Ik ben niet de UI-maker, maar ik kan je wel vertellen dat je daar helemaal niets van ziet in een UI. Te klein, te druk. En als je 5 seconden beeld wil gaan er zo veel frames en kleuren uit dat ook een duidelijke video niet mooi meer isquote:Op zondag 15 januari 2012 22:10 schreef Rockiejj het volgende:
Kan iemand voor mij een ava maken van het stukje tussen 11.51 en 11.56?
Dat ben ik namelijk
Alvast heeeeeeel erg bedankt!
Ik ga het gewoon proberen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:10 schreef Rockiejj het volgende:
Kan iemand voor mij een ava maken van het stukje tussen 11.51 en 11.56?
Dat ben ik namelijk
Alvast heeeeeeel erg bedankt!
Hoe heb je het geprobeert?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
Jeetje wat een gekut met dat downloaden, omzetten, tijden eruit knippen etc. Is zo makkelijk, maar gaat helemaal mis nu. Ik neem aan dat je zelf het originele filmpje op je pc hebt? Kun je misschien zelf het stukje wat je nodig hebt uitknippen en dat dan uploaden op YouTube?
Best aardige pogingen. Ze hadden 'm eigenlijk richting de camera moeten gooien, dan was 'ie in de laatste frames misschien te herkennenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mehh...
Kan morgen anders nog wel proberen hem scherper te krijgen, maar ik moet nu echt gaan leren (proefwerkweek).
Inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2012 22:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Best aardige pogingen. Ze hadden 'm eigenlijk richting de camera moeten gooien, dan was 'ie in de laatste frames misschien te herkennen
haha daar ben ik blij om.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef Tchock het volgende:
Ik ben nog steeds heel erg blij met m'n UI SaiNogmaals bedankt
Dat was ook mijn gedachte ja. Is deze ook goed Fratsman: http://static.panoramio.com/photos/original/26581578.jpg ? (Wat een fantastisch goede gok deed ik, ik wist niet dat het stadhuis van Venlo er zo uit zagquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:47 schreef Saisai het volgende:
wel slechte kwaliteit hoor, dat plaatje
Dank je.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte ja. Is deze ook goed Fratsman: http://static.panoramio.com/photos/original/26581578.jpg ? (Wat een fantastisch goede gok deed ik, ik wist niet dat het stadhuis van Venlo er zo uit zag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |