quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dit is net zo dom als roepen dat alle Occupiers domme hippies zijn!
Het levensgevoel van mensen verschilt. Het is net als pubers, die het niet eens kunnen worden over de vraag wat de mooiste muziek is. Maar deze punten geven redelijk aan, wat ik hier op Fok! veel opgeschoten jonge rechtse mannentjes zie posten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt, maar punt 4, 5 en 6 zijn in ieder geval in dit topic wel degelijk van toepassing....
Zelfs jij niet. Je maakt er liever een spelletje van, waarin iedereen maar moet raden naar het grote onrecht op basis van jouw hints. Is het niet redelijker dat je gewoon zegt wat je bedoeld? Misschien klopt je redenering niet.quote:
Die rotzooi staat wel allemaal handig bij elkaar op 1 plek...quote:Op woensdag 23 november 2011 19:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ok , ik ben om....het zijn echt niet alleen paupers op het plein.
Die had ik al gepostquote:Op woensdag 23 november 2011 19:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
wát een randebielen.. mènquote:Op woensdag 23 november 2011 19:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als je de moeite zou doen ALLE posts te lezen zal je weten dat ik alleen maar zeg wat een groot staatsman eerder heeft gezegd. Zijn woorden lijken vervlogen in de wind omdat zijn dood (als een lawine) alle aandacht heeft. Hij heeft de crisis voorspeld en geprobeerd er maatregelen tegen te nemen. Je zou eens moeten proberen te luisteren naar wat er doodgezwegen wordt.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zelfs jij niet. Je maakt er liever een spelletje van, waarin iedereen maar moet raden naar het grote onrecht op basis van jouw hints. Is het niet redelijker dat je gewoon zegt wat je bedoeld? Misschien klopt je redenering niet.
Ik erger me dood aan dit soort argumentatie. Je geeft geen argument maar stelt dat een ander zelf maar op onderzoek moet uitgaan. Dat op basis van een serieus klinkende quote van een historisch figuur. Suggererend: Hier zit stront aan de knikker". De inleiding tot een complot theorie. Natuurlijk wordt er telkens verteld dat je dom bent,als je tekenen aan de wand niet verstaat. Maar uiteindelijk ontbreekt iedere logica, hangt het van associaties en vermoedens aan elkaar, en ontleent het zijn aantrekkingskracht alleen aan 'het erge, het snode' van wat 'slechte mensen' stiekum van plan zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:57 schreef GrapJ het volgende:
[..]
Als je de moeite zou doen ALLE posts te lezen zal je weten dat ik alleen maar zeg wat een groot staatsman eerder heeft gezegd. Zijn woorden lijken vervlogen in de wind omdat zijn dood (als een lawine) alle aandacht heeft. Hij heeft de crisis voorspeld en geprobeerd er maatregelen tegen te nemen. Je zou eens moeten proberen te luisteren naar wat er doodgezwegen wordt.
Ik heb alles nu al drie keer voorgekauwd en de mensen die er echt wat aan willen doen hebben de moeite gedaan te begrijpen wat er aan de hand is. Jij probeert volgens mij de boel te frustreren dus reageer ik niet meer op jouw schrijfsels. Misschien kan je nog wat van Ronnie leren, die geeft ook commentaar maar kan het beargumenteren waardoor het geen gezeik en frustratie is maar een geldig onderdeel van de discussie. Jouw bijdrage is alleen maar bedoelt om te saboteren.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan dit soort argumentatie. Je geeft geen argument maar stelt dat een ander zelf maar op onderzoek moet uitgaan. Dat op basis van een serieus klinkende quote van een historisch figuur. Suggererend: Hier zit stront aan de knikker". De inleiding tot een complot theorie. Natuurlijk wordt er telkens verteld dat je dom bent,als je tekenen aan de wand niet verstaat. Maar uiteindelijk ontbreekt iedere logica, hangt het van associaties en vermoedens aan elkaar, en ontleent het zijn aantrekkingskracht alleen aan 'het erge, het snode' van wat 'slechte mensen' stiekum van plan zijn.
Welke drie posten in de topics delen bedoel je? Ik heb je alleen "Usery" zien roepen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:20 schreef GrapJ het volgende:
[..]
Ik heb alles nu al drie keer voorgekauwd en de mensen die er echt wat aan willen doen hebben de moeite gedaan te begrijpen wat er aan de hand is.
quote:Ploeg Pownews aangevallen
EINDHOVEN - Een verslaggever en cameraman van het Pownews zijn dondersdag in Eindhoven slaags geraakt met demonstranten van de Occupy-beweging.
De twee waren op het Clausplein om een reportage te maken over de protesten, maar kregen het aan de stok met aanwezige demonstraten. Nadat ze eerst met kuipjes boter waren bekogeld, ontaardde de ruzie in een handgemeen. Het duo werd door een groep van zes demonstranten aangevallen. Volgens Powned heeft verslaggever Thijs Zeeman daarbij klappen gekregen.
De politie moest er uiteindelijk aan te pas komen om de gemoederen tot bedaren te brengen. De omroep heeft aangekondigd aangifte te zullen doen van het incident. Zeeman maakt het goed en zal vanavond in het Pownews verslag doen van de gebeurtenissen.
Tentenkamp
De gemeente Eindhoven maakte vandaag bekend te wachten met de ontruiming van het tentenkamp op het Clausplein tot de uitkomst van een kort geding dat de actievoerders hebben aangespannen. De rechtszaak dient vrijdag volgens de gemeente.
Occupy Eindhoven mocht tot en met dinsdag op het Clausplein blijven staan. De gemeente wees dinsdag een nieuwe plek aan nabij het Centraal Station. De deelnemers aan Occupy vinden die plek onveilig en achteraf.
De gemeente dreigde het kamp donderdagochtend te ontruimen maar de actievoerders stapten naar de rechter. Ze zeggen dat ze te weinig tijd hebben gekregen om te verhuizen.
Nog een reden om Occupy op te ruimen. Ik had respect voor ze tot ik erachter kwam dat 90% alleen maar werkloos tuig en zwervers zijn. Opflikkeren met ze. Het enige waarom ze er zitten is omdat ze te lui zijn om te werken/naar school te gaan en een plek hebben om hun mede-tuig-genoten te ontmoeten.quote:
Het ergste is dat ze zelf zeggen te willen protesteren maar niet aan een oplossing willen werken.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:07 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
Ik vind het maar gaar kamperen, ze hebben nog niks opgelost
bronquote:Occupy Amsterdam heeft dringend geld nodig
Occupy Amsterdam zit aan de grond, het geld is op en de demonstranten zitten te springen om donaties. Dat is te lezen op hun website.
Het geld is nodig om onder meer flyers te drukken voor acties in de stad, zoals de op hande zijnde demonstratie bij de Miljonais Fair. Maar er is ook geld nodig om de IT-kosten te kunnen dekken voor hun website. (Redactie)
http://www.at5.nl/artikel(...)-met-verkleinen-kampquote:Maandag is een grote legertent gearriveerd waarin voor de nacht de kleine tentjes van de demonstranten komen te staan.
De keuken gaat dicht en de toiletgroep wordt verwijderd. Een woordvoerder van Occupy Amsterdam verwacht de operatie dinsdagmiddag af te ronden, een dag na het verstrijken van de deadline die burgemeester Eberhard van der Laan hun dit weekeinde oplegde.
http://barracudanls.blogspot.com/2011/12/gesloopt.htmlquote:Gesloopt
De snelle onttakeling van Occupy door the powers that be: dat was herschikken en verkleinen geblazen vannacht op het Beursplein in Amsterdam. De kleine tentjes verdwenen op last van de gemeente in een grote legertent, de toiletgroep werd gesloten en de gaarkeuken ging dicht. Moet iets hebben gehad van de slotscène van de film Woodstock, vol bemodderde slaapzakken.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze zelf niet 100% serieus zijn. Ze hadden toch wel veel meer voor elkaar kunnen krijgen. Niemand kan toch dusdanig prutsen met alles zelfs niet Amerikanen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:40 schreef idefixo het volgende:
Soms vind ik het wel een beetje zielig maar ze begrijpen zelf toch ook wel dat dit niet de manier is om iets duidelijk te maken? En dan al die zwervers, krakers, junks en mensen die van huis weglopen en onderdak zoeken.
De meeste mensen (ook werkende mensen) zijn tegen het gegraai. De politiek moet er serieus naar kijken en niet alleen naar de banken, ook naar de bakken met geld die worden weggesmeten bij de overheid aan managers, verbouwingen en flauwekul trainingen.
Ik hoop dat de meeste mensen tegen het gegraai zijn. Hier op Fok! krijg ik de indruk dat het niet zo is. Ik krijg weleens de indruk dat de gemiddelde FokkerT denkt dat ie er zelf eentje wordt of al is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:40 schreef idefixo het volgende:
Soms vind ik het wel een beetje zielig maar ze begrijpen zelf toch ook wel dat dit niet de manier is om iets duidelijk te maken? En dan al die zwervers, krakers, junks en mensen die van huis weglopen en onderdak zoeken.
De meeste mensen (ook werkende mensen) zijn tegen het gegraai. De politiek moet er serieus naar kijken en niet alleen naar de banken, ook naar de bakken met geld die worden weggesmeten bij de overheid aan managers, verbouwingen en flauwekul trainingen.
Tja, ik ben tegen andermans gegraai niet het mijnequote:Op dinsdag 6 december 2011 08:41 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ik hoop dat de meeste mensen tegen het gegraai zijn. Hier op Fok! krijg ik de indruk dat het niet zo is. Ik krijg weleens de indruk dat de gemiddelde FokkerT denkt dat ie er zelf eentje wordt of al is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |