SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Xblister op 20-11-2011 11:17:03 ]Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Uiteraard, alle afleveringenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
jezus, wat heb ik dit veel gezien vroeger... jij ook ross?
We zijn wel lekker inderdaad ;$ :$quote:Op zondag 20 november 2011 11:42 schreef Pixell het volgende:
Morguh, lekkerste gamers van Nederland!
Gister SR3 ff gedownload op de pc, heerlijk hoe over de top hij is.
Ach heb de mijne al langer dan 3 jaar en speel bf3 ook nog op ultra, dus het valt wel meequote:Op zondag 20 november 2011 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar je bij elke game release een nieuw onderdeel moet kopen
haphap ..quote:Op zondag 20 november 2011 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar je bij elke game release een nieuw onderdeel moet kopen
Dat had ik laatst ookquote:Op zondag 20 november 2011 12:06 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, ik snij net zo een plakje duim ipv een plakje kaas
quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, niet de 600 euro extra waard
Ik ga voor de 100% dit keer dus ik doe rustig aan.quote:Op zondag 20 november 2011 12:34 schreef Michhas het volgende:
Verhaal van Revelations uit... Dat eindeNou moet ik weet een jaar wachten om te weten hoe dit verder gaat
Een reactie is niet altijd hap hap hè, en doe niet alsof je mij kentquote:Op zondag 20 november 2011 11:46 schreef Xblister het volgende:
[..]
haphap ..![]()
had van jou btw ook niet anders verwacht
Je blaat meestal onzin..quote:Op zondag 20 november 2011 13:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een reactie is niet altijd hap hap hè, en doe niet alsof je mij kent
quote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef SoldMayor het volgende:
Het is zondag. Heerlijk.
Even gerookt, koffie gedronken.
Genoten van 15 meter zicht door mist heel mooi uitzicht hoor.
Alles lekker, nieuws gekeken en geen nare dingen gebeurd.
Maar dan.............
WAT EEN FALENDE KANKER TT!!!!!!!![]()
Hele dag verneukt nou.![]()
gr gr.
Ja ik weet wie het zegtquote:
Dat doe ik altijd achteraf, is makkelijkerquote:Op zondag 20 november 2011 13:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga voor de 100% dit keer dus ik doe rustig aan.
Jaquote:
25ms punten, heb je niks aan hèquote:Op zondag 20 november 2011 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Okee ik verstuur hem dalijk via LIVE.
25MS points voor verzending.
Geen geld terug.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:47 schreef KneusTeun het volgende:
Sold ik heb je ingehaald, en heb nog 6 uur over! Nu nog ongeveer 700,000 in 22 uur om Main te pakken
700.000 in 22 uur is een Spm van 530 die je moet zien te halen in die 22 uur, succesquote:Op zondag 20 november 2011 15:47 schreef KneusTeun het volgende:
Sold ik heb je ingehaald, en heb nog 6 uur over! Nu nog ongeveer 700,000 in 22 uur om Main te pakken
Is ongeveer 450 inderdaad als je 4a5 medals meerekent, aangezien ik er nu bijna 3 heb die dus in de 40 a 49 zitten zijn de eerste 3 er zo en dan komen er nog wel wat bij.quote:Op zondag 20 november 2011 15:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
700.000 in 22 uur is een Spm van 530 die je moet zien te halen in die 22 uur, succes
Hopen dat je medals gaat oogsten.
Zelf vandaag eindelijk Spm van 500 aangetikt. Zal nu wel dalen want ga met choppers beginnen en daar ben ik erg slecht mee.
Heb er ook alweer bijna 4.quote:Op zondag 20 november 2011 15:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is ongeveer 450 inderdaad als je 4a5 medals meerekent, aangezien ik er nu bijna 3 heb die dus in de 40 a 49 zitten zijn de eerste 3 er zo en dan komen er nog wel wat bij.
Weet ik niet eigenlijk, ik heb er alweer bijna 1 voor engineer.quote:Op zondag 20 november 2011 16:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Heb er ook alweer bijna 4.
Hoeveel punten krijg je voor een service medal voor een kit?
Ik heb volgens mij die m240 ofzo, dik lekker inderdaad, mooi sproeien!quote:Op zondag 20 november 2011 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja, de M60 met extended mag is echt baas!!! 30sec non stop schieten! gewoon al schietend een gebouw in rennen en schietend er weer uit
Alleen jammer voor jou dan dat ik een stuk of 12 medals in de wachtrij heb staan.quote:Op zondag 20 november 2011 15:47 schreef KneusTeun het volgende:
Als je genoeg geld hebt leren we je ook wheeliequote:Op zondag 20 november 2011 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_geeft_rijles.html
http://www.gataar.nl/
Skerre tata: Vijf donnies (¤50)
Lijpe Mocro: Twee donnies (¤20)
Drugs Dealers: Drie donnie (¤30)
Advocaten: Een barkie een donnie (¤110)
Bank directeur: Een barkie zes donnie (¤160)
Verkaasde fatoemannen: Een doezoe twee barkie (¤1200)
Turken.. : 5 lira (¤2,50)
![]()
Checking that shit out.quote:Op zondag 20 november 2011 18:25 schreef Bozz187 het volgende:
fuka u dolfrin, fuka u whrale
is now on comedy central
Hoorde ik van meerdere ja. Hier omgeving Nijmegen zie je echt geen hand voor ogenquote:
Kan het zijn dat ik vroeger zoiets op de PS1 heb gespeeld?quote:
Dan kun je toch nog steeds gamen?quote:Op zondag 20 november 2011 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fuck dacht ik net te gaan gamen belt mijn vriendin dat ze al naar huis komt.
Ligt eraan of zij zin heeft om te DS'en anders wordt het filmquote:Op zondag 20 november 2011 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog steeds gamen?
Baas!quote:Op zondag 20 november 2011 20:08 schreef SoldMayor het volgende:
13-3-11:
[ afbeelding ]
20-11-11
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En als je een beetje ging no lifen en elk spel rond de 1000G ging halen zat je wel rond de 35000 of 40000.quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb zoveel games gekocht/geleend dit jaar.
Alleen nog Skyrim halen. Dinsdag wss. en dan zit het er op.
Volgend jaar tot nu alleen GTA V die ik wil hebben... als die teminste dan komt.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Frankii het volgende:
Ik ben zo gruwelijk lam vandaagHelemaal geen drol uitgevoerd, moet nog eten...
Die Javelinquote:
Laatste minuut de 4-3 tegen door een schot van dertig meter. Kon wel janken. Wel mooie fittie gehad.quote:
Zei toch dat je ging verliezen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Laatste minuut de 4-3 tegen door een schot van dertig meter. Kon wel janken. Wel mooie fittie gehad.
Vast wel, kan aan de driver liggen, moet je eens op de site van de fabrikant kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 21:09 schreef tliciouz het volgende:
Kan de wifi van een laptop kapot gaan? Hij vind totaal geen netwerken meer, maar als ik de internetkabel er in steek werkt ie meteen.
Toch niet als ie het gister wel deed en nu ineens nietquote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Vast wel, kan aan de driver liggen, moet je eens op de site van de fabrikant kijken.
ja weet ik veel...quote:Op zondag 20 november 2011 21:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch niet als ie het gister wel deed en nu ineens niet?
Ik had de laptop vanaf vrijdag niet meer aangehad. Maar niemand is er op geweest. Snap er niets van ..quote:Op zondag 20 november 2011 21:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een driver kan wel gewoon corrupt raken hoor. Door verkeerd afsluiten etc.quote:Op zondag 20 november 2011 21:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is ie wel ingeschakeld?quote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef tliciouz het volgende:
Hoe kan ik er nu achter komen waar het precies aan ligt dan? Hij doet het verder prima, niets aan te merken geen rare geluidjes of iets.En sluit hem altijd netjes af.
Dat gebeurt zelden.quote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Een driver kan wel gewoon corrupt raken hoor. Door verkeerd afsluiten etc.
Wat is ingeschakeld? En hoe installeer ik die drivers opnieuw?quote:Op zondag 20 november 2011 21:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Is ie wel ingeschakeld? [ afbeelding ]
En probeer gewoon eens de drivers opnieuw te installeren.
Schakelaar voor de wifi.quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is ingeschakeld? En hoe installeer ik die drivers opnieuw?Wat de pc betreft ben ik een mega noob.
Ja dat had ik allang geprobeerd zo'n noob ben ik nu ook weer niet.quote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Schakelaar voor de wifi.De wifi drivers downloaden op de site van de fabrikant wat Morgen net zei. En deinstalleer de oude.
Google is je beste vriendquote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is ingeschakeld? En hoe installeer ik die drivers opnieuw?Wat de pc betreft ben ik een mega noob.
Oh shittt nude pixxxx alles.quote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat had ik allang geprobeerd zo'n noob ben ik nu ook weer niet.Maar daar ga ik niet aan beginnen, dan gaat er geheid wat fout.
En mijn oom helpt me normaal bij dit soort dingen maar wil mijn laptop nooit bij een ander achter laten met al die shit die hier op staat.
Is prima, als je je adres even stuurt zal ik de laptop morgen langs brengen. Wel uit mijn afbeeldingen blijven he?quote:
Niet voor je laptop gekkie.quote:Op zondag 20 november 2011 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is prima, als je je adres even stuurt zal ik de laptop morgen langs brengen. Wel uit mijn afbeeldingen blijven he?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet voor je laptop gekkie. [ afbeelding ]
AC serie is tof maar beste game ooit?quote:Op zondag 20 november 2011 22:13 schreef Kutstudent het volgende:
Oh man, ik heb echt nooit kippenvel. Maar de Revelations, oh man oh man. Hoe kan een spel zo goed zijn. Sinds ik de bibliotheek inliep constant rillingen over m'n rug gewoon.
Assassin's creed.Het beste wat er ooit is gemaakt qua games. Echt geen woorden voor. Wat een klasse.
ja tot de nieuwe black ops uitkomt natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
AC serie is tof maar beste game ooit?
Ja ik zat ook al whut? Beste game ooit blijft natuurlijk Black Ops.quote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BO is nog steeds de COD waar ik het meeste plezier mee heb beleefdquote:Op zondag 20 november 2011 22:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja tot de nieuwe black ops uitkomt natuurlijk
Je jat mijn grapje.quote:Op zondag 20 november 2011 22:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja tot de nieuwe black ops uitkomt natuurlijk
Dat is bij mij toch echt mw2quote:Op zondag 20 november 2011 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BO is nog steeds de COD waar ik het meeste plezier mee heb beleefd
Inderdaad, vanaf the library is het fucking briljant gewoonquote:Op zondag 20 november 2011 22:13 schreef Kutstudent het volgende:
Oh man, ik heb echt nooit kippenvel. Maar de Revelations, oh man oh man. Hoe kan een spel zo goed zijn. Sinds ik de bibliotheek inliep constant rillingen over m'n rug gewoon.
Assassin's creed.Het beste wat er ooit is gemaakt qua games. Echt geen woorden voor. Wat een klasse.
Met verre voorsprong.quote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ezio en Desmond ook. Maar dat moment dat ze alle 3 bij elkaar komen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, vanaf the library is het fucking briljant gewoon
Altaïr in deze game
Kap even met spoilenquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met verre voorsprong.
[..]
Ezio en Desmond ook. Maar dat moment dat ze alle 3 bij elkaar komen.
Dat is geen spoiler. Dat is vanaf het einde van brotherhood al duidelijk.quote:
Een game de beste game ooit vinden en aan een andere game het meeste plezier aan hebben zijn toch twee verschillende dingen... Alhoewel die twee dingen vaak - let op het woordje vaak, niet altijd dus - over hetzelfde gaan.quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik poste toch echt eerder
[..]
en dit
Spoiler het ffquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met verre voorsprong.
[..]
Nou mooi, hoef ik dit kut spel ook niet meer te kopen aangezien hier het einde staat.quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met verre voorsprong.
[..]
Nu nog wachten op de reactie van KK die waarschijnlijk nergens op slaatquote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou mooi, hoef ik dit kut spel ook niet meer te kopen aangezien hier het einde staat.
Als je enige intelligentie hebt dan weet je dat al. Je werkt er namelijk pas 3 delen naartoe.quote:Op zondag 20 november 2011 22:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler. Dat is vanaf het einde van brotherhood al duidelijk.
Ben ik op zich wel met je eens, maar dat is vooral omdat Ezio daarin nog een chille kerel is. Hij is nogal serieus geworden in brotherhood en revelations.quote:
Niet alleen dat, maar ook de besturing. In Brotherhood was die echt fucked, in 2 niet.quote:Op maandag 21 november 2011 00:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ben ik op zich wel met je eens, maar dat is vooral omdat Ezio daarin nog een chille kerel is. Hij is nogal serieus geworden in brotherhood en revelations.
In welke zin? De missies, of gewoon heel het systeem?quote:Op maandag 21 november 2011 00:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ook de gameplay. In Brotherhood was die echt fucked, in 2 niet.
Zie ninja-edit. Het vechten in 2 was beter dan in Brotherhood en het paard rijden ook.quote:Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In welke zin? De missies, of gewoon heel het systeem?
Och, heel de gameplay van Assassin's Creed kan me om eerlijk te zijn weinig interesseren. Die 60 ekkies heb ik enkel en alleen voor het verhaal neergelegd.quote:Op maandag 21 november 2011 00:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zie ninja-edit. Het vechten in 2 was beter dan in Brotherhood en het paard rijden ook.
Beste game ooit vinden alleen voor het verhaal?quote:Op maandag 21 november 2011 00:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, heel de gameplay van Assassin's Creed kan me om eerlijk te zijn weinig interesseren. Die 60 ekkies heb ik enkel en alleen voor het verhaal neergelegd.
Het is een mening en het boeit me geen fuck wat anderen ervan vinden. Asassin's Creed is als je alle info en dergelijke leest die je voorgeschoteld krijgt ook een stukje zelfverrijking. In tegenstelling tot schrale schietspelletjes zoals Battlefield 3 of Modern Warfare 3. Die 2 speel ik voor de replaywaarde, Assassin's Creed speel ik omdat het in mijn optiek de mooiste franchise ooit gemaakt is.quote:Op maandag 21 november 2011 01:21 schreef Pixell het volgende:
[..]
Beste game ooit vinden alleen voor het verhaal?
Jij zou het vast goed doen reviews te schrijven voor een gameblad ofzo!
quote:Op maandag 21 november 2011 01:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is een mening en het boeit me geen fuck wat anderen ervan vinden. Asassin's Creed is als je alle info en dergelijke leest die je voorgeschoteld krijgt ook een stukje zelfverrijking. In tegenstelling tot schrale schietspelletjes zoals Battlefield 3 of Modern Warfare 3. Die 2 speel ik voor de replaywaarde, Assassin's Creed speel ik omdat het in mijn optiek de mooiste franchise ooit gemaakt is.
Het lijkt wel alsof mensen tegenwoordig totaal geen interesse in historie hebben,al is het deels fictie.
Daarbij "werkt" (zoals stoma het zo mooi kan zeggen) Assassin's Creed altijd. Ze proberen niet een of ander massa-product te maken, ze steken er echt moeite in. Dat het uiteindelijk toch ook best wel een massa-product is geworden komt puur omdat de serie zo goed is.
Maargoed, ik hou erover op, anders kunnen we de popcorn vast weer erbij gaan pakken omdat ik nu alle bettelfielt en kal of djoetie fans op hun tenen trap. [ afbeelding ]
Idd, had ook al een collega die vroeg of ze thuis mocht gaan werken... Gezegd dat ze het eerst maar eens moet proberen, echte mist is kut en zal lokaal ook wel zo zijn, maar meteen dat paniekerige altijd.quote:
had net ook een die in de bebouwdekom stapvoets ging rijden, dan denk ik oke dat je een voorzichtig doet maar dit is wel heel overdrevenquote:Op maandag 21 november 2011 08:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Idd, had ook al een collega die vroeg of ze thuis mocht gaan werken... Gezegd dat ze het eerst maar eens moet proberen, echte mist is kut en zal lokaal ook wel zo zijn, maar meteen dat paniekerige altijd.
Mechwarrior deel 5782, maar voor een indie team ziet het er wel subliem uitquote:
Wat slechtquote:
Als je echt van achtergrond houdt moet je RPG's spelen zoals Mass Effect. DAAR is pas veel aandacht uitgegaan naar het verhaal en de complete spelwereld.quote:Op maandag 21 november 2011 01:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is een mening en het boeit me geen fuck wat anderen ervan vinden. Asassin's Creed is als je alle info en dergelijke leest die je voorgeschoteld krijgt ook een stukje zelfverrijking. In tegenstelling tot schrale schietspelletjes zoals Battlefield 3 of Modern Warfare 3. Die 2 speel ik voor de replaywaarde, Assassin's Creed speel ik omdat het in mijn optiek de mooiste franchise ooit gemaakt is.
Het lijkt wel alsof mensen tegenwoordig totaal geen interesse in historie hebben,al is het deels fictie.
Daarbij "werkt" (zoals stoma het zo mooi kan zeggen) Assassin's Creed altijd. Ze proberen niet een of ander massa-product te maken, ze steken er echt moeite in. Dat het uiteindelijk toch ook best wel een massa-product is geworden komt puur omdat de serie zo goed is.
Maargoed, ik hou erover op, anders kunnen we de popcorn vast weer erbij gaan pakken omdat ik nu alle bettelfielt en kal of djoetie fans op hun tenen trap. [ afbeelding ]
ME, TES. Prachtseries!quote:Op maandag 21 november 2011 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je echt van achtergrond houdt moet je RPG's spelen zoals Mass Effect. DAAR is pas veel aandacht uitgegaan naar het verhaal en de complete spelwereld.
AC is tof, maar beste gamereeks ooit? Hell no
Deus Exquote:Op maandag 21 november 2011 10:23 schreef KoningStoma het volgende:
ME heeft dan wel weer saaie repetitieve gameplay.
Alle Metroid spellenVooral Metroid Prime
![]()
Shit scannen, shit kapot schieten, shit unlocken, shit ontdekken, shit tegenkomen, röntgen-ogen alles . Gewoon vette shit.
Er zijn weinig games die zo vet zijn
Altijd van die uitgerangeerde acteursquote:
dat zeg ik ook altijd tegen de vrouwen, probeer het eerst maar! dat paniekerige altijd. het zal best lokaal pijn kunnen doenquote:Op maandag 21 november 2011 08:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Idd, had ook al een collega die vroeg of ze thuis mocht gaan werken... Gezegd dat ze het eerst maar eens moet proberen, echte mist is kut en zal lokaal ook wel zo zijn, maar meteen dat paniekerige altijd.
quote:Op maandag 21 november 2011 10:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Benieuwd of het ook zo populair op de xbox gaat worden
Hij is ook uit op iOS, maar ga niet weer betalen, anders blijf je bezig....quote:Op maandag 21 november 2011 10:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
HEll NO!quote:Op maandag 21 november 2011 12:02 schreef Pixell het volgende:
Ik heb het al op de pc, maar nooit helemaal ingekomen.. Als je eenmaal een huis hebt is het wel klaar
Mass effect is zo'n beetje vergelijkbaar met Assassin's creed, maar dan in een andere setting. En ik geloof dat je in Mass Effect geen halve boeken bij elkaar kan zoeken en lezen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je echt van achtergrond houdt moet je RPG's spelen zoals Mass Effect. DAAR is pas veel aandacht uitgegaan naar het verhaal en de complete spelwereld.
AC is tof, maar beste gamereeks ooit? Hell no
Ik geloof dat ME uitgebreider is dan AC. Ik vind AC juist erg veel van hetzelfde. Het is een leuke game, maar het is gewoon veel dezelfde soort opdrachten steeds en veel minder gesprekken dan in ME bijvoorbeeld. Ook de skills etc is veel minder uitgebreid.quote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mass effect is zo'n beetje vergelijkbaar met Assassin's creed, maar dan in een andere setting. En ik geloof dat je in Mass Effect geen halve boeken bij elkaar kan zoeken en lezen.
dan heb jij nog nooit de codex gebruikt bij ME die shit staat vol met dingen over elk wapen/ras/planeet en nog veel meerquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mass effect is zo'n beetje vergelijkbaar met Assassin's creed, maar dan in een andere setting. En ik geloof dat je in Mass Effect geen halve boeken bij elkaar kan zoeken en lezen.
oke nu is ase overduidelijk non stop op de xboxquote:Op maandag 21 november 2011 10:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mass Effect is juist een complete spelwereld. Zoals Bozzal zei moet je de codex eens lezen. Superveel achtergrond info, één van de DLC pakketten van ME2 gaat in op een codexverhaal wat al vanaf het begin werd opgebouwd maar niet in de main storyline terug kwam.quote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Qua gameplay is AC sowieso beter hoor. Het enige wat je in ME kan is een beetje rondlopen, schieten en krachten gebruiken, en dat dan bij elke opdracht. Dat hele gesprekken gebeuren is misschien wel beter gedaan, maar dat kan je ook niet doen bij AC aangezien het om herinneringen synchroniseren gaat, en dan kan je natuurlijk niet keuzes gaan geven wat hij moet zeggen.quote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik geloof dat ME uitgebreider is dan AC. Ik vind AC juist erg veel van hetzelfde. Het is een leuke game, maar het is gewoon veel dezelfde soort opdrachten steeds en veel minder gesprekken dan in ME bijvoorbeeld. Ook de skills etc is veel minder uitgebreid.
quote:Op maandag 21 november 2011 12:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan heb jij nog nooit de codex gebruikt bij ME die shit staat vol met dingen over elk wapen/ras/planeet en nog veel meer
En inderdaad, die codex lees ik niet zo veel. Het leukste verhaal binnen mass effect vond ik uberhaupt niet de main storyline of wat dan ook, maar het verhaal over de genophage, en als ik het me goed herinner stond dat niet heel uitgebreid in de codex. Alleen een klein stukje erover in de codex bij die krogan planeet en de krogan zelf. Het meeste kon je uit het spel zelf halen, bij die doctor en de krogan.quote:Op maandag 21 november 2011 12:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mass Effect is juist een complete spelwereld. Zoals Bozzal zei moet je de codex eens lezen. Superveel achtergrond info, één van de DLC pakketten van ME2 gaat in op een codexverhaal wat al vanaf het begin werd opgebouwd maar niet in de main storyline terug kwam.
Kan ik je vanaf morgen weer besluipen en een mes in je nek schuivenquote:
Ik ga nog geen AC multiplayer doen. Vind het trouwens echt schraal dat ze iets van 200G aan MP achievements hebben. Bij een spel als Revelations. Ik bedoel, wtf.quote:Op maandag 21 november 2011 12:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kan ik je vanaf morgen weer besluipen en een mes in je nek schuiven
Waarom niet?quote:Op maandag 21 november 2011 12:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga nog geen AC multiplayer doen.
Dat is geen hack btw. Ik vind het best chill dat ze het doen zie ze met de clantag van moeilijk ver lopen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat slechtJe ziet tijdens die kill trouwens ook een gastje die zijn naam alweer gehackt heeft, met een B en een A button
De MP van Brotherhood was tof maar verveelde op zich best snel. Hopelijk is het met revalations langer boeiendquote:
Ben nog wel even zoet met MP van BF3, MW3 en SP van AC:R dusja.quote:
quote:Geld geven aan goede doelen is net zoiets als trouwen met een lekkere slet. Je weet dat het fout gaat, maar het voelt zo heerlijk in het begin. Puur zelfbedrog.
We moeten ook weer eens verder met Operation Flashpoint hequote:Op maandag 21 november 2011 12:41 schreef Bozz187 het volgende:
Denk dat ik ac ook maar eens oppik als het salaris gestort is eind van de week
Dan koop je hem toch nietquote:Op maandag 21 november 2011 14:15 schreef Rossdale het volgende:
MW3 nog steeds niet gekocht. Ik weet zo ongelofelijk zeker dat ik er spijt van krijg wanneer ik het uiteindelijk toch besluit te doen
Minder erg dan dat eeuwige gepromoot van die gamequote:Op maandag 21 november 2011 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan koop je hem toch niet. Jezus dat eeuwige gezeur over die game
Nja vooral die eerste van dat DLC gebeuren was achteraf echt te easyquote:Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We moeten ook weer eens verder met Operation Flashpoint he
En Portal 2 DLC nog verder afmaken met Sint Nickolaas
Heerlijk een half uur met z'n tweeën staan stuntelen en rondstaren om een puzzel op te lossen, die achteraf gezien stiekem eigenlijk wel supersimpel was
Hehe klopt, ik heb mijn eigen Gwen thuis zitten in het weekendquote:Op maandag 21 november 2011 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja vooral die eerste van dat DLC gebeuren was achteraf echt te easy. Die van lvl 3 was dan wel weer tof
Dacht gister van, ik stuur gewoon een bericht naar Rossje, maar ik denk tja, dan begint zijn vrouwtje weer
Het is nu wel duidelijk dat jij en Teun MW3 niet de moeite waard vinden om te kopen en toch komt het ieder topic terug. Als je er zoveel moeite mee hebt om te kopen laat het dan gewoon.quote:Op maandag 21 november 2011 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Minder erg dan dat eeuwige gepromoot van die game
Nee.quote:Op maandag 21 november 2011 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat jij en Teun MW3 niet de moeite waard vinden om te kopen en toch komt het ieder topic terug. Als je er zoveel moeite mee hebt om te kopen laat het dan gewoon.
Godver ik lijk Michhas wel
quote:Op maandag 21 november 2011 14:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe klopt, ik heb mijn eigen Gwen thuis zitten in het weekend
Sorry weinig thuis geweest dit weekend. Vanavond herkansing?
Rond een uurtje of 8? Dan is het vrouwtje naar hockeytrainingquote:Op maandag 21 november 2011 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Uhm vanavond is zeker een optie! Moeten we wel ff kijken hoe laat ofzo
quote:Op maandag 21 november 2011 14:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe klopt, ik heb mijn eigen Gwen thuis zitten in het weekend
Sorry weinig thuis geweest dit weekend. Vanavond herkansing?
Jij roept mijn naam.quote:Op maandag 21 november 2011 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kssst, ga eens terug naar je nagellak topiques
Was het geen HOERIGE NEL! ?quote:Op maandag 21 november 2011 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij roept mijn naam.
Ik hoor dat er weer een smerige campjoekel in mw3 bezig is, altijd liev alsaan het xboxen is
http://www.flashcard.es/quote:Op maandag 21 november 2011 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weet iemand hier trouwens wat voor R4 kaartje je moet hebben voor zo'n mega oude Nintendo DS. Mijn vriendin wil misschien een DS voor d'r verjaardag maar ik wil eerst weten of ze er wat mee gaat doen als er meer spellen opstaan behalve Viva Pinata.
Kheb nog wel een Ds lite over met Rs4 kaartjequote:Op maandag 21 november 2011 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weet iemand hier trouwens wat voor R4 kaartje je moet hebben voor zo'n mega oude Nintendo DS. Mijn vriendin wil misschien een DS voor d'r verjaardag maar ik wil eerst weten of ze er wat mee gaat doen als er meer spellen opstaan behalve Viva Pinata.
Ik denk het? Ik dacht vanochtend al een lampje te zien, maar kan me niet verzetten om die 2 stappen te zettenquote:Op maandag 21 november 2011 14:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bob ben je vergeten je Xbox uit te zetten?!
Sinds gister al hèquote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik denk het? Ik dacht vanochtend al een lampje te zien, maar kan me niet verzetten om die 2 stappen te zetten
Ja volgens mij had ik met me dronken kop het geniale idee om te Xboxn en computeren tegelijk, maar dat werkt dus niet...quote:
Wat moet die kosten?quote:Op maandag 21 november 2011 14:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kheb nog wel een Ds lite over met Rs4 kaartje
Skillz, I haz themquote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef Kutstudent het volgende:
Wel bizar dat elke keer als de vriendin van Nick genoemd wordt, ze binnen de minuut 5 minuten in het topic is.
Waar is dat plaatje nouquote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef Rossdale het volgende:
Baaaaaaaaah, geen zin meer
Zit verdeurie een dom document over te kloppen
Ja dacht al, waarom edit ie hem nouquote:
Ong 40 euro.quote:Op maandag 21 november 2011 16:47 schreef tliciouz het volgende:
Hoeveel kost een losse controller? Hij heeft mijn frustraties niet overleefd.
Of bindt er een touw aan net als bij de Wii.quote:Op maandag 21 november 2011 16:56 schreef tliciouz het volgende:
Voortaan maar kussens tegen de muur lijmen.
Of ik maak er een ketting van, maar dan hang ik mezelf nog opquote:Op maandag 21 november 2011 16:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Of bindt er een touw aan net als bij de Wii.
Moet kunnen, je leeft immers al 20 jaar met een ketting altijd binnen keukenbereik.quote:Op maandag 21 november 2011 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of ik maak er een ketting van, maar dan hang ik mezelf nog op
Dan moet ik je toch gaan teleurstellen want ik ben geen keuken prinses.quote:Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moet kunnen, je leeft immers al 20 jaar met een ketting altijd binnen keukenbereik.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch gaan teleurstellen want ik ben geen keuken prinses.
Weet ik niet, is van me vriendin, maar die heeft al tijdje 3DS en daar kunnen dezelfde spellen op.quote:
Hoezo?quote:
ging het maar zoquote:Op maandag 21 november 2011 17:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo?
Werknemer 1: waardeloze drone die gewoon alles doet wat ik zeg.
Werknemer 2: zie werknemer 1.
Etc
Werken naar lettergrote à 1 woord per pagina?quote:Op maandag 21 november 2011 17:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ging het maar zo![]()
Beoordeling bestaat uit 14 pagina's waarvan ik er 7 moet invullen![]()
Helaas, vaste veldenquote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Werken naar lettergrote à 1 woord per pagina?
was je in Oss dan?quote:Op maandag 21 november 2011 19:25 schreef badboynova het volgende:
Yes ik leef nog, ben niet neer gestoken door een kamper vandaag![]()
Morgen en de rest van de week hebben ze nog de kans![]()
Nope in Zoetermeer, maar misschien komen we van de week ook even bij jouw kijkenquote:
Verleidelijk, maar eerst eens deel 2 uitspelen.quote:Bestel nu Assassins Creed Revelations PS3 ¤48,40 en ontvang de Special Edition
En wat denk je van Brotherhood?!quote:Op maandag 21 november 2011 21:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
Verleidelijk, maar eerst eens deel 2 uitspelen.
Prima, ga ik nog een serie kijkenquote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rossje, het gaat waarschijnlijk later worden of een andere keer.
VI aan het kijken
Rond 22.00 ben ik er, maar dan is hockey training al over zekerquote:Op maandag 21 november 2011 21:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima, ga ik nog een serie kijken
Waarom dat dan, shiieet.quote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan alleen in het weekend mattie.
Omdat ik dan bij Jochem benquote:
Dat zeg je al een maandquote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik dan bij Jochem benAls het goed is krijg ik er volgende week zelf een dus dan kunnen we no lifen.
Ja ik zeg al een maand dat ik na de 25e er een krijg als je goed had gelezen.quote:
Dan heb ik niet goed gelezenquote:Op maandag 21 november 2011 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik zeg al een maand dat ik na de 25e er een krijg als je goed had gelezen.
Zit je nou serieus de hele tijd te wachten tot iemand op mij reageert, om vervolgens dit te zeggen?quote:
quote:
Ik ben Sint Nicolaas en jij bent stout geweest!quote:Op maandag 21 november 2011 22:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan heb ik niet goed gelezen
[..]
Zit je nou serieus de hele tijd te wachten tot iemand op mij reageert, om vervolgens dit te zeggen?MY GOD MAN!
Wie ben jij eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |