Verleidelijk, maar eerst eens deel 2 uitspelen.quote:Bestel nu Assassins Creed Revelations PS3 ¤48,40 en ontvang de Special Edition
En wat denk je van Brotherhood?!quote:Op maandag 21 november 2011 21:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
Verleidelijk, maar eerst eens deel 2 uitspelen.
Prima, ga ik nog een serie kijkenquote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rossje, het gaat waarschijnlijk later worden of een andere keer.
VI aan het kijken
Rond 22.00 ben ik er, maar dan is hockey training al over zekerquote:Op maandag 21 november 2011 21:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima, ga ik nog een serie kijken
Waarom dat dan, shiieet.quote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan alleen in het weekend mattie.
Omdat ik dan bij Jochem benquote:
Dat zeg je al een maandquote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik dan bij Jochem benAls het goed is krijg ik er volgende week zelf een dus dan kunnen we no lifen.
Ja ik zeg al een maand dat ik na de 25e er een krijg als je goed had gelezen.quote:
Dan heb ik niet goed gelezenquote:Op maandag 21 november 2011 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik zeg al een maand dat ik na de 25e er een krijg als je goed had gelezen.
Zit je nou serieus de hele tijd te wachten tot iemand op mij reageert, om vervolgens dit te zeggen?quote:
quote:
Ik ben Sint Nicolaas en jij bent stout geweest!quote:Op maandag 21 november 2011 22:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan heb ik niet goed gelezen
[..]
Zit je nou serieus de hele tijd te wachten tot iemand op mij reageert, om vervolgens dit te zeggen?MY GOD MAN!
Wie ben jij eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |