Maar dat had ik dus ook bij de voorlaatste. Die relatie duurde ook echt lang hoor en veel wás er ook prima. Ik heb nooit aan zijn gevoelens voor mij getwijfeld, hij was daar ook heel duidelijk in. Ik voelde me daar ook wel heel zeker van en dus bij hem had ik een ander soort verliefdheid als wat ik hiervoor beschreef. Het was ook meer een soort 'weten' dat je bij elkaar hoort gevoel, wat er vrijwel direct was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb me bij B. nooit onzeker gevoeld over of de gevoelens wederzijds zijn. Na onze eerste date was hij nog niet de straat uit of ik kreeg een sms met ''ik mis je nu al''.
Bij andere mannen had ik dat een afknapper gevonden, maar bij hem wist ik gewoon verstandelijk en emotioneel hij is het
Vind ik vreemd. Je hebt toch al lang een nieuwe relatie? En er zijn toch geen kinderen bij betrokken? Waarom neemt men jou nog kwalijk dat je een eerdere relatie hebt verbroken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, zoveel gegeten maar het was heerlijk, daarna nog even in de kroeg gezeten
Vaak denk ik aan mijn ex-man, had ik hem wel moeten verlaten? maar als ik dan dieper denk dan is het antwoord: ja. Het was makkelijker geweest als hij mij had verlaten dat had iedereen geaccepteerd, nu ben ik nog steeds 'degene" die het huwelijk heeft kapot gemaakt.
Omdat mijn ex een hele lieve man is... zonder mening maar dat weet men niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind ik vreemd. Je hebt toch al lang een nieuwe relatie? En er zijn toch geen kinderen bij betrokken? Waarom neemt men jou nog kwalijk dat je een eerdere relatie hebt verbroken?
Jup. bij jou ook? Je eet hele grote porties de laatste tijd valt me op.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Omdat mijn ex een hele lieve man is... zonder mening maar dat weet men niet.
Puff, vis en groente, lekker!
Gaat het een beetje Tink?
Ja gaat wel. Persoonlijk goed, rest eromheen echt zwaar kut.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jup. bij jou ook? Je eet hele grote porties de laatste tijd valt me op.
En mensen zonder mening zijn inderdaad erg lief ja. Maar vooral heel saai. Niets voor jou uniek.
^^quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:54 schreef Syrena het volgende:
Mijn schouders doen enorm zeer. Nu mis ik dus wel iemand die dat even kan loskneden![]()
Hmm.. Zelfs zonder Martijn naast me ligt ik nog steeds met nummer 2 & 3 in bed..quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:45 schreef Syrena het volgende:
Ik kruip straks lekker in mijn eentje MIJN bank op, in MIJN huis en kijk op TV alles wat ik maar wil zienen 's nachts lekker breed liggen in MIJN bed zonder dekenjatter/snurker/schetenlater.
Ik vind dat dus heel typerend voor mijn relatiequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind dit dus een lastig punt. Want ik wil in ieder geval sexuele aantrekkingskracht voelen en iemand interessant vinden en er van houden en samen dingen ondernemen en hoewel ik graag alleen ben, wil ik diegene dus om me heen hebben. Maar is dat dan verliefd?
Ik associeer verliefdheid ook met niet kunnen krijgen, onbereikbaar, spanning over of het wel of niet wederzijds is. Iets wat van voorbijgaande aard is. Dat wil zeggen, het spannings- en onzekere gedeelte. Die eerste alinea wil ik wél altijd blijven voelen!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Had ik al gezegd dat ik graag m'n dekenstelende, stomme grappen makende en altijd pratende Duutser mis?
oh, vreselijk. Dat je dingen 'mag' in een relatie.quote:Op zondag 20 november 2011 01:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind dat dus heel typerend voor mijn relatieVind het heerlijk om alleen te zijn, maar Martijn kan ik 24/7 om me heen hebben. Het is leuker met hem erbij, zeg maar. En toch kunnen we volledig onze eigen dingen doen.
Het is al eerder gezegd: een relatie is absoluut niet zaligmakend. Maar de maatschappij lijkt dat soms zo te zien. Nou, ik zie relaties om me heen... Hij 'mag' op zaterdagavond iets doen omdat zij op vrijdagavond al iets heeft gedaan. Waarbij de een zich volledig moet voegen naar de ander om maar geen ruzie/gezeik te krijgen. Dan zou ik veel liever vrijgezel zijn en lekker mijn leven leiden
quote:Op zondag 20 november 2011 01:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmm.. Zelfs zonder Martijn naast me ligt ik nog steeds met nummer 2 & 3 in bed..
Oh, ja de katten komen ook altijd erbijquote:Op zondag 20 november 2011 11:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En dan niet verspreid over mijn grote bed (waar ik dan wel altijd in mijn eentje in lig), nee, de dames liggen zo dicht mogelijk tegen me aan.![]()
Ik wil ALLES weten!!quote:Op zondag 20 november 2011 12:16 schreef Perruche het volgende:
ohai!
Vakantie. 3 Nachten niet slapen....
. Thuis zijn
.
Hahaha... eerst even bijkomen, ergens de komende dagen zal ik eens een verslagje maken. Kan ik ook foto's uploaden. Het was wel intens zeg! En m'n ego heeft zeker een boost gekregen, werd me wel 50 keer per dag verteld hoe "beautiful" ik ben en wat een "lucky man" ik heb...quote:
Altijd leuk.quote:Op zondag 20 november 2011 12:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
En m'n ego heeft zeker een boost gekregen, werd me wel 50 keer per dag verteld hoe "beautiful" ik ben en wat een "lucky man" ik heb....
Welkom terug!quote:Op zondag 20 november 2011 12:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hahaha... eerst even bijkomen, ergens de komende dagen zal ik eens een verslagje maken. Kan ik ook foto's uploaden. Het was wel intens zeg! En m'n ego heeft zeker een boost gekregen, werd me wel 50 keer per dag verteld hoe "beautiful" ik ben en wat een "lucky man" ik heb....
Hier nog wat gemist? Alles goed? Nieuws?
Momenteel ben ik nog in afwachting van de ham. Conleche wil graag ham, en een idee was om als die ham er is, dan eens te kijken of we er een minimeet van kunnen maken. Mogelijk heeft dat invloed op de logistiek?quote:Op zondag 20 november 2011 11:41 schreef loveli het volgende:
Sigme, je had al gemeld dat er Bentheimer in de vriezer lag, ik breek alleen m'n hoofd nog een beetje over de logistiek.
D'r is genoeg, ik stuur je even een PM'etje met inhoud over de inhoud.quote:Op zondag 20 november 2011 11:54 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, Bentheimer! Als er nog een pakketje is, houd ik me aanbevolen. Maar de logistiek... zolang er geen sneeuw ligt, wil ik best een keertje aanrijden in het weekend.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:35 schreef Jagärtrut het volgende:
welkom terug, perruche! Fijn dat je het fijn gehad hebt! Was het ook fijn met je Spanjaard?
Jouw planningafstemming is onderdeel van het beleggen van de minimeet!quote:Op zondag 20 november 2011 12:46 schreef loveli het volgende:
Minimeet lijkt me leuk, mits ik m'n planning erop kan afstemmen. De feestdagen komen er weer aan, altijd drukker.
En dit is dan weer heel herkenbaar voor mij! alleen was het niet binnen een dag maar een week, dat ik het zeker wist en voelde. En zat er 4 jaar tussen ipv 6 jaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hier herken ik mezelf erg in. Ik ben 6 jaar niet meer verliefd geweest en had mezelf bijna wijs gemaakt dat ik gewoon te kritisch en rationeel en voorzichtig ben voor grote gevoelens.
Inmiddels ben ik alweer 2 jaar verliefd. En ik voelde het bijna vanaf de eerste minuut dat ik hem aan keek. Je weet wel zo'n verliefdheid waarbij zelfs de receptioniste van mijn werk opmerkte dat ik toch zo straalde de laatste tijd. Zo'n verliefdheid waarbij als alleen zijn naam al viel, ik een grijns had van oor tot oor.
^^quote:Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef Phaidra het volgende:
WeeBee Perruche. Vakantie klinkt tof!!
Misschien heb ik ze gemist, maar komen er foto's?quote:
Jepquote:Op zondag 20 november 2011 13:18 schreef _Calimero_ het volgende:
oh XM ik moet dat onderjurkje nog steeds bestellen!! :-)
Welke maar had jij 'm nou ook al weer? M?
en was het zo'n jurk die onder de borst door loopt zegmaar? ga NU bestellenquote:
Jep!quote:Op zondag 20 november 2011 13:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
en was het zo'n jurk die onder de borst door loopt zegmaar? ga NU bestellen
Ooooh tof!quote:Op zondag 20 november 2011 09:57 schreef Ml-etje het volgende:
Kreeg net 2 kaartjes voor Must@van Nelle fabriek toegemaildvrijdag een leuk feestje dus
Beter dan andersom, huuuh!quote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb m'n nagelknipper kapot geknipt op m'n teennagels..
Mental note..nagels wat vaker knippen!
Leuk! Gaat je lukken! Ik wil hem ook een keertje fietsen, maar dan in etappe's en met een tentje mee.quote:Op zondag 20 november 2011 14:09 schreef _Calimero_ het volgende:
wooowww 15 km, jeemig wat een eind zeg! Respect hoor!! Ik ben nooit verder dan 10 km gekomen!
Ik ga volgend jaar ws de 11 steden fietsen! En mijn recordafstand in fietsen in 200km (wel in mijn eentje, wat het een stuk zwaarder maakt). mooi doel dus, en dan heb ik ook weer iets om gericht voor te gaan trainen!
HPKW had laatst een recept gepost. Donderdag volgens mijquote:Op zondag 20 november 2011 17:09 schreef Jagärtrut het volgende:
heeft er iemand een goed recept voor pepernoten?
Henk!quote:Op zondag 20 november 2011 17:09 schreef Jagärtrut het volgende:
In de zin: hard genoeg voor een geweer? Dan ik welquote:Op zondag 20 november 2011 17:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat valt toch wel mee, qua kut?quote:Op zondag 20 november 2011 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche, welkom terug
Vik! Wow! Echt ongelooflijk goed, jij doorzetster, echt zo goed!
Kutlijst:
O/L: 2 boterhammen kaas, beschuit vrucchtenhagel, gekookt ei
T's: appel, wortels, 2 oliebollen (nom! ), 6 toastjes met fa, 4 pepernoten, milky way
D: gevulde paprika's en champignons, ijsbersalade met van alles en dressing
T: kwark en vla
Nee, in de zin lekker. En pepernoten, geen kruidnoten!quote:Op zondag 20 november 2011 17:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
In de zin: hard genoeg voor een geweer? Dan ik wel
quote:Op zondag 20 november 2011 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beter dan andersom, huuuh!
Ik heb net 15 km gedaan. Heel blij
. Als het weer meezit en ik geen steken meer laat vallen, haal ik de 21 km dit jaar nog en dat is toch wel een leuk doel
. Ik zat te twijfelen of ik m'n nieuwe tight aan zou doen of een korte broek, omdat ik het vrijdagochtend maar warm vond in tight, maar ben blij dat ik voor de tight heb gekozen. Frissssssssss! En dan word je ook minder raar aangekeken op straat
.
Gisteren moest ik ook werken (of 'moest', het werd heel erg op prijs gesteld als ik kwam) en ik vond het zálig! Lekker rustig, geen collega's die de hele tijd van alles van me wilden... Kan ik geen weekwerkdag inruilen voor een weekendwerkdag?.
echt niet, pepernoten zijn veel lekkerder!quote:Op zondag 20 november 2011 17:12 schreef conleche het volgende:
Kruidnoten zijn echter wel veel lekkerder. Dus dan vraag ik me af waarom die niet gebakken worden.
Ik denk dat ik volgende week nog wel een poging doe. Ben ineens helemaal in baksferen. Niet goed voor de lijn, maar over 9 dagen ga ik toch op vakantie!quote:Op zondag 20 november 2011 17:12 schreef conleche het volgende:
Kruidnoten zijn echter wel veel lekkerder. Dus dan vraag ik me af waarom die niet gebakken worden.
Waar ga jij dan heen? Volgens mij weet ik dat heul niet? Of ben ik het vergeten?quote:Op zondag 20 november 2011 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgende week nog wel een poging doe. Ben ineens helemaal in baksferen. Niet goed voor de lijn, maar over 9 dagen ga ik toch op vakantie!
Als steen op de maag?quote:Op zondag 20 november 2011 17:15 schreef conleche het volgende:
[..]
En mijn laatst gebakken mueslidingen zijn toch wel lekker. Als je trek hebt. Niet als klein zoet dingetje na het eten.
Egypte, gewoon een zon- en duikvakantie. Heerlijk 10 dagen relaxenquote:Op zondag 20 november 2011 17:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar ga jij dan heen? Volgens mij weet ik dat heul niet? Of ben ik het vergeten?
En mijn laatst gebakken mueslidingen zijn toch wel lekker. Als je trek hebt. Niet als klein zoet dingetje na het eten.
Ik vind het wel erg weinig....quote:Op zondag 20 november 2011 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje so far
O: 2 kleine geroosterde boterhammen met jam
L: 300 gr kwark: 200 gr fr. kwark + 100 gr volle kwark
D: vega lasagne
Wel lekker, maar niet direct een vakantie waar je afvalt.quote:Op zondag 20 november 2011 17:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Egypte, gewoon een zon- en duikvakantie. Heerlijk 10 dagen relaxen
Oh nee, dat was de bedoeling ook niet! Meer even uit het ritme van winters eten.quote:Op zondag 20 november 2011 17:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Wel lekker, maar niet direct een vakantie waar je afvalt.![]()
Ik denk dat ik in Thailand wel ga afvallen. Het eten is daar natuurlijk wel heerlijk (neem ik aan). Maar niet vet en door de warmte zal je ook wel wat minder eten.
We zitten in hetzelfde gebied als vorig jaar en toen heb ik er geen één keer last van gehad. Stuk hygiënischer dan de rest van Egyptequote:Op zondag 20 november 2011 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
En je krijgt vast nog wel een keer de poeperij.
Ik doelde op coquote:Op zondag 20 november 2011 17:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We zitten in hetzelfde gebied als vorig jaar en toen heb ik er geen één keer last van gehad. Stuk hygiënischer dan de rest van Egypte
Je lunch ziet er wel goddelijk uitquote:Op zondag 20 november 2011 17:21 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje
o. Croissantje jam, bakje magere appelkwark
s. 1 uur stevig doorwandelen
l. Spruitjes, gepofte kastanjes, gegrilde camembert, eetlepel spekjes, 2 eetlepels cranberriejam
t. Bakje straciatellayoghurt, mandarijn, 2 plakjes ham, 3 likeurbonbons
d. Waarschijnlijk aardappels met haring in roomsaus
Wederom te veel en te 'rijk'
Oh, sorry. Was ook best goed van toepassing geweest op Egypte, namelijkquote:
Ik vond het eten in Egypte niet heul bijzonder. Maar je eet daar niet snel te veel inderdaad. En dat brood zonder zout is ronduit vies. (vond ik)quote:Op zondag 20 november 2011 17:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh nee, dat was de bedoeling ook niet! Meer even uit het ritme van winters eten.
Moet zeggen dat ik op die Egypte vakanties nooit ergens op let, maar ook nooit aankom. Eet toch iets minder door de warmte. En minder koohydraten.![]()
Ik ben in Thailand 5 kilo afgevallen terwijl ik echt goddelijk heb gegeten
Ik mis fruit en een lunch. Vegalasagne is erg lekker natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje so far
O: 2 kleine geroosterde boterhammen met jam
L: 300 gr kwark: 200 gr fr. kwark + 100 gr volle kwark
D: vega lasagne
Oh daar kun je vast ook heel goed de poeperij krijgen denk ik jaquote:Op zondag 20 november 2011 17:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, sorry. Was ook best goed van toepassing geweest op Egypte, namelijk.
Gebied waar ik zit kan je gewoon lekker uit eten gaan en daar hebben ze wel een paar goede restaurants. Zelfs een Japans restaurant, vorig jaar heerlijk gegeten!quote:Op zondag 20 november 2011 17:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond het eten in Egypte niet heul bijzonder. Maar je eet daar niet snel te veel inderdaad. En dat brood zonder zout is ronduit vies. (vond ik)
Ik geloof niet dat ik 5 kilo wil afvallen!Nou ja, bij terugkomst zit dat er ook zo weer aan, mocht het toch gebeuren. Het is wel echt mijn lievelingskeuken, dus je weet het nooit. Misschien vreet ik me wel ongans.
Ja, ik krijg ook zin in lasagne nu. Misschien deze week maar een keertje maken!quote:Op zondag 20 november 2011 17:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik mis fruit en een lunch. Vegalasagne is erg lekker natuurlijk.
Ja klopt. Eigen receptje en ik vind m zo lekker! Roerbak een zakje ital.groenten + 1 courgette in stukjes, fles biologische tomatensaus + kruiden erbij, 50% in de ovenschaal, 3 lasagnebladen, dan 2 paprika's in reepjes erop, dan de andere helft van de saus, dan 1 courgette in plakken als lasagnebladen en dan stukken tomaat + 1 grote bol mozzarella eroverheen.quote:Op zondag 20 november 2011 17:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik mis fruit en een lunch. Vegalasagne is erg lekker natuurlijk.
Thanks voor de tipquote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef Tinkepink het volgende:
Kan prima ja. Tenminste, mijn saus. Wel een beetje extra vocht toevoegen als je gedroogde bladen gebruikt.
Heb je al eens geprobeerd om de courgette en de paprika te grillen? Dat is ook erg lekker.quote:Op zondag 20 november 2011 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja klopt. Eigen receptje en ik vind m zo lekker! Roerbak een zakje ital.groenten + 1 courgette in stukjes, fles biologische tomatensaus + kruiden erbij, 50% in de ovenschaal, 3 lasagnebladen, dan 2 paprika's in reepjes erop, dan de andere helft van de saus, dan 1 courgette in plakken als lasagnebladen en dan stukken tomaat + 1 grote bol mozzarella eroverheen.
De helft is nu op, andere helft is voor morgen. Dus ieder een kwart lasagne op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |