er zijn grenzenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:36 schreef Zwansen het volgende:
Feyenoord kan op gelijke hoogte met Ajax komen.
AZ kan 13 punten, PSV 7 punten, Twente 5 punten, en Vitesse kan 3 punten uitlopenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dag kampioenschap, voorgoed dit seizoen. 13 punten achterstand, 7 op de rest..
Zelfs ik zeg: Kampioenschap is onhaalbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dag kampioenschap, voorgoed dit seizoen. 13 punten achterstand, 7 op de rest..
Morgen staan ze weer met klappertjes az aan te moedigenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:36 schreef RvLaak het volgende:
lol, nog uitgefloten worden ook. Wat een wereldsupporters zijn het toch
13 punten uitlopen, dan speel je 'n goede wedstrijdquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AZ kan 13 punten, PSV 7 punten, Twente 5 punten, en Vitesse kan 3 punten uitlopen
Ze passen anders goed bij de rest van de zooiquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:36 schreef RvLaak het volgende:
Zeg ik niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
13 punten uitlopen, dan speel je 'n goede wedstrijd
Wat, is toch terecht? Wanprestatie.. tegen nacquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:36 schreef RvLaak het volgende:
Als je club zoveel ellende doormaakt als Ajax nu doet, dien je de club te steunen. Altijd. Dus ook bij verlies. Sterker nog, juist bij verlies.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat, is toch terecht? Wanprestatie.. tegen nacthuis.. kom op man, straftraining.
Ik maak geen grap, meen dit.
Cillessen. Spel op zijn minst zijn naam goed als je m adoreert!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:39 schreef coronatus het volgende:
Hoezo 15 punten?
Cilissen definitief pls!
4th kent bie stopped!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:37 schreef Caland het volgende:
Lekker relleng voor de arena nu.
Gr vierde generaassie stone ijsland scheurvrij dubbel gestickt en de kids
Tja, je kan ook zeggen ga eens werken voor je geld.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je club zoveel ellende doormaakt als Ajax nu doet, dien je de club te steunen. Altijd. Dus ook bij verlies. Sterker nog, juist bij verlies.
Ik zou zeggen, ga eens stage lopen bij Feyenoord als supporter. Dan weet je pas wat het is om je club te steunen door dik en vooral door dun.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja, je kan ook zeggen ga eens werken voor je geld.
Dat snappen ze in Amsterdam nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je club zoveel ellende doormaakt als Ajax nu doet, dien je de club te steunen. Altijd. Dus ook bij verlies. Sterker nog, juist bij verlies.
Nee, beginnen vaak met top clubs.. huh waarom beginnen ze dan met ajaxquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht dat de samenvatting op volgorde van ranglijst ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |