Kheb nog wel een Ds lite over met Rs4 kaartjequote:Op maandag 21 november 2011 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weet iemand hier trouwens wat voor R4 kaartje je moet hebben voor zo'n mega oude Nintendo DS. Mijn vriendin wil misschien een DS voor d'r verjaardag maar ik wil eerst weten of ze er wat mee gaat doen als er meer spellen opstaan behalve Viva Pinata.
Ik denk het? Ik dacht vanochtend al een lampje te zien, maar kan me niet verzetten om die 2 stappen te zettenquote:Op maandag 21 november 2011 14:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bob ben je vergeten je Xbox uit te zetten?!
Sinds gister al hèquote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik denk het? Ik dacht vanochtend al een lampje te zien, maar kan me niet verzetten om die 2 stappen te zetten
Ja volgens mij had ik met me dronken kop het geniale idee om te Xboxn en computeren tegelijk, maar dat werkt dus niet...quote:
Wat moet die kosten?quote:Op maandag 21 november 2011 14:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kheb nog wel een Ds lite over met Rs4 kaartje
Skillz, I haz themquote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef Kutstudent het volgende:
Wel bizar dat elke keer als de vriendin van Nick genoemd wordt, ze binnen de minuut 5 minuten in het topic is.
Waar is dat plaatje nouquote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef Rossdale het volgende:
Baaaaaaaaah, geen zin meer
Zit verdeurie een dom document over te kloppen
Ja dacht al, waarom edit ie hem nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |