Ik zie het, dat maakt me blij.quote:Op maandag 21 november 2011 19:29 schreef rakotto het volgende:
Sandmonkey Mahmoud Salem
Crowds at #tahrir are huge. Square full. But the positive crowd in the square is misleading to the battles at mohamed mahmoud.
23 minutes ago
Diverse ministers hebben eerder hun ontslag ingediend hoor, werd niet geaccepteerd.quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef rakotto het volgende:
Geruchten gaan rond dat Sami Annan de minister van BiZa over gaat nemen. En nee, iedereen heeft al ontslag genomen en dat is nu officieel.
De SCAF kan mensen niet forceren om te werken... Tenzij je echt een puppet bent.
Iedereen mag zijn eigen buurt weer gaan beveiligen.twitter:
Natuurlijk. En meteen lekker victim-blamen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef waht het volgende:
Maar deze onrust zal dus een reden kunnen zijn voor de SCAF om de verkiezingen af te blazen.
SCAF heeft al diverse malen aangegeven dat de verkiezingen doorgaan. SCAF zegt zelf dat het doel van deze "onruststokers" het vertragen van de verkiezingen is.....quote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef waht het volgende:
Maar deze onrust zal dus een reden kunnen zijn voor de SCAF om de verkiezingen af te blazen.
De rest van Egypte is al betrokken.quote:Op maandag 21 november 2011 22:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iedereen mag zijn eigen buurt weer gaan beveiligen.twitter:
Dit is heel dom van het regime, want de demonstratie concentreerde zich op Tahrir. Nu betrekken ze de rest van Caïro er bij, en daar gaat het regime niet op vooruit.
Maar Caïro als geheel staat nog niet op z'n kop, of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 21 november 2011 22:15 schreef rakotto het volgende:
[..]
De rest van Egypte is al betrokken.
Daar zijn de demonstranten het mee eens.quote:Maar, de mensen zelf willen geen verkiezingen meer, dus dat maakt niet uit. Onder SCAF kan geen democratische regering ontstaan.
Buiten de omgeving van het Tahrir plein gaat het gewone leven gewoon door.quote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar Caïro als geheel staat nog niet op z'n kop, of heb ik iets gemist?
Check Nederland 2quote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar Caïro als geheel staat nog niet op z'n kop, of heb ik iets gemist?
[..]
Daar zijn de demonstranten het mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |