Ik zie het, dat maakt me blij.quote:Op maandag 21 november 2011 19:29 schreef rakotto het volgende:
Sandmonkey Mahmoud Salem
Crowds at #tahrir are huge. Square full. But the positive crowd in the square is misleading to the battles at mohamed mahmoud.
23 minutes ago
Diverse ministers hebben eerder hun ontslag ingediend hoor, werd niet geaccepteerd.quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef rakotto het volgende:
Geruchten gaan rond dat Sami Annan de minister van BiZa over gaat nemen. En nee, iedereen heeft al ontslag genomen en dat is nu officieel.
De SCAF kan mensen niet forceren om te werken... Tenzij je echt een puppet bent.
Iedereen mag zijn eigen buurt weer gaan beveiligen.twitter:
Natuurlijk. En meteen lekker victim-blamen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef waht het volgende:
Maar deze onrust zal dus een reden kunnen zijn voor de SCAF om de verkiezingen af te blazen.
SCAF heeft al diverse malen aangegeven dat de verkiezingen doorgaan. SCAF zegt zelf dat het doel van deze "onruststokers" het vertragen van de verkiezingen is.....quote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef waht het volgende:
Maar deze onrust zal dus een reden kunnen zijn voor de SCAF om de verkiezingen af te blazen.
De rest van Egypte is al betrokken.quote:Op maandag 21 november 2011 22:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iedereen mag zijn eigen buurt weer gaan beveiligen.twitter:
Dit is heel dom van het regime, want de demonstratie concentreerde zich op Tahrir. Nu betrekken ze de rest van Caïro er bij, en daar gaat het regime niet op vooruit.
Maar Caïro als geheel staat nog niet op z'n kop, of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 21 november 2011 22:15 schreef rakotto het volgende:
[..]
De rest van Egypte is al betrokken.
Daar zijn de demonstranten het mee eens.quote:Maar, de mensen zelf willen geen verkiezingen meer, dus dat maakt niet uit. Onder SCAF kan geen democratische regering ontstaan.
Buiten de omgeving van het Tahrir plein gaat het gewone leven gewoon door.quote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar Caïro als geheel staat nog niet op z'n kop, of heb ik iets gemist?
Check Nederland 2quote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar Caïro als geheel staat nog niet op z'n kop, of heb ik iets gemist?
[..]
Daar zijn de demonstranten het mee eens.
Veel spullen uit het Egyptische leger komt tegenwoordig uit Amerika.quote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef Dance99Vv het volgende:
Het was al opgevallen dat het traangas nogal sterk is, dit traangas wordt geleverd door een bedrijf uit amerika.... werd net vertelt op aljazeera
Dat was een half uur geleden. Niets nieuws zelfde als wat mubarak toen zei.quote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar het wachten is op de volgende persverklaring van de overheid/leger....
"We want a national dialoque"quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat was een half uur geleden. Niets nieuws zelfde als wat mubarak toen zei.
Veel traangas is ook over datum, dat lijkt mij helemaal niet gezond.quote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef Dance99Vv het volgende:
Het was al opgevallen dat het traangas nogal sterk is, dit traangas wordt geleverd door een bedrijf uit amerika.... werd net vertelt op aljazeera
Weer bullshit van Al Jazeera.quote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
AJE: Familie van slachtoffers moesten in mortuarium document ondertekenen dat slachtoffers een natuurlijke dood waren gestorven. Er werden camera's aangezet en iemand liet de doden zien, mensen letten op dat er geen documenten werden ondertekend.
Nee. Dat is niet waar, zie bijvoorbeelde de tweede slachtoffer van vrijdag in Alexandria. Die was niet door kogels vermoord, maar door stokken en stenen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:18 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Weer bullshit van Al Jazeera.![]()
Mortuariumbeheerders hebben zelf in hun rapporten aangegeven, dat diverse demonstranten door kogelwonden of verstikking om het leven zijn gekomen.
Dat is in het rapport geschreven, de originele manier van dood is niet in het rapport gezet om de regering te verdedigen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:23 schreef Drifter__ het volgende:
Wat zeg ik dan? In het rapport wordt gewoon de echte doodsoorzaak vermeldt. En niet zoals AJE vertelt "natuurlijke dood".
Misschien waren daar ook andere mensen dan beheerders, maar ik hou rekening met bullshit, bedankt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:18 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Weer bullshit van Al Jazeera.![]()
Mortuariumbeheerders hebben zelf in hun rapporten aangegeven, dat diverse demonstranten door kogelwonden of verstikking om het leven zijn gekomen.
Zo niet waar.quote:Op maandag 21 november 2011 23:28 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is in het rapport geschreven, de originele manier van dood is niet in het rapport gezet om de regering te verdedigen.
Jij hebt je info, ik heb mijn info.quote:Op maandag 21 november 2011 23:33 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Zo niet waar.
Mortuariums hebben tot nu gewoon de echte doodsoorzaak vermeldt.
De lafaards vertrekken van het slagveld.quote:The Muslim Brotherhood's Freedom and Justice Party issued a statement on Monday announcing that it will not participate "in any sit-in or protest that may lead to more confrontations and congestion," the party wrote in a statement it issued to reporters.
"In the meantime, we will be striving along with other parties to abort the sedition that the interior ministry has instigated in the country," the statement said.
Cairo police on Monday fought protesters demanding an end to army rule for a third day on Monday and the death toll rose to at least 33, with many victims shot, in the worst violence since the uprising that toppled President Hosni Mubarak.
The party demanded that the ones repsonsible for the killing of potesters be brought to justice. In the meantime, it linked the Tahrir clashes to "desperate attempts made for months to halt the process of handing power over to the peoeple through the parliamentary elections."
As night fell, thousands of people packed Tahrir Square, the epicenter of the anti-Mubarak revolt in January and February. The clashes threaten to disrupt Egypt's first free parliamentary election in decades, due to start next Monday.
"The people want the fall of the marshal," they chanted, referring to Field Marshal Mohamed Hussein Tantawi, Mubarak's defense minister for two decades and head of the army council.
Clashes flared in side-streets near Tahrir. Witnesses said looters, not necessarily connected to the protests, had attacked the American University in Cairo and other buildings.
Protesters have brandished bullet casings in the square, where police moved in with batons and tear gas on Saturday against a protest then dominated by Islamists but since driven by young people with secular aims. Police deny using live fire.
Medical sources at Cairo's main morgue said 33 corpses had been received since Saturday, most with bullet wounds. One source at the morgue said the toll had risen to 46. At least 1,250 people have been wounded, a Health Ministry source said.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laat de mauritorium zien en de meeste slachtoffers.
Fotos: https://www.facebook.com/(...)434.536050528&type=3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:33 schreef rakotto het volgende:
Dit is geen filmpje dat geschikt is voor een zwakke maag:
The shocking graphic video below shows horrible scenes. Some car ran over one of the bodies and the other one has been exposed to some sort weapon God knows what is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laat de mauritorium zien en de meeste slachtoffers.
Fotos: https://www.facebook.com/(...)434.536050528&type=3Ik kan best veel hebben, maar dat filmpje heb ik uitgezet na het zien van dat lichaam. Lijkt wel besproeid te zijn met chemicaliën ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Label aan het lichaam zegt wel 19-10-2011, maar dat kan ook gewoon een foutje zijn.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:33 schreef rakotto het volgende:
Dit is geen filmpje dat geschikt is voor een zwakke maag:
The shocking graphic video below shows horrible scenes. Some car ran over one of the bodies and the other one has been exposed to some sort weapon God knows what is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laat de mauritorium zien en de meeste slachtoffers.
Fotos: https://www.facebook.com/(...)434.536050528&type=3besloten om het maar niet te gaan kijken .. geloof het zo wel ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn ze vannacht BiZa nog binnen gekomen? ( vermoed van niet , anders stond het hier denk ik al )hoezo adhd ?
Kan idd ook zo zijn dat ze hem "aan de macht" zetten, om hem keihard op zijn bek zien te gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Aloulou het volgende:
El Baradei moet zich niet laten misbruiken door de SCAF om die positie aan te nemen, alleen als hij keiharde beloftes heeft. Hoewel ik sowieso denk dat hij daarin voorgelogen gaat worden.
Ik denk dat de SCAF ook wel inziet dat als deze spanningen verder toenemen zij veel meer te verliezen hebben aan legitimiteit onder het Egyptische volk dan de demonstranten.
Hij is het rebellenlegerquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:22 schreef Shefkee het volgende:
Waarom staat die kerel uit het leger tussen die menigte? Kom net thuis, schakel net in, is er een reden gegeven?
Hij verdient niet beter, hij leeft nog.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:35 schreef Drifter__ het volgende:
Zo Tantawi zag er verrot uit zeg, die heeft al een paar dagen niet geslapen denk ik.
Nog niet. Video zal zo wel online komen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij verdient niet beter, hij leeft nog.
Foto?
Dat snap ik echt niet. Wie geeft nou leiding aan deze mensen. De minister van BiZa is er niet meer.....quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:53 schreef rakotto het volgende:
Geen militaire berechting voor burgers hadden zij een anderhalve maand geleden ook al beloofd en daar is niets van gekomen.![]()
Er worden nog steeds gevochten @ mohamed mahmoud straat en mensen worden nog atlijd vermoord. Woopiedoo Tantawi.
Leger zei we gaan weg na 6 maanden en het is nu 8 maanden en ze zijn er nog steeds....Mensen die in beloftes trappen van leugenaars.
Direct na de verklaring werd er weer ff met traangas en rubberen kogels gestrooid, niets nieuws dus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het schijnt goed los te gaan in Alexandrië, heeft iemand details?
Hehe, er gaat iets gebeuren... Ik weet niet wat, maar de mensen moet het hier niet bij laten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:14 schreef Drifter__ het volgende:
Als SCAF zich weer wilt bewijzen, moeten ze ff met zo een APC over die corrupte zooi heen raggen.
Maar ik denk dat ze gewoon van SCAF orders hebben gekregen, dat gebouw met alle mogelijk middelen te verdedigen.
En Tantawi die met droge ogen durft te beweren, dat geen enkele militair een buger heeft aangeraakt......quote:
En ze vragen zich af waarom men hun haatquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik tegen op facebook, via almogaz.com.
Heb echt te doen met de Egyptenaren... Damn, van de ene machtbeluste corrupte klootzak, naar de ander.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:14 schreef rakotto het volgende:
[..]
En ze vragen zich af waarom men hun haat
Hij moet koud water gebruiken of melk, geen warm water.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:27 schreef Drifter__ het volgende:
Mensen hebben duidelijk last van dat gas. Zie de CBC stream. Geen knallen van traangas bussen, maar iedereen krijgt wel opeens last van zijn ogen.
@rakotto: branderige ogen. Zelfs na lang gespoeld te hebben met veel water. Ongelooflijk dit.
Ja, heb alle tips al doorgegeven en ze waren er al bekend mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hij moet koud water gebruiken of melk, geen warm water.
Rehab_Elbakry Rehab El-Bakry
@
@Egyptocracy Amn Markazy trucks heading to #Tahrir on Maadi Corniche. Driving against traffic. Near 4 Seasons now. Pls retweet #Egypt
Door wie is dit gemaakt? Politie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef Drifter__ het volgende:
Een self propelled(?) traan gas bus:
[ afbeelding ]
Mansoura
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |