Wens van de gedachte dus...quote:Op zondag 27 november 2011 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik dat je niet zo als een struisvogel je kop in het zand moet steken. De plaatjes spreken boekdelen..
Tenzij je het probleem je gaat onderkennen en de straat op gaat, wat dus precies is wat er nu gebeurt. Het heeft alleen nog geen slagkracht omdat de meeste mensen het hier aardig goed hebben. Dat is volgend jaar wel minder kan ik je voorspellen, het jaar daarop nog minder.quote:Op zondag 27 november 2011 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat de banken verkeerd bezig zijn en de politiek ook, dat weet ik. En dat zal altijd zo blijven.
En jij bent een arrogante zak met oogkleppen op, wat ook verder prima is.quote:Op zondag 27 november 2011 12:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wens van de gedachte dus...
Je bent gewoon te goed gelovig. Eenzijdig. Hol.
Kommop, ik had van jou toch wel verwacht dat je die filmpjes op hun 'waarde' kon schatten. Ze zijn selectief geknipt om het aandeel van de demonstranten te nuanceren (op zijn zachtst uitgedrukt). Bovendien wordt keer op keer vergeten dat de politie bedoeld is om de orde te handhaven en dat zij op dit soort momenten zwaar in de minderheid zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik dat je niet zo als een struisvogel je kop in het zand moet steken. De plaatjes spreken boekdelen, we hebben meerder filmpjes en foto's gezien waarin geweld gebruikt word op demonstranten. En dan klinken deze woorden van Obama ineens erg hol..
Mensen die verbittert of in onvrede leven zonder enig idee wat er werkelijk speelt, laten zich makkelijk voor het karretje spannen. Dat is al sinds de eerste mens zo.quote:Op zondag 27 november 2011 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tenzij je het probleem je gaat onderkennen en de straat op gaat, wat dus precies is wat er nu gebeurt. Het heeft alleen nog geen slagkracht omdat de meeste mensen het hier aardig goed hebben. Dat is volgend jaar wel minder kan ik je voorspellen, het jaar daarop nog minder.
Ik ben ook een voorstander van de beweging, al ben ik het niet geheel met ze eens.quote:Op zondag 27 november 2011 12:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht dat je voorstander was van die beweging.
Indien niet: mijn excuses. Heb je in de war met een ander.
Het is niet mijn schuld dat je het nodig hebt overal tegenaan te schoppen.quote:Op zondag 27 november 2011 12:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
En jij bent een arrogante zak met oogkleppen op, wat ook verder prima is.
Wens van de gedachte.quote:Op zondag 27 november 2011 12:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
Echt weer een mooi staaltje BNW hier. Alles wat de reguliere media melden is onzin of niet genoeg, maar elke idioot die een filmpje opneemt met zijn mobieltje, dit een beetje knipt en plakt en op youtube zet verkondigt de waarheid.
Get a life.
quote:Op zondag 27 november 2011 12:46 schreef Bastard het volgende:
De mensen die niet willen delen maar graag egocentrisch willen leven in een 'samenleving' zullen uiteindelijk toch wel tot inkeer komen. Heb geduld.
Het zal me niks verbazen als je ook in geesten en spoken gelooft, en tarotkaarten en aanverwante.quote:Op zondag 27 november 2011 12:46 schreef Bastard het volgende:
De mensen die niet willen delen maar graag egocentrisch willen leven in een 'samenleving' zullen uiteindelijk toch wel tot inkeer komen. Heb geduld.
Ja inderdaad typisch, straks ga je nog proberen aan te duiden dat het vicsims waren in de filmpjes, allemaal acteurs, of misschien zelfs dat het helemaal niet gebeurt omdat project bluenogietes.quote:Op zondag 27 november 2011 12:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
Echt weer een mooi staaltje BNW hier. Alles wat de reguliere media melden is onzin of niet genoeg, maar elke idioot die een filmpje opneemt met zijn mobieltje, dit een beetje knipt en plakt en op youtube zet verkondigt de waarheid.
Get a life.
Nee, niet gezien nog. Welke conclusies verbind jij aan deze foto?quote:Op zondag 27 november 2011 12:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik ben ook een voorstander van de beweging, al ben ik het niet geheel met ze eens.
Iemand dit al meegekregen?
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/EHquz8poxsCqt1RBb5qDZg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en(...)py-nh.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/OQZQ3HMLmTP0aEuICs7fdQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en(...)-note.jpg]afbeelding[/url] ]
http://news.yahoo.com/blo(...)-note-201229558.html
Het gaat niet zoals je wilt dus wordt je giftig?quote:Op zondag 27 november 2011 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad typisch, straks ga je nog proberen aan te duiden dat het vicsims waren in de filmpjes, allemaal acteurs, of misschien zelfs dat het helemaal niet gebeurt omdat project bluenogietes.
Acteurs zijn het zeker. Drama-queens.quote:Op zondag 27 november 2011 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad typisch, straks ga je nog proberen aan te duiden dat het vicsims waren in de filmpjes, allemaal acteurs, of misschien zelfs dat het helemaal niet gebeurt omdat project bluenogietes.
Een kleine blik op mijn PH zal dat bevestigen inderdaadquote:Op zondag 27 november 2011 12:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als je ook in geesten en spoken gelooft, en tarotkaarten en aanverwante.
Dit soort types denken altijd maar een kant op en claimen het recht op de waarheid te hebben.
Denk je? Je wantrouwt nagenoeg alles en gelooft wel in aannames en zaken die je niet kunt bewijzen.quote:Op zondag 27 november 2011 12:51 schreef Bastard het volgende:
...maar inderdaad ik ben een ander type mens dan jou en dat is heerlijk.
Wens van de gedachte.quote:Op zondag 27 november 2011 12:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het gaat niet zoals je wilt dus wordt je giftig?
Dat Obama volgens in ieder geval deze protester nog niet genoeg aandacht heeft geschonken aan wat er momenteel speelt in de Amerikaanse steden, gezien de actie van deze jongeman. Ik kan hieruit niet concluderen of Obama daadwerkelijk het hele briefje heeft gelezen, welke interpretatie hij eraan geeft, of dat hij een reactie gaat geven hierop.quote:Op zondag 27 november 2011 12:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, niet gezien nog. Welke conclusies verbind jij aan deze foto?
Dus de nieuwswaarde is dat er iemand in Amerika is die het eens is met de Occupy-beweging en vindt dat Obama er aandacht aan moet besteden?quote:Op zondag 27 november 2011 12:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Wens van de gedachte.
[..]
Dat Obama volgens in ieder geval deze protester nog niet genoeg aandacht heeft geschonken aan wat er momenteel speelt in de Amerikaanse steden, gezien de actie van deze jongeman. Ik kan hieruit niet concluderen of Obama daadwerkelijk het hele briefje heeft gelezen, welke interpretatie hij eraan geeft, of dat hij een reactie gaat geven hierop.
Het zou wel voor hem spreken als hij de Occupy-beweging persoonlijk zou aanspreken om een directe dialoog tussen staat en (dit deel van het) volk, vind ik.
Inderdaad. Veel meer zie ik er ook niet in.quote:Op zondag 27 november 2011 12:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dus de nieuwswaarde is dat er iemand in Amerika is die het eens is met de Occupy-beweging en vindt dat Obama er aandacht aan moet besteden?
En daarvoor heeft iemand Fotoshop geopend en een stukje uitvergroot? Wat een waste-of-time. Het is dus eigenlijk gewoon een zinloze foto, want alles wat er op getoond wordt wisten we al. En dat een anonieme persoon een briefje aan Obama geeft is ook niet echt boeiend.
Dat het nieuwswaardig is blijkt wel uit het feit dat het wereldnieuws is. Ik gaf slechts mijn interpretatie van de beelden.quote:Op zondag 27 november 2011 12:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dus de nieuwswaarde is dat er iemand in Amerika is die het eens is met de Occupy-beweging en vindt dat Obama er aandacht aan moet besteden?
Het is gemaakt via een zoomlens.quote:En daarvoor heeft iemand Fotoshop geopend en een stukje uitvergroot? Wat een waste-of-time. Het is dus eigenlijk gewoon een zinloze foto, want alles wat er op getoond wordt wisten we al. En dat een anonieme persoon een briefje aan Obama geeft is ook niet echt boeiend.
Ach, de MSM. Wat heb je er aan. Wat nieuwswaarde is is dat de beveiliging rondom Obama zo weinig voorstelt dat mensen hem dingen kunnen geven....quote:Op zondag 27 november 2011 13:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat het nieuwswaardig is blijkt wel uit het feit dat het wereldnieuws is. Ik gaf slechts mijn interpretatie van de beelden.
Nee hoor.quote:Het is gemaakt via een zoomlens.
Daar is hij in getraind. Maar goed, ik vind het non-nieuws. Bovendien vraag ik me af wat het met Occupy Nederland (zie TT) te maken heeft.quote:Verder is het wel interessant om te vermelden (vind ik) dat Obama doorging met handen geven terwijl hij het briefje leest. Het trok blijkbaar zijn aandacht dusdanig dat hij niet degenen aankeek waarmee hij de handen schudde.
Nou, stel dat het echt is. Geen fotosoep.quote:Op zondag 27 november 2011 13:03 schreef Gray het volgende:
Het is gemaakt via een zoomlens.
Verder is het wel interessant om te vermelden (vind ik) dat Obama doorging met handen geven terwijl hij het briefje leest. Het trok blijkbaar zijn aandacht dusdanig dat hij niet degenen aankeek waarmee hij de handen schudde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |