Alleen als het leuke dames zijnquote:Op maandag 21 november 2011 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen bord in de tuin zetten met 'zaad te koop' hè. Klinkt wat dubieus.
Ik vond het een tijd geleden al een toffe jasquote:Op maandag 21 november 2011 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets zeg je niet hardop.
Met zo'n jasje ben je wel een coole gangstah.
Dankquote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Die jas is tof!
Ik vind die foto waar je het konijn een zo op zn rug houdt een beetje gek, verder is de collage wel heel leuk
quote:
Ja een beetje zo van.: " Morgen lig je in de pan..quote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Die jas is tof!
Ik vind die foto waar je het konijn een zo op zn rug houdt een beetje gek, verder is de collage wel heel leuk
Met kerstquote:Op maandag 21 november 2011 12:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja een beetje zo van.: " Morgen lig je in de pan.."
dan moet je em meer voerenquote:Op maandag 21 november 2011 12:26 schreef Miniem het volgende:
Neh, hij is helaas te dun en te klein voor in de pan
Dankquote:Op maandag 21 november 2011 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
Je mooie nijn in een collageEn je jas
En een nieuwe portemonnee is eigenlijk net zoiets als een nieuwe tas. Nieuwe vakjes, nieuw gevoel
Bij 21 komt het meestal ook toch wel iets snellerquote:Op maandag 21 november 2011 14:44 schreef Miniem het volgende:
Bij Vistaprint een kalender en visitekaartjes besteld voor 7,50![]()
Wel 21 dagen wachten maar ok
En als je een ontwerp in je portfolio-dinges kwakt, komt hij dan niet de dag erna met een aanbieding? Of zeker niet exact zoals eerstquote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil gewoon weer die 100 kaarten gratis, net als de afgelopen drie jaar, eikels
Volgens mij is alles echt prima daarquote:
Okequote:Op maandag 21 november 2011 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is alles echt prima daar
Ja je hebt natuurlijk wel verschil tussen duurdere glansproducten of gewoon mat, maar volgens mij is een simpel mat visitekaartje ook nog primaquote:Op maandag 21 november 2011 15:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
OkeBen benieuwd
![]()
Van de week maar eens naar de dierenarts met mn konijn.
Zijn tandje staat scheeft en ze zijn wat te lang.
Whut?quote:Op maandag 21 november 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zulke toffe visitekaartjes van Vistaprint, met de vuurtorenfoto <3
Ik krijg net mn snapfishfoto's binnen, nou, tis maar goed dat die gratis zijn![]()
Zitten er nog een paar goeie bij of is het 50 klaar voor de prullenbak? Wat jammerquote:Op maandag 21 november 2011 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh bij mij zitten er echt een paar bij met hele rare kleuren en gekke versnijdingen
Gwn erover klagenquote:Op maandag 21 november 2011 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh bij mij zitten er echt een paar bij met hele rare kleuren en gekke versnijdingen
quote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef Lutte het volgende:
Salsa/Latin was geniaal! Net gegeten en over een half uurtje op bezoek bij een vriendin.
Vond het (stijl)dansen dus erg leuk, ik zoek nog een bezigheid buiten school en ben gisteren gevraagd als danspartner... Toch eens serieus overwegen!
Jaaa, zeker niet zomaar voorbij laten gaan!quote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef Lutte het volgende:
Salsa/Latin was geniaal! Net gegeten en over een half uurtje op bezoek bij een vriendin.
Vond het (stijl)dansen dus erg leuk, ik zoek nog een bezigheid buiten school en ben gisteren gevraagd als danspartner... Toch eens serieus overwegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |