Het ergert je?quote:Op zondag 20 november 2011 18:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Verander trouwens eens heel gauw 'het irriteert mij' in 'het ergert mij' in de OP.
Grapje hoop ik?quote:Op zondag 20 november 2011 18:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Verander trouwens eens heel gauw 'het irriteert mij' in 'het ergert mij' in de OP.
ik ga gewoon even vragen of mijn collega;s in FTR deze willen hebben. Misschien dat er zelfs al zoiets loopt daar. Ik ga eens navragenquote:Op zondag 20 november 2011 18:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Meer reacties hier. Maar je mag dit topic ook openen in MUZ hoor.
Fout! Die Ford is van voor 1985.quote:
'Het ergert mij' klinkt weer zo extreem he. Alsof ik me er daadwerkelijk over zou opwindenquote:Op zondag 20 november 2011 18:56 schreef CaptainCookie het volgende:
EDIT: faalquote:Op zondag 20 november 2011 19:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
'Het ergert mij' klinkt weer zo extreem he. Alsof ik me er daadwerkelijk over zou opwinden
Het heet toch ook niet de "Top 2000 van bands/artiesten die de hele industrie hebben veranderd of een nieuw genre hebben uitgevonden".quote:Op zondag 20 november 2011 18:47 schreef MAHL het volgende:
ook al hebben sommigen de hele industrie verandert of compleet nieuwe genres uitgevonden.
Onzin de top2000 geeft de gemiddelde muzieksmaak van de Nederlander weer. Hoe triest deze smaak ook is.quote:Op zondag 20 november 2011 19:34 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Tuurlijk staat er een hoop oude rommel tussen. Maar ook een hoop rustige rock en de top2000 is een statement, een bepaald soort muziek met bepaalde mensen die ernaar luisteren. Als je het niks vind, luister je er niet naar. Ik zou het zonde vinden als het ineens vol zou staan met danceplaten zoals faitless en Robyn.
Ikzelf luister metal, maar dat ga ik ook andere mensen niet opdringen.
Correctie: het geeft de gemiddelde muzieksmaak van de Nederlander weer, mits het binnen de lijntjes van de radio 2 directie blijft. Zo niet dan wordt een nummer gewoon geweerd.quote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Onzin de top2000 geeft de gemiddelde muzieksmaak van de Nederlander weer. Hoe triest deze smaak ook is.
Dat is mijn grootste ergernis bij de Top 2000. Dat er alleen maar suffe, mainstream oude lullen-muziek instaat, komt puur omdat zoveel oude lullen het leuk vinden en stemmen. Waar niks mis mee is, ik hoef er tenslotte niet naar te luisteren.quote:Op zondag 20 november 2011 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Correctie: het geeft de gemiddelde muzieksmaak van de Nederlander weer, mits het binnen de lijntjes van de radio 2 directie blijft. Zo niet dan wordt een nummer gewoon geweerd.
Er staat niet alleen oude lullen muziek in. Er staat zat troep van de laatste 5 jaar in.quote:Op zondag 20 november 2011 19:58 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste ergernis bij de Top 2000. Dat er alleen maar suffe, mainstream oude lullen-muziek instaat, komt puur omdat zoveel oude lullen het leuk vinden en stemmen. Waar niks mis mee is, ik hoef er tenslotte niet naar te luisteren.
Nee.quote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Onzin de top2000 geeft de gemiddelde muzieksmaak van de Nederlander weer. Hoe triest deze smaak ook is.
Date Rapequote:Op zondag 20 november 2011 19:37 schreef Bookie65 het volgende:
Erg jaren negentig en top2000waardig:
En terecht, voor je het weet staat het vol met autotuned R&B crap.quote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee.
En aan de lijst wordt na het stemmen nog gesleuteld, hebben ze vorig jaar zelf toegegeven, evenals het weren van bepaalde nummers, ook al zouden die genoeg stemmen krijgen.
Marco Borsato is ook oude lullen-muziek. Wat ik bedoel, ik erger me niet aan de troep die erin staat (dat is niet te voorkomen als Jan en alleman stemt), maar het rare stemsysteem waar jij het ook over hebt.quote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er staat niet alleen oude lullen muziek in. Er staat zat troep van de laatste 5 jaar in.
Het punt is dat je niet eerlijk kunt stemmen.
Dit.quote:Op zondag 20 november 2011 19:32 schreef peaceman het volgende:
Ik vind zelfs dat er veel te veel muziek van de laatste jaren instaat.
Waarom dan überhaupt nog stemmen? En waarom noemen ze het dan niet gewoon "Een lijst met liedjes die onze doelgroep leuk vindt"?.quote:Op zondag 20 november 2011 20:05 schreef D0808 het volgende:
[..]
En terecht, voor je het weet staat het vol met autotuned R&B crap.
Je vergeet Adele, Anouk, James Morrison, Michael Buble, enz enz. Bij die andere bands kun je over sommige nummers nog best twisten.quote:Op zondag 20 november 2011 20:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Dit.
Top 2000 begon ooit als soort 'week van de nostalgie'. Dat is er inmiddels wel af met al die platen van deze eeuw. Coldplay, Snow Patrol, Radiohead en dat soort... zit ik niet op te wachten.
Dus liever collectief een vergeten classic uit de 50s of 60s er in stemmen dan nóg een radio 3/qmusic/538 plaat...
En vooral: Noem jezelf niet de lijst der lijsten!!quote:Op zondag 20 november 2011 20:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom dan überhaupt nog stemmen? En waarom noemen ze het dan niet gewoon "Een lijst met liedjes die onze doelgroep leuk vindt"?.
Dit.quote:Op zondag 20 november 2011 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
En vooral: Noem jezelf niet de lijst der lijsten!!
En wasmiddel mag niet meer de beste zijnquote:Op zondag 20 november 2011 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
En vooral: Noem jezelf niet de lijst der lijsten!!
Ook, maar Jmes Morrison en Michael Buble vallen me minde rop, geen idee hoe vaak die er in staan.quote:Op zondag 20 november 2011 20:08 schreef peaceman het volgende:
Je vergeet Adele, Anouk, James Morrison, Michael Buble, enz enz. Bij die andere bands kun je over sommige nummers nog best twisten.
Nee van de radio 2 luisteraars.quote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Zo begon het wel maar het is aardig uit de hand gelopen met de stemmers... heel veel mensen die normaal nooit naar radio 2 luisteren stemmen nu wel en klagen ondertussen over de nummers die niet in de stemlijst staan.quote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Nee van de radio 2 luisteraars.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |