abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104612318
TJ, jij ook van harte gefeliciteerd met je kleine mannetje!! *O*
Lekker gevoel is dat ja, zo'n kindje van jezelf..!

Hier gaat met moeder en kind alles heel goed. Bevalling was wel heftig, uiteindelijk is Sil met de vacuumpomp gehaald, wat een geweld is dat zeg... :X
pi_104612467
Tj gefeliciteerd met je zoon, wat klink je gelukkig O+
En wat een ukkie :o
Lekker gaan genieten nu!

Sproet morgen pretecho, wat gaaaaf! Ben benieuwd wat 2e minisproet wordt. De eerste is al zo leuk O+

Oh en ik heb 12december eerste echo. Was 2 jaar geleden nog zwanger en nu is alles al anders :') ze doen zelf die echo. Geen idee of t.de termijnecho is trouwens. Vergeten te vragen aan de telefoon :D
heb de intake bij zelfde vk als bij de intake bij floris.
En morgenochtend komt mvm. Heb k mn plicht ook weer gedaan ;)

Raantje, naar is zo'n pomp he. Iig.voor.de kleine.
Hoop deze keer zonder pomp te bevallen.
pi_104618032
Oohh eindelijk tj nieuws :D
Gefeliciteerd met je mannetje, leuke naam.
Ben erg benieuwd naar zijn foto.
Geniet maar lekker van je mannetje !

(Ik weet al die icoontjes niet uit mn hoofd post met mn tel))
pi_104618061
TJ hij is er! Van harte gefeliciteerd O+
pi_104618302
Gefeliciteerd TJ!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 21 november 2011 @ 07:48:01 #181
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_104618427
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 00:12 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

:o vlgs mij heb ik wat gemist?
Of lees ik verkeerd?
Nou, het is hier al wel bekend, maar ik hou mezelf een soort van pupo tot ik as woensdag weer een (hopelijk) goede echo heb. Dan ben ik op een dag na 13 weken en dan verklaar ik mezelf officiëel zwanger ;)

Raantje, enorm gefeliciteerd, wat een prachtnieuws en wat een poppie O+ *O* heel veel geluk met de nieuwe aanwinst :)

TJ, jaaaahh, daar is hij dan *O* ook jij enorm gefeliciteerd, ik hoop dat je kunt gaan genieten nu de bevalling achter de rug is en je manneke er is :*

SB, hallo zeg, dat is ook echt VEEL om in één keer te behappen meis :* succes ermee, wat een spannende dingen zo :o

Asy, ik ben HEEL blij dat je vk is geweest, stiekum had ik er best een beetje de zenuwen van :* heeft je lief nog iets gezegd over de telefoon-actie (of eigenlijk het gebrek daaraan)? :*

Oeks, gewoon ff een :* omdat ik jou zo lief vind en het leuk vind weer samen te posten :)

En ik ben gisteren baby wezen snuiven bij Vlindur en Jelte is zó O+ !
3!
pi_104618474
Toch leuk dat veel testen met van die chinese cheapo dingen :P inmiddels verschijnt eerst de zwanger streep, mega dik, vóór de controle streep *) zo'n contrast met dat megaaaaa lichte streepje na een poosje pas, bijna 2 weken geleden :D

Heb er nog een paar.. maar dacht: ik test even voordat de MvM dame straks komt :P just to be sure :') en ik weet dat die MvM testen best wel gevoelig zijn dus die moet er helemaal afknallen straks :D *O*
pi_104618518
Dames, bedankt voor de lieve reacties :*

Door mijn gehyper gisteren ben ik helemaal vergeten om raantje te feliciteren. Dus bij deze: *O* voor Sil

Ik ben al sinds vanmorgen 6 uur uit bed (leuk, vriendlief die vroeg naar zijn werk gaat ivm vanmiddag eerder weg vanwege afspraak gyn) en zit nu als een zombie op de bank. Vannacht tot zeker half 4 wakker gelegen. Toen heb ik de wekker maar omgedraaid zodat ik niet kon zien hoe laat het was. Pfff, korte (of lange, ligt eraan hoe je 't bekijkt) nachten zijn slopend
pi_104618522
Whahaha hier.ook orea!
Gisteravond jouw testje gedaan (kreeg donderdag van orea 2 chinese testen voor mn verjaardag ;)) en 1 gisteravond gedaan ivm mvm die straks komt. Hier was ie ook heel snel heeel duidelijk
Móet.dus wel goed.komen straks :D
pi_104618703
*O* voor alle nieuwe beebs! *O*
:* voor SB.

Ik zit er doorheen. -O-. Niet lichamelijk, meer werktechnisch-psychisch. :@. Het is iedere dag zo'n dobber om mezelf naar m'n werk te slepen. ;(.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 21 november 2011 @ 08:31:55 #186
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104618752
@Kuuk, heel herkenbaar.... Je wilt zo veel liever cocoonen dan jezelf iedere dag naar werk verplaatsen en de dingen doen die ineens zo onbelangrijk lijken... Heb je de mogelijkheid nog om een weekje vakantie te nemen ofzo? Dat heeft mij laatst wel geholpen... :*

Orea en Son zijn ECHT, ECHT, ECHT zwanger :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104618768
Ja ik heb nog wel een week staan, maar die wil ik liever meenemen voor de tweede week van de kerstvakantie.
pi_104618823
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:53 schreef Orea het volgende:
Toch leuk dat veel testen met van die chinese cheapo dingen :P inmiddels verschijnt eerst de zwanger streep, mega dik, vóór de controle streep *) zo'n contrast met dat megaaaaa lichte streepje na een poosje pas, bijna 2 weken geleden :D

Heb er nog een paar.. maar dacht: ik test even voordat de MvM dame straks komt :P just to be sure :') en ik weet dat die MvM testen best wel gevoelig zijn dus die moet er helemaal afknallen straks :D *O*
Geweldige post. *;
pi_104618848
Update Jessie : 3 a 4 cm ontsluiting, maar baarmoedermond nog niet. De gyn komt zo even voelen, en misschien dat ze dan naar de verloskamer mag om aan het infuus te gaan en de vliezen te breken.
  maandag 21 november 2011 @ 08:43:18 #190
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_104618877
TJ van harte met Rayen!
  maandag 21 november 2011 @ 08:44:40 #191
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104618895
Mogguh!

TimeJumper gefeliciteerd met Rayen *O* !

Even een :* voor SummerBreeze en Kuukske!

Orea en Sonnetje zijn echt echt ECHT zwanger O+ !

Eventjes nog een :% voor Evenstar, maar stiekem hoop ik toch dat ze d'r kleine Bubba al in d'r armen heeft!

En er zit schot in de zaak bij Jessie :% :% :% ! Kom op meissie!

Ik wilde zometeen naar de Action rijden voor die waterdichte moltons waar iedereen het altijd over heeft... Maar ow ow ow wat is het mistig hier }:| . Ik wacht denk ik nog maar ff tot de verkeersdrukte (en daarbij hopelijk ook de mist) is opgetrokken. Niet dat ik zo'n held op sokken ben, maar dat 'vrijwillig kluitjesrijden' met andere mensen in zo'n situatie daar ben ik niet voorstander van.

Ennuh...WTF! Ik sta gewoon 4e :o !
  maandag 21 november 2011 @ 08:46:07 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104618914
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 08:34 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik heb nog wel een week staan, maar die wil ik liever meenemen voor de tweede week van de kerstvakantie.
Nog maar heel even doorzetten dan :* Komt goed meis... Je weet dat je in principe een uur meer pauze mag nemen als je zwanger bent he? Ik doe het ook niet hoor, maar ik gebruik het wel eens als excuus voor mezelf om af en toe een uurtje eerder te stoppen ;)

Nou, ziet er dus naar uit dat er eindelijk een beetje progressie inzit bij Jessie... Zet 'm op meis :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104618915
Orea en Son O+. Zó leuk :D.
pi_104618921
TJ, gefeliciteerd! *O* *O*

Bah ik baal. Auto stond net in de verkoop, rij ik vandaag een deuk erin ;(.
  maandag 21 november 2011 @ 08:47:40 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104618933
TJ, van harte gefeliciteerd met Rayen! *O*
Nu lekker genieten :*
pi_104618944
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:46 schreef flugeltje het volgende:
Nog maar heel even doorzetten dan :* Komt goed meis... Je weet dat je in principe een uur meer pauze mag nemen als je zwanger bent he? Ik doe het ook niet hoor, maar ik gebruik het wel eens als excuus voor mezelf om af en toe een uurtje eerder te stoppen ;)

Nou, ziet er dus naar uit dat er eindelijk een beetje progressie inzit bij Jessie... Zet 'm op meis :*
:o. Is dat zo!?
Ik ga de CAO er eens op naslaan, daar moet het wel in staan dan toch? En nja, verder hobbel ik op m'n gemakje rond. Dat moet dan weer van de fysio :P.

Manlief was dit weekend jarig, of nouja.. hij vierde het. Hij heeft zo'n leuk kado gehad van z'n vrienden O+: Vans voor de baby O+. Fantastisch superkeitoflief.

Katy, wat balen van de auto :o. Is het heel dramatisch erg? Of valt het niet zo op?
pi_104618963
TJ gefeliciteerd! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 21 november 2011 @ 08:53:34 #198
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104619008
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* TJ *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Van harte gefeliciteerd!!!

pics or it didn't happen?
Trotse mamma :)
pi_104619022
TJ, van harte gefeliciteerd met je mannetje! O+ Rayen O+ Geniet, rust lekker uit en hopelijk kunnen jullie snel naar huis!

Son :o Whaa!!! Geweldig nieuws joh, van harte ook jullie! Floris grote broer O+
  maandag 21 november 2011 @ 08:55:12 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104619040
:D Heerlijk he, dat testen! :Y O+

En er is een kleiiiiiiiin beetje actie bij Jessie! Ik hoop zo dat het vandaag door gaat zetten! *O* We willen zien of je jochie net zo'n leukerd is als je grote meiden! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')