wanneer zit dat in de planning Kaas en Lein?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:04 schreef golfer het volgende:
Ja, het mot niet gekker worre. Straks gaan ze nog eens echt verhuizen na ruim een half jaar klussen en verbouwen.
Vandaag!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 07:43 schreef MissHobje het volgende:
wanneer zit dat in de planning Kaas en Lein?
Heel goed!quote:Op zondag 26 februari 2012 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bij ons is 't schoenen uit binnen. Iedereen.
Nou da's mooi, dan hoeft Kaas morgen alleen een stekkerdoosje en wat draad te halenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:46 schreef exlurker het volgende:
Als alles aangesloten is zoals het hoort heb je voor de aansluiting alleen de rode en blauwe aders nodig
Jahoor. Rotpunkt is dat.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:08 schreef faptist het volgende:
Wat een mooie verbouwing en wat een Prachtige keuken.
mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar je de kastjes vandaan hebt?
rood en blauw is het aderpaar dat je nodig hebt. let wel op dat er niemand dat nummer belt als je er aan bezig bent. anders prikkelt het aan de vingers.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:35 schreef kaasplankje het volgende:
BedanktBehalve de wasmachine is alles veilig overgekomen. Alleen heb ik wel een vraag voor de telecom-Fok!-ker. We hebben voor de internetverbinding een stopcontact-stekkerdoos nodig. Nu is dit onze begin-situatie [ afbeelding ]
en ik weet wel ongeveer hoe ik hier iets op moet aansluiten, maar ik vroeg me af of er nog iemand is die het even kan en wil uitleggen. Zodat we morgen zeker weten TV kunnen kijken en kunnen internetten op ons eigen netwerk, in plaats van via het onbeveiligde netwerk van een van de buren
Aldus Leintjeuh
Als het goed is, hebben we geen telefoonnummer. We hebben internet en tv via KPN zonder vaste telefoonlijn. Maar vraag me niet waarom ik dan een telefoonstekker nodig hebquote:Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef z80 het volgende:
rood en blauw is het aderpaar dat je nodig hebt. let wel op dat er niemand dat nummer belt als je er aan bezig bent. anders prikkelt het aan de vingers.
Omdat het modem op de KPN lijn wordt ingeplugd en alles verder omzet naar tv/internetquote:Op zondag 4 maart 2012 20:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als het goed is, hebben we geen telefoonnummer. We hebben internet en tv via KPN zonder vaste telefoonlijn. Maar vraag me niet waarom ik dan een telefoonstekker nodig heb
Nou, ja, de verhuisdozen staan nogsteeds in de woonkamer en de beide slaapkamers, en ze zijn ook nog niet leeg dus de echte foto's moeten nog op zich laten wachten. Als de kabels weggewerkt zijn en de gordijnen hangen (over een week of 3) komen er denk ik eer foto'squote:
het is het wachten vast waardquote:Op maandag 12 maart 2012 17:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, ja, de verhuisdozen staan nogsteeds in de woonkamer en de beide slaapkamers, en ze zijn ook nog niet leeg dus de echte foto's moeten nog op zich laten wachten. Als de kabels weggewerkt zijn en de gordijnen hangen (over een week of 3) komen er denk ik eer foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |