Dat mocht wel even, na bijna 3 dagenquote:
3 dagen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mocht wel even, na bijna 3 dagen
[Singles] sterft uitquote:
Foto's moak'n!quote:Op zondag 20 november 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Op de auto italia beurs met je vriendje. Je moet iets! Auto's kiek'n!
Klinkt goedquote:Op zondag 20 november 2011 15:06 schreef MNR het volgende:
Jongen ga jij daar maar auto's kieken, ik heb net een wrap met gekruide kip, veeeeel ijsbergsla (zo lekker!) en verse geraspte wortel voor mezelf klaar gemaakt. Met een glas koude melk ernaast is dat echt delicious. Hemels!
lol, als ik in NL was geweest had ik daar ook rond gelopen vandaagquote:Op zondag 20 november 2011 15:06 schreef MNR het volgende:
Jongen ga jij daar maar auto's kieken, ik heb net een wrap met gekruide kip, veeeeel ijsbergsla (zo lekker!) en verse geraspte wortel voor mezelf klaar gemaakt. Met een glas koude melk ernaast is dat echt delicious. Hemels!
Is jouw nacht nu pas afgelopen?quote:Op zondag 20 november 2011 19:41 schreef Nouk84 het volgende:
Het is waar, Brabantse nachten zijn lang
euhm? een beroemd vogeltjequote:Op zondag 20 november 2011 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Stoer hoor!
* Spezza19 heeft een beroemd vogeltje
Zwarte kip advocaat. Zo mogelijk nog meer een oudelullendrankje dan Beerenburger.quote:
Het blijft Bolderbast natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwarte kip advocaat. Zo mogelijk nog meer een oudelullendrankje dan Beerenburger.
het is Beerenburg! geen beerenburgerquote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwarte kip advocaat. Zo mogelijk nog meer een oudelullendrankje dan Beerenburger.
Dan moet je toch wel echt uit leen-belgie komen om zo'n opmerking te kunnen makenquote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, u wint geen koelkast. Het was Famous Grouse.quote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
grouse whiskeyquote:Op maandag 21 november 2011 07:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helaas, u wint geen koelkast. Het was Famous Grouse.
quote:Op maandag 21 november 2011 07:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht dat er iets mbt nieuw jaar of kerstmis in de TT stond
Een normale maandag is 350km gemiddeldquote:Op maandag 21 november 2011 08:16 schreef CherryLips het volgende:
Da's gemiddeld 4 km per file, dat valt mee. Rijden de treinen wel dan
Ik ben donateur, moet ik nou ook weg?quote:Op maandag 21 november 2011 08:33 schreef Q. het volgende:
De PVV wil Greenpeace uitzetten.
Alles uitzetten, over de grens er mee!
Jij mag gratis met de trein op 'vakantie' naar Polen.quote:Op maandag 21 november 2011 08:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben donateur, moet ik nou ook weg?
w000tquote:Op maandag 21 november 2011 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij mag gratis met de trein op 'vakantie' naar Polen.
Alles wat niet meewerkt het land uitquote:Op maandag 21 november 2011 08:33 schreef Q. het volgende:
Terecht, we hebben toch een anti-terrorismebeleid?quote:Op maandag 21 november 2011 08:33 schreef Q. het volgende:
Ik ook niet!quote:Op maandag 21 november 2011 09:17 schreef JoeBravo het volgende:
môgguh![]()
nee hoor, ik heb geen enkele moeite om op gang te komen vandaag
quote:
Ik heb het weekend gewerkt.quote:Op maandag 21 november 2011 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je helpt de economie naar de klote!
wat denk je, ik doe er nog ff een schepje bovenop?quote:Op maandag 21 november 2011 09:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kwam om half negen mijn bed uit en ben nog aan het opstarten
Thuiswerken
Eigenlijk wel. Ik zal ze even bellen dat ik er zo aankom.quote:Op maandag 21 november 2011 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan kan je op maandag niet meer?
Brombeerquote:Op maandag 21 november 2011 09:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat denk je, ik doe er nog ff een schepje bovenop?
Ik doe met je mee, maar spring zo onder de douche om toch nog even naar kantoor te gaan. Saaie, verplichte cursussen kan ik het beste afronden in een saaie, rustige omgevingquote:Op maandag 21 november 2011 09:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kwam om half negen mijn bed uit en ben nog aan het opstarten
Thuiswerken
Whaha, wat is dàt nu weer voor voetnoot?quote:Op maandag 21 november 2011 08:33 schreef Q. het volgende:
Trots op jequote:Op maandag 21 november 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik zal ze even bellen dat ik er zo aankom.
Greenpeace is geen terroristische organisatie.quote:Op maandag 21 november 2011 09:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, we hebben toch een anti-terrorismebeleid?
Goeiemorgen!quote:Op maandag 21 november 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Geen file, heerlijk gesportDe ochtend is heerlijk begonnen
Ik vind het echt belachelijk. Ga nog even uitzoeken waarom de PVV dat wil, maar come on....quote:Op maandag 21 november 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Greenpeace is geen terroristische organisatie.
Hihi.quote:Op maandag 21 november 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
Wat wel kut is, interpret ligt eruit op het werk
(Posted from an Android)
Jouw mening, ik vind van wel. Rotsblokken in zee gooien, treinen willen laten ontsporen met kettingen etc.quote:Op maandag 21 november 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Greenpeace is geen terroristische organisatie.
Bij de klant nietquote:Op maandag 21 november 2011 10:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk. Ga nog even uitzoeken waarom de PVV dat wil, maar come on....
[..]
Hihi.
Thanks for posting. Want in dat geval blijf ik denk nog even thuis
Geen mening. Ze zijn niet door een rechter als zodanig bestempeld. Feit dus.quote:Op maandag 21 november 2011 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jouw mening, ik vind van wel. Rotsblokken in zee gooien, treinen willen laten ontsporen met kettingen etc.
Mwah, te makkelijk, inbrekers die neergeramd worden in jouw huis zijn ook slachtoffers volgens die mensen...quote:Op maandag 21 november 2011 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen mening. Ze zijn niet door een rechter als zodanig bestempeld. Feit dus.
dader van het 1, slachtoffer van het andere. Dat ze nooit slachtoffer zouden zijn als ze geen dader zouden zijn, is een andere kwestie.quote:Op maandag 21 november 2011 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, te makkelijk, inbrekers die neergeramd worden in jouw huis zijn ook slachtoffers volgens die mensen...
Maar goed, het zal me worst zijn ook verder.
Ik weetquote:Op maandag 21 november 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dader van het 1, slachtoffer van het andere. Dat ze nooit slachtoffer zouden zijn als ze geen dader zouden zijn, is een andere kwestie.
Ah, dat mooie open systeem met al die malware?quote:Op maandag 21 november 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
Wat wel kut is, interpret ligt eruit op het werk
(Posted from an Android)
Das dan ook een afsplitsing, Sea Sheperdquote:Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef Godtje het volgende:
Ik vind Greenpeace ook een eng clubje.
Alleen tegen de walvisvaart vind ik dat ze het goed doen. Maar dat is echt een persoonlijke opvatting.
Nieuwe iPhone?quote:Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
jeeej ik mag m'n abonnement eindelijk verlengen.
Ik steun ze met heel mijn hart.quote:Op maandag 21 november 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet.
Ik heb gewoon niets met greenpeace, vind het een bende enorm irritante vandalen die hun eigen mening met geweld willen doordrukken onder het mom van "het is goed voor de wereld".
het is gewoon veels te ver doorgeslagen allemaal, het lijkt meer op rellen om het rellen.
Leef je uit hoor, mij heb je er niet meequote:Op maandag 21 november 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik steun ze met heel mijn hart.
Nog niet tegen gekomen. Overigens is iPhone ook niet vrij van malware. Maar goed, ik hoef niet aan het handje gehouden te worden. Ik kan zelf bepalen wat ik wel en niet wil.quote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, dat mooie open systeem met al die malware?
Geld uitgeven wat je niet hebt!quote:
okquote:Op maandag 21 november 2011 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Geld uitgeven wat je niet hebt!![]()
De 3Gs is trouwens nog steeds één van de populairste smartfoons. In de US of A iig.
Is ook niet zoveel mis mee opzich. Heb er ook 1 voor mijn broertje geregeld, die was erg blij dat ie zijn endroit weg kon tievenquote:Op maandag 21 november 2011 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
De 3Gs is trouwens nog steeds één van de populairste smartfoons. In de US of A iig.
Hij wordt ook nog steeds goed ondersteunt, iOS 5 draait er nog steeds prima op.quote:Op maandag 21 november 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook niet zoveel mis mee opzich. Heb er ook 1 voor mijn broertje geregeld, die was erg blij dat ie zijn endroit weg kon tieven.
Frustrerend.quote:Op maandag 21 november 2011 10:37 schreef MNR het volgende:
Pfffff... als vrouw heb je het soms maar zwaar. Nieuwe enkellaarsjes, zonder rits... geen schoenlepel.
Misschien dat ik die neem. Die is ook nog retesnel eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Hehehe.quote:
Mogelijk heb ik die van mij nog over over een maand, doet het nog prima, alleen barstje in de achterkant maar hoesje er overheen en je ziet er niets meer van.quote:Op maandag 21 november 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat ik die neem. Die is ook nog retesnel eigenlijk.
Batt gaat wel erg hard en je merkt het echt wel wat betreft performance.quote:Op maandag 21 november 2011 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij wordt ook nog steeds goed ondersteunt, iOS 5 draait er nog steeds prima op.
Hoi MNR.quote:Op maandag 21 november 2011 10:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe.
Hey Bengel, maar heb ze nu wel eindelijk aan!
Ook interessantquote:Op maandag 21 november 2011 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Mogelijk heb ik die van mij nog over over een maand, doet het nog prima, alleen barstje in de achterkant maar hoesje er overheen en je ziet er niets meer van.
Ik ga gewoon standaard twee toestellen achterlopen denk ikquote:Op maandag 21 november 2011 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Batt gaat wel erg hard en je merkt het echt wel wat betreft performance.
Allemaal relatief.
Alsof je een netbook koopt. Het doet het wel, maar je krijgt waar je voor betaald.
Doe ik ookquote:Op maandag 21 november 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga gewoon standaard twee toestellen achterlopen denk ik
Yep.quote:Op maandag 21 november 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook interessantZeker bij de connector?
Je kan het altijd proberen.quote:Op maandag 21 november 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Wehe knakker op Marktplaats die een 3GS 8GB voor 350 euro wil verkopen.
Mijn 3G heeft daar ook een barst maar ik heb een knalroze hoesje eroverheenquote:Op maandag 21 november 2011 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep.Volgens YouTube is het vervangen van de achterkant best heel lastig dus daar begin ik maar niet aan.
Maar verder doet ie het nog prima.
Wat een schijtreclame is dat zeg, met zo'n zijig kutstemmetje "das lekker mobiel.."quote:Op maandag 21 november 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Wat is Sizz eigenlijk voor provider? Want die heeft ook wel een mooie aanbieding
Zo ver ik weet iets tussen Vodafone en uhm RTL?? Ken nog niemand die het gebruikt.quote:Op maandag 21 november 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Wat is Sizz eigenlijk voor provider? Want die heeft ook wel een mooie aanbieding
Ik ben echt zo slecht in reclames. Iedereen heeft het steeds over die en die kutreclame en ik ken ze gewoon nietquote:Op maandag 21 november 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een schijtreclame is dat zeg, met zo'n zijig kutstemmetje "das lekker mobiel.."
Ik zou me beledigd voelen als ik vrouw was.
Oké, met Vodafone zou ik hier nog wel bereik hebben. T-Mobile wordt twijfelachtig.quote:Op maandag 21 november 2011 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo ver ik weet iets tussen Vodafone en uhm RTL?? Ken nog niemand die het gebruikt.
Zegt opzich ook niets over het product hoor, maar ik krijg echt het idee dat ze het tegen kleine meisjes van 12 hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt zo slecht in reclames. Iedereen heeft het steeds over die en die kutreclame en ik ken ze gewoon niet. Geen gemis, maar toch. Ik begin aan m'n geheugen te twijfelen.
Achter het stadhuis, je ruikt ze van kilometers afstand!quote:Op maandag 21 november 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Occupy Utrecht begint politiek te storen
Zitten ze ook in Utrecht ja
Tsk, ik ben al maanden 100% LED-thuisquote:Op maandag 21 november 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren LED lampen bij IKEA gezien. 8.1W met een opbrengst vergelijkbaar met ~45W (400 lum). Warm licht, dimbaar en gaan 10.000 uur mee. En dat voor 9.99e. Vaarwel betalen voor warmte met wat restlicht, hallo nog goedkopere energie rekening
Nu 70% spaar en 30% LEDquote:Op maandag 21 november 2011 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, ik ben al maanden 100% LED-thuis.
In Eindhoven stonden ook twee zielige tentjes en een party tentquote:Op maandag 21 november 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Occupy Utrecht begint politiek te storen
Zitten ze ook in Utrecht ja
Ik haat mijn spaarlampen. Ik doe ze amper aan tenzij ik echt een hele tijd licht wil hebben.quote:
heb er een zooi gekregen van mijn werk hoor, dingen kosten iets van 30 euro PPquote:
Ik heb er één boven aan de trap. tegen de tijd dat ik boven ben, is dat ding een beetje aanquote:Op maandag 21 november 2011 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat mijn spaarlampen. Ik doe ze amper aan tenzij ik echt een hele tijd licht wil hebben.
Heb er 1 ind e badkamer, 1 in de studeerkamer in 1 in de keuken. Maar voor ff snel een lamp omdat ik iets moet zoeken en weer weg moet zijn die dingen ZO onhandig
O ja??? Waar?quote:Op maandag 21 november 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Eindhoven stonden ook twee zielige tentjes en een party tent
http://www.ed.nl/regio/ei(...)van-start-gegaan.ecequote:Op maandag 21 november 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Eindhoven stonden ook twee zielige tentjes en een party tent
Geen ideequote:
Clauspleinquote:
Ja goed! Schuintegenover me zit de grootste klaagmuur van het zuidelijk bedrijf vandaag (heb al een paar niet te subtiele uitspraken gedaan, mensen die de hele dag zeurenquote:
Al t een man is moet je misschien iets minder hintenquote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef MNR het volgende:
Ja goed! Schuintegenover me zit de grootste klaagmuur van het zuidelijk bedrijf vandaag (heb al een paar niet te subtiele uitspraken gedaan, mensen die de hele dag zeuren) en vanavond mag ik weer!!
hoi! hoi!
Hoe was je date vrijdag? Leuk?
Boterhamzakje over je sokken doen en kan je er gemakkelijker in.quote:
hij kan ze ruikenquote:
Neej, is een vrouw, heul negatiefquote:Op maandag 21 november 2011 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al t een man is moet je misschien iets minder hinten
Geen date gehad, sowieso niets gehoord
Ow nog erger. Pufft en hufft ze ook?quote:Op maandag 21 november 2011 11:39 schreef MNR het volgende:
Neej, is een vrouw, heul negatief![]()
Wat????? Dat MEEN je niet! Wat een loser![]()
Wel leuke avond gehad?
Ja mop, maar hoe haal je dat boterhamzakje er dan vanaf? Ga niet de hele dag met een boterhamzakje lopenquote:Op maandag 21 november 2011 11:38 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Boterhamzakje over je sokken doen en kan je er gemakkelijker in.
Als het een fitting heeft hoef je natuurlijk niet de hele lamp te vervangen, zijn gewoon peertjes.quote:Op maandag 21 november 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat dus. Ik doe altijd de halogeen spot aan op de badkamer want die is meteen AAN tenminste.
Maar goed, LED heeft dat ook. Al vind ik LED ongezellig licht.
Maar dat schijnt tegenwoordig wel beter geworden te zijn. Dus bij de volgende vervanging maar eens gaan kijken. Wanneer dat ook mag zijn. Ik ga niet de nu nog goed werkende en mooie lampen vervangen om maar aan het LED te gaan.
Nee, dat dan weer niet maar als je 1 ding heeft om over te mopperen, volgt er een kettingreactie. Echt vermoeiend!quote:Op maandag 21 november 2011 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow nog erger. Pufft en hufft ze ook?
Totdat t ging draaien aan de bar en je de val buiten en het kotsen niet meetelt
En daardoor de plannen van de rest van t weekend niet doorgingen
Ow dat is minder. Dus dat wordt een saai dagje met weinig woordwisselingen denk ik zoquote:Op maandag 21 november 2011 11:43 schreef MNR het volgende:
Nee, dat dan weer niet maar als je 1 ding heeft om over te mopperen, volgt er een kettingreactie. Echt vermoeiend!
Whaha! Je bent goed dronken geweest dus? Nou ja, een keertje goed uitbrakken kan ook wel eens heel lekker zijn
Gisteren bij de IKEA dus veel goede en goedkope lampen gezien. Dimbaar en warm met verschillende fittingen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:37 schreef Godtje het volgende:
Ik heb alleen maar gloeilampen en halogeen
Geen Spaar en LED.
Led wel aan te raden inmiddels?
Nee, ze is niet de enige hierquote:Op maandag 21 november 2011 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat is minder. Dus dat wordt een saai dagje met weinig woordwisselingen denk ik zo![]()
Viel wel mee. Kreeg twee shotjes en die sloegen als een bom in op een gegeven moment. Dus toen ook gelijk naar huis gegaan. Baalde er flink van. Zaterdag ook niets kunnen eten of drinken. Niet lekker
En dan zit je nog op fok?quote:Op maandag 21 november 2011 11:49 schreef MNR het volgende:
Nee, ze is niet de enige hierBovendien moet ik hard aan mijn saaie, verplichte cursussen werken
Oh meid toch!Ben zelf ooit een keer ziek geweest van de drank, maar dat was niet zo snel. Nouw.... lekkere tegenvaller dus!
En geen date en ziek.
Ja, technische storingen hier zo nu en dan. Vraag maar aan babyquote:Op maandag 21 november 2011 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan zit je nog op fok?
Ach vrijdag weer nieuwe kans
Babs weet daar alles van?quote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef MNR het volgende:
Ja, technische storingen hier zo nu en dan. Vraag maar aan baby
Vrijdag weer een date? Leuk! Leuk.
baby zit bij de klant zoals hij zei, en heeft dus last van de storingen bij de klantquote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, technische storingen hier zo nu en dan. Vraag maar aan baby
Vrijdag weer een date? Leuk! Leuk.
Ja, baby moet het oplossen, maar werken ho maarquote:Op maandag 21 november 2011 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Babs weet daar alles van?
Haha nee, weer de kroeg in
LOL!!! Er zijn hier echt technische storingenquote:Op maandag 21 november 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
baby zit bij de klant zoals hij zei, en heeft dus last van de storingen bij de klantIk zou niet weten waar jij last van hebt.
Stelt me wel teleur van babsquote:Op maandag 21 november 2011 11:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, baby moet het oplossen, maar werken ho maar![]()
Ow ok. Ook leuk!! Ga zaterdag de kroeg in. Utrecht!
Eh loyaliteit? Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 november 2011 11:56 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Er zijn hier echt technische storingen![]()
![]()
En baby, bedankt voor je loyaliteit he?![]()
Hehe, dat is wel goed. We gaan eerst Mexicaans eten en daarna cafeetjes induikenquote:Op maandag 21 november 2011 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stelt me wel teleur van babs
Nice! Wordt vast leuk. Pas wel op dat je Q niet tegenkomt, anders is je bier zo op
Wat heb je tegen haar gezegd?quote:Op maandag 21 november 2011 12:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, dat is wel goed. We gaan eerst Mexicaans eten en daarna cafeetjes induiken![]()
En ik lust geen bierals ik Q. tegenkom, krijgt ie wel een biertje van mij!
Haha, zeurkous praat niet meer tegen mij! Ze is boos!
Haha.quote:Op maandag 21 november 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee niks, ik heb geen fuck te maken met haar stoornissen
Ik heb het nog niet eens direct geuit, ze is gewoon veeels te gevoelig en onzeker.quote:Op maandag 21 november 2011 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heb je tegen haar gezegd?Jij gemenerik!!
Bier!quote:Op maandag 21 november 2011 12:02 schreef MNR het volgende:
[..]
En ik lust geen bierals ik Q. tegenkom, krijgt ie wel een biertje van mij!
Feestjequote:Op maandag 21 november 2011 12:03 schreef stbabylon het volgende:
En mijn stoornis is voorbij, weer interpret op de werkpc
Oww dat is niets, dat was officieel nog niet eens specifiek op haar gericht. Ze moet haar mond houden iddquote:Op maandag 21 november 2011 12:04 schreef MNR het volgende:
Ik heb het nog niet eens direct geuit, ze is gewoon veeels te gevoelig en onzeker.
Mijn netwerk deed het niet en ik kon mijn cursussen niet meer openen. Ik zei hardop: "hoi, hoi, hoi! Mijn netwerk loopt vast!" Collega tegenover me begint te lachen dus ik zeg: "ja, ik kan wel lopen huilen, maar daar schiet ik ook niets mee op". Dat was het eigenlijk.
Ik vind dat niet gemeenEn ik heb het ook niet gemeen gezegd. Ik uit gewoon.
Treden die lui nog steeds op dan?quote:Op maandag 21 november 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdag Incubus, ben benieuwd of dat nog wat is.
Afgelopen week zowel bij The Wombats als bij (jaja, bite me, ik moet ook eens iets terug doen) Hanson geweest. Was voornamelijk leuk om te zien door het hysterische meidenpubliek.
Blijkbaar, stond echt helemaal vol met vrouwen van midden 20quote:
Weinig aan eerlijk gezegd, kleuterpubliek ook. Maar ik zeg er wel bij dat ik een beetje blase begin te worden hoor. Het was niet slecht, maar het deed me ook niet zoveel.quote:
Dat heb ik inmiddels met 90% van de optredens, goede reden om minder te gaan en selectiever te worden.quote:Op maandag 21 november 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weinig aan eerlijk gezegd, kleuterpubliek ook. Maar ik zeg er wel bij dat ik een beetje blase begin te worden hoor. Het was niet slecht, maar het deed me ook niet zoveel.
Nou ja, ik ga dus gewoon omdat het gastenlijstwerk is. Soms vind ik het ook echt leuk hoor, maar ga ook heel regelmatig voortijdig weer weg. De kroeg zit aan de overkant zo'n beetjequote:Op maandag 21 november 2011 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels met 90% van de optredens, goede reden om minder te gaan en selectiever te worden.
Ja, mijn zusje van 22 was er vroeger ook fan van ja.quote:Op maandag 21 november 2011 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar, stond echt helemaal vol met vrouwen van midden 20. Collega van me was er ook. Die was laaiend enthousiast.
Mij deden ze drie jaar geleden al niet zo veel.quote:Op maandag 21 november 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weinig aan eerlijk gezegd, kleuterpubliek ook. Maar ik zeg er wel bij dat ik een beetje blase begin te worden hoor. Het was niet slecht, maar het deed me ook niet zoveel.
Die collega is 24, dus het magquote:Op maandag 21 november 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, mijn zusje van 22 was er vroeger ook fan van ja.
Ik kende ze ook alleen maar van Kink zeg maar, maar ik vond het publiek echt belachelijk jong, van die pre-teen meisjes met beugeltjes etc.. en maar giechelenquote:Op maandag 21 november 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij deden ze drie jaar geleden al niet zo veel.
En ik ga niet zo vaak naar concerten
Morgen de 9e van dit jaar. En de 5e van deze maand.quote:Op maandag 21 november 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij deden ze drie jaar geleden al niet zo veel.
En ik ga niet zo vaak naar concerten
Ik vorige week 2, vrijdag weer , 30ste nog High Flying Birdsquote:Op maandag 21 november 2011 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen de 9e van dit jaar. En de 5e van deze maand.
Het publiek was niet jong, jij was oudquote:Op maandag 21 november 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kende ze ook alleen maar van Kink zeg maar, maar ik vond het publiek echt belachelijk jong, van die pre-teen meisjes met beugeltjes etc.. en maar giechelen.
ookquote:Op maandag 21 november 2011 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het publiek was niet jong, jij was oud
Ik had er afgelopen week toevallig twee achter elkaar en de derde heb ik laten schieten omdat ik een lui mormel ben en niet tot het eind had kunnen blijven. En over twee weken weer eentje.quote:Op maandag 21 november 2011 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen de 9e van dit jaar. En de 5e van deze maand.
Mijn eerste keer Paradiso, toen was ik... euhm... 16 geloof ik.quote:Op maandag 21 november 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ookMaar nee, dit was echt heel erg jong, gewoon 13-14. Dat zie je bijna nooit in de Paradiso.
Ik 15, waren mooie tijden.quote:Op maandag 21 november 2011 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn eerste keer Paradiso, toen was ik... euhm... 16 geloof ik.
ja, dus geen 13quote:Op maandag 21 november 2011 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn eerste keer Paradiso, toen was ik... euhm... 16 geloof ik.
Nee, heb ik ook eenbeetje, maar hopen op wat oud werk.quote:Op maandag 21 november 2011 12:33 schreef ArTiC het volgende:
nieuwe Incubus album heeft me nooit kunnen bekoren, de andere albums luister ik wel nog regelmatig
Vorige week in de Melkweg allemaal oude rokerige verlepte wijven met lelijke tattoos en verrimpelde zonnebankhuidquote:Op maandag 21 november 2011 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dus geen 13.
En ik zag 1 jochie van een jaar of 10 ofzo, maar die was met papa.
Over twee weken weerquote:Op maandag 21 november 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
Ik ben nog nooit in Paradiso geweest volgens mij, bedenk ik me.
wat was er dan?quote:Op maandag 21 november 2011 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week in de Melkweg allemaal oude rokerige verlepte wijven met lelijke tattoos en verrimpelde zonnebankhuid
Bush. En ik dacht dat ik wel zo ongeveer de doelgroep was, of ietsje jonger. Maar er zaten aardig wat uitschieters naar boven tussenquote:
Serieus? Dat zou ik ook niet verwachten, nee.quote:Op maandag 21 november 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bush. En ik dacht dat ik wel zo ongeveer de doelgroep was, of ietsje jonger. Maar er zaten aardig wat uitschieters naar boven tussen
Gavin.quote:Op maandag 21 november 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bush. En ik dacht dat ik wel zo ongeveer de doelgroep was, of ietsje jonger. Maar er zaten aardig wat uitschieters naar boven tussen
quote:Op maandag 21 november 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
Ik ben nog nooit in Paradiso geweest volgens mij, bedenk ik me.
Oh ja, daar zou ik heengaan, ging niet doorquote:Op maandag 21 november 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een kaartje overquote:Op maandag 21 november 2011 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, daar zou ik heengaan, ging niet door.
Ja, ik stond op de gastenlijst. maar ik kon dus nietquote:
Moet ik ook zeggen dat ik pas sinds een paar jaar naar concerten ga. En in Apeldoorn wonen zorgt ervoor dat je toch altijd eerder weg moet met dat schijt-OV, dus vandaar.quote:
Volgens mij heb ik dat gedaanquote:
Ik ben hier niet zo enorm veel meer, dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 21 november 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat gedaan
Ik heb enorm lopen leuren met dat ding.
Je vindt jezelf wel passen tussen verlepte zonnebank wijven?quote:Op maandag 21 november 2011 12:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben hier niet zo enorm veel meer, dat heb ik dan gemist.
Ik was er ook hoorquote:Op maandag 21 november 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel passen tussen verlepte zonnebank wijven?
Ik ging heel vaak toen ik nog in Enschede woonde maar moest vaak voor het einde weg.quote:Op maandag 21 november 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet ik ook zeggen dat ik pas sinds een paar jaar naar concerten ga. En in Apeldoorn wonen zorgt ervoor dat je toch altijd eerder weg moet met dat schijt-OV, dus vandaar.
Sorry.quote:Op maandag 21 november 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat gedaan
Ik heb enorm lopen leuren met dat ding.
Ik had op MP op één kaartje geboden, week niks gehoord, kreeg ik maandag ineens een mail dat ik allebei de kaartjes mocht hebben. Ik hoefde er maar één, maar oké. Maar niemand kon
Ik doe er nu nog bijna net zo lang over als naar Edequote:Op maandag 21 november 2011 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ging heel vaak toen ik nog in Enschede woonde maar moest vaak voor het einde weg.Nu ben ik bij een concert in de HMH in 20 minuten thuis!
Er is me vorig jaar nog een Anouk concert door de neus geboord vanwege een seinstoring tussen Afoort en Apeldoorn. Kon ik met geen mogelijkheid meer daar komen.quote:Op maandag 21 november 2011 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ging heel vaak toen ik nog in Enschede woonde maar moest vaak voor het einde weg.Nu ben ik bij een concert in de HMH in 20 minuten thuis!
het was een teken van Godquote:Op maandag 21 november 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is me vorig jaar nog een Anouk concert door de neus geboord vanwege een seinstoring tussen Afoort en Apeldoorn. Kon ik met geen mogelijkheid meer daar komen.
Nee, daar ben ik te bleek voor.quote:Op maandag 21 november 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel passen tussen verlepte zonnebank wijven?
Ik baalde best wel, lukt het me eindelijk eens om een kaartje te bemachtigen, kan ik er niet heen.quote:
Snap ik hoor, maar daar zou ik echt nooit heengaan, net als Kane of de Toppers en Frans Duitsquote:Op maandag 21 november 2011 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik baalde best wel, lukt het me eindelijk eens om een kaartje te bemachtigen, kan ik er niet heen.
Everything I doooooooooooooo I dooooo it fooooohoooooorr youuuuuu!quote:Op maandag 21 november 2011 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Wie stemt er in vredesnaam nog op Bryan Adams voor de Q Top Zoveel. Echt. Ik word er een beetje onpasselijk van. KUTmuziek.
Ja, je haat jegens Anouk ventileer je vaak genoeg dat ik dat wel weet.quote:Op maandag 21 november 2011 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik hoor, maar daar zou ik echt nooit heengaan, net als Kane of de Toppers en Frans Duits.
En nu gaat ze niet meer tourenquote:Op maandag 21 november 2011 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik baalde best wel, lukt het me eindelijk eens om een kaartje te bemachtigen, kan ik er niet heen.
Het was gewoon niet meant to be.quote:
Gelukkig maar,kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:Op maandag 21 november 2011 12:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, je haat jegens Anouk ventileer je vaak genoeg dat ik dat wel weet.
Nee, Heavenquote:Op maandag 21 november 2011 12:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Everything I doooooooooooooo I dooooo it fooooohoooooorr youuuuuu!![]()
Nee, jij luistert alleen onafhankelijke undergroundmuziek.quote:Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig maar,kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Nee, ik vind het echt helemaal niets, voornamelijk door haarzelf, sommige nummers zijn echt niet waardeloos, maar ze is zo enorm gemaakt, daar knap ik dan echt op af..
Marketingtruuks heb ik niets mee.
Ik vind haar als persoon inderdaad ook met vlagen irritant maar laatst was ze bij Geil op de radio echt heel leuk!quote:
Ik heb wel eens gehad toen ik naar Lenny was geweest in Westerpark dat ik de aansluiting op Amersfoort naar Apeldoorn nooit meer zou kunnen halen. Toen heb ik een vriend van me uit Utrecht gebeld of hij ons wilde brengen vanaf Utrecht.quote:Op maandag 21 november 2011 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Wel een keer de aansluiting gemist in Utrecht, was na Kylie. Omdat ik en m'n zus al sinds half drie 's middags in de rij stonden (en ik dus om 1 uur voor het laatst naar de plee was geweest). Twee vrienden van m'n zus zouden ook gaan en gingen die middag shoppen en kwamen om half zeven bij ons in de rij staan. Maar na het concert moest ik zo ontzettend nodig pissen dat ik mooi in de lange rij mocht staan voor de wc's. Trein in Rotterdam gemist, laatste trein vanuit Utrecht gemist. Een van die vrienden van m´n zus helemaal pissig tegen mij, dat het mijn schuld was. Dat we ONZE vader maar even wakker mochten bellen om ons op te halen.
Wat een ongelofelijk kutwijf was dat. Ongelofelijk.
Nee hoorquote:Op maandag 21 november 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, jij luistert alleen onafhankelijke undergroundmuziek.
Waarom heb je de hele tijd niet gepist?quote:Op maandag 21 november 2011 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Wel een keer de aansluiting gemist in Utrecht, was na Kylie. Omdat ik en m'n zus al sinds half drie 's middags in de rij stonden (en ik dus om 1 uur voor het laatst naar de plee was geweest). Twee vrienden van m'n zus zouden ook gaan en gingen die middag shoppen en kwamen om half zeven bij ons in de rij staan. Maar na het concert moest ik zo ontzettend nodig pissen dat ik mooi in de lange rij mocht staan voor de wc's. Trein in Rotterdam gemist, laatste trein vanuit Utrecht gemist. Een van die vrienden van m´n zus helemaal pissig tegen mij, dat het mijn schuld was. Dat we ONZE vader maar even wakker mochten bellen om ons op te halen.
Wat een ongelofelijk kutwijf was dat. Ongelofelijk.
Ik durfde de rij niet uitquote:Op maandag 21 november 2011 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom heb je de hele tijd niet gepist?
Als ik een cd opzet gaat het me ook niet om de persoonlijkheid of het karakter van de uitvoerende artiest eigenlijk. Vind dat altijd zo loos, ja, Anouk is een opgeschoten internaatkind, maar dat maakt haar muziek niet anders.quote:Op maandag 21 november 2011 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind haar als persoon inderdaad ook met vlagen irritant maar laatst was ze bij Geil op de radio echt heel leuk!Ze zong ook goed door de telefoon.
Je lijkt wel een langspeelplaat met een kras erop.quote:Op maandag 21 november 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik weet wel dat ik doordraaf soms, maar ik vind haar gewoon echt helemaal niets. Dr kop, dr uitstraling, wat ze zegt en vervolgens niet doet, dr gouden tanden, dr tig r&bvriendjes etc etc.
het is gewoon rock omdat ze daarmee een markt in NL heeft, niet omdat ze zo rock and roll is.
Dat is dus precies wat ik tegen Kane heb. niets tegen commerciele muziek opzich, maar wel als ze doen alsof ze zo ruig zijn.
Ik heb wel wat nummers van dr in de playlist maar daardoor zal ik toch iets minder snel naar een concert gaan.quote:Op maandag 21 november 2011 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik een cd opzet gaat het me ook niet om de persoonlijkheid of het karakter van de uitvoerende artiest eigenlijk. Vind dat altijd zo loos, ja, Anouk is een opgeschoten internaatkind, maar dat maakt haar muziek niet anders.
Toen ik 15 was, was ik fan van Kane. Dat heeft welgeteld 1 cd geduurd, daarna vond ik hun muziek geen flikker meer aan. En idd, Dinand praat raar.quote:Op maandag 21 november 2011 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Doet Kane alsof ze ruig zijn? Ik kan Kane niet uitstaan omdat het niet mijn muziek is, maar zelfs zij hebben een paar leuke nummersEn Dinand praat raar.
1: Je staat daar samenquote:
Ik luister het al vanaf mijn 14e ofzo, dus heel veel nummers heb je dan ook herinneringen aan.quote:Op maandag 21 november 2011 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb wel wat nummers van dr in de playlist maar daardoor zal ik toch iets minder snel naar een concert gaan.
Ik durfde de rij niet uitquote:Op maandag 21 november 2011 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
1: Je staat daar samen
2: Ook al sta je alleen dan kan je toch wel even aan de mensen voor en achter je uiitleggen dat je even moet pissen of ze even 'op je plek' willen letten
3: Na binnenkomst in hal/stadion voor het concert kan je toch pissen?
4: Tijdens het concert?
Oke. Dan de vraag: Waarom moet je persé vooraan staan?quote:Op maandag 21 november 2011 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durfde de rij niet uit. Bij Robbie-concerten ook niet, want je wordt gewoon niet meer doorgelaten door die kutten. Eenmaal binnen stonden we vooraan, dus durfde ik er ook niet meer uit omdat je niet meer terugkomt.
Afgelopen jaar met TT in de Arena zijn we naar binnen gerend, heb ik m'n tas aan m'n zus gegeven en ben ik naar de wc's gerend. En toen kwam ik er al niet meer doorheen. Heel giftige blikken gekregen, mensen die extra breed gaan staan zodat je er niet langs kunt en struikelt over de benen van zittende wijven en mensen plet. Kerels die gewoon niet meegeven en je opzij duwen. Omdat ze niet geloven dat je al vooraan stond maar gewoon moest piesen
Daarna ging m'n zus ook maar, en die ik echt lang weg geweest. Die is 1m60 en mocht er ook niet langs. Het is gruwelijk irritant als mensen later aankomen en dan toch naar voren kruipen, maar toen m'n zus terug wilde komen heb ik meerdere keren tegen die lui gezegd dat ze van de plee kwam, maar ze geloven je niet. Zelfs de mensen die achter ons stonden en haar moeten hebben zien weggaan gingen niet opzij. Kutvolk.
Met mijn compactheid heb ik anders al velen van die lengte door grote menigtes kunnen lozen.quote:
Dat is leuk en dan zie je allesquote:Op maandag 21 november 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke. Dan de vraag: Waarom moet je persé vooraan staan?
Ik vind het altijd een beetje overbodig. Daarnaast heb ik geen zin om een half concert platgedrukt te worden door mensen die denken dat kleine meisje wel even aan de kant te kunnen douwen.quote:Op maandag 21 november 2011 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is leuk en dan zie je alles
Ik ga tegenwoordig lekker achteraan staan altijd, ik kijk er toch wel overheen. Maar als ik met mn zusje ben wil die altijd vooraan staan en ik doe dan braaf mee.quote:Op maandag 21 november 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje overbodig. Daarnaast heb ik geen zin om een half concert platgedrukt te worden door mensen die denken dat kleine meisje wel even aan de kant te kunnen douwen.
En ik zie meer als ik wat verder weg sta, want er gaat ALTIJD iemand van boven de 2 meter voor me staan bij dat soort dingen.
Het ligt wel aan het concert hoor. Bij TT wil ik graag vooraan staan, bij Kylie wilde m'n zus het vooral. En de laatste paar jaren zijn we minder fanatiek geworden en gaan we pas naar binnen als de deuren al open zijnquote:Op maandag 21 november 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje overbodig. Daarnaast heb ik geen zin om een half concert platgedrukt te worden door mensen die denken dat kleine meisje wel even aan de kant te kunnen douwen.
En ik zie meer als ik wat verder weg sta, want er gaat ALTIJD iemand van boven de 2 meter voor me staan bij dat soort dingen.
Sja, ik kom vooral op zo'n concert om de muziek live te horen, het zien van de artiesten vind ik goed genoeg op een scherm meestal. Als je niet vooraan staat kan je tenminste nog een beetje dansen en zulks.quote:Op maandag 21 november 2011 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt wel aan het concert hoor. Bij TT wil ik graag vooraan staan, bij Kylie wilde m'n zus het vooral. En de laatste paar jaren zijn we minder fanatiek geworden en gaan we pas naar binnen als de deuren al open zijn.
Ze hebben niet overal schermenquote:Op maandag 21 november 2011 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, ik kom vooral op zo'n concert om de muziek live te horen, het zien van de artiesten vind ik goed genoeg op een scherm meestal. Als je niet vooraan staat kan je tenminste nog een beetje dansen en zulks.
Dan zie ik het maar niet, of van een afstandje, dat maakt me geen bal uit.quote:Op maandag 21 november 2011 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben niet overal schermen.
Ik vind het heel irritant om ver weg te staan/zitten van een podium. Op een 1 of andere manier omdat er dan gewoon geen mogelijkheid is tot 'contact' ofzo. Als ik hem van ver wil zien kijk ik wel op tv.quote:Op maandag 21 november 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke. Dan de vraag: Waarom moet je persé vooraan staan?
Och, is maar een Rotterdammer.quote:Op maandag 21 november 2011 13:47 schreef Godtje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ermoord__.html?p=1,1
Negers in de bocht
Hehe.quote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
Een Rotterdammer en het topic gekilled, goed bezig.
Die Rotterdammer mist niemand.quote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
Een Rotterdammer en het topic gekilled, goed bezig.
Nee, die Rotterdammer niet nee... die is doodquote:
Basicquote:Op maandag 21 november 2011 14:21 schreef MNR het volgende:
Nou baby... ben die verplichte cursussen aan t doen... maar vind t allemaal wel een beetje vergezocht en allemaal zo basic. Dat weten we toch allemaal al![]()
Welke verplichte cursussen?quote:Op maandag 21 november 2011 14:21 schreef MNR het volgende:
Nou baby... ben die verplichte cursussen aan t doen... maar vind t allemaal wel een beetje vergezocht en allemaal zo basic. Dat weten we toch allemaal al![]()
Environmental Responsibilityquote:
Wanneer is daar een bericht over gekomen dan?quote:Op maandag 21 november 2011 14:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Environmental Responsibility
Ethical Responsiblity
Working for Goverment
etc etc..
Geen idee, in een van de nieuwsbrieven. Heb ook een herinnering van mijn manager ontvangenquote:Op maandag 21 november 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer is daar een bericht over gekomen dan?
Heb wel iets er van gedaan ooit, denk ik. Wacht wel op de herinnering.quote:Op maandag 21 november 2011 14:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen idee, in een van de nieuwsbrieven. Heb ook een herinnering van mijn manager ontvangen
Ja, wilde het net tegen je gaan zeggen, als je er niets over gehoord hebt, lekker laten zittenquote:Op maandag 21 november 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb wel iets er van gedaan ooit, denk ik. Wacht wel op de herinnering.
Waarom niet?? Niet dat het uitmaakt, deze klant doet niet meer aan kerstpakketen, laat staan voor externen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:37 schreef MNR het volgende:
Maar kvertel je wel 1 ding: als je dit jaar bij de klant VVV-bonnen krijgt (met kerst), mag je ze niet aannemen
Dan wil ik ze wel!quote:Op maandag 21 november 2011 14:37 schreef MNR het volgende:
Maar kvertel je wel 1 ding: als je dit jaar bij de klant VVV-bonnen krijgt (met kerst), mag je ze niet aannemen
Omdat dat niet ethisch verantwoord isquote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom niet?? Niet dat het uitmaakt, deze klant doet niet meer aan kerstpakketen, laat staan voor externen.
Neuj! Ik mag een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:
Edit: Hi doet niet aan klantenbinding en voor bestaande klanten is de telefoon daar met verlenging ¤300quote:Op maandag 21 november 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Oké, als ik de iPhone 4S bij Typhone bestel met dat ene abonnement ben ik ¤321 kwijt voor het toestel zelf: als ik hem bij GSMEasy bestel met datzelfde abonnement ben ik ¤134 kwijt voor de telefoon, en bij Hi zelf ¤249.
Whut?
Zou me maar even in de voorwaarden verdiepenquote:Op maandag 21 november 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Edit: Hi doet niet aan klantenbinding en voor bestaande klanten is de telefoon daar met verlenging ¤300
Doen ze bijna allemaal nietquote:Op maandag 21 november 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Edit: Hi doet niet aan klantenbinding en voor bestaande klanten is de telefoon daar met verlenging ¤300
hoezoquote:Op maandag 21 november 2011 14:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Zou me maar even in de voorwaarden verdiepen
(heb verder geen verstand van de verschillen..).
Dat snap ik, ik heb nu nog eindeloos online maar bij dat andere abonnement zit 500MB en daar heb ik ook wel genoeg aanquote:Op maandag 21 november 2011 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doen ze bijna allemaal niet
Bellen en dreigen dat je weg gaat wil nog wel eens in een betere aanbieding resulteren.
Aan de andere kant willen ze af van onbeperkt inet abo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |