Noem eens iets goeds van na 1985 dan...quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:15 schreef Hexagon het volgende:
Alles wat na 1985 is gemaakt en goed is wordt grotendeels genegeerd.
Jij bent de as van het kwaad.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:44 schreef Parietale_kwab het volgende:
Onterechte klacht. Top 2000 geeft mij altijd nog hoop voor de muziek smaak van Nederland. Top 40 muziek is voor 98% om te kotsen.
En nee: ik ben geen baby boomer, maar een product van de jaren 80.
Underworldquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Noem eens iets goeds van na 1985 dan...
Want top 40 muziek is natuurlijk het enige dat er is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:44 schreef Parietale_kwab het volgende:
Onterechte klacht. Top 2000 geeft mij altijd nog hoop voor de muziek smaak van Nederland. Top 40 muziek is voor 98% om te kotsen.
En nee: ik ben geen baby boomer, maar een product van de jaren 80.
1969 was een mooi jaarquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:47 schreef SeLang het volgende:
Ik heb vorig jaar een paar grafiekjes gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen maar betere muziekquote:Op zondag 20 november 2011 00:09 schreef Kroc het volgende:
in 1969 hadden we nog Brainbox en Cuby and the blizzards, waar moeten we het nu mee doen goddomme
Lukt je niet, wordt niet toegelaten.quote:Op zondag 20 november 2011 00:11 schreef kipknots het volgende:
Ff een actie opstarten en MF - Doom - Hoe cakes de lijst in stemmen?
Vraag me af hoeveel stemmen je nodig bent.
ja weet ik veel, net je fobo gezien en je hebt echt zo'n studentenvereniging bestuurslid skihuthoofd, wat is de muziek van nu dan?quote:Op zondag 20 november 2011 00:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Di-rect is echt muziek van nu ja
Eigenlijk zou je een soort alternatieve lijst moeten samenstellen en die via social media promoten als tegenlijst van de jongere muziekliefhebberquote:Op zondag 20 november 2011 00:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Lukt je niet, wordt niet toegelaten.
Zie oa het lijstje dat ik eerder in het topic posttequote:Op zondag 20 november 2011 00:16 schreef Kroc het volgende:
[..]
ja weet ik veel, net je fobo gezien en je hebt echt zo'n studentenvereniging bestuurslid skihuthoofd, wat is de muziek van nu dan?
daar heb je de q-music top nog wat voor tochquote:Op zondag 20 november 2011 00:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zie oa het lijstje dat ik eerder in het topic postte
Persoonlijk hoor ik liever een lijst die alle genres en decennia beslaat. Anders ben ik bang dat hij toch wat eentonig gaat worden en met dezelfde problemen eindigd. Gewoon een lijst voor mensen die van muziek houden en moe zijn van de top 2000.quote:Op zondag 20 november 2011 00:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een soort alternatieve lijst moeten samenstellen en die via social media promoten als tegenlijst van de jongere muziekliefhebber
Als de top 2000 stopt met pretenderen meer te zijn dan een kunstmatig bijeengehouden lijstje met nostalgie voor vijftigers dat houd ik ook op met zeuren.quote:Op zondag 20 november 2011 00:19 schreef Kroc het volgende:
[..]
daar heb je de q-music top nog wat voor toch
Ik ben ook niet tegen oudere muziek. Veel muziek in de top 2000 is nog best oke. De balans zit er alleen niet in.quote:Op zondag 20 november 2011 00:19 schreef kipknots het volgende:
[..]
Persoonlijk hoor ik liever een lijst die alle genres en decennia beslaat. Anders ben ik bang dat hij toch wat eentonig gaat worden en met dezelfde problemen eindigd. Gewoon een lijst voor mensen die van muziek houden en moe zijn van de top 2000.
Wat een bullshit. De Beach Boys, hadden die "diepgang"? De Sex Pistols? De Dead Kennedys?quote:Op zondag 20 november 2011 00:23 schreef Kroc het volgende:
ik kom zelf uit begin 80 maar heb de voorkeur voor muziek uit eind 60 begin 70, gewoon omdat die muziek meer diepgang heeft. Daar hoef ik niet 50 voor te zijn
Ik zal wat suggesties gevenquote:Op zondag 20 november 2011 00:21 schreef Godtje het volgende:
Wel grappig dat er een totaal gebrek aan serious suggesties is die er dan in zouden moeten.
Ja veel vage verhalen over een ras, genre of met moeite een artiest.
Maar het is een lijst met nummers. Wat moet er in dan?
Nederlandse tatamuziek.quote:
led zeppelinquote:Op zondag 20 november 2011 00:28 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Wat een bullshit. De Beach Boys, hadden die "diepgang"? De Sex Pistols? De Dead Kennedys?
Ik kan je zo twintig of dertig bands van latere datum geven met heel wat meer diepgang hoor.
Klopt, als je slaapverwekkende zooi maakt heb je ook nog een kans om erin te komen.quote:Op zondag 20 november 2011 00:31 schreef DrDentz het volgende:
Er staat toch ook altijd Coldplay in heel hoog? Hmm niet echt een 60s band.
In welke zin is die muziek diepgaander dan bijvoorbeeld MF Doom, Mogwai, James Blake of Aphex Twin?quote:Op zondag 20 november 2011 00:34 schreef Kroc het volgende:
[..]
led zeppelin
deep purple
jimi hendrix
janis joplin
om maar wat te noemen
wat jij noemt vind ik niks
De dikgedrukte kan ik nog inkomen.quote:Op zondag 20 november 2011 00:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zal wat suggesties geven
Beastie Boys - Sabotage
Blur - Song 2
Stardust - The music sounds better with u
Gorillaz - Clint Eastwood
Inner city - Good life
Dandy warhols - Bohemian like you
Isolee - Beau mot plage
Faithless - Salva mea
UNKLE - Rabbit in your headlight
Notorious BIG - Hypnotize
Rolando - Knights of the jaguar
Laurent Garnier - The man with the red face
Fun lovin crminals - Korean Bodega
Garbage - Stupid girl
Underworld - Born Slippy
Dog eat dog - No Fronts
The Stone roses - Fool's gold
Massive Attack - Teardrop
Moloko - Sing it back
Baby D. - Let me be your fantasy
2 Pac ft. Dr Dre - California love
Hooverphonic - Mad about you
ik ken alleen mf doom van je lijstje en die rapt met een een raar maskerquote:Op zondag 20 november 2011 00:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In welke zin is die muziek diepgaander dan bijvoorbeeld MF Doom, Mogwai, James Blake of Aphex Twin?
Dat is een band die zich netjes conformeert aan de wetten van deze muziekregenten. Vormt geen ook geen bedreiging.quote:Op zondag 20 november 2011 00:31 schreef DrDentz het volgende:
Er staat toch ook altijd Coldplay in heel hoog? Hmm niet echt een 60s band.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |