Je hebt het over kutboertjes. Ik wist niet Amsterdammers nu ook al als boeren worden beschouwd. Maar goed. Succes verder.quote:Op zondag 20 november 2011 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil dat die Schwanzen zijn mond gewoon houdt als hij er niets van begrijpt en me hier met rust laat en me van de wedsrijd laat genieten. 14.gif
[..]Je begrijpt 'm niet helemaal geloof ik.
[..]
Bravo, je herhaalt jezelf weer eens.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals net met Bony bijna gebeurde. Maar serieus, fuck we spelen goed.
Ik ben Feijenoorder paardenmongool. Dat boertjes ging dus weldegelijk over PSV. Ik heb alleen geen 'liefde' voor 020, ik heb liefde voor de tijd waarin wij de grootste twee clubs van Nederland waren en "PSV", az, twente, groningen en ander boerenclubjes onze billetjes mochten afvegen (both Feijenoord en Ajax)quote:Op zondag 20 november 2011 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je hebt het over kutboertjes. Ik wist niet Amsterdammers nu ook al als boeren worden beschouwd. Maar goed. Succes verder.
Feyenoord was ook slordig, Cabral stond te slapen.quote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef RvLaak het volgende:
Doet Vitesse een goede aanval opzetten, zegt de commentator "Feyenoord is slordig"
Echt hé. Uberhaupt zijn er veel te weinig positieve verslaggevers t.o.v. Feijenoord.quote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef RvLaak het volgende:
Doet Vitesse een goede aanval opzetten, zegt de commentator "Feyenoord is slordig"
Was eerder Ahmadi's fout?quote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord was ook slordig, Cabral stond te slapen.
Kleine foutjes is niet meteen slordigheid. Is menselijk, of afdwingen door de tegenstander. Dat was gewoon een goede aanval van Vitesse.quote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord was ook slordig, Cabral stond te slapen.
Dat is niet eens mijn probleem. Mijn probleem is dat de commentatoren zelden of nooit de credits leggen daar waar ze horen. In dit geval bij Vitesse dus.quote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt hé. Uberhaupt zijn er veel te weinig positieve verslaggevers t.o.v. Feijenoord.
Heeft gewoon met gebrek aan kwaliteit te maken.quote:Op zondag 20 november 2011 12:54 schreef RvLaak het volgende:
Dat is niet eens mijn probleem. Mijn probleem is dat de commentatoren zelden of nooit de credits leggen daar waar ze horen. In dit geval bij Vitesse dus.
lol, idd. Niet eens alleen op het veldquote:Op zondag 20 november 2011 12:55 schreef eight het volgende:
[..]
Heeft gewoon met gebrek aan kwaliteit te maken.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben Feijenoorder paardenmongool. Dat boertjes ging dus weldegelijk over PSV. Ik heb alleen geen 'liefde' voor 020, ik heb liefde voor de tijd waarin wij de grootste twee clubs van Nederland waren en "PSV", az, twente, groningen en ander boerenclubjes onze billetjes mochten afvegen (both Feijenoord en Ajax)
Klopt.quote:Op zondag 20 november 2011 12:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kleine foutjes is niet meteen slordigheid. Is menselijk, of afdwingen door de tegenstander. Dat was gewoon een goede aanval van Vitesse.
Is ook een beetje Nederlandse mentaliteit hé. Als jouw team verliest heeft het andere team het niet goed gedaan, maar ons team het slecht gedaan.quote:Dat is niet eens mijn probleem. Mijn probleem is dat de commentatoren zelden of nooit de credits leggen daar waar ze horen. In dit geval bij Vitesse dus.
Maar wij zeuren daar geen maanden over doorquote:Op zondag 20 november 2011 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
CisséEn serieus, WEER (!) WEER (!) geen penal toegewezen.
Doet me denken aan een liedje wat wel eens wordt gezongen tijdens wedstrijden... "Hij kent de uitslag al"quote:
Echt hé. Zijn het misschien ook al gewend geraaktquote:Op zondag 20 november 2011 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wij zeuren daar geen maanden over door
Begrijp het ook niet helemaal?! Ze mogen dankbaar zijn dat ze geen rood krijgen voor chanturia en dat die penal niet toegewezen wordt.quote:Op zondag 20 november 2011 13:00 schreef Merkie het volgende:
Grappig dat Nijhuis onheus bejegend wordt vanuit het Vitesse-publiek, terwijl zij juist blij mogen zijn dat ze het niet 0-2 staat en Vitesse nog met 11 man staat.
Zei de commentator ook alquote:Op zondag 20 november 2011 13:00 schreef Merkie het volgende:
Grappig dat Nijhuis onheus bejegend wordt vanuit het Vitesse-publiek, terwijl zij juist blij mogen zijn dat ze het niet 0-2 staat en Vitesse nog met 11 man staat.
Of iig sterke vermoedensquote:Op zondag 20 november 2011 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als het hele publiek roept dat zijn moeder is hoer is, moet er toch een kern van waarheid inzitten?
KNVB heeft de administratie. Dus we kunnen de zooi daar hacken.quote:Op zondag 20 november 2011 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als het hele publiek roept dat zijn moeder is hoer is, moet er toch een kern van waarheid inzitten?
Streamquote:Op zondag 20 november 2011 13:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ja
Moet hier ook niet meelezen
Lekker Wijnaldum uitfluiten. En extra motivaties. Alle ingredienten voor een mooie pot om 12:30quote:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zondag 20 november 2011 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker Wijnaldum uitfluiten. En extra motivaties. Alle ingredienten voor een mooie pot om 12:30
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bedankt Helpmefok.
Ik toon ook mijn medelijden morgen als Vitesse 5-0 Feyenoord
Heeft Guyon het toch niet helemaal goed gedaan.quote:Op zondag 20 november 2011 13:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat is is geel tegenwoordig blijkbaar
Was enkel wat duwen en trekken volgens mij. Niet echt slaan.quote:Op zondag 20 november 2011 13:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rood was hier een betere kleur geweest, als ik het radiocommentaar mag geloven...
quote:Op zondag 20 november 2011 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
0-2 jongens. We kunnen lekker de slingers ophangen.
Alhowel het 0-3 moest staan
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bedankt Helpmefok.
Ik toon ook mijn medelijden morgen als Vitesse 5-0 Feyenoord
Begrijp 't ook serieus niet...quote:Op zondag 20 november 2011 13:07 schreef Cara het volgende:
Schitterend dat Vitesse zo verongelijkt doet terwijl ze gewoon 2x rood en een penalty tegenhadden moeten krijgen![]()
![]()
Bizar
Ik hoop alleen dat hij niet weer darten gaat kijken... Ging gisteren (voor hem) ook niet goedquote:Op zondag 20 november 2011 13:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Toch ben jij serieus sportief
Imo moet een doelbewuste tik/aanraking in het gezicht altijd rood zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 13:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was enkel wat duwen en trekken volgens mij. Niet echt slaan.
Vergeleken met de Stroot is dit 8 duels...quote:Op zondag 20 november 2011 13:08 schreef TheGeneral het volgende:
Ik mag toch aannemen dat het nog een schorsing wordt voor Hofs..
Niet mogelijk, heeft al geel.quote:Op zondag 20 november 2011 13:08 schreef TheGeneral het volgende:
Dat kan niet meer toch, als het in de wedstrijd bestraft is?quote:Op zondag 20 november 2011 13:08 schreef TheGeneral het volgende:
Schijnt niet te kunnen. Is reeds bestraftquote:Op zondag 20 november 2011 13:08 schreef TheGeneral het volgende:
Om 3 uur begint het pas. Dan is Groningen - Venlo bezig. Maar dat kan ik wel missen. Om 16:30 tijdens een avondmaaltijd Excelsior - AZquote:Op zondag 20 november 2011 13:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat hij niet weer darten gaat kijken... Ging gisteren (voor hem) ook niet goed
Nee, niet mogelijkquote:Op zondag 20 november 2011 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is dat Hofs nog kan bestraft worden?
Kan niet. Kankeronzin...quote:Op zondag 20 november 2011 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is dat Hofs nog kan bestraft worden?
als nijhuis slim is zegt hij dat hij geel.gaf voor het opstootje na de klapquote:Op zondag 20 november 2011 13:08 schreef TheGeneral het volgende:
Kan niet toch, het is al beoordeeld met geel.quote:Op zondag 20 november 2011 13:08 schreef TheGeneral het volgende:
quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan niet meer toch, als het in de wedstrijd bestraft is?
quote:Op zondag 20 november 2011 13:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt niet te kunnen. Is reeds bestraft
Dat zou wel cool zijn jaquote:Op zondag 20 november 2011 13:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
als nijhuis slim is zegt hij dat hij geel.gaf voor het opstootje na de klap
U sure? Je bent de enige die het zegt.quote:Op zondag 20 november 2011 13:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan niet toch, het is al beoordeeld met geel.
hands in strafschopgebied en natrappenquote:Op zondag 20 november 2011 13:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Goed punt inderdaad. Maar misschien heeft hij geel voor het opstootje en niet zozeer voor de tik in het gezicht. Want als Nijhuis dit had gezien had het gewoon rood moeten zijn en dat kreeg hij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |