SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
Telefoonmaatschappij seal of approvement:
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ik (waarschijnlijk)quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie vanavond ook uit in DB?
Ik weet niet waar we uitgaan maar kunnen we dan niet lekker meeten als we naar dezelfde tent gaan?quote:
Zit je je nou in te likken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Overigens:
[ afbeelding ]
mijn held
Kan. Welke tent ga je?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik weet niet waar we uitgaan maar kunnen we dan niet lekker meeten als we naar dezelfde tent gaan?
Ja dat weet ik dus nog nietquote:
Is primaquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nog niet
Laat dalijk wel weten
Wel een goed idee van MRquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:08 schreef shifto het volgende:
Ik stel voor dat we ook een keer een marathon scrubs houden met het halve topicEn wat MR zij over misschien 2 meets doen ipv 1 zodat in ieder geval altijd wel iemand kan? Is daar nog iets meer over gezegd?
Ik ben er dan denk ik wel gewoon bij allebei bij
Ja precies.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:16 schreef shifto het volgende:
Ja misschien naast volgende week ook nog een keer op de 10e ofzo? Erna word denk ik lastig ivm alle feestdagen enzo. Of juist erna nog een keer zodat iedereen er rekening mee kan houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |