Dat mocht wel even, na bijna 3 dagenquote:
3 dagen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mocht wel even, na bijna 3 dagen
[Singles] sterft uitquote:
Foto's moak'n!quote:Op zondag 20 november 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Op de auto italia beurs met je vriendje. Je moet iets! Auto's kiek'n!
Klinkt goedquote:Op zondag 20 november 2011 15:06 schreef MNR het volgende:
Jongen ga jij daar maar auto's kieken, ik heb net een wrap met gekruide kip, veeeeel ijsbergsla (zo lekker!) en verse geraspte wortel voor mezelf klaar gemaakt. Met een glas koude melk ernaast is dat echt delicious. Hemels!
lol, als ik in NL was geweest had ik daar ook rond gelopen vandaagquote:Op zondag 20 november 2011 15:06 schreef MNR het volgende:
Jongen ga jij daar maar auto's kieken, ik heb net een wrap met gekruide kip, veeeeel ijsbergsla (zo lekker!) en verse geraspte wortel voor mezelf klaar gemaakt. Met een glas koude melk ernaast is dat echt delicious. Hemels!
Is jouw nacht nu pas afgelopen?quote:Op zondag 20 november 2011 19:41 schreef Nouk84 het volgende:
Het is waar, Brabantse nachten zijn lang
euhm? een beroemd vogeltjequote:Op zondag 20 november 2011 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Stoer hoor!
* Spezza19 heeft een beroemd vogeltje
Zwarte kip advocaat. Zo mogelijk nog meer een oudelullendrankje dan Beerenburger.quote:
Het blijft Bolderbast natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwarte kip advocaat. Zo mogelijk nog meer een oudelullendrankje dan Beerenburger.
het is Beerenburg! geen beerenburgerquote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwarte kip advocaat. Zo mogelijk nog meer een oudelullendrankje dan Beerenburger.
Dan moet je toch wel echt uit leen-belgie komen om zo'n opmerking te kunnen makenquote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, u wint geen koelkast. Het was Famous Grouse.quote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
grouse whiskeyquote:Op maandag 21 november 2011 07:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helaas, u wint geen koelkast. Het was Famous Grouse.
quote:Op maandag 21 november 2011 07:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht dat er iets mbt nieuw jaar of kerstmis in de TT stond
Een normale maandag is 350km gemiddeldquote:Op maandag 21 november 2011 08:16 schreef CherryLips het volgende:
Da's gemiddeld 4 km per file, dat valt mee. Rijden de treinen wel dan
Ik ben donateur, moet ik nou ook weg?quote:Op maandag 21 november 2011 08:33 schreef Q. het volgende:
De PVV wil Greenpeace uitzetten.
Alles uitzetten, over de grens er mee!
Jij mag gratis met de trein op 'vakantie' naar Polen.quote:Op maandag 21 november 2011 08:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben donateur, moet ik nou ook weg?
w000tquote:Op maandag 21 november 2011 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij mag gratis met de trein op 'vakantie' naar Polen.
Alles wat niet meewerkt het land uitquote:Op maandag 21 november 2011 08:33 schreef Q. het volgende:
Terecht, we hebben toch een anti-terrorismebeleid?quote:Op maandag 21 november 2011 08:33 schreef Q. het volgende:
Ik ook niet!quote:Op maandag 21 november 2011 09:17 schreef JoeBravo het volgende:
môgguh![]()
nee hoor, ik heb geen enkele moeite om op gang te komen vandaag
quote:
Ik heb het weekend gewerkt.quote:Op maandag 21 november 2011 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je helpt de economie naar de klote!
wat denk je, ik doe er nog ff een schepje bovenop?quote:Op maandag 21 november 2011 09:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kwam om half negen mijn bed uit en ben nog aan het opstarten
Thuiswerken
Eigenlijk wel. Ik zal ze even bellen dat ik er zo aankom.quote:Op maandag 21 november 2011 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan kan je op maandag niet meer?
Brombeerquote:Op maandag 21 november 2011 09:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat denk je, ik doe er nog ff een schepje bovenop?
Ik doe met je mee, maar spring zo onder de douche om toch nog even naar kantoor te gaan. Saaie, verplichte cursussen kan ik het beste afronden in een saaie, rustige omgevingquote:Op maandag 21 november 2011 09:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kwam om half negen mijn bed uit en ben nog aan het opstarten
Thuiswerken
Whaha, wat is dàt nu weer voor voetnoot?quote:Op maandag 21 november 2011 08:33 schreef Q. het volgende:
Trots op jequote:Op maandag 21 november 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik zal ze even bellen dat ik er zo aankom.
Greenpeace is geen terroristische organisatie.quote:Op maandag 21 november 2011 09:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, we hebben toch een anti-terrorismebeleid?
Goeiemorgen!quote:Op maandag 21 november 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Geen file, heerlijk gesportDe ochtend is heerlijk begonnen
Ik vind het echt belachelijk. Ga nog even uitzoeken waarom de PVV dat wil, maar come on....quote:Op maandag 21 november 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Greenpeace is geen terroristische organisatie.
Hihi.quote:Op maandag 21 november 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
Wat wel kut is, interpret ligt eruit op het werk
(Posted from an Android)
Jouw mening, ik vind van wel. Rotsblokken in zee gooien, treinen willen laten ontsporen met kettingen etc.quote:Op maandag 21 november 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Greenpeace is geen terroristische organisatie.
Bij de klant nietquote:Op maandag 21 november 2011 10:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk. Ga nog even uitzoeken waarom de PVV dat wil, maar come on....
[..]
Hihi.
Thanks for posting. Want in dat geval blijf ik denk nog even thuis
Geen mening. Ze zijn niet door een rechter als zodanig bestempeld. Feit dus.quote:Op maandag 21 november 2011 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jouw mening, ik vind van wel. Rotsblokken in zee gooien, treinen willen laten ontsporen met kettingen etc.
Mwah, te makkelijk, inbrekers die neergeramd worden in jouw huis zijn ook slachtoffers volgens die mensen...quote:Op maandag 21 november 2011 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen mening. Ze zijn niet door een rechter als zodanig bestempeld. Feit dus.
dader van het 1, slachtoffer van het andere. Dat ze nooit slachtoffer zouden zijn als ze geen dader zouden zijn, is een andere kwestie.quote:Op maandag 21 november 2011 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, te makkelijk, inbrekers die neergeramd worden in jouw huis zijn ook slachtoffers volgens die mensen...
Maar goed, het zal me worst zijn ook verder.
Ik weetquote:Op maandag 21 november 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dader van het 1, slachtoffer van het andere. Dat ze nooit slachtoffer zouden zijn als ze geen dader zouden zijn, is een andere kwestie.
Ah, dat mooie open systeem met al die malware?quote:Op maandag 21 november 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
Wat wel kut is, interpret ligt eruit op het werk
(Posted from an Android)
Das dan ook een afsplitsing, Sea Sheperdquote:Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef Godtje het volgende:
Ik vind Greenpeace ook een eng clubje.
Alleen tegen de walvisvaart vind ik dat ze het goed doen. Maar dat is echt een persoonlijke opvatting.
Nieuwe iPhone?quote:Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
jeeej ik mag m'n abonnement eindelijk verlengen.
Ik steun ze met heel mijn hart.quote:Op maandag 21 november 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet.
Ik heb gewoon niets met greenpeace, vind het een bende enorm irritante vandalen die hun eigen mening met geweld willen doordrukken onder het mom van "het is goed voor de wereld".
het is gewoon veels te ver doorgeslagen allemaal, het lijkt meer op rellen om het rellen.
Leef je uit hoor, mij heb je er niet meequote:Op maandag 21 november 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik steun ze met heel mijn hart.
Nog niet tegen gekomen. Overigens is iPhone ook niet vrij van malware. Maar goed, ik hoef niet aan het handje gehouden te worden. Ik kan zelf bepalen wat ik wel en niet wil.quote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, dat mooie open systeem met al die malware?
Geld uitgeven wat je niet hebt!quote:
okquote:Op maandag 21 november 2011 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Geld uitgeven wat je niet hebt!![]()
De 3Gs is trouwens nog steeds één van de populairste smartfoons. In de US of A iig.
Is ook niet zoveel mis mee opzich. Heb er ook 1 voor mijn broertje geregeld, die was erg blij dat ie zijn endroit weg kon tievenquote:Op maandag 21 november 2011 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
De 3Gs is trouwens nog steeds één van de populairste smartfoons. In de US of A iig.
Hij wordt ook nog steeds goed ondersteunt, iOS 5 draait er nog steeds prima op.quote:Op maandag 21 november 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook niet zoveel mis mee opzich. Heb er ook 1 voor mijn broertje geregeld, die was erg blij dat ie zijn endroit weg kon tieven.
Frustrerend.quote:Op maandag 21 november 2011 10:37 schreef MNR het volgende:
Pfffff... als vrouw heb je het soms maar zwaar. Nieuwe enkellaarsjes, zonder rits... geen schoenlepel.
Misschien dat ik die neem. Die is ook nog retesnel eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Hehehe.quote:
Mogelijk heb ik die van mij nog over over een maand, doet het nog prima, alleen barstje in de achterkant maar hoesje er overheen en je ziet er niets meer van.quote:Op maandag 21 november 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat ik die neem. Die is ook nog retesnel eigenlijk.
Batt gaat wel erg hard en je merkt het echt wel wat betreft performance.quote:Op maandag 21 november 2011 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij wordt ook nog steeds goed ondersteunt, iOS 5 draait er nog steeds prima op.
Hoi MNR.quote:Op maandag 21 november 2011 10:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe.
Hey Bengel, maar heb ze nu wel eindelijk aan!
Ook interessantquote:Op maandag 21 november 2011 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Mogelijk heb ik die van mij nog over over een maand, doet het nog prima, alleen barstje in de achterkant maar hoesje er overheen en je ziet er niets meer van.
Ik ga gewoon standaard twee toestellen achterlopen denk ikquote:Op maandag 21 november 2011 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Batt gaat wel erg hard en je merkt het echt wel wat betreft performance.
Allemaal relatief.
Alsof je een netbook koopt. Het doet het wel, maar je krijgt waar je voor betaald.
Doe ik ookquote:Op maandag 21 november 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga gewoon standaard twee toestellen achterlopen denk ik
Yep.quote:Op maandag 21 november 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook interessantZeker bij de connector?
Je kan het altijd proberen.quote:Op maandag 21 november 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Wehe knakker op Marktplaats die een 3GS 8GB voor 350 euro wil verkopen.
Mijn 3G heeft daar ook een barst maar ik heb een knalroze hoesje eroverheenquote:Op maandag 21 november 2011 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep.Volgens YouTube is het vervangen van de achterkant best heel lastig dus daar begin ik maar niet aan.
Maar verder doet ie het nog prima.
Wat een schijtreclame is dat zeg, met zo'n zijig kutstemmetje "das lekker mobiel.."quote:Op maandag 21 november 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Wat is Sizz eigenlijk voor provider? Want die heeft ook wel een mooie aanbieding
Zo ver ik weet iets tussen Vodafone en uhm RTL?? Ken nog niemand die het gebruikt.quote:Op maandag 21 november 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Wat is Sizz eigenlijk voor provider? Want die heeft ook wel een mooie aanbieding
Ik ben echt zo slecht in reclames. Iedereen heeft het steeds over die en die kutreclame en ik ken ze gewoon nietquote:Op maandag 21 november 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een schijtreclame is dat zeg, met zo'n zijig kutstemmetje "das lekker mobiel.."
Ik zou me beledigd voelen als ik vrouw was.
Oké, met Vodafone zou ik hier nog wel bereik hebben. T-Mobile wordt twijfelachtig.quote:Op maandag 21 november 2011 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo ver ik weet iets tussen Vodafone en uhm RTL?? Ken nog niemand die het gebruikt.
Zegt opzich ook niets over het product hoor, maar ik krijg echt het idee dat ze het tegen kleine meisjes van 12 hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt zo slecht in reclames. Iedereen heeft het steeds over die en die kutreclame en ik ken ze gewoon niet. Geen gemis, maar toch. Ik begin aan m'n geheugen te twijfelen.
Achter het stadhuis, je ruikt ze van kilometers afstand!quote:Op maandag 21 november 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Occupy Utrecht begint politiek te storen
Zitten ze ook in Utrecht ja
Tsk, ik ben al maanden 100% LED-thuisquote:Op maandag 21 november 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren LED lampen bij IKEA gezien. 8.1W met een opbrengst vergelijkbaar met ~45W (400 lum). Warm licht, dimbaar en gaan 10.000 uur mee. En dat voor 9.99e. Vaarwel betalen voor warmte met wat restlicht, hallo nog goedkopere energie rekening
Nu 70% spaar en 30% LEDquote:Op maandag 21 november 2011 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, ik ben al maanden 100% LED-thuis.
In Eindhoven stonden ook twee zielige tentjes en een party tentquote:Op maandag 21 november 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Occupy Utrecht begint politiek te storen
Zitten ze ook in Utrecht ja
Ik haat mijn spaarlampen. Ik doe ze amper aan tenzij ik echt een hele tijd licht wil hebben.quote:
heb er een zooi gekregen van mijn werk hoor, dingen kosten iets van 30 euro PPquote:
Ik heb er één boven aan de trap. tegen de tijd dat ik boven ben, is dat ding een beetje aanquote:Op maandag 21 november 2011 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat mijn spaarlampen. Ik doe ze amper aan tenzij ik echt een hele tijd licht wil hebben.
Heb er 1 ind e badkamer, 1 in de studeerkamer in 1 in de keuken. Maar voor ff snel een lamp omdat ik iets moet zoeken en weer weg moet zijn die dingen ZO onhandig
O ja??? Waar?quote:Op maandag 21 november 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Eindhoven stonden ook twee zielige tentjes en een party tent
http://www.ed.nl/regio/ei(...)van-start-gegaan.ecequote:Op maandag 21 november 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Eindhoven stonden ook twee zielige tentjes en een party tent
Geen ideequote:
Clauspleinquote:
Ja goed! Schuintegenover me zit de grootste klaagmuur van het zuidelijk bedrijf vandaag (heb al een paar niet te subtiele uitspraken gedaan, mensen die de hele dag zeurenquote:
Al t een man is moet je misschien iets minder hintenquote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef MNR het volgende:
Ja goed! Schuintegenover me zit de grootste klaagmuur van het zuidelijk bedrijf vandaag (heb al een paar niet te subtiele uitspraken gedaan, mensen die de hele dag zeuren) en vanavond mag ik weer!!
hoi! hoi!
Hoe was je date vrijdag? Leuk?
Boterhamzakje over je sokken doen en kan je er gemakkelijker in.quote:
hij kan ze ruikenquote:
Neej, is een vrouw, heul negatiefquote:Op maandag 21 november 2011 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al t een man is moet je misschien iets minder hinten
Geen date gehad, sowieso niets gehoord
Ow nog erger. Pufft en hufft ze ook?quote:Op maandag 21 november 2011 11:39 schreef MNR het volgende:
Neej, is een vrouw, heul negatief![]()
Wat????? Dat MEEN je niet! Wat een loser![]()
Wel leuke avond gehad?
Ja mop, maar hoe haal je dat boterhamzakje er dan vanaf? Ga niet de hele dag met een boterhamzakje lopenquote:Op maandag 21 november 2011 11:38 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Boterhamzakje over je sokken doen en kan je er gemakkelijker in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |