Als tegenactie op de actie van MAHL?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:38 schreef On het volgende:
Haha, kennelijk hebben mensen als tegenactie massaal op Adele gestemd. Ze is zelfs op 6 geëindigd. Briljant!
Bijna, Child in Time op 3quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
En de top 3 is Bohemian Rhapsody, Hotel California en Avond?
Child in Time op 3. Je vind dat niet terecht?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
En de top 3 is Bohemian Rhapsody, Hotel California en Avond?
Niet terecht nee. Die had gewoon op 1 moeten staanquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Child in Time op 3. Je vind dat niet terecht?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 03:28 schreef Stout64 het volgende:
Mensen mensen, de Veronica top 1000 is natuurlijk veel beter. Veronica is sowieso HET station dat de hitlijsten en de top 100 aller tijden heeft uitgevonden, dus ook in dit geval is er gewoon eigenlijk geen alternatief. In de top 2000 staan echt te veel ouwe lullen platen. Die horen niet thuis in een lijst met de beste nummers aller tijden. Veronica's top 1000 komt nog het dichtst in de buurt, net als de afgelopen 40 jaar, en verdient ook de aandacht die de top 2000 nu krijgt.
Ik stem consequent Queensryche op 1 trouwens, met Silent Lucidity. Of het echt het beste nummer ooit is weet ik niet eens (is zo moeilijk kiezen) maar ik weet wel dat je het veeeel te weinig hoort.
Wie er op 1 staat is altijd discutabel. Het gaat om de algehele inhoud van de lijst en die is 100x beter dan die van radio 2. En U2 op 1 is nog altijd een verademing vergeleken met Boudewijn de Groot op 1. Punt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]De Veronica lijst is nog veel slechter, daar heeft U2 op 1 gestaan, meer hoef ik niet te zeggen.
Waar is Burial of Frankie Knuckles of Daft Punk?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er missen in de Top 2000 echt geen pioniers of artiesten die een heel genre veranderd hebben.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je topic is zinloos. De doelgroep van Radio 2 is gewoon zo en ik begrijp wel dat ze de mainstream Top 40 muziek erin houden. En dat er vooral muziek van vroeger in staat kunnen ze weinig aan doen. Vroeger stond Stairway to Heaven erin, nu Lady Gaga
Wat een typische top 2000-luisteraars-retoriekquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kom op, techno / hardcore / trance in deTop 2000 zou echt een dikke belediging zijn voor Led Zeppelin en consorten.
Het is gewoon de doelgroep van Radio 2 niet. SlamFM heeft vast ook een toplijstje.
Nee, die mogen er niet in omdat dat niet de muziek is voor de doelgroep.quote:Op zondag 27 november 2011 10:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[..]
Deze classics zouden er niet in mogen omdat Led Zeppelin fans zich dan beledigt voelen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |