quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:08 schreef Rabieluh het volgende:
De man waar iedereen al de hele avond om roept komt het veld op, Johan Serero
Net als het bestuurquote:
Heeft al een vriendin.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:09 schreef One_of_the_few het volgende:
ego kan niet eens een fatsoenlijke voorzet geven. Is die ozbilic ofzo niet beschikbaar?
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:09 schreef One_of_the_few het volgende:
ego kan niet eens een fatsoenlijke voorzet geven. Is die ozbilic ofzo niet beschikbaar?
Zou wel verdiend zijnquote:
quote:
Ik wou COME ON NAC TT maken maar fok moest moeilijk doen..quote:
blijft raar om sfeer en arena in 1 zin te zienquote:
mooi zoquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik wou COME ON NAC TT maken maar fok moest moeilijk doen..mocht niet zo snel achter elkaar posten.......
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:11 schreef Geo3kant het volgende:
Zij staan niet achter Cruijff.. Cruijff zit heul ergens anders.
ja, zonde want de rest van de aanval was erg mooi.quote:
Die is voor Ajax..quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:14 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ludo heeft dit opgezet om Nick terug te pakken..
Groeien zou een betere remedie zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef Smoofie het volgende:
Die vermeer moet echt op hoge ballen trainen
Hoe dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef Smoofie het volgende:
Kan niet beter hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef Smoofie het volgende:
Messi heeft de schoenen van adidasquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sulejmani heeft de schoenen van Messi
Barca is nikequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Messi heeft de schoenen van adidas
Hij is een neger, hij moet minsten 2 meter hoig kunnen springen aangezien alle negers kunnen dunkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe dan?
Enne BOERRIGTER
Eindelijk
Ja ik kijk via een streamquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1) Je loopt 2 minuten achter
2) Terechte tackel, niets aan de hand.
HAha jij bent armquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:21 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ja ik kijk via een stream![]()
Betalen voor EL
Ik heb nog analoge tvquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
HAha jij bent arm
Ga ergens anders arm zijn vieze stink pauper
Dude, ga daar niet over lullen hier sukkeltjequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
bij valencia - real
Mooie doelpuntje hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
bij valencia - real
Kom dan klapjes op je oogjes pats patsquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Dude, ga daar niet over lullen hier sukkeltje
Idd, bomber van breda is helaasch er al uitquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:22 schreef inZanity het volgende:
NAC word wel gevaarlijker, maar ik ben bang dat het te laat is..
Zou met alle liefde betalen voo eredivisie live. Maar hier liggen de rechten bij sport1 en die kiest er zelden voor om nederlandse competitie uit te zendenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:21 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ja ik kijk via een stream![]()
Betalen voor EL
Kom morgen om 12 uur naar Utrecht jonge, dan zullen we zienquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom dan klapjes op je oogjes pats pats
100 euro per jaar. dank je vriendelijk. Ik heb al een andere stream gevonden die niet zover achterloopt, maar wel slechte kwaliteitquote:
Bij jou, over 2 minutenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:24 schreef RemcoW23 het volgende:
KOMT ER NOG EEN DOELPUNT!!???????!?!?!
En nu schakelen naar Sport1quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha je kijkt gewoon Ajax
quote:
Dan mis je NEC - Achilles '29 binnenkort.. Tssss..quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:25 schreef Quisho het volgende:
[..]
100 euro per jaar. dank je vriendelijk. Ik heb al een andere stream gevonden die niet zover achterloopt, maar wel slechte kwaliteit
Af en toe een dikke ruft latenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker de bank warmhouden
NECquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:25 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan mis je NEC - Achilles '29 binnenkort.. Tssss..
Belchinezenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:28 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer gaf 3 doelpunten weg tegen Utreg..nu 1 tegen nac...echt wtf..
En sleepte er persoonlijk een puntje uit tegen Feyenoord.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:28 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer gaf 3 doelpunten weg tegen Utreg..nu 1 tegen nac...echt wtf..
Hahaha springen voor je concurrentquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:30 schreef Paul het volgende:
WAHHAHAHAHA IK STA HIER TE SPRINGEN JONGE
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:31 schreef Breekfast het volgende:
DE PLEURUS BREEKT UIT IN AMSTERDAM
Hier ookquote:
oepsquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hahaha springen voor je concurrent![]()
(nee niet Ajax)
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Vermeer vanmiddag bij het zetten van een X op het toto formulier.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Vermeer vanmiddag bij het zetten van een X op het toto formulier.
Ja ik ook, ah dat kan nog wel 2-2 wordenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zei dat bij de 2-1Goede keuze van mij.
Dag kampioenschap, voorgoed dit seizoen. 13 punten achterstand, 7 op de rest..quote:
er zijn grenzenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:36 schreef Zwansen het volgende:
Feyenoord kan op gelijke hoogte met Ajax komen.
AZ kan 13 punten, PSV 7 punten, Twente 5 punten, en Vitesse kan 3 punten uitlopenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dag kampioenschap, voorgoed dit seizoen. 13 punten achterstand, 7 op de rest..
Zelfs ik zeg: Kampioenschap is onhaalbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dag kampioenschap, voorgoed dit seizoen. 13 punten achterstand, 7 op de rest..
Morgen staan ze weer met klappertjes az aan te moedigenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:36 schreef RvLaak het volgende:
lol, nog uitgefloten worden ook. Wat een wereldsupporters zijn het toch
13 punten uitlopen, dan speel je 'n goede wedstrijdquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AZ kan 13 punten, PSV 7 punten, Twente 5 punten, en Vitesse kan 3 punten uitlopen
Ze passen anders goed bij de rest van de zooiquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:36 schreef RvLaak het volgende:
Zeg ik niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
13 punten uitlopen, dan speel je 'n goede wedstrijd
Wat, is toch terecht? Wanprestatie.. tegen nacquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:36 schreef RvLaak het volgende:
Als je club zoveel ellende doormaakt als Ajax nu doet, dien je de club te steunen. Altijd. Dus ook bij verlies. Sterker nog, juist bij verlies.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat, is toch terecht? Wanprestatie.. tegen nacthuis.. kom op man, straftraining.
Ik maak geen grap, meen dit.
Cillessen. Spel op zijn minst zijn naam goed als je m adoreert!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:39 schreef coronatus het volgende:
Hoezo 15 punten?
Cilissen definitief pls!
4th kent bie stopped!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:37 schreef Caland het volgende:
Lekker relleng voor de arena nu.
Gr vierde generaassie stone ijsland scheurvrij dubbel gestickt en de kids
Tja, je kan ook zeggen ga eens werken voor je geld.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je club zoveel ellende doormaakt als Ajax nu doet, dien je de club te steunen. Altijd. Dus ook bij verlies. Sterker nog, juist bij verlies.
Ik zou zeggen, ga eens stage lopen bij Feyenoord als supporter. Dan weet je pas wat het is om je club te steunen door dik en vooral door dun.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja, je kan ook zeggen ga eens werken voor je geld.
Dat snappen ze in Amsterdam nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je club zoveel ellende doormaakt als Ajax nu doet, dien je de club te steunen. Altijd. Dus ook bij verlies. Sterker nog, juist bij verlies.
Nee, beginnen vaak met top clubs.. huh waarom beginnen ze dan met ajaxquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht dat de samenvatting op volgorde van ranglijst ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |