Dit dus. Of een eenmalige schadevergoeding of elke maand een zak geld als je met pensioen gaat.quote:Op zondag 20 november 2011 19:09 schreef Teutoon het volgende:
Die mensen krijgen dus wel de rest van hun leven een extra pensioen van de Duitse belastingbetaler omdat ze een paar jaar in Duitsland gewerkt hebben. Daarmee keur ik het niet goed, maar het is niet dat ze hun Belgische centen moeten afgeven.
Zo krijgt een Indonesische vrouw in mijn omgeving ook een uitkering van de Nederlandse(!) overheid omdat ze als kind in een Jappenkamp heeft gezeten. Het moet niet gekker worden.
Het verschil tussen 2 jaar werken en 2 jaar dwangarbeid is hierbij ontzettend groot en kun je niet vergelijken.quote:Op zondag 20 november 2011 19:09 schreef Teutoon het volgende:
Die mensen krijgen dus wel de rest van hun leven een extra pensioen van de Duitse belastingbetaler omdat ze een paar jaar in Duitsland gewerkt hebben. Daarmee keur ik het niet goed, maar het is niet dat ze hun Belgische centen moeten afgeven.
?quote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef Nibb-it het volgende:
Uitnodigend plaatje boven het artikel. Was hier een tijdje geleden niet al een topic over trouwens?
Wat is daar nou gek aan? Kennelijk voel jij meer affiniteit met bijvoorbeeld de Duitsers dan met degene die zij probeerden te treffen en te pijnigen!quote:Op zondag 20 november 2011 19:09 schreef Teutoon het volgende:
Zo krijgt een Indonesische vrouw in mijn omgeving ook een uitkering van de Nederlandse(!) overheid omdat ze als kind in een Jappenkamp heeft gezeten. Het moet niet gekker worden.
Dit is serieus. Volgens mij zijn er ook Nederlandse gevallen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:44 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet serieus is, maar net zoiets als Onion News.
Ja, en het probleem is intussen ook allang opgelost en al die mensen krijgen de belasting ook weer terug.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:03 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Dit is serieus. Volgens mij zijn er ook Nederlandse gevallen.
ik ook omdat het niet waar kon/kan zijn... maar nu blijkt het serieus te zijn en vind ik het diep en diep triest. ik zou absoluut weigeren ook maar een cent te betalenquote:
3 week vind jij oud voor een topic?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, en het probleem is intussen ook allang opgelost en al die mensen krijgen de belasting ook weer terug.
P.S. Dit is een oud topic dat gekickt is.
Jup.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Volgens mij las ik laatst dat de Duitse regering de maatregel heeft teruggedraaid?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |