primaquote:
zeg, we hebben straks een grande heropening, kom je ook? vanaf 20 uur.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Nu staat het weer goed.
En wat een drama zeg. Het is nou niet echt verassend dat UDOWU dicht is.
Ik wilde bijna zeggen;quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik herhaal even:
lui die bans uitlokken krijgen ook een ban.![]()
Apartheid is allang afgeschaft.
oh chips je hebt zin in FOK!vakantie!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
primaDegeen die op een unban wachten, pech
Fkrt8762s wil dat ik een ban krijg
Ohja nieuwe op dit dat alles?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zeg, we hebben straks een grande heropening, kom je ook? vanaf 20 uur.
zo zoiets. en zo niet dan toch een heropening in naam van godheid yvonne. ook leuk toch?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohja nieuwe op dit dat alles?
Nieuwe logo ?nice modernisering
Ik heb een ban, dus gaat ie niet openquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zo zoiets. en zo niet dan toch een heropening in naam van godheid yvonne. ook leuk toch?
sommige dingen moet je niet uitspreken dat verpest soms dingen.quote:
makkeroniequote:Op zaterdag 19 november 2011 17:53 schreef Ouqz het volgende:
Wat eten jullie deze genoegelijke avond?
Lees godverdomme het topic eens door dan! Of ben je zwakzinnig of blind ofzo?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:38 schreef JellyBeanz het volgende:
nou ja zeg.
ik vraag alleen wat er aan de hand is.
Lezen is ook heel moeilijk, ik snap dat wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:45 schreef JellyBeanz het volgende:
Laat maar, geen zin in geneuzel.
Ben al weg
Als mod moet het inderdaad makkelijker zijn om maar even reteket van achter je toetsenbord iemand als zwakzinnig en blind te bestempelen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:50 schreef smegmanus het volgende:
Lezen is ook heel moeilijk, ik snap dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:03 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Als mod moet het inderdaad makkelijker zijn om maar even reteket van achter je toetsenbord iemand als zwakzinnig en blind te bestempelen.Ik vond het ook een vage vraag gezien hij inderdaad gewoon even het topic door kon lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:03 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Als mod moet het inderdaad makkelijker zijn om maar even reteket van achter je toetsenbord iemand als zwakzinnig en blind te bestempelen.Het zal wel, als je hier komt posten of je wat gemist hebt weet je precies hoe de vork in de steel zit. En voor zover ik weet zijn we geen antwoordapparaat hier, het staat er nota bene een paar posts boven ook gewoon. Maar misschien heb je wel gelijk en moeten we een handleiding voor FOK! gaan schrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |