BF3, Conquest modequote:Op zaterdag 19 november 2011 19:43 schreef Smoofie het volgende:
Maar mensen , ik ga ff BF3 spelen tot Ajax.
Ik ken m eigenlijk niet anders dan uit dit topic. Afgezien van het feit dat hij wat te fanatiek pro PSV was, vond ik m niet heel erg irritantquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet moet de vraag zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet moet de vraag zijn.
Pro wat? Pro randdebiel?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
3min3m ?
Waarom niet? Hij is toch pro.
Bans worden niet besproken op het forumquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ken m eigenlijk niet anders dan uit dit topic. Afgezien van het feit dat hij wat te fanatiek pro PSV was, vond ik m niet heel erg irritant
pre-emptive strike.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ken m eigenlijk niet anders dan uit dit topic. Afgezien van het feit dat hij wat te fanatiek pro PSV was, vond ik m niet heel erg irritant
Hierom misschien; [FAQ en FB] #110 - Kommer en kwelquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK duidelijk. Maar is daar geen topic voor? Net zoals FP bans?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forumDus laten we het hierbij houden en weer ontopic gaan
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hierom misschien; [FAQ en FB] #110 - Kommer en kwel
?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zagen jullie dat spandoek bij Twente Heracles net? WTF!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hierom misschien; [FAQ en FB] #110 - Kommer en kwel
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
'k word er een beetje gek van. Dat overmatige gefap op strootman. Alleen maar strootmandit strootman
dat. Als ik al iets negatiefs over strootman zeg en vind dat ik hem slecht vond spelen worden ze helemaal gek.
Nee niet meer. User krijgt een DM als hij of zij gebanned met de lengte ervan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK duidelijk. Maar is daar geen topic voor? Net zoals FP bans?
Dat paard van Twente dat door twee negers verkracht wordt. Echt bizar.quote:
Waren dat niet 2 zwart-witte Heraclieden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat paard van Twente dat door twee negers verkracht wordt. Echt bizar.
Overtoom en Plet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Echt geniaal.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jammer, ik hou er af en toe wel van om voor ramptoerist te spelenquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee niet meer. User krijgt een DM als hij of zij gebanned met de lengte ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |