Maar dat had ik dus ook bij de voorlaatste. Die relatie duurde ook echt lang hoor en veel wás er ook prima. Ik heb nooit aan zijn gevoelens voor mij getwijfeld, hij was daar ook heel duidelijk in. Ik voelde me daar ook wel heel zeker van en dus bij hem had ik een ander soort verliefdheid als wat ik hiervoor beschreef. Het was ook meer een soort 'weten' dat je bij elkaar hoort gevoel, wat er vrijwel direct was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb me bij B. nooit onzeker gevoeld over of de gevoelens wederzijds zijn. Na onze eerste date was hij nog niet de straat uit of ik kreeg een sms met ''ik mis je nu al''.
Bij andere mannen had ik dat een afknapper gevonden, maar bij hem wist ik gewoon verstandelijk en emotioneel hij is het
Vind ik vreemd. Je hebt toch al lang een nieuwe relatie? En er zijn toch geen kinderen bij betrokken? Waarom neemt men jou nog kwalijk dat je een eerdere relatie hebt verbroken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, zoveel gegeten maar het was heerlijk, daarna nog even in de kroeg gezeten
Vaak denk ik aan mijn ex-man, had ik hem wel moeten verlaten? maar als ik dan dieper denk dan is het antwoord: ja. Het was makkelijker geweest als hij mij had verlaten dat had iedereen geaccepteerd, nu ben ik nog steeds 'degene" die het huwelijk heeft kapot gemaakt.
Omdat mijn ex een hele lieve man is... zonder mening maar dat weet men niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind ik vreemd. Je hebt toch al lang een nieuwe relatie? En er zijn toch geen kinderen bij betrokken? Waarom neemt men jou nog kwalijk dat je een eerdere relatie hebt verbroken?
Jup. bij jou ook? Je eet hele grote porties de laatste tijd valt me op.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Omdat mijn ex een hele lieve man is... zonder mening maar dat weet men niet.
Puff, vis en groente, lekker!
Gaat het een beetje Tink?
Ja gaat wel. Persoonlijk goed, rest eromheen echt zwaar kut.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jup. bij jou ook? Je eet hele grote porties de laatste tijd valt me op.
En mensen zonder mening zijn inderdaad erg lief ja. Maar vooral heel saai. Niets voor jou uniek.
^^quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:54 schreef Syrena het volgende:
Mijn schouders doen enorm zeer. Nu mis ik dus wel iemand die dat even kan loskneden![]()
Hmm.. Zelfs zonder Martijn naast me ligt ik nog steeds met nummer 2 & 3 in bed..quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:45 schreef Syrena het volgende:
Ik kruip straks lekker in mijn eentje MIJN bank op, in MIJN huis en kijk op TV alles wat ik maar wil zienen 's nachts lekker breed liggen in MIJN bed zonder dekenjatter/snurker/schetenlater.
Ik vind dat dus heel typerend voor mijn relatiequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind dit dus een lastig punt. Want ik wil in ieder geval sexuele aantrekkingskracht voelen en iemand interessant vinden en er van houden en samen dingen ondernemen en hoewel ik graag alleen ben, wil ik diegene dus om me heen hebben. Maar is dat dan verliefd?
Ik associeer verliefdheid ook met niet kunnen krijgen, onbereikbaar, spanning over of het wel of niet wederzijds is. Iets wat van voorbijgaande aard is. Dat wil zeggen, het spannings- en onzekere gedeelte. Die eerste alinea wil ik wél altijd blijven voelen!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Had ik al gezegd dat ik graag m'n dekenstelende, stomme grappen makende en altijd pratende Duutser mis?
oh, vreselijk. Dat je dingen 'mag' in een relatie.quote:Op zondag 20 november 2011 01:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind dat dus heel typerend voor mijn relatieVind het heerlijk om alleen te zijn, maar Martijn kan ik 24/7 om me heen hebben. Het is leuker met hem erbij, zeg maar. En toch kunnen we volledig onze eigen dingen doen.
Het is al eerder gezegd: een relatie is absoluut niet zaligmakend. Maar de maatschappij lijkt dat soms zo te zien. Nou, ik zie relaties om me heen... Hij 'mag' op zaterdagavond iets doen omdat zij op vrijdagavond al iets heeft gedaan. Waarbij de een zich volledig moet voegen naar de ander om maar geen ruzie/gezeik te krijgen. Dan zou ik veel liever vrijgezel zijn en lekker mijn leven leiden
quote:Op zondag 20 november 2011 01:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmm.. Zelfs zonder Martijn naast me ligt ik nog steeds met nummer 2 & 3 in bed..
Oh, ja de katten komen ook altijd erbijquote:Op zondag 20 november 2011 11:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En dan niet verspreid over mijn grote bed (waar ik dan wel altijd in mijn eentje in lig), nee, de dames liggen zo dicht mogelijk tegen me aan.![]()
Ik wil ALLES weten!!quote:Op zondag 20 november 2011 12:16 schreef Perruche het volgende:
ohai!
Vakantie. 3 Nachten niet slapen....
. Thuis zijn
.
Hahaha... eerst even bijkomen, ergens de komende dagen zal ik eens een verslagje maken. Kan ik ook foto's uploaden. Het was wel intens zeg! En m'n ego heeft zeker een boost gekregen, werd me wel 50 keer per dag verteld hoe "beautiful" ik ben en wat een "lucky man" ik heb...quote:
Altijd leuk.quote:Op zondag 20 november 2011 12:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
En m'n ego heeft zeker een boost gekregen, werd me wel 50 keer per dag verteld hoe "beautiful" ik ben en wat een "lucky man" ik heb....
Welkom terug!quote:Op zondag 20 november 2011 12:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hahaha... eerst even bijkomen, ergens de komende dagen zal ik eens een verslagje maken. Kan ik ook foto's uploaden. Het was wel intens zeg! En m'n ego heeft zeker een boost gekregen, werd me wel 50 keer per dag verteld hoe "beautiful" ik ben en wat een "lucky man" ik heb....
Hier nog wat gemist? Alles goed? Nieuws?
Momenteel ben ik nog in afwachting van de ham. Conleche wil graag ham, en een idee was om als die ham er is, dan eens te kijken of we er een minimeet van kunnen maken. Mogelijk heeft dat invloed op de logistiek?quote:Op zondag 20 november 2011 11:41 schreef loveli het volgende:
Sigme, je had al gemeld dat er Bentheimer in de vriezer lag, ik breek alleen m'n hoofd nog een beetje over de logistiek.
D'r is genoeg, ik stuur je even een PM'etje met inhoud over de inhoud.quote:Op zondag 20 november 2011 11:54 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, Bentheimer! Als er nog een pakketje is, houd ik me aanbevolen. Maar de logistiek... zolang er geen sneeuw ligt, wil ik best een keertje aanrijden in het weekend.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:35 schreef Jagärtrut het volgende:
welkom terug, perruche! Fijn dat je het fijn gehad hebt! Was het ook fijn met je Spanjaard?
Jouw planningafstemming is onderdeel van het beleggen van de minimeet!quote:Op zondag 20 november 2011 12:46 schreef loveli het volgende:
Minimeet lijkt me leuk, mits ik m'n planning erop kan afstemmen. De feestdagen komen er weer aan, altijd drukker.
En dit is dan weer heel herkenbaar voor mij! alleen was het niet binnen een dag maar een week, dat ik het zeker wist en voelde. En zat er 4 jaar tussen ipv 6 jaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hier herken ik mezelf erg in. Ik ben 6 jaar niet meer verliefd geweest en had mezelf bijna wijs gemaakt dat ik gewoon te kritisch en rationeel en voorzichtig ben voor grote gevoelens.
Inmiddels ben ik alweer 2 jaar verliefd. En ik voelde het bijna vanaf de eerste minuut dat ik hem aan keek. Je weet wel zo'n verliefdheid waarbij zelfs de receptioniste van mijn werk opmerkte dat ik toch zo straalde de laatste tijd. Zo'n verliefdheid waarbij als alleen zijn naam al viel, ik een grijns had van oor tot oor.
^^quote:Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef Phaidra het volgende:
WeeBee Perruche. Vakantie klinkt tof!!
Misschien heb ik ze gemist, maar komen er foto's?quote:
Jepquote:Op zondag 20 november 2011 13:18 schreef _Calimero_ het volgende:
oh XM ik moet dat onderjurkje nog steeds bestellen!! :-)
Welke maar had jij 'm nou ook al weer? M?
en was het zo'n jurk die onder de borst door loopt zegmaar? ga NU bestellenquote:
Jep!quote:Op zondag 20 november 2011 13:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
en was het zo'n jurk die onder de borst door loopt zegmaar? ga NU bestellen
Ooooh tof!quote:Op zondag 20 november 2011 09:57 schreef Ml-etje het volgende:
Kreeg net 2 kaartjes voor Must@van Nelle fabriek toegemaildvrijdag een leuk feestje dus
Beter dan andersom, huuuh!quote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb m'n nagelknipper kapot geknipt op m'n teennagels..
Mental note..nagels wat vaker knippen!
Leuk! Gaat je lukken! Ik wil hem ook een keertje fietsen, maar dan in etappe's en met een tentje mee.quote:Op zondag 20 november 2011 14:09 schreef _Calimero_ het volgende:
wooowww 15 km, jeemig wat een eind zeg! Respect hoor!! Ik ben nooit verder dan 10 km gekomen!
Ik ga volgend jaar ws de 11 steden fietsen! En mijn recordafstand in fietsen in 200km (wel in mijn eentje, wat het een stuk zwaarder maakt). mooi doel dus, en dan heb ik ook weer iets om gericht voor te gaan trainen!
HPKW had laatst een recept gepost. Donderdag volgens mijquote:Op zondag 20 november 2011 17:09 schreef Jagärtrut het volgende:
heeft er iemand een goed recept voor pepernoten?
Henk!quote:Op zondag 20 november 2011 17:09 schreef Jagärtrut het volgende:
In de zin: hard genoeg voor een geweer? Dan ik welquote:Op zondag 20 november 2011 17:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat valt toch wel mee, qua kut?quote:Op zondag 20 november 2011 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche, welkom terug
Vik! Wow! Echt ongelooflijk goed, jij doorzetster, echt zo goed!
Kutlijst:
O/L: 2 boterhammen kaas, beschuit vrucchtenhagel, gekookt ei
T's: appel, wortels, 2 oliebollen (nom! ), 6 toastjes met fa, 4 pepernoten, milky way
D: gevulde paprika's en champignons, ijsbersalade met van alles en dressing
T: kwark en vla
Nee, in de zin lekker. En pepernoten, geen kruidnoten!quote:Op zondag 20 november 2011 17:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
In de zin: hard genoeg voor een geweer? Dan ik wel
quote:Op zondag 20 november 2011 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beter dan andersom, huuuh!
Ik heb net 15 km gedaan. Heel blij
. Als het weer meezit en ik geen steken meer laat vallen, haal ik de 21 km dit jaar nog en dat is toch wel een leuk doel
. Ik zat te twijfelen of ik m'n nieuwe tight aan zou doen of een korte broek, omdat ik het vrijdagochtend maar warm vond in tight, maar ben blij dat ik voor de tight heb gekozen. Frissssssssss! En dan word je ook minder raar aangekeken op straat
.
Gisteren moest ik ook werken (of 'moest', het werd heel erg op prijs gesteld als ik kwam) en ik vond het zálig! Lekker rustig, geen collega's die de hele tijd van alles van me wilden... Kan ik geen weekwerkdag inruilen voor een weekendwerkdag?.
echt niet, pepernoten zijn veel lekkerder!quote:Op zondag 20 november 2011 17:12 schreef conleche het volgende:
Kruidnoten zijn echter wel veel lekkerder. Dus dan vraag ik me af waarom die niet gebakken worden.
Ik denk dat ik volgende week nog wel een poging doe. Ben ineens helemaal in baksferen. Niet goed voor de lijn, maar over 9 dagen ga ik toch op vakantie!quote:Op zondag 20 november 2011 17:12 schreef conleche het volgende:
Kruidnoten zijn echter wel veel lekkerder. Dus dan vraag ik me af waarom die niet gebakken worden.
Waar ga jij dan heen? Volgens mij weet ik dat heul niet? Of ben ik het vergeten?quote:Op zondag 20 november 2011 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgende week nog wel een poging doe. Ben ineens helemaal in baksferen. Niet goed voor de lijn, maar over 9 dagen ga ik toch op vakantie!
Als steen op de maag?quote:Op zondag 20 november 2011 17:15 schreef conleche het volgende:
[..]
En mijn laatst gebakken mueslidingen zijn toch wel lekker. Als je trek hebt. Niet als klein zoet dingetje na het eten.
Egypte, gewoon een zon- en duikvakantie. Heerlijk 10 dagen relaxenquote:Op zondag 20 november 2011 17:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar ga jij dan heen? Volgens mij weet ik dat heul niet? Of ben ik het vergeten?
En mijn laatst gebakken mueslidingen zijn toch wel lekker. Als je trek hebt. Niet als klein zoet dingetje na het eten.
Ik vind het wel erg weinig....quote:Op zondag 20 november 2011 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje so far
O: 2 kleine geroosterde boterhammen met jam
L: 300 gr kwark: 200 gr fr. kwark + 100 gr volle kwark
D: vega lasagne
Wel lekker, maar niet direct een vakantie waar je afvalt.quote:Op zondag 20 november 2011 17:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Egypte, gewoon een zon- en duikvakantie. Heerlijk 10 dagen relaxen
Oh nee, dat was de bedoeling ook niet! Meer even uit het ritme van winters eten.quote:Op zondag 20 november 2011 17:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Wel lekker, maar niet direct een vakantie waar je afvalt.![]()
Ik denk dat ik in Thailand wel ga afvallen. Het eten is daar natuurlijk wel heerlijk (neem ik aan). Maar niet vet en door de warmte zal je ook wel wat minder eten.
We zitten in hetzelfde gebied als vorig jaar en toen heb ik er geen één keer last van gehad. Stuk hygiënischer dan de rest van Egyptequote:Op zondag 20 november 2011 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
En je krijgt vast nog wel een keer de poeperij.
Ik doelde op coquote:Op zondag 20 november 2011 17:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We zitten in hetzelfde gebied als vorig jaar en toen heb ik er geen één keer last van gehad. Stuk hygiënischer dan de rest van Egypte
Je lunch ziet er wel goddelijk uitquote:Op zondag 20 november 2011 17:21 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje
o. Croissantje jam, bakje magere appelkwark
s. 1 uur stevig doorwandelen
l. Spruitjes, gepofte kastanjes, gegrilde camembert, eetlepel spekjes, 2 eetlepels cranberriejam
t. Bakje straciatellayoghurt, mandarijn, 2 plakjes ham, 3 likeurbonbons
d. Waarschijnlijk aardappels met haring in roomsaus
Wederom te veel en te 'rijk'
Oh, sorry. Was ook best goed van toepassing geweest op Egypte, namelijkquote:
Ik vond het eten in Egypte niet heul bijzonder. Maar je eet daar niet snel te veel inderdaad. En dat brood zonder zout is ronduit vies. (vond ik)quote:Op zondag 20 november 2011 17:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh nee, dat was de bedoeling ook niet! Meer even uit het ritme van winters eten.
Moet zeggen dat ik op die Egypte vakanties nooit ergens op let, maar ook nooit aankom. Eet toch iets minder door de warmte. En minder koohydraten.![]()
Ik ben in Thailand 5 kilo afgevallen terwijl ik echt goddelijk heb gegeten
Ik mis fruit en een lunch. Vegalasagne is erg lekker natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje so far
O: 2 kleine geroosterde boterhammen met jam
L: 300 gr kwark: 200 gr fr. kwark + 100 gr volle kwark
D: vega lasagne
Oh daar kun je vast ook heel goed de poeperij krijgen denk ik jaquote:Op zondag 20 november 2011 17:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, sorry. Was ook best goed van toepassing geweest op Egypte, namelijk.
Gebied waar ik zit kan je gewoon lekker uit eten gaan en daar hebben ze wel een paar goede restaurants. Zelfs een Japans restaurant, vorig jaar heerlijk gegeten!quote:Op zondag 20 november 2011 17:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond het eten in Egypte niet heul bijzonder. Maar je eet daar niet snel te veel inderdaad. En dat brood zonder zout is ronduit vies. (vond ik)
Ik geloof niet dat ik 5 kilo wil afvallen!Nou ja, bij terugkomst zit dat er ook zo weer aan, mocht het toch gebeuren. Het is wel echt mijn lievelingskeuken, dus je weet het nooit. Misschien vreet ik me wel ongans.
Ja, ik krijg ook zin in lasagne nu. Misschien deze week maar een keertje maken!quote:Op zondag 20 november 2011 17:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik mis fruit en een lunch. Vegalasagne is erg lekker natuurlijk.
Ja klopt. Eigen receptje en ik vind m zo lekker! Roerbak een zakje ital.groenten + 1 courgette in stukjes, fles biologische tomatensaus + kruiden erbij, 50% in de ovenschaal, 3 lasagnebladen, dan 2 paprika's in reepjes erop, dan de andere helft van de saus, dan 1 courgette in plakken als lasagnebladen en dan stukken tomaat + 1 grote bol mozzarella eroverheen.quote:Op zondag 20 november 2011 17:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik mis fruit en een lunch. Vegalasagne is erg lekker natuurlijk.
Thanks voor de tipquote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef Tinkepink het volgende:
Kan prima ja. Tenminste, mijn saus. Wel een beetje extra vocht toevoegen als je gedroogde bladen gebruikt.
Heb je al eens geprobeerd om de courgette en de paprika te grillen? Dat is ook erg lekker.quote:Op zondag 20 november 2011 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja klopt. Eigen receptje en ik vind m zo lekker! Roerbak een zakje ital.groenten + 1 courgette in stukjes, fles biologische tomatensaus + kruiden erbij, 50% in de ovenschaal, 3 lasagnebladen, dan 2 paprika's in reepjes erop, dan de andere helft van de saus, dan 1 courgette in plakken als lasagnebladen en dan stukken tomaat + 1 grote bol mozzarella eroverheen.
De helft is nu op, andere helft is voor morgen. Dus ieder een kwart lasagne op.
Het deel wat ik met pasta heb gegeten was errrrrg lekker, dus bij lasagne zal het ook wel werken.quote:Op zondag 20 november 2011 17:31 schreef conleche het volgende:
Lijstje ook maar eens:
O: gekookt eitje, beschuitje oude kaas
T: mueslikoek
L: 2x geroosterd KH-arm brood met kaas, paprika, komkommer, ui, bimi en tomaat
T: Mango![]()
T: wodka, melbatoastjes met een ei erover verdeeld
D: gegrilde kipfilet met gecarameliseerde witlof.
T: blokje pure choco
En bolognesesaus kan volgens mij prima voor lasagne. Die rode saus van mij lijkt daar altijd erg op in ieder geval. Misschien nog iets dunner maken?
Misschien moet je hem vragen of hij heimwee heeft naar Nederland? Hoe ellendig dat ook voor jou zal zijn, het is beter om dat te weten. Dan kunnen jullie samen naar een oplossing zoeken.quote:Op zondag 20 november 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
Bwuh.
O: 2 boterhammen met kaas en salami
L: 2 boterhammen met low fat hummus
D: geen zin om te koken
Zonder al te veel in detail te treden:
Mr.Mo zit niet lekker in z'n vel, praat niet, ook niet met mij, moest er weer achter komen dat het echt niet goed ging door een berichtje via netwerksite van zijn werkgever of ik even contact op wilde nemen en ik weet écht niet meer wat ik kan/moet/wil doen. Hij gaat iig morgen op zoek naar huisarts voor doorverwijzing om met iemand te praten, maar ik kan zo slecht tegen het niet praten/verzwijgen van dingen
Probeer al de hele middag te studeren/artikelen te lezen maar het lukt niet. Ben bezorgd, een beetje boos en vooral wat 'onthand', want ik weet niet wat ik kan en zou moeten doen om het beter te maken.
Die gesprekken zijn al gevoerd en dat lijkt het niet te zijn. Hij zegt ook graag hier in het VK te willen blijven en hier ene baan te willen zoeken.quote:Op zondag 20 november 2011 17:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moet je hem vragen of hij heimwee heeft naar Nederland? Hoe ellendig dat ook voor jou zal zijn, het is beter om dat te weten. Dan kunnen jullie samen naar een oplossing zoeken.
Ik kan me voorstellen dat hij zijn familie en vrienden mist? Ik weet niet wat hij in Engeland doet? Ik bedoel: jij studeert en bouwt een leven op, maar misschien ligt dat voor hem anders?
En daar z'n scriptie af te maken, in het zojuist genoemde studieverlof.quote:Op zondag 20 november 2011 17:43 schreef conleche het volgende:
Misschien is het voor hem beter om op het moment in Nederland te zijn dan. Om zoveel mogelijk tijd met zijn moeder nog door te brengen?
quote:Op zondag 20 november 2011 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die gesprekken zijn al gevoerd en dat lijkt het niet te zijn. Hij zegt ook graag hier in het VK te willen blijven en hier ene baan te willen zoeken.
Vooral de druk om het afstuderen (bachelorscriptie, na 11 jaar nog niet afhebben..) icm een stervende moeder doen het niet goed.
Nee, dat is niet beter. Gescheiden van elkaar leven voor langere periode is voor ons geen optie. Voor anderen misschien wel, voor ons niet. En daar is gewoon geen discussie over nodig: zo is het nu eenmaal met ons.quote:Op zondag 20 november 2011 17:43 schreef conleche het volgende:
Misschien is het voor hem beter om op het moment in Nederland te zijn dan. Om zoveel mogelijk tijd met zijn moeder nog door te brengen?
Dan moet hij zich even op het laatste concentreren. Jij loopt niet weg. Geef hem even de ruimtequote:Op zondag 20 november 2011 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop in augustus mijn bachelor te halen. Master wil ik wel doen, maar is nog niet duidelijk welke en waar. Als het nodig is in Nederland, maar zoals ik hierboven al schreef is het niet zo dat hij weg wil uit het VK, maar dat het vooral zijn moeder icm de druk van het afstuderen en de onzekerheid daarover die het 'm doen zijn..
Ja, en dat is dus het probleem, dat lukt niet. Dat eerste. Maargoed, ben het even kwijt, bedankt voor het lezen.quote:Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan moet hij zich even op het laatste concentreren. Jij loopt niet weg. Geef hem even de ruimte
Dan zou jij je studie op een laag pitje moeten zetten en met hem meegaan. Linksom of rechtsom.quote:Op zondag 20 november 2011 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dat is niet beter. Gescheiden van elkaar leven voor langere periode is voor ons geen optie. Voor anderen misschien wel, voor ons niet. En daar is gewoon geen discussie over nodig: zo is het nu eenmaal met ons.
pizza bestellen dan.quote:Op zondag 20 november 2011 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
Er zou niet echt veel substantieels aan groente op de pizza gaan
Morgen weer spinnen
Dat klinkt fijn. Ik zou als ik jullie was proberen zo veel mogelijk geluk en energie te halen uit kleine geluksmomentjes.quote:Op zondag 20 november 2011 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
misschien gaan we zo wel even lekker naar de pub of zoeken we een Indiaas restaurant op ofzo...
Thanks
Lekker! Hoe ver is Schier bij jou vandaan? En is dat het dichtstbijzijnde waddeneiland? Ik had namelijk bedacht dat als het niet zou lukken met de minimeet, dat ik dat wel zou willen, een of 2 daagjes waddeneiland en dan op de terugweg bij jou langs. Nog geen concrete plannen hoor, just a thought.quote:Op zondag 20 november 2011 18:46 schreef sigme het volgende:
Lijst
• havermoutpap
• 4 boterhammen, gebakken ei, 3 krekkers
• 1 leffe tripel
• avondeten: stampot rauwe andijvie met eigengemaakte worstje
• toe: griesmeelpudding met scheutje likeur
Morgen naar Schier. Lekker uitwaaien met liefste & hondjes.
Uurtje rijden naar de boot. Schier is het dichstbijzijnd. Is trouwens ook vast nog wel te combineren met minimeet wanneer er niet gecarpoold wordt?quote:Op zondag 20 november 2011 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Lekker! Hoe ver is Schier bij jou vandaan? En is dat het dichtstbijzijnde waddeneiland? Ik had namelijk bedacht dat als het niet zou lukken met de minimeet, dat ik dat wel zou willen, een of 2 daagjes waddeneiland en dan op de terugweg bij jou langs. Nog geen concrete plannen hoor, just a thought.
Gewoon te lang in de oven laten. Zijn ze oneetbaar.quote:Op zondag 20 november 2011 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja goffer, net kruidnoten staan bakken dankzij jullie.
Moet dat met speculaaskruiden? Of zou Chinees 5 kruidenpoeder ook lekker zijn?quote:Op zondag 20 november 2011 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eh nou ze zijn niet goed gelukt qua uiterlijk, maar wel qua smaak.
Waarrrrr koop je dat?? Ben ik al eeuwen naar op zoek, maar blijkbaar zoek ik op de verkeerde plaatsen want ik kan het nooit ergens vinden.quote:Op zondag 20 november 2011 19:36 schreef conleche het volgende:
Of zou Chinees 5 kruidenpoeder ook lekker zijn?
quote:Op zondag 20 november 2011 19:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet dat met speculaaskruiden? Of zou Chinees 5 kruidenpoeder ook lekker zijn?
beetje extra kaneel erdoor? Of zelf mengen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet dat met speculaaskruiden? Of zou Chinees 5 kruidenpoeder ook lekker zijn?
Ik weet niet meer. Ik geloof ergens op de wallen, maar ik heb het ook weleens bij de AH gezien volgens mij. Moet ik een potje voor je kopen als ik het tegenkom?quote:Op zondag 20 november 2011 19:47 schreef Amsel het volgende:
[..]
Waarrrrr koop je dat?? Ben ik al eeuwen naar op zoek, maar blijkbaar zoek ik op de verkeerde plaatsen want ik kan het nooit ergens vinden.
Heb dezelfde, van toko centraalquote:Op zondag 20 november 2011 20:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zelfs de lokale AH hier verkoopt het volgens mij. Ik zou even kijken bij de afdeling orientaalse artikelen.
De potjes zien er zo uit:
[ afbeelding ]
Perr, goed idee heb je! Ik ga ook lekker mn bed opzoeken. Heb het wel gehad na een weekje bandjes kijken.
Ja graag! Mijn AH's en C1000'en hebben het in ieder geval niet. En naar exotischer supermarkten ga ik nooitquote:Op zondag 20 november 2011 20:03 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet meer. Ik geloof ergens op de wallen, maar ik heb het ook weleens bij de AH gezien volgens mij. Moet ik een potje voor je kopen als ik het tegenkom?
C1000 had dat. Brrrr.quote:Op zondag 20 november 2011 19:47 schreef Amsel het volgende:
[..]
Waarrrrr koop je dat?? Ben ik al eeuwen naar op zoek, maar blijkbaar zoek ik op de verkeerde plaatsen want ik kan het nooit ergens vinden.
Okidoki. Prima excuus voor weer eens een meet!quote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja graag! Mijn AH's en C1000'en hebben het in ieder geval niet. En naar exotischer supermarkten ga ik nooit
Ik ben vanaf de tweede week van januari weer beschikbaarquote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Okidoki. Prima excuus voor weer eens een meet!
Hoisinsaus.quote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat moet je met die kruiden. Ik bedoel, waar gooi je ze door? Ik kom niet verder dan peper / zout en Italiaanse kruidenmix
.
Zeg jij nu scheet? En zo ja waarom?quote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef sararaats het volgende:
*scheet*
tegenwoordig heb ik een corrigerend hemdje
Oeh, dat wordt krap, ik ben de derde week weg!quote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik ben vanaf de tweede week van januari weer beschikbaar
Ik heb dat gewoon bij de AH gekocht! En die heeft niet een uitgebreider assortiment dan andere AH's, volgens mij.quote:Op zondag 20 november 2011 19:47 schreef Amsel het volgende:
[..]
Jullie kunnen op Schiphol ontbijten...quote:Op zondag 20 november 2011 20:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt krap, ik ben de derde week weg!
Wat zijn we toch een globetrotters
Ik zeg februari, ga toch pas een paar maanden later weer globetrottenquote:Op zondag 20 november 2011 20:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt krap, ik ben de derde week weg!
Wat zijn we toch een globetrotters
Lijkt je dat wat? Het ziet er op zich best aardig uit, maar als ik bij de Mac zou staan zou ik toch voor iets met chocola gaanquote:Op zondag 20 november 2011 20:31 schreef Amsel het volgende:
Ik zie net een reclame voor een McFlurry met kruidnoten voorbij komen
Ik heb de hele tijd de neiging om posts te liken, zoals deze.quote:Op zondag 20 november 2011 20:31 schreef Amsel het volgende:
Ik zie net een reclame voor een McFlurry met kruidnoten voorbij komen
Hahahaha herkenbaarquote:Op zondag 20 november 2011 20:33 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd de neiging om posts te liken, zoals deze.
wattan?quote:Op zondag 20 november 2011 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zeg februari, ga toch pas een paar maanden later weer globetrotten![]()
Ik heb een heel mooi idee voor een reis in m'n hoofd, maar ik weet niet of het wel gaat lukken qua periode dat wij weg kunnen en het regenseizoen daar. Maar ik willet, ik willet, ik willet.
ik las likkenquote:Op zondag 20 november 2011 20:33 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik las 'likken'quote:Op zondag 20 november 2011 20:33 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Laatste week feb. ben ik weer available.quote:Op zondag 20 november 2011 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zeg februari, ga toch pas een paar maanden later weer globetrotten![]()
Ik heb een heel mooi idee voor een reis in m'n hoofd, maar ik weet niet of het wel gaat lukken qua periode dat wij weg kunnen en het regenseizoen daar. Maar ik willet, ik willet, ik willet.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wattan?
Ik heb ook zo'n behoefte om te reizen!
De Duutser gaat misschien ergens volgend jaar voor 3 maand naar Zuid-Afrika, en misschien ga ik dan wel mee, als dat uitkomt met m'n lesgeven en zulks. Dat zou zo tof zijn!
Rondreis Nepal en Tibet (en de Chinese muur meepakken, als dat logistiek mogelijk is).quote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Laatste week feb. ben ik weer available.
Waar willu naar toe dan?
Ja, de maanden waarin je het best kan reizen komen ons heel slecht uit. Dus we zitten kijken of we er om heen kunnen reizen. We zitten dit jaar toch wel heel erg gebonden aan juli/augustus, dat maakt een keuze maken wel een stuk moeilijker.quote:Op zondag 20 november 2011 20:54 schreef conleche het volgende:
Nepal schijn je het best te kunnen doen in oktober: Dan heb je de helderste lucht en zie je de Himalaya veel beter! Lijkt mij ook een toffe reis, al zou ik het niet combineren met China dan. Eerder nog met Noord India, de Taj Mahal bv.! Wanneer zou je willen gaan? In onze zomer is het daar niet het beste geloof ik.
En Amerika zou ik zéker aanraden! Wat een toffe reis was dat!Als ik het over mocht doen, zou ik dat ook in het najaar doen, though, zeg vanaf half september. Wij hebben het soms nog best koud gehad (-5 in een tentje.
) en raften was er bv niet bij. En bepaalde wandelgebieden in bv Yosemite waren nog dicht door sneeuwval. In de zomer is het daar te druk denk ik.
Dat zou ik ook niet in mijn eentje hebben willen doen! Je zit daar echt vaak en lang in de auto en roadtrips zijn nu eenmaal echt leuker met zijn tweeen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef Amsel het volgende:
Amerika lijkt me ook supertof. Maar spreekt me dan weer niet zo aan om in m'n eentje te doen. Bovendien ben ik alle afleveringen van Criminal Minds achter elkaar aan het kijken en denk ik nu dus dat Amerika bevolkt wordt door seriemoordenaars.
Zou wel zonde zijn als je die mooie bergwandelingen in de mist en regen zou moeten doen. Dan is het volgens mij toch echt minder leuk. Jammer dat jullie echt aan die maanden vast zitten!quote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, de maanden waarin je het best kan reizen komen ons heel slecht uit. Dus we zitten kijken of we er om heen kunnen reizen. We zitten dit jaar toch wel heel erg gebonden aan juli/augustus, dat maakt een keuze maken wel een stuk moeilijker.
Maar ja, ik heb me laatst helemaal ingelezen op Nepal en Tibet en ik werd echt heel enthousiast en dan wil ik het zo snel mogelijk doen. Terwijl ik natuurlijk ook wel weet dat ik beter één of twee jaar kan wachten
Ohja, dat bedoel ik ook!quote:Op zondag 20 november 2011 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nein, morgen mag ik op sollicitatiegesprek!![]()
Oh hemel, dat staat er niet! Goed dat je het zegtquote:
Positiviteit is the key!quote:Op zondag 20 november 2011 21:22 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ohja, dat bedoel ik ook!
Ik loop gewoon wat op de zaken vooruit
Hoezo?quote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Superleuk trouwens, oude docententopics in SES doorlezen
Je komt er nog wel eens oude bekenden tegenquote:
Duimduim!quote:Op zondag 20 november 2011 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nein, morgen mag ik op sollicitatiegesprek!![]()
10.00! Tiel? Ga je daar iets leuks doen?quote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga vanuit Tiel voor je duimen Maria! Hoe laat moet je?
Tiel? Kom je op de koffie?quote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga vanuit Tiel voor je duimen Maria! Hoe laat moet je?
Als je jezelf drie keer zo ver brengt dat je on 't labberent bent wel.quote:Op zondag 20 november 2011 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
3x3 minuten rennen... Brengt dat echt wat? Het lijkt me zo kort.
Ja, had anders nog wel in maart gewild, maar dat is echt een no-go in verband met het werk van m'n vriendquote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Zou wel zonde zijn als je die mooie bergwandelingen in de mist en regen zou moeten doen. Dan is het volgens mij toch echt minder leuk. Jammer dat jullie echt aan die maanden vast zitten!
Als ik geen collega bij me zou hebben, ja. Maar helaas...quote:
Dat is waar, maar ik heb met bestemmingen in Europa altijd zo iets van.. dat kan later ook nog wel!quote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Jagärtrut het volgende:
in europa is ook van alles leuks te zien!
Rondreizen door de baltische staten, voormalig yogoslavie (spelling?)..
Neem je kleingeld en chipknip mee? Ik kwam laatst bedrogen uit toen ik er dacht te parkerenquote:
Pindakaasquote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik geen collega bij me zou hebben, ja. Maar helaas...
Het was een hele tijd terug voor me en ik ging met mn vriend mee. Door de kou op mn keel en de slechtere conditie kon ik niet verder helaas, maar het was weer een dappere poging.quote:Op zondag 20 november 2011 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
3x3 minuten rennen... Brengt dat echt wat? Het lijkt me zo kort.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Hmm, mijn man komt net binnen met Guter Geister (bonbons met suiker, noten en 'geist'). En nu ben ik aangeschoten
quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je jezelf drie keer zo ver brengt dat je on 't labberent bent wel.
Wat snap je niet?quote:
labberent = bek af.quote:Op zondag 20 november 2011 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
De zin denk ik. Ik snap 'm ook niet.
ken je de Chineze boot bij de Euromast? Dat is walhalla voor dat soort dingen.quote:
We duimen!quote:Op zondag 20 november 2011 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo slapen, morgen vroeg op! Hopelijk vergeet ik niet dat ik op de heenweg geen 40% korting heb![]()
Chao slankies, update volgt zsm
Jah maar ik moet op vrijdagavond op tijd m'n bed in.. Helaas!quote:Op zondag 20 november 2011 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Amsel er worden nog kaarten verkocht voor Must! (zie FB)
Scheelt je weer een week boodschappenquote:Op zondag 20 november 2011 22:10 schreef Amsel het volgende:
[..]
Jah maar ik moet op vrijdagavond op tijd m'n bed in.. Helaas!
Ik liet er eentje vliegenquote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg jij nu scheet? En zo ja waarom?
Hihiquote:Op maandag 21 november 2011 07:41 schreef Goodbye het volgende:
Succes mariaatje, dit kan je! Show your sparkle!![]()
Ik kan hier net uit het raam kijken (half uurtje van Tiel vandaan).quote:Op maandag 21 november 2011 08:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Succes Maria!!!
M'n collega is om half 7 uit DH vertrokken en is er nog niet. Ik ben heel benieuwd hoelaat we in Tiel zijn.
Succes!quote:Op maandag 21 november 2011 07:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wauw ik ben een keer de eerste poster van de dag! En ik ben zelfs al ongeveer klaar om de deur uit te gaan, kan je nagaan![]()
Bedankt voor de succeswensen
Succes!quote:Op maandag 21 november 2011 07:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wauw ik ben een keer de eerste poster van de dag! En ik ben zelfs al ongeveer klaar om de deur uit te gaan, kan je nagaan![]()
Bedankt voor de succeswensen
Maar met de pil heb je toch geen cyclus meer? Ik vind de pil eigenlijk maar niets, maar ben het zat om er als een puber uit te zien.quote:Op maandag 21 november 2011 09:46 schreef Quinazoline het volgende:
Bah, hormonen. Sinds ik na mijn spiraaltje en een tijdje niks nu weer aan de pil ben, ben ik me wel heeel bewust van mijn cyclus. En eigenlijk vind ik dat niks.
Succes Maria!
Heb je de 'dianepil' al eens geprobeerd?quote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar met de pil heb je toch geen cyclus meer? Ik vind de pil eigenlijk maar niets, maar ben het zat om er als een puber uit te zien.
Ik woon in Duitsland en mijn gynacoloog wilde eerst andere, minder zware pillen uitproberen (die overigens in Nederland nog niet beschikbaar zijn). De eerste pil die ik kreeg werkte overigens geweldig, maar daar kreeg ik doorbraakbloedingen van.quote:Op maandag 21 november 2011 09:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je de 'dianepil' al eens geprobeerd?
Zou zo moeten zijn, maar tegen het einde van mijn strip ben ik iedere keer emotioneel instabiel en onredelijk. Dat kan toch echt geen toeval zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar met de pil heb je toch geen cyclus meer? Ik vind de pil eigenlijk maar niets, maar ben het zat om er als een puber uit te zien.
Dan heb je zeker een driefasenpil. Als je iedere dag een pil met dezelfde hoeveelheid hormonen inneemt zijn je wisselende stemmeningen volgens mij niet meer hormoonbedingt.quote:Op maandag 21 november 2011 10:25 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Zou zo moeten zijn, maar tegen het einde van mijn strip ben ik iedere keer emotioneel instabiel en onredelijk. Dat kan toch echt geen toeval zijn.
Dat klopt dan wel met hoe het aanvoelt. Ik denk dat ik er dan verhoudingsgewijs maar een beetje om ga denken dat ik vooral de carbs laag houd en niet de eiwitten. Moet goedkomen. De vezels krijg ik toch wel van de psylliumvezels. (die tel ik trouwens niet mee in de kcal, geen idee hoeveel er in zit, maar dat zal meevallen)quote:Op maandag 21 november 2011 09:04 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
WB Perr*dansje doet*
Mar, dat kan kloppen. In eiwitten zitten allerlei aminozuren die niet alleen je spieren maar ook je zenuwstelsel opbouwen.
*duimt ook voor Maria*
Fysiek gaat het weer wat beter idd, thx for askingquote:Op maandag 21 november 2011 10:06 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Maria hoe ging je sollicitatie? Waarvoor heb je eigenlijk gesolliciteerd?
Nynke, Happy Burpday!! ga je nog wat leuks doen?
En hoe is het me de rest hier? Las dat het goed gaat met Vik, fijn hoor! En met MarMar, nog nieuws? Voel je je weer beter dan voorheen?
Ik heb gisteren zo'n rare (en lange) dag gehad en heel onregelmatig gegeten, en nu heb ik continue trek!
En mentaal? Nog gezeur met de gemeente? Hoe is het met je dochters enzo? En je man?quote:Op maandag 21 november 2011 10:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Fysiek gaat het weer wat beter idd, thx for asking
Dikke kans trouwens dat ze vrijdag wel voor je gezongen hadden. Ik denk dat ze helemaal niet doorhebben dat jij je hier naar over voelt.quote:Op maandag 21 november 2011 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
ach, weet je...Mijn verjaardag was vrijdag. Dus als ze mij er helemaal niet bij betrokken hadden was het helemaal geen probleem geweest. Tenslotte was ik vrijdag niet op kantoor, etc. etc.
Maar nu was het zo lullig. Ach ja. Het zjin inderdaad neit m'n vrienden, maar ik heb ook weinig andere vrienden hier. Soms, zeker als de duutser net weg is, kan ik me dan wel heel alleenig voelen.
Gelukkig is er werk...
Och, dat is niet leuk. En waarschijnlijk doen je collegae het helemaal niet bewust. Neemt niet weg dat het even kut voelt nu:quote:Op maandag 21 november 2011 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
ach, weet je...Mijn verjaardag was vrijdag. Dus als ze mij er helemaal niet bij betrokken hadden was het helemaal geen probleem geweest. Tenslotte was ik vrijdag niet op kantoor, etc. etc.
Maar nu was het zo lullig. Ach ja. Het zjin inderdaad neit m'n vrienden, maar ik heb ook weinig andere vrienden hier. Soms, zeker als de duutser net weg is, kan ik me dan wel heel alleenig voelen.
Gelukkig is er werk...
Wat is je E/K/V-verhouding nu zo'n beetje dan? Of beter gezegd, hoeveel gram eiwitten zit je ongeveer aan?quote:Op maandag 21 november 2011 10:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat klopt dan wel met hoe het aanvoelt. Ik denk dat ik er dan verhoudingsgewijs maar een beetje om ga denken dat ik vooral de carbs laag houd en niet de eiwitten. Moet goedkomen. De vezels krijg ik toch wel van de psylliumvezels. (die tel ik trouwens niet mee in de kcal, geen idee hoeveel er in zit, maar dat zal meevallen)
Brrr.. Bijwerking "depressieve gevoelens", zit je daar te sippen met je mooie huidje.quote:Op maandag 21 november 2011 09:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je de 'dianepil' al eens geprobeerd?
Vandaag kom ik volgens calorieënteller aan de 50 gram eiwitten, en dat is dan een lowcarb dagje in verhouding met normaal. Lijkt me goed toch? Dat is ongeveer de normale hoeveelheid eiwit bij 2000 kcal op een dag?quote:Op maandag 21 november 2011 10:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat is je E/K/V-verhouding nu zo'n beetje dan? Of beter gezegd, hoeveel gram eiwitten zit je ongeveer aan?
Is dus geen optiequote:Op maandag 21 november 2011 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Brrr.. Bijwerking "depressieve gevoelens", zit je daar te sippen met je mooie huidje.
Ja, daar heeft iedereen die deze pil slikt, last van.quote:Op maandag 21 november 2011 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Brrr.. Bijwerking "depressieve gevoelens", zit je daar te sippen met je mooie huidje.
Vast niet. Maar ik heb last van hormonaalgerelateerde depressies. En dat wist loveli toevallig.quote:Op maandag 21 november 2011 11:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daar heeft iedereen die deze pil slikt, last van.
puber als in acne Tink? Dat was ik ook zat onderhand, ik heb er een tijdje tegen aangehikt, maar ben erg blij dat is de stap roaccutane gezet heb een jaar of twee terug.quote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wil je helemaal niet per se aan die pil hebben, maar de samenstelling qua hormonen is nou net even anders en het lijkt me niet uitgesloten dat deze samenstelling voor jou beter zou kunnen werken.quote:Op maandag 21 november 2011 11:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vast niet. Maar ik heb last van hormonaalgerelateerde depressies. En dat wist loveli toevallig.
Ik kan me ook zomaar voorstellen dat Tink niet zit te wachten op depressies- helemaal niet als je er gevoelig voor bent.quote:Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil je helemaal niet per se aan die pil hebben, maar de samenstelling qua hormonen is nou net even anders en het lijkt me niet uitgesloten dat deze samenstelling voor jou beter zou kunnen werken.
Volgens mij noemde ze zelf de optie van de pil, of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op maandag 21 november 2011 11:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kan me ook zomaar voorstellen dat Tink niet zit te wachten op depressies- helemaal niet als je er gevoelig voor bent.
Ik geloof niet dat Tink er zo'n fan van is, maar ik denk dat zij dat beter weet dan ik.quote:Op maandag 21 november 2011 11:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij noemde ze zelf de optie van de pil, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Maar enfin, daar kwam wel mijn reactie vandaan.quote:Op maandag 21 november 2011 11:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Tink er zo'n fan van is, maar ik denk dat zij dat beter weet dan ik.
Ja, maar als je een beetje had bijgelezen de afgelopen jaren wist je dat ze er niet van houdtquote:Op maandag 21 november 2011 11:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij noemde ze zelf de optie van de pil, of heb ik dat verkeerd begrepen?
hoeveel vet eet je?quote:Op maandag 21 november 2011 11:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vandaag kom ik volgens calorieënteller aan de 50 gram eiwitten, en dat is dan een lowcarb dagje in verhouding met normaal. Lijkt me goed toch? Dat is ongeveer de normale hoeveelheid eiwit bij 2000 kcal op een dag?
Wat een gezeur.quote:Op maandag 21 november 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, maar als je een beetje had bijgelezen de afgelopen jaren wist je dat ze er niet van houdt
Disclaimer: bovenstaande opmerking was als grap bedoeld, niet als gezeur.quote:Op maandag 21 november 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, maar als je een beetje had bijgelezen de afgelopen jaren wist je dat ze er niet van houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.50gram lijkt mij inderdaad een goed uitgangspunt bij jouw lengte/gewicht.quote:Op maandag 21 november 2011 11:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vandaag kom ik volgens calorieënteller aan de 50 gram eiwitten, en dat is dan een lowcarb dagje in verhouding met normaal. Lijkt me goed toch? Dat is ongeveer de normale hoeveelheid eiwit bij 2000 kcal op een dag?
Probeer anders ook uit zoveel mogelijk verschillende bronnen je eiwitten te halen, elke verschillende bron bevat namelijk verschillende aminozuren.
Rundvlees is normaal een goede bron.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
is een spiraaltje niet wat voor jou, Tink?quote:Op maandag 21 november 2011 11:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vast niet. Maar ik heb last van hormonaalgerelateerde depressies. En dat wist loveli toevallig.
Ik heb nogsteeds wel koolhydraten en vetjes, de soep zit vol met vanalles, ik kom wel aan de kcal. Verhoudingsgewijs moet ik er alleen om denken dat ik niet gewoon minder van alles eet, maar vooral iets minder van de koolhydraten en niet minder van de eiwitten denk ik. Normaliter zou ik met 2000 kcal en een normale verhouding E/K/V ook rond de 50 uitkomen (55 gemiddeld?)quote:Op maandag 21 november 2011 11:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoeveel vet eet je?
Want eiwitten en koolhydraten hebben evenveel kcals. Bij beide is het 1 gram = 4 kcals. Vetten hebben 9 kcals per gram.
dus 50 gram eiwit betekent 200 kcals. Waar wil je die overige 1180 kcals vandaan gaan halen?
Wisten jullie dat bovenstaand lijstje nog geen 2000 kcal is volgens de eetmeterquote:Op zondag 20 november 2011 17:21 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje
o. Croissantje jam, bakje magere appelkwark
s. 1 uur stevig doorwandelen
l. Spruitjes, gepofte kastanjes, gegrilde camembert, eetlepel spekjes, 2 eetlepels cranberriejam
t. Bakje straciatellayoghurt, mandarijn, 2 plakjes ham
d. 3 haring in roomsaus met sla
t. mandarijn, banaan, 7 likeurbonbons
Nee, omdat ik bang ben dat mijn lichaam verkeerd reageert op het spiraaltje. Ik gebruik de pil ook niet perse als anticonceptie. Gebruik net zo lief condooms.quote:Op maandag 21 november 2011 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
is een spiraaltje niet wat voor jou, Tink?
Dat vroeg ik me nou ook af.quote:Op maandag 21 november 2011 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
is een spiraaltje niet wat voor jou, Tink?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |