Hofs had ook rood moeten hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar nogmaals dus:
Chanturia verdiende rood.
Penalty werd onthouden.
penalty was sowieso 0-5. En dan had die rode kaart nog meer aan kunnen richten
Hofs verdiende ook rood hoor. Niet netjes van Cabral, maar Hofsie sloeg hem in zijn gezicht. Ik weet nog wel wat voorbeelden waar bij ons een speler zwaarder werd bestraft (kuch Fernandez kuch)quote:Op zondag 20 november 2011 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar nogmaals dus:
Chanturia verdiende rood.
Penalty werd onthouden.
penalty was sowieso 0-5. En dan had die rode kaart nog meer aan kunnen richten
Van den Brom is sowieso een verschrikkelijk figuur. De meest neppe trainer die er bestaat. Vitesse, starring John van den Brom as trainer John van den Brom. Hij acteert allesquote:Op zondag 20 november 2011 18:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ze stelden zich ook wel allemaal vreselijk aan. Zowel de spelers en publiek. En vd brom. Gelukkig werd het niet gestaakt. Bij het verlaten van het stadion: al die mensen die blijven wachten om hun middelvinger op te kunnen steken
Sinds hij weg is gegaan bij ado ben ik hem steeds minder gaan waarderen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van den Brom is sowieso een verschrikkelijk figuur. De meest neppe trainer die er bestaat. Vitesse, starring John van den Brom as trainer John van den Brom. Hij acteert alles.
Als je volgens de regels fluit is dat gewoon rood.quote:Op zondag 20 november 2011 19:02 schreef Muto het volgende:
Hofs rood geven was overdreven geweest. Net als toen met Dani.
Overigens wel een prima gozer die Dani. Hij is altijd degene die hardop telt bij rondo's op de trainingen. Ligt ook wel goed in de groep.
Misschien, maar er staat wel rood op. Ik vind zulke slaande bewegingen ook nooit zo bijzonder maar goedquote:Op zondag 20 november 2011 19:02 schreef Muto het volgende:
Hofs rood geven was overdreven geweest. Net als toen met Dani.
Overigens wel een prima gozer die Dani. Hij is altijd degene die hardop telt bij rondo's op de trainingen. Ligt ook wel goed in de groep.
Nee. Tuurlijk nietquote:Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Bij Feyenoord hebben ze geen djembees?
Geen idee.quote:Op zondag 20 november 2011 19:17 schreef Merkie het volgende:
Waarom krijgt die Abora geen rood eigenlijk?
Godzijdank niet, vind dat echt het trieste van het trieste. Dat je sfeer moet maken door middel van een trommelquote:Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Bij Feyenoord hebben ze geen djembees?
Zeker in de leer geweest bij Babovic.quote:Op zondag 20 november 2011 19:20 schreef Merkie het volgende:
Guidetti zegt altijd "gotta work harder". Of hij nou scoort of niet, of Feyenoord wint of niet.
Amabel kereltje wel.quote:Op zondag 20 november 2011 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker in de leer geweest bij Babovic.![]()
Toch vind ik het een leuk ventje. Lekker de boel opnaaien met z'n tokkiegedrag en dito oorbel.
Vond ik ook al, heel wat momentjes gemist. Maar goed, beelden van Ajax zijn belangrijker héquote:Op zondag 20 november 2011 19:22 schreef Cara het volgende:
Slechte samenvatting zeg, gaf heef van belangrijke momenten niet weer.
Waren er ook vrij veel deze wedstrijd.quote:Op zondag 20 november 2011 19:22 schreef Cara het volgende:
twitter:knechtje twitterde op zondag 20-11-2011 om 17:50:03@gidovader #Gerardmeijer Mijn respect,Om een combiganger die de bus had gemist op de achterbank mee te nemen naar Arnhem Dat is #Feyenoord! reageer retweet
20.30 EL.quote:Op zondag 20 november 2011 19:33 schreef Maastoren het volgende:
Na 00.00 nog maar even de samenvatting van EL kijken dan. Die zijn zoveel beter
Gerard Meijer(handdoekzwaaismiley)
Mooi, hèquote:Op zondag 20 november 2011 19:09 schreef Muto het volgende:
De halve lange zijde springt op bij de 0-1.
Het lijkt wel alsof de NOS medewerkers niet te motiveren zijn als het niet goed gaat met hun cluppie.quote:Op zondag 20 november 2011 19:22 schreef Cara het volgende:
Guidetti is een opperbaasquote:
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 20-11-2011 om 21:36:36Eerste prognose blessure De Vrij: ingescheurde enkelband, tot de winterstop uitgeschakeld. Morgen volgt nog een onderzoek #Feyenoord reageer retweet
Schenkeveld. Ingescheurde enkelband staat trouwens wel wat langer voor dan tot de winterstop toch?quote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
Indi op LCV
Dat gaat billenknijpen worden. Kan ook nog eens totaal niet opbouwen.
Jij gaat even voor understatement van de maand?quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef Gert het volgende:
Tot de winterstop... leuk is het niet, maar het zijn vier wedstrijden.
Als je 'm zag liggen vanmiddag valt dat nog mee.
En het is tekenend voor de onmacht die Vitesse voelde, al die smerige overtredingen.
Dat zegt ook wel iets over de power van Feyenoord vanmiddag.![]()
Schenkeveld is nog lang niet wedstrijdfit. Van Huijgevoort zou kunnen, maar gaat Koeman niet doen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Schenkeveld. Ingescheurde enkelband staat trouwens wel wat langer voor dan tot de winterstop toch?
Maar wel met grote wedstrijden tegen PSV en Twente, dat maakt het wel lastig.quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef Gert het volgende:
Tot de winterstop... leuk is het niet, maar het zijn vier wedstrijden.
Als je 'm zag liggen vanmiddag valt dat nog mee.
En het is tekenend voor de onmacht die Vitesse voelde, al die smerige overtredingen.
Dat zegt ook wel iets over de power van Feyenoord vanmiddag.![]()
Het is ook kut. Maar ja. Zulke dingen gebeuren, en het zijn waarschijnlijk vier wedstrijden en geen tien of zo.quote:Op zondag 20 november 2011 21:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar wel met grote wedstrijden tegen PSV en Twente, dat maakt het wel lastig.
Van Martins Indi is niemand onder de indruk .
Ik heb er nog wel hoop op hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 21:53 schreef Caland het volgende:
Al mijn hoop voor de decembermaand, wat doe je
Liever rexhtsback en dan Dani LCV. Of schenkeveld 50 minuten lang en als de winst dan "binnen is" 3-4-3 met op t middenveld ahmadi, clasie, bakkal en Leerdam.quote:Op zondag 20 november 2011 21:55 schreef Muto het volgende:
Nog een idee: alleskunner Leerdam op de LCV.
Gewoon man laten uitschakelen en meteen inleveren bij Karim, Ron of Clasie.quote:Op zondag 20 november 2011 22:01 schreef Caland het volgende:
Ach, misschien grijpt Indi wel zijn kans. Heeft Koeman wel eindelijk een linkspoot op die plek.
Nog een ex-jood ook nog of niet?quote:Op zondag 20 november 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
Eerste prognose blessure De Vrij: ingescheurde enkelband, tot de winterstop uitgeschakeld. Morgen volgt nog een onderzoek #Feyenoord
quote:Op zondag 20 november 2011 22:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nog een ex-jood ook nog of niet?
Waarom overkomt alleen ons dit? Als het even goed gaat, direct 7 lange schorsingen en blessures.
Ja, alleen jullie overkomt blessures in het algemeen. Rare vent jij.quote:Op zondag 20 november 2011 22:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nog een ex-jood ook nog of niet?
Waarom overkomt alleen ons dit? Als het even goed gaat, direct 7 lange schorsingen en blessures.
Dat is echt niet alleen bij ons hoor, bij Ajax vielen ze de afgelopen tijd ook met bosjes.quote:Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Man, altijd onze halve selectie en bepalende spelers die op lullige manieren wegvallen.
Idd. Dat dus.quote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef Caland het volgende:
Het is wel weer ongeveer de enige plek waar we het niet konden hebben
Ja. Maar Ajax heeft al jarenlang een incapabale inspanningsfysioloog en nu ook trainer. Daar is het nog structureler dan bij onsquote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is echt niet alleen bij ons hoor, bij Ajax vielen ze de afgelopen tijd ook met bosjes.
Het is Feyenoord he?quote:Op zondag 20 november 2011 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar Ajax heeft al jarenlang een incapabale inspanningsfysioloog en nu ook trainer. Daar is het nog structureler dan bij ons
Sinds we op de methode Verheijen zijn overgestapt vind ik er wel verbetering in zitten. Maar dit is gewoon ordinair de wedstrijd uit geschopt wordenAls de KNVB hier geen vooronderzoek over start weet ik het niet meer.
Ik hoorde vanmiddag dat zelfs de aanpak van Verheijen is doorgevoerd op Varkenoord.quote:Op zondag 20 november 2011 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar Ajax heeft al jarenlang een incapabale inspanningsfysioloog en nu ook trainer. Daar is het nog structureler dan bij ons
Sinds we op de methode Verheijen zijn overgestapt vind ik er wel verbetering in zitten. Maar dit is gewoon ordinair de wedstrijd uit geschopt wordenAls de KNVB hier geen vooronderzoek over start weet ik het niet meer.
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 20-11-2011 om 19:25:36Neem aan dat aanklager onderzoek gaat doen naar die overtreding van Aborah van Vitesse. Chanturia (niet in samenvatting) ook even meenemen. reageer retweet
Klopt. Voor de mensen die het nog niet hadden gezien, mooi stukje:quote:Op zondag 20 november 2011 22:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat zelfs de aanpak van Verheijen is doorgevoerd op Varkenoord.
Bij Ajax zijn het trouwens wel opvallend vaak van die spierblessures, dus dat is inderdaad een faal van de medische staf. Maar ja boeiend.
Nice, even kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt. Voor de mensen die het nog niet hadden gezien, mooi stukje:
http://eredivisielive.nl/(...)at-alweer-klaar.html
Leuk filmpje.quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt. Voor de mensen die het nog niet hadden gezien, mooi stukje:
http://eredivisielive.nl/(...)at-alweer-klaar.html
Nou moet mij toch worden uitgelgend waarom dat van Chanturia niet in de samenvatting kwam, de uppercuts van F en F werden ook breed uitgelicht,quote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef Muto het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 20-11-2011 om 19:25:36Neem aan dat aanklager onderzoek gaat doen naar die overtreding van Aborah van Vitesse. Chanturia (niet in samenvatting) ook even meenemen. reageer retweet
Jonge, ik heb zijn topic geopend hier op Fokquote:Op zondag 20 november 2011 20:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Guidetti is een opperbaas
Jij kunt je zeker meer inleven in De Vrij?
Goede verdediger en aardige intelligente jongen, maar daar zit toch écht niets in qua karakter?quote:Op zondag 20 november 2011 23:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jonge, ik heb zijn topic geopend hier op Fok.
Ik heb het over Guidetti.quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goede verdediger en aardige intelligente jongen, maar daar zit toch écht niets in qua karakter?
Dan toch liever Guidetti.
Inderdaad bizar, ik snap niet waarom ze er nog zo moeilijk over deden bij EL in de rust, het was 'minimaal een kaart'. Jongens, natrappen is gewoon rood hoor, altijd.quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou moet mij toch worden uitgelgend waarom dat van Chanturia niet in de samenvatting kwam, de uppercuts van F en F werden ook breed uitgelicht,
quote:Bij Feyenoord wil iemand mij uit de boeken gummen
Ik hoef ook niet in mijn eentje bij Pauw&Witteman te zitten om mijn verhaal te doen. Ik wilde het hier alleen wel even kwijt. Zoals ik het ook nog kwijt wil, dat ik hoop dat Ajax weer gaat focussen op voetballen. Want ik hoop voor héél Ajax en een beetje voor mezelf dat ze dinsdag tegen Olympique Lyon een goed resultaat halen.
Willem van Hanegem
COLUMN Voor de spelers, de supporters en de technische staf van Feyenoord ben ik erg blij met de overwinning van gisteren op Vitesse. Ik heb echt een heel goed Feyenoord gezien: gedurfd, aanvallend, aantrekkelijk, heel erg dwingend. Vitesse werd weggespeeld. Ik had Feyenoord alleen in de slotfase liever nog wat meer op het resultaat gefocust gezien. Nu wilden ze vooral de tegenstander voor aap zetten, dat moet je dus niet doen. Het zou volgende week zomaar weer eens tegen kunnen vallen, dat weet ik best.
Maar gisteren in Arnhem reikten ze tot een erg hoog niveau, nog hoger dan eerder dit seizoen tegen Ajax en AZ. Vorig jaar wonnen ze ook af en toe, maar toen waren zelfs de goede wedstrijden niet om aan te gluren. Daarnaast zaten ze er toen als geslagen honden bij steeds: in de dug-out, op de tribunes en op kantoor. Toen accepteerde iedereen dat het was zoals het was, er zat totaal geen vooruitgang meer in. Dat is deze competitie dus wel even anders.
Je merkt dat zelfs aan het publiek. Er wordt weer meer verwacht van de spelers, Ronald Koeman geeft dat zelf als eerste aan. Er zit genoeg in zijn spelersgroep om er elke week weer veel van te verwachten. Dat blijkt af en toe, zoals gisteren weer.
Nou, dan moet je daar je beleid op afstemmen. Je moet als trainer meer wedstrijden op je top willen spelen. Dat vereist veel training en een heel scherpe coaching. Nou, dat maakt Koeman waar. Ik geniet daar erg van als het goed gaat. Gaat het wat minder, dan baal je, maar dat apathische gedrag van vorig jaar is helemaal weg uit de Kuip en dan erger ik me ook als het even tegen zit een stuk minder.
Ik zeg overigens niet voor niets dat ik blij ben voor supporters, spelers en trainers. De rest van Feyenoord, noem dat het management, heb ik niet zo hoog zitten. Ik weet niet goed wat ik ze misdaan heb, maar ze zwijgen me het liefst hartstikke dood.
Er is onlangs onder verantwoordelijkheid van de club een boek over en met echte Feyenoorders uitgekomen. Wouter Bos stond er in en nog een heleboel anderen. Ik niet. Dat steekt me eigenlijk wel. Niet dat ik om aandacht verlegen zit, maar ik vind het zo sneu van die mensen.
En ik geef nogmaals toe, ik vind het als Feyenoorder pijnlijk. Het gaat hier om een boek dat onder het Legioen verspreid is, er komen clubiconen en anderen aan het woord over hun liefde voor Feyenoord. Als je daar mij dan niet in voor laat komen, dan heb je daar een bedoeling mee. Maar laat me dat dan even weten. Het is kleinzieligheid van de ergste soort. Zo gingen ze vroeger te werk achter het IJzeren Gordijn.
De man die hierover besloten heeft, is geen Feyenoorder, het moet een klein figuur zijn, eentje die denkt dat hij de geschiedenis kan veranderen. Walgelijk type moet dat zijn. En waarom? Omdat ik af en toe kritisch ben? Omdat ik niet hard genoeg roep hoe goed het financieel weer gaat met Feyenoord? Nou, ik ben gewoon helemaal niet overtuigd van de financiële wederopstandig van mijn club.
Laat ze het mij maar uitleggen, ik heb geen boekhouden gestudeerd, maar ik begrijp wel dat als je je beste spelers moet verkopen aan PSV en FC Twente, dat je er dan beroerd voor staat. Je verliest in technisch opzicht terrein om je cijfers er op de korte termijn wat florissanter uit te laten zien. Ik zou zeggen, belazer als je het per se wil een ander, maar mij dus niet. Ik trap niet in die hosannaverhalen van die mensen.
Ze willen toegejuicht worden omdat ze een klein begin hebben gemaakt met het opruimen van de financiële shit die onder hun eigen verantwoordelijkheid is gegroeid. En als je daar niet aan meedoet, word je uit je eigen geschiedenisboek gegumd. Wat een triestheid.
Maar laat ik er over ophouden, ik heb geen zin om mijn club net als bij Ajax gebeurt in een chaos te storten. Ik hoef ook niet in mijn eentje bij Pauw&Witteman te zitten om mijn verhaal te doen. Ik wilde het hier alleen wel even kwijt. Zoals ik het ook nog kwijt wil, dat ik hoop dat Ajax weer gaat focussen op voetballen. Want ik hoop voor héél Ajax en een beetje voor mezelf dat ze dinsdag tegen Olympique Lyon een goed resultaat halen.
Waarom? Omdat ik niet hard genoeg roep hoe goed het financieel weer gaat met Feyenoord?
Op zich toch ook vreemd om in zo'n boek Willem niet te laten horen?quote:Op maandag 21 november 2011 08:46 schreef Happel het volgende:
Van Hanegem is een beetje gefrustreerd.
[..]
en hij heeft gelijk..quote:Op maandag 21 november 2011 08:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker. Zei ook niet dat hij niet gelijk had.quote:Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Op zich toch ook vreemd om in zo'n boek Willem niet te laten horen?
Het zou er ook zo maar eens iets mee te maken kunnen hebben dat onze selectie al tijden wat minder breed is dan die van onze concurrenten, bij 020 heb je toch ook langdurige blessures van een Sigthorson en een Boerigter. Bij ons valt het alleen altijd best wel op als onze reserves het waar moeten gaan maken.quote:Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Man, altijd onze halve selectie en bepalende spelers die op lullige manieren wegvallen.
Mooi.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 21-11-2011 om 10:38:58Volgens de VI clubwatcher van #Feyenoord, @Mkrabby, heeft Biseswar zijn krediet verspeeld bij Feyenoord. reageer retweet
Niet gek, zat echt totaal geen beleving in, de simpelste ballen sprongen 4 meter van zijn voet af dat heeft gewoon met concentratie te maken.quote:Op maandag 21 november 2011 10:40 schreef Happel het volgende:
Mooi.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 21-11-2011 om 10:38:58Volgens de VI clubwatcher van #Feyenoord, @Mkrabby, heeft Biseswar zijn krediet verspeeld bij Feyenoord. reageer retweet
quote:Op maandag 21 november 2011 10:40 schreef Happel het volgende:
Lolquote:Op maandag 21 november 2011 10:42 schreef Caland het volgende:
Den Haag, gisteren.
[ afbeelding ]
Actie van 2 seizoenen geleden bij ons.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf?
Tjah, vind het triester dat ze uberhaupt een spandoekie laten zien van Legia bij een wedstrijd van ADO ..quote:Op maandag 21 november 2011 10:42 schreef Caland het volgende:
Den Haag, gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf?
Zijn ooit geschonken volgens mij.quote:Op maandag 21 november 2011 10:42 schreef Caland het volgende:
Den Haag, gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf?
True.quote:Op maandag 21 november 2011 10:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tjah, vind het triester dat ze uberhaupt een spandoekie laten zien van Legia bij een wedstrijd van ADO ..
Kunnen ze zelf geen doekje maken?quote:
Biseswar een jood? Gelukkig niet, ik heb dat stukje van WvH ook gelezen maar waar is die sneer naar JC dan?quote:Op maandag 21 november 2011 10:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]weg met die jood.
V. Hanegem weer scherp als altijd. Sneert lekker naar én been, én cruijff, én het bestuur in minder dan 1000 woorden.
quote:Op maandag 21 november 2011 11:10 schreef Caland het volgende:
[ http://img269.imageshack.us/img269/2148/guidetti21nov2011.png (copy/paste deze link) ]
O ja, kut dat komt er ook nog aan. Even kijken..van 21 januari tot 12 februari...dan missen ze Feyenoord - ajax dus.quote:Op maandag 21 november 2011 10:28 schreef ace_eleven het volgende:
Bereid je maar vast voor, dalijk gaan El Ahmadi en Cisse (ja, wordt ook weer opgeroepen, zie je al aankomen) een tijdje in Afrika ballen
Nee.quote:
OK, ik las dat andersquote:Op maandag 21 november 2011 11:05 schreef Helpmefok het volgende:
Maar laat ik er over ophouden, ik heb geen zin om mijn club net als bij Ajax gebeurt in een chaos te storten.
?
Vriendjes ey.quote:Op maandag 21 november 2011 10:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tjah, vind het triester dat ze uberhaupt een spandoekie laten zien van Legia bij een wedstrijd van ADO ..
Zijn naam ook met lettertypegrote 800 ofzo.quote:Op maandag 21 november 2011 11:42 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Bruno Martins Indi een eigen site heeft?
Hilarisch. Als je niet beter zou weten zou je denken dat hij de beste verdediger ter wereld is.
http://www.brunomartinsindi.com/
"De oplossing voor Oranje"quote:Op maandag 21 november 2011 12:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zijn naam ook met lettertypegrote 800 ofzo.
En terecht, dat is ook geen manier van doen natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 08:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij kan de komende weken bewijzen of hij goed genoeg is voor het Nederlands elftal.quote:Op maandag 21 november 2011 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
die site van Indi
Droefenis troef.
Wat een koning
De hele wedstrijd stond ergens op nieuwsgroepen, als je de tijd geeft dan Final Cut Pro ik 'm er wel even uit B)quote:Op maandag 21 november 2011 12:39 schreef Roffamannetje het volgende:
Nog steeds nergens een filmpje of gifje van Achahbar?
[..]
Die zoek ik ook nog
Ja doe dat eens.quote:Op maandag 21 november 2011 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De hele wedstrijd stond ergens op nieuwsgroepen, als je de tijd geeft dan Final Cut Pro ik 'm er wel even uit B)
Vermoed ook niet dat hij dat zal doen. Heeft vorige week toch nog aangegeven dat hij Feyenoord nog wil terugbetalen, dus dan moet hij hier blijven.quote:Op maandag 21 november 2011 12:34 schreef WethouderHekking het volgende:
Trouwens, ik zou het niet beschaafd vinden van Cisse als hij besluit Feyenoord in de steek te laten voor de Afrika cup.
Feyenoord heeft door z,n teenproblemen al zo weinig van zijn diensten gebruik kunnen maken.
Dacht dat het rond de 83e minuut wasquote:Op maandag 21 november 2011 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De hele wedstrijd stond ergens op nieuwsgroepen, als je de tijd geeft dan Final Cut Pro ik 'm er wel even uit B)
is ook zo.quote:
Ik hoop het, maar helemaal gerust ben ik er niet op.quote:Op maandag 21 november 2011 12:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vermoed ook niet dat hij dat zal doen. Heeft vorige week toch nog aangegeven dat hij Feyenoord nog wil terugbetalen, dus dan moet hij hier blijven.
Al jaren een supporters verband, ze hebben afgelopen winterstop zelfs een benefiet wedstrijd in Polen gespeeld om de ziekenhuishuis kosten te dekken van de initiatiefnemer van het verband. Dus ondanks dat ik dit soort verbanden ook nooit helemaal begrijp vind ik dat Ado daar alle recht toe heeft.quote:Op maandag 21 november 2011 10:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 13:19 schreef Caland het volgende:
(2/2) ... regelmatig contact met de bondscoach van Ivoorkust. Cisse: "Als ik wordt opgeroepen is weigeren moeilijk." #Feyenoord
quote:Jouw contract loopt af en je hebt eerder dit jaar gezegd graag voor Feyenoord te willen spelen. Hoe is dat nu?
"Ik blijf zeggen dat Feyenoord een mooie club is. Maar ik concentreer me nu op andere clubs en andere dingen. Te beginnen met: goed presteren bij Vitesse."
Is gewoon een officieel toernooi. Net als het EK of WK. Als je weigert spelers te leveren krijg je gewoon een dikke boete.quote:Op maandag 21 november 2011 13:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
Scheitziek word ik van die afrika cup.. en geen club die er wat aan doet.
I know. Maar de clubs hadden als gezamelijk blok allang moeten eisen dat dat onzin-toernooi verplaatst wordt naar EK/WK-loze zomers.quote:Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Is gewoon een officieel toernooi. Net als het EK of WK. Als je weigert spelers te leveren krijg je gewoon een dikke boete.
Als je als speler weigert wordt in Ivoorkust je familie vemoord
Heb ik al uitgelegd vorige keer. In onze zomer is het in Afrika winter/regenseizoen.quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
I know. Maar de clubs hadden als gezamelijk blok allang moeten eisen dat dat onzin-toernooi verplaatst wordt naar EK/WK-loze zomers.
Met het afstaan van El Ahmadi, geef je Ajax de winst cadeau.
Dat is niet het probleem van de Europese clubsquote:Op maandag 21 november 2011 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ik al uitgelegd vorige keer. In onze zomer is het in Afrika winter/regenseizoen.
Wat een redenatie weerquote:Op maandag 21 november 2011 13:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem van de Europese clubsDan maar geen toernooi.
De enige reden waarom dat toernooi wat jou betreft niet gehouden wordt in die periode.quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Ritmo het volgende:
Met het afstaan van El Ahmadi, geef je Ajax de winst cadeau in de Kuip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |