SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League speler van de maand Oktober
op @ pastebin![]()
Goed hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kreeg een error bij koppelenDus dat kan niet.
sig verwijderd door FA![]()
was heel vaag ja, het laatste topic had opeens de Heitingfaal TT ipv de RVP TTknow'm sayin?
word? word.![]()
Kunnen we het woord "Huntelaar" niet censoren in het PL-topic??
RVP weer Man of the Match
all your heroes are whores![]()
Huntelaar deed het op zich prima bij Madrid, maar geen echte eerlijke kans gekregen, waarschijnlijk door gebrek aan naamsbekendheid...quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Huntelaar was bij Real en AC ook heel goed, ofnie?
Huntelaar heeft nooit iets bewezen bij top clubs.
... iets waar Van Persie bij vrijwel iedere andere topclub ook tegenaan was gelopen, want ik denk niet dat Van Persie bij veel andere trainers dan Wenger dat onvoorwaardelijke vertrouwen zou hebben gekregen...
...maar dat hij dit jaar geweldig in vorm is, vooral wat betreft rendement, is natuurlijk schitterend om te zien.![]()
Of we gaan elkaar niet censureren...!?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:41 schreef YazooW het volgende:
Hou die RVP/Huntelaar discussie lekker buiten dit topic aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Snap best dat die discussie er is maar begrijp niet waarom die in dit topic gevoerd zou moeten worden.![]()
quote:MAN CITY v NEWCASTLE
Man City: Hart, Richards, Kompany, Lescott, Clichy, Nasri, De Jong, Toure Yaya, Milner, Balotelli, Aguero. Subs: Pantilimon, Dzeko, Kolarov, Johnson, Barry, Silva, Toure.
Newcastle: Krul, Simpson, Steven Taylor, Coloccini, Ryan Taylor, Ben Arfa, Guthrie, Cabaye, Gutierrez, Ba, Sammy Ameobi. Subs: Elliot, Santon, Lovenkrands, Perch, Gosling, Smith, Shola Ameobi.
Referee: Chris Foy (Merseyside)![]()
Op deze pot heb ik zitten te wachten,
City
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
...dat zou niet vervelend zijn idd....quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:59 schreef Stevenzenl het volgende:
Hopen dat Ben Arfa onze vriend de Jong even goed terugpakt!![]()
Liever nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:59 schreef Stevenzenl het volgende:
Hopen dat Ben Arfa onze vriend de Jong even goed terugpakt!Oranje heeft iedereen nodig
![]()
![]()
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...dat zou niet vervelend zijn idd....Naja als er al 2 mensen zo overdenken heeft die media hype om een weinig boeiende tackle toch geholpen
![]()
![]()
Dikke fout in de defensie daar. Nja gedaan denk ik deze wedstrijd.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Everton 2-1 Wolves
Man City 3-1 Newcastle
Norwich 1-2 Arsenal
Stoke 2-3 QPR
Sunderland 0-0 Fulham
Over een half uurtje Swansea - ManU![]()
Weinig boeiende tackle? Hij heeft gvd z'n been gebroken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?Naja als er al 2 mensen zo overdenken heeft die media hype om een weinig boeiende tackle toch geholpen
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.![]()
Robin Van Persie gaat het record van Alan Shearer breken
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Wat een arbitrale blunder bij de goal (2-2) van Blackburn zeg
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dus? als je van de trap afvalt kan je je been ook breken, dat maakt het model trap niet perse gevaarlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:17 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Weinig boeiende tackle? Hij heeft gvd z'n been gebroken.![]()
Jammer van die laatste penalty die de boel weer rechttrok. Maar serieus, die cornerquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:49 schreef Bos81 het volgende:
Wat een arbitrale blunder bij de goal (2-2) van Blackburn zeg.
![]()
Heel erg ja. Volgens mij moet de bal ook gewoon eerst een omwenteling maken voordat iemand anders er aan mag komen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Jammer van die laatste penalty die de boel weer rechttrok. Maar serieus, die corner.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
nog een half uurtjequote:Chelsea: Cech, Ivanovic, Luiz, Terry, Cole, Ramires, Mikel, Lampard, Mata, Drogba, Malouda.
Liverpool: Reina, Enrique, Johnson, Skrtel, Agger, Lucas, Adam, Kuyt, Maxi, Bellamy, Suarez.![]()
![]()
Ik begin net als de Spaanse Mari van de Ven ook op de bank.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 17:10 schreef Geo3kant het volgende:
Heb nu al meer gezien in 9 minuten dan in 30 bij AZ.![]()
bahOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Liverpool lokt het zelf uit door alleen nog maar op de eigen helft te hangen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Rattenkopquote:Op zondag 20 november 2011 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Suarez heeft echt zo'n irritant hoofd![]()
![]()
![]()
Goede actie van Johnson, Liverpool had ik niet meer verwacht dat ze zouden winnenAFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!![]()
Leuke speler, alleen een beetje teveel voor betaald.quote:Op zondag 20 november 2011 18:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Prima aankoop, goedkope pinchhitter hebben is altijd handig.![]()
Een beetje?quote:Op zondag 20 november 2011 18:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Leuke speler, alleen een beetje teveel voor betaald.![]()
![]()
Geef Kuyt in dat geval dan eens een oprotpremie.quote:
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Niet nodig, Liverpool won.quote:Op zondag 20 november 2011 19:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geef Kuyt in dat geval dan eens een oprotpremie.![]()
Nee Liverpool had hier geen overwinning verdiend. Ach we weten iig dat Alfons al jaren op een typisch Premier League fluitje op de vingers oefent maar er niet in slaagt :pquote:Op zondag 20 november 2011 18:54 schreef sylvietjoo het volgende:
Gelijkspel zou mooi geweest zijnMaar wel verdiende winnaar...
![]()
Sorry, maar ik, als geen fan van Liverpool, vond de overwinning niet meer dan terecht.quote:Op zondag 20 november 2011 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Liverpool had hier geen overwinning verdiend. Ach we weten iig dat Alfons al jaren op een typisch Premier League fluitje op de vingers oefent maar er niet in slaagt :p
De verdediging van Chelsea is echt om te janken. Kinderlijke fouten.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Idd... en ik ben verre van Liverpool-fan.quote:Op zondag 20 november 2011 23:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik, als geen fan van Liverpool, vond de overwinning niet meer dan terecht.
De verdediging van Chelsea is echt om te janken. Kinderlijke fouten.all your heroes are whores![]()
Zoals Gary Neville ook zei als commentator. "Het lijkt wel alsof Luiz wordt bestuurd door een 10-jarig kind met een Playstation controller." Hij is niet georganiseerd en heeft totaal geen discipline.![]()
Leuke wedstrijdquote:Al moet het eerste halfuur VI wel heel slecht zijn als ik het werkelijk ga kijken
Bij Match of the Day geven ze echt altijd op die Luiz afquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Monopoly_Man het volgende:
Zoals Gary Neville ook zei als commentator. "Het lijkt wel alsof Luiz wordt bestuurd door een 10-jarig kind met een Playstation controller." Hij is niet georganiseerd en heeft totaal geen discipline.. Ook laatst wat dan wel een goede plek voor hem was 'Overal behalve op het veld'
![]()
Pff wat een drama weer. Zonde zeg. Luiz was i kecht fan van, maar daar blijft zo weinig van over. Zet dan Alex dr neer ofzo. Iniedergeval betrouwbaar.![]()
Nu maar hopen dat ie niet naar Barca gaat.quote:Op maandag 21 november 2011 21:41 schreef YazooW het volgende:
Actie vooraf van Bale was wel fapfapfapfap![]()
Ik probeer het me voor te stellen... Bale in een barca-shirt. Werkt gewoon niet.quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ie niet naar Barca gaat.![]()
![]()
Ik kan vandaag alleen de Spurs game live zien.
De rest maar via match of the day ." If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Lekker windje daar bij stoke - blackburn, amaiOne morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.![]()
Blackburn ..![]()
Paar jaar geleden konden ze nog wel eens van United,Chelsea enz.. winnen
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Maar die zit er wel lekker in!![]()
3-1" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Scheids bij United![]()
Vuile tering lafaard. Rooney schopt 2x een speler die op de grond ligt en krijgt een waarschuwing.
![]()
![]()
![]()
Hij ging idd wel ff lekker door héquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:27 schreef Confetti het volgende:
Scheids bij United![]()
Vuile tering lafaard. Rooney schopt 2x een speler die op de grond ligt en krijgt een waarschuwing.
![]()
![]()
![]()
True... true...quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:40 schreef Geo3kant het volgende:
Als de spurs maar winnen, maakt niet uit hoe
Maar dat valt nog maar even te bezien.![]()
![]()
Die kut SBS6 commentator...quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:27 schreef Caland het volgende:
Baggercommentator zeg bij Manu. Snel op Engels gezet.![]()
Is ook een kwaliteit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:40 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hij stond idd precies op de goede plaatsDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Nu weer?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:40 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hij stond idd precies op de goede plaats![]()
Is hij alquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:40 schreef Caland het volgende:
Krul gaat in rap tempo beter worden dan Stekelenburg.![]()
![]()
ditquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:42 schreef Caland het volgende:
Ik voel een 2-1 in de laatste minuut aankomen.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:42 schreef Caland het volgende:
Ik voel een 2-1 in de laatste minuut aankomen.![]()
Manchester United haakt af voor het kampioenschap, wie had gedacht, nog voor de winterstop
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Laten we het hopen ja want vdV hebben we niet gezienquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over half uurtje weer de Van Persie show![]()
Neuh, dat was het absoluut.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik twijfel serieus of dat wel buitenspel was..Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Het was helaas wel buitenspelquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik twijfel serieus of dat wel buitenspel was..Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Njah. Volgens mij krap aan een voetje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik twijfel serieus of dat wel buitenspel was..
Dan hoor je eigenlijk niet te vlaggen, maargoed.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:53 schreef Shreyas het volgende:
Manchester United haakt af voor het kampioenschap, wie had gedacht, nog voor de winterstophier zeg je dus eigenlijk dat City kampioen is..
Nee man.. nog zat wedstrijden te gaan, kan nog van alles gebeuren![]()
Als je twijfelt, dan geef je voordeel aan de aanvallende partij. Maar ik kan me goed voorstellen dat de grensrechter niet twijfelde, want ook ik kon zien dat de aanvaller van ManU net voor de 2 verdedigers van Newcastle stond.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Volgens mij krap aan een voetje.
Dan hoor je eigenlijk niet te vlaggen, maargoed.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan was het idd net een paar centimeterquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Volgens mij krap aan een voetje.
Dan hoor je eigenlijk niet te vlaggen, maargoed.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:54 schreef Caland het volgende:
Dan hoor je eigenlijk niet te vlaggen, maargoed.![]()
Zoals het er nu naar uit ziet...gaat Manchester United...sinds tijden weer flink kopen in de winterstop/. Ik hoop op Sneijder en Van Persie.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Van Persie naar Man U zie ik nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:27 schreef Smoofie het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet...gaat Manchester United...sinds tijden weer flink kopen in de winterstop/. Ik hoop op Sneijder en Van Persie.sd![]()
Gewoon britsquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:30 schreef Paxcon het volgende:
Geen nederlands commentaar op Sport1?100x beter.
![]()
Ik hoop het, maar denk het niet nee. Sneijder kan wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:29 schreef sausagin het volgende:
[..]
Van Persie naar Man U zie ik nooit gebeuren.AFCA
Yup, en naar het kapsel van Gervinho. Blijft fascinerend.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken jullie ook bij Arsenal de heletijd waar Van Persie loopt?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Zijn hoofd is het probleem. Met zijn kapsel probeert hij het nog enigszins te maskeren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Yup, en naar het kapsel van Gervinho. Blijft fascinerend.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Sneijder komt niet tot zijn recht in een 4-4-2.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar denk het niet nee. Sneijder kan wel.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Als Gervinho kaal zou zijn dan maakt hij er 10 op jaarbasis extra.
Afschrikeffect ftwVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
United zal haar spel dan wel aanpassen. Ze falen nu écht. De enige goede wedstrijd dit seizoen was tegen Chelsea en tegen City (FA cup). Tegen Arsenal waren ze ook wel redelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sneijder komt niet tot zijn recht in een 4-4-2.AFCA
Vandaag waren ze ook wel goed. Ze scoorden alleen niet. En waarom zou je het systeem om moeten gooien voor een aankoop? Koop dan iemand die je direct in het bestaande systeem kunt integreren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
United zal haar spel dan wel aanpassen. Ze falen nu écht. De enige goede wedstrijd dit seizoen was tegen Chelsea en tegen City (FA cup). Tegen Arsenal waren ze ook wel redelijk.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
I bet you're wrongquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:35 schreef Breekfast het volgende:
Ik gok dat Van Persie niet gaat scoren vandaag
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:35 schreef Breekfast het volgende:
Ik gok dat Van Persie niet gaat scoren vandaag
Engels commentaar bij Sport1![]()
Wat een verademing
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Die gretigheid waarmee Arshavin speelt: het verbaast me telkens weer.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Het zijn volgens mij Sierd de Vos en Emile Schelvis die met een zwaar Yorkshire-accent spreken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:43 schreef FireFox1 het volgende:
Engels commentaar bij Sport1![]()
Wat een verademingDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Zou het? Ik herken een Leo Driessen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij Sierd de Vos en Emile Schelvis die met een zwaar Yorkshire-accent spreken.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: