quote:The Ford Focus Electric is a 5-door hatchback electric car being produced by Ford Motor Company. The Focus electric will be Ford's first full production, all-electric passenger vehicle. The initial U.S. market roll-out is scheduled to be limited to 19 regional markets, beginning with California and New York in late 2011 in limited numbers, and continuing with the other initial U.S. markets in the second quarter of 2012. The European launch is scheduled for late 2012. The Focus Electric shares the glider of a third generation Ford Focus, and its electric powertrain uses a 23 kWh, liquid-cooled lithium-ion battery pack that provides an all-electric range of 100 mi (160 km) and a top speed of 84 mph (135 km/h).
The concept car, presented as the Ford Focus BEV, was introduced at the 2009 Frankfurt Motor Show. The pre-production version, renamed Ford Focus Electric, was unveiled at the 2011 Consumer Electronics Show. The Focus Electric was awarded the 2011 Green Car Vision Award at the 2011 Washington Auto Show.
Meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus_Electricquote:Ford Focus Electric
Manufacturer / Ford Motor Company
Also called / Ford Focus BEV
Production / Planned late 2011
Assembly / Michigan Assembly Plant, Wayne, Michigan
Class / Compact (Ford Global C-Class Platform)
Body style / 5-door hatchback
Electric motor / 100 kW (130 hp) synchronous motor
Transmission / Fixed ratio
Battery / 23 kWh lithium-ion battery
Range / 100 mi (160 km) (Ford)
Wheelbase / 104.3 in (2,649 mm)
Length / 171.6 in (4,359 mm) hatchback
Width / 81.1 in (2,060 mm)
Height / 57.7 in (1,466 mm)
Curb weight / 3,691 lb (1,674 kg)
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
bobotie denk ik.quote:
Die uit zo'n pakje van... hoe heet het ook alweer? Die vond ik nogal flauw. Doe je er zelf nog wat bij?quote:
het wordt soep. Hollandse Kippensoep. Er ligt er eentje een beetje ziekjes op de bank, dus die mag beslissenquote:Op zondag 20 november 2011 16:42 schreef Anne het volgende:
Okay. Wij eten vandaag (meegekregen) goulash en maken er zelf nog hutspot bij.
We moeten alleen eerst nog even een berg afwas van 4 dagen wegwerken, maar SD-tje is nu eerst ff een filmpje aan het kijken. Dus dat eten duurt nog wel even(geeft niet, we waren laat op).
Ook lekkerquote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef lipje het volgende:
[..]
het wordt soep. Hollandse Kippensoep. Er ligt er eentje een beetje ziekjes op de bank, dus die mag beslissen
goede reisquote:
beter dan een Peuschroot OPquote:
GEEN! Alleen wortelen, uien en aardappelen.quote:
Ja doei. Kijk eens hier:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |