quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson met zijn trademark bal loslaten.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:08 schreef aight1 het volgende:
Kan niet wachten tot Tyton weer terugkomt
Alsof dat moeilijk is om te bereiken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:10 schreef Sj0rSz het volgende:
En dat is dan vijf keer Zweeds keeper van het jaar geworden!
Dikke, vette!!!!!
Zegt meer over Zweden dan over Isakssonquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:10 schreef Sj0rSz het volgende:
En dat is dan vijf keer Zweeds keeper van het jaar geworden!
Dikke, vette!!!!!
is Benjamin van Leer niet beter?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
Toppertje, die Isaac.... Hebben we in de F niet iemand die beter is?
Er zullen ongetwijfeld betere Zweedse keepers dan Isaksson zijn, me dunkt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof dat moeilijk is om te bereiken.
Namen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:12 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld betere Zweedse keepers dan Isaksson zijn, me dunkt.
Ja hij keept soms best aardig .. Maar da krijg je altijd die blunders erna .. Altijdquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:11 schreef aight1 het volgende:
Ach de laatste paar wedstrijden heeft ie het prima gedaan, is echt geen slechte opvulling zolang Tyton geblesseerd is. Nu alleen maar hopen dat dit geen kostbare gevolgen heeft
net 2, binnen een paar seconden... Waardoor 1-1quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik geloof dat de keepert een blunder begaat?
Ik volg de Zweedse competitie nietquote:
Omdat hun aanval beter is dan de verdediging van PSV. Lijkt me behoorlijk evident.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom mogen de super boeren allemaal gewoon doorlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |