Ong 40 euro.quote:Op maandag 21 november 2011 16:47 schreef tliciouz het volgende:
Hoeveel kost een losse controller? Hij heeft mijn frustraties niet overleefd.
Of bindt er een touw aan net als bij de Wii.quote:Op maandag 21 november 2011 16:56 schreef tliciouz het volgende:
Voortaan maar kussens tegen de muur lijmen.
Of ik maak er een ketting van, maar dan hang ik mezelf nog opquote:Op maandag 21 november 2011 16:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Of bindt er een touw aan net als bij de Wii.
Moet kunnen, je leeft immers al 20 jaar met een ketting altijd binnen keukenbereik.quote:Op maandag 21 november 2011 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of ik maak er een ketting van, maar dan hang ik mezelf nog op
Dan moet ik je toch gaan teleurstellen want ik ben geen keuken prinses.quote:Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moet kunnen, je leeft immers al 20 jaar met een ketting altijd binnen keukenbereik.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch gaan teleurstellen want ik ben geen keuken prinses.
Weet ik niet, is van me vriendin, maar die heeft al tijdje 3DS en daar kunnen dezelfde spellen op.quote:
Hoezo?quote:
ging het maar zoquote:Op maandag 21 november 2011 17:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo?
Werknemer 1: waardeloze drone die gewoon alles doet wat ik zeg.
Werknemer 2: zie werknemer 1.
Etc
Werken naar lettergrote à 1 woord per pagina?quote:Op maandag 21 november 2011 17:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ging het maar zo![]()
Beoordeling bestaat uit 14 pagina's waarvan ik er 7 moet invullen![]()
Helaas, vaste veldenquote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Werken naar lettergrote à 1 woord per pagina?
was je in Oss dan?quote:Op maandag 21 november 2011 19:25 schreef badboynova het volgende:
Yes ik leef nog, ben niet neer gestoken door een kamper vandaag![]()
Morgen en de rest van de week hebben ze nog de kans![]()
Nope in Zoetermeer, maar misschien komen we van de week ook even bij jouw kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |