als ze groeihormonen neemt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef livelink het volgende:
Ze moeten nu eens ophouden met dat "Kleine Nina". Dat begint me echt mateloos te irriteren.
Die draag ik toch nooit.quote:
thanksquote:
Sowieso, al die bijvoeglijke naamwoorden. Alsof we zelf al niet genoeg stempels op mensen drukken, wordt 't in dit programma tot in den treure voorgekauwd.quote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef livelink het volgende:
Ze moeten nu eens ophouden met dat "Kleine Nina". Dat begint me echt mateloos te irriteren.
Of steelt ze.quote:
Nee, omdat je dan met 'r moet praten.quote:
vind je het gekquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, omdat je dan met 'r moet praten.
Ik denk niet dat hij een keurmerk heeft dat zegt dat hij mijn horloge kan repareren indien nodigquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, omdat je dan met 'r moet praten.
truequote:
hou opquote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Stel dat je les van haar hebt en ze praat door een microfoon...
Hij maakt het vast wel. Of je het terugkrijgt is een andere zaak.quote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een keurmerk heeft dat zegt dat hij mijn horloge kan repareren indien nodig
Sausmeisje kreeg bezoek vanavond, en dat was kennelijk belangrijker dan so you thinkquote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
Net als die jurk die Marleen aanhad in haar eerste en enige live-showquote:Op zondag 20 november 2011 20:40 schreef Misstique het volgende:
Jaaaaa jongens en meisjes, de quick step is jong en hip!
Kut, daar gaat me 500+ euro.quote:Op zondag 20 november 2011 20:39 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Hij maakt het vast wel. Of je het terugkrijgt is een andere zaak.
Ik zie alleen maar glitter.quote:Op zondag 20 november 2011 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan toch niks zien met zo'n jurk!
Vergeleken met de vuilniszak van vorige week en de Wallen-inspired Moulin rouge outfit is dit alleszins een verbetering.quote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef Daph_ het volgende:
Die jurk is echt vreselijk - ik volg helemaal niks van die dans
ik werd afgeleidquote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef Daph_ het volgende:
Die jurk is echt vreselijk - ik volg helemaal niks van die dans
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 20-11-2011 om 20:42:35Celine en Juvat, veel sparkle maar dat kwam vooral door de jurk van Celine.. Hoog boeren wals gehalte helaas.. #sytycd reageer retweet
quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef Chuphinh het volgende:
Ik vind juvat nog irritanter praten.
Ja dat mag ook wel eens gezegd worden!
True. Celine heeft de vreselijkste kledingquote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vergeleken met de vuilniszak van vorige week en de Wallen-inspired Moulin rouge outfit is dit alleszins een verbetering.
slowstepquote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef Misstique het volgende:
Ja, Kef, een langzame quick step is toch geen quick step te noemen of wel?
Ja, dat vond ik dus ook.quote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef Cee het volgende:
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 20-11-2011 om 20:42:35Celine en Juvat, veel sparkle maar dat kwam vooral door de jurk van Celine.. Hoog boeren wals gehalte helaas.. #sytycd reageer retweet
Celine is eigenlijk Area 51?quote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef F_JD het volgende:
Dat was dé bedoeling van die hele jurk, Dan! We mochten niets zien...
Heel leuk... mmmquote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef Misstique het volgende:
Ja Jan, zonder jurk was het ook leuk geweest.
Het kapsel en ei-hoofd heeft ze al. Ik zeg: win!quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Pheno het volgende:
Celine moet meedoen met 'So you think you are Wiske?' voor de nieuwe Suske en Wiske-film.
Dat was net prominent in beeld bij Nina.quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een telefoonnummer voor?
quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bel 0900-Celine om één stem van haar totaal AF te halen!quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds betekenen dat Celine in plaats van Anna door gaatquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was net prominent in beeld bij Nina.
Volgens mij is zij hoofdsponsor ofzo.quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Grote kans van wel natuurlijk, een aflevering zonder Isabel doen ze volgens mij nooit aan
Haar wekelijkse uitlaatklep.quote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij is zij hoofdsponsor ofzo.
Was het maar waarquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Bel 0900-Celine om één stem van haar totaal AF te halen!
nooit zo opgelet in het begin van sytycdquote:
Ik ook!quote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind haar soms wel mooi choreograferen.
o neequote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef Crohnjurist het volgende:
Isabel komt vast straks nog bij de tweede ronde dansen...
Nee, dat is het niet bestaande verhaal!quote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef Misstique het volgende:
Handig om over een dans te zeggen: ik zie teveel beweeg beweeg beweeg.
Wat wil ze dan? Standbeelden?
Ken ik niet. In ieder geval eens geen Adele. Oh wacht dat is bij TVoH.quote:
Kaarsjes , want ze zijn bang voor een stroomuitval.quote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerste keer dat ze mooi licht hebben in de show.
Meysam is ook de vrouw in dit paar.quote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Chuphinh het volgende:
Anne beweegt trouwens wel heel mannelijk.
quote:
Ja dat vond ik ook supergaaf!quote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Cee het volgende:
Mooi hoor.Vooral dat gedeelte waar ze haar benen wijd en gehoekt heeft en haar voeten gehoekt en hij haar als een soort draaimolen ronddraait.
Uit het publiek.quote:Op zondag 20 november 2011 20:54 schreef WillemijnB het volgende:
Oeh die nijlpaardknuffel van Anna! Waar komt die vandaan?!
Anna heeft ook het lichaam van een body builder. Check haar nek dan.quote:
Dat is verfrissend. Eens geen Isabelle. Maar ik vond het een dans, meer niet. Het deed me niets.quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook wel fijn om een keer geen overemotionele feministische mannenhaatdans te zien bij modern.
Ja en haar lelijke mannenbenen!quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Anna heeft ook het lichaam van een body builder. Check haar nek dan.
Net zo breed als haar hoofd.
nu je het zegtquote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Anna heeft ook het lichaam van een body builder. Check haar nek dan.
Net zo breed als haar hoofd.
Ik ook, elke ochtend zie ik er weer 1 in de spiegel als ik mijn tanden poets.quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Jóh!![]()
*heeft iets met nijpaarden*
Wil je soms zeggen dat Issuebelle een probleem heeft met mannen ofzo?quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook wel fijn om een keer geen overemotionele feministische mannenhaatdans te zien bij modern.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, elke ochtend zie ik er weer 1 in de spiegel als ik mijn tanden poets.
Zou der wel doen. Daar niet van.quote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja en haar lelijke mannenbenen!
lelijk is ze nietquote:
Jij zou ook Celine doen, op jouw mening kunnen we niet echt afgaan...quote:
Nou, bij Sedrig trek ik toch echt wel een grens hoor!quote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij zou ook Celine doen, op jouw mening kunnen we niet echt afgaan...
scherpquote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij zou ook Celine doen, op jouw mening kunnen we niet echt afgaan...
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 20-11-2011 om 20:54:47Wat een heerlijk vrolijk ongecompliceerde #sytycd choreo van @ConnyJanssen voor @AnnaSYTYCD & Meysam! PRACHTIG!!! reageer retweet
Rinusquote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef WillemijnB het volgende:
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 20-11-2011 om 20:54:47Wat een heerlijk vrolijk ongecompliceerde #sytycd choreo van @ConnyJanssen voor @AnnaSYTYCD & Meysam! PRACHTIG!!! reageer retweet
Vooral door het begin van de serie. Ze leek zó bazig, altijd vooraan staan, alsof ze de leider was.quote:
Zou jij haar tegenspreken als je tegenover haar stond?quote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooral door het begin van de serie. Ze leek zó bazig, altijd vooraan staan, alsof ze de leider was.
Die is veel te blij dat hij weer met haar danst. Zeker na Juvat vorige week.quote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef IbeBen het volgende:
Kijk die Anthony hele tijd zn arm om Nina houden
Ja, ducttape doet een hoop.quote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef IbeBen het volgende:
Hij kijkt Juvat nu ook nooit meer aan.quote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die is veel te blij dat hij weer met haar danst. Zeker na Juvat vorige week.
he is in lovequote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef IbeBen het volgende:
Wie niet.quote:
Ik zie hier ook wel een flinke rol van het productieteam in, die hebben natuurlijk al gauw hun favorieten (met een levensverhaal) in hun eye sight.quote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooral door het begin van de serie. Ze leek zó bazig, altijd vooraan staan, alsof ze de leider was.
Toen dacht ik dat het kwam doordat ze verreweg de oudste wasquote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Zou jij haar tegenspreken als je tegenover haar stond?
Nou? Nee ik dacht het ook niet
Dat helpt niet echt nee.quote:Op zondag 20 november 2011 21:03 schreef F_JD het volgende:
[..]
Ik zie hier ook wel een flinke rol van het productieteam in, die hebben natuurlijk al gauw hun favorieten (met een levensverhaal) in hun eye sight.
ze heeft ook tudb gewonnenquote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Why not?quote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Zou jij haar tegenspreken als je tegenover haar stond?
Nou? Nee ik dacht het ook niet
Peace and happiness on earthquote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat nou als die Plus-mensen in hun eigen mes vallen.
hiephop en dieskooquote:Op zondag 20 november 2011 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, de open bloesjes en flodderige jurkjes. Hallo Isabelle.
Zeg nou niet dat je verbaasd bent dat ze dat niet doet.quote:
Ze klinkt vast als een Japanse.quote:Op zondag 20 november 2011 21:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zeg nou niet dat je verbaasd bent dat ze dat niet doet.
dit is toch best aardigquote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef Chuphinh het volgende:
Ze zijn eropuit om Juvat eruit te krijgen
Ja, maar het haalt het niet bij de andere jazz/moderne performances.quote:
Ah, dan kan ik d'r nog wat verstaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |