Haha. Triest, maar toepasselijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Peerd van ome Loeks is dood, Loeks is dood, Loeks is dood
Wel sneu
Hij had zeker geen winterhoefijzers.quote:
quote:Waarschijnlijk omdat iemand uit het publiek een sigaret naar het dier gooide, raakte een paard in de stoet van de optocht in paniek. Hij ging onderuit en werd door een ander paard onder de voet gelopen. Het betrof de paarden die achteraan de stoet liepen. Sinterklaas en zijn paard Amerigo bleven daarom ongedeerd. Of er kinderen getuige waren van het noodlottige ongeval is niet bekend; de meesten liepen met de stoet mee. Bron: http://www.rtvnoord.nl/home/pagina.asp?pid=105271
Paarden zijn edele dieren!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:35 schreef stroopdoosch het volgende:
Overlijdt.Zeg gewoon dat dat paard dood is.
Daarom ben ik voor een APK op poarden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:37 schreef Copycat het volgende:
Ze vallen bij bosjes, de laatste tijd.
Goed idee, ik denk dat het chinese namaak wasquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarom ben ik voor een APK op poarden.
Of het zijn Chinese poarden.
Algemen Paarden Keuring?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarom ben ik voor een APK op poarden.
Of het zijn Chinese poarden.
Nee. Dat zeg ik wel als jij dood gaat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:35 schreef stroopdoosch het volgende:
quote:
Ik heb het artikel net gemaild naar Stivoro.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:43 schreef Refragmental het volgende:
Dus dat paard dood vanwege een sigarettepeuk?
Rokers, asociaal kutvolk is het eigenlijk
Neuh, automobilisten staan nogsteeds op nummer 1 van asociaal kutvolk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:43 schreef Refragmental het volgende:
Dus dat paard dood vanwege een sigarettepeuk?
Rokers, asociaal kutvolk is het eigenlijk
Ik zie een banner van de iPaard 2.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:48 schreef tong80 het volgende:
Ook leuk die sinterklaas reclame banner onder dit topic.
Ik van HuisenPaard.nlquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zie een banner van de iPaard 2.
Dit.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:06 schreef arucard het volgende:
Die paarden van tegenwoordig kunnen ook niets meer hebben
Het paardt is doodt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:35 schreef stroopdoosch het volgende:
quote:Waarschijnlijk omdat iemand uit het publiek een sigaret naar het dier gooide, raakte een paard in de stoet van de optocht in paniek
godverdomme als dit waar is hequote:
quote:
Oh dat is wel zielig, maar aan de andere kant is de hongersnood in Afrika dat ook.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb het artikel net gemaild naar Stivoro.
ook nog goed mogelijk ja, idiote anti-rook zeloten afentoequote:Op zaterdag 19 november 2011 16:57 schreef Life2.0 het volgende:
Wtf, is dit propaganda van de antirooklobby?
Dat leek bij de echte intocht ook zo te zijn trouwens. Dat paard, een nieuwe Amerigo, liep ook wat stressvol rond een tijdje. Eng eng.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:09 schreef alors het volgende:
Nou ik lees ook dat dit span waar het paard uit kwam niet in de optocht thuishoorde aangezien ze ontzettend druk en gespannen waren, onverantwoord.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:39 schreef Drinky het volgende:
Rokers worden steeds meer aso, opsluiten alle rokers, debielen
0.5quote:
liever longkanker dan HIV in me duimquote:
Eerder studentenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:39 schreef Drinky het volgende:
Rokers worden steeds meer aso, opsluiten alle rokers, debielen
neejoh, hier halen ze ook gewoon een paard van een lokale boer die toevallig een paard heeft uit de schuur; dat zijn hier beesten dieren die normaal nauwelijks buiten komenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef penny-wise het volgende:
Worden die paarden niet getraind zoals die van de politie?
Dit icm je gebruikersnaam.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:07 schreef Doodloper het volgende:
[..]
neejoh, hier halen ze ook gewoon een paard van een lokale boer die toevallig een paard heeft uit de schuur; dat zijn hier beesten dieren die normaal nauwelijks buiten komen
Nee, maar aangezien het paard liep en nu dood is.quote:
De "grap" was gemaakt voor 0.00quote:Op zondag 20 november 2011 00:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien het paard liep en nu dood is.
Doodloper.
Humor na 0.00![]()
weet je nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef leeell het volgende:
[..]
liever longkanker dan HIV in me duim
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |