Ja ik las het.quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja ik las het.
Slayer hebben we een paar maanden terug in Paradiso gezien. Aan het eind gooide Dave Lombardo z'n drumstokken in het publiek. Een van die gasten die er een ving gooide 'm terug.
Vrij aardige grap, maar toch...
Hoe heette die band?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef GimmeGore het volgende:
was ook niet zo veel voor nodig (vroeger tenminste dan)
Mijn band heeft er ook nog op gestaan. We hebben wel geteld 2x gerepeteerd :´)
tenzij je niet true genoeg bent. Dan kom je er echt niet op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef GimmeGore het volgende:
was ook niet zo veel voor nodig (vroeger tenminste dan)
Mijn band heeft er ook nog op gestaan. We hebben wel geteld 2x gerepeteerd :´)
Hm, om de hoek, altijd interessant. Sowieso zijn die jongens goed bezig met een kwalitatief goed eendaagsfestival.quote:
Zit hij daar nog bij? Ik zag laatst wat live filmpjes van ze en toen hadden ze een andere drummer. (ben de naam even vergeten)quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Laat dave lombardo maar snel weer gaan optreden met fantômas.
Dale Crover?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef arucard het volgende:
[..]
Zit hij daar nog bij? Ik zag laatst wat live filmpjes van ze en toen hadden ze een andere drummer. (ben de naam even vergeten)
Inderdaad, ik had ergens gelezen dat Dave exclusief voor slayer is en niet meer voor Grip inc en fantomas mag spelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef arucard het volgende:
[..]
Zit hij daar nog bij? Ik zag laatst wat live filmpjes van ze en toen hadden ze een andere drummer. (ben de naam even vergeten)
Officieel is het nog met Lombardo maar live is hij wel eens vervangen door Terry Bozzio (o.a. Frank Zappa) en door Dale Crover (Melvins)quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef arucard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had ergens gelezen dat Dave exclusief voor slayer is en niet meer voor Grip inc en fantomas mag spelen
Hmm, even zoeken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had ergens gelezen dat Dave exclusief voor slayer is en niet meer voor Grip inc en fantomas mag spelen
guess againquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
niet echt heel exclusief, he.quote:In other news, PHILM — the Los Angeles-based experimental post-hardcore triumvirate featuring Lombardo, guitarist/vocalist Gerry Nestler (CIVIL DEFIANCE), and bassist Pancho Tomaselli (WAR) — is mixing its debut album for an early 2012 release via Ipecac Recordings. Dave says, "I can't wait for [everyone] to hear it! Looking forward to releasing it and doing selected shows around the world."
Heb ook wel eens ergens gelezen dat hij nog wel de nummers inspeelt die Patton voor hem schrijft voor Fantômas maar dat zou een electronisch album moeten worden met digitale drum. (Ik denk dus van die drum pads met geluid dat Patton regelt)quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hmm, even zoeken.
Zal wel een verzekeringskwestie zijn.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
guess again
[..]
niet echt heel exclusief, he.
Het Woord verspreidt zich. Meer christentopictitels dus in de toekomst!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef GimmeGore het volgende:
Ach, alsof je te klagen hebt als Terry Bozzio aan het drummen is
En wat gaat dit topic snel. Zou het met Jesus in de TT te maken hebben?
Tsja dan heb ik mij vergistquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
guess again
[..]
niet echt heel exclusief, he.
Haha Patton was niet zo tevreden met Terry (liet hem een paar keer nummers overdoen) het klonk eerlijk gezegd ook net niet zo 'scherp' een beetje te jazzy en te weinig hoekigquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef GimmeGore het volgende:
Ach, alsof je te klagen hebt als Terry Bozzio aan het drummen is
En wat gaat dit topic snel. Zou het met Jesus in de TT te maken hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |