Het lijkt het NL 11tal wel, oh wacht daar worden spitsen helemaal niet aangespeeldquote:
Ik lig ook zooo ver achter... wachten op de goal die blijkbaar zou komenquote:
Leek mij z'n "chip" zo over de keeper heen (als je zag hoe de bal mooi over Ruddy heen krulde).quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nice goal RVP!
Maar wat die goalcelebration nou voor moest stellen? Misschien het tegenovergestelde van zijn 'Hitler'groet (Jay-Z groet) van vorige keer?
Hoezo is schouder vegen hitler/jay-z groet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nice goal RVP!
Maar wat die goalcelebration nou voor moest stellen? Misschien het tegenovergestelde van zijn 'Hitler'groet (Jay-Z groet) van vorige keer?
you gotta get that dirt off ya shoulder!quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo is schouder vegen hitler/jay-z groet?
sowiesoquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:06 schreef alors het volgende:
[..]
you gotta get that dirt off ya shoulder!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:08 schreef Stevenzenl het volgende:
IF U FEELING LIKE A PIMP NIGGA GO BRUSH YER SHOULDERRRRS OFF
quote:Robin van Persie has scored or assisted 38 of Arsenal's 58 Premier League goals in 2011 (66%).
Kun je nagaan hoeveel goals Huntelaar gemaakt zou hebben als hij bij Arsenal in de spits had gestaan...quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:10 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zonder RvP is Arsenal niks.
Zonder RvP was Nederland Wereldkampioen geworden.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel goals Huntelaar gemaakt zou hebben als hij bij Arsenal in de spits had gestaan...Dan was Arsenal gewoon al een paar seizoen kampioen geweest...
Soms is het wel Walcut hoor...quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:11 schreef Paul-89 het volgende:
Kan iemand die commentator zeggen dat het Walcott is en niet Walcut ?
RvP is een betere clubvoetballer!quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel goals Huntelaar gemaakt zou hebben als hij bij Arsenal in de spits had gestaan...Dan was Arsenal gewoon al een paar seizoen kampioen geweest...
Krijgt bij NL gewoon niet de juiste aanvoer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:12 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
RvP is een betere clubvoetballer!
Nee geen troll.
Huntelaar krijgt dezelfde aanvoer en weet de goals blijkbaar wel te maken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Krijgt bij NL gewoon niet de juiste aanvoer.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Huntelaar krijgt dezelfde aanvoer en weet de goals blijkbaar wel te maken.
Het zijn dan ook verschillende types.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Huntelaar krijgt dezelfde aanvoer en weet de goals blijkbaar wel te maken.
Klopt, maar dan nog vind ik Huntelaar de betere spits.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het zijn dan ook verschillende types.
Voor dit NL-elftal wel ja, maar over het algemeen zie ik liever RVP voetballen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog vind ik Huntelaar de betere spits.
Huntelaar was bij Real en AC ook heel goed, ofnie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog vind ik Huntelaar de betere spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |