Die is al gespeeld.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef Sala-adin het volgende:
Volgens mij speelde Milan uit in Camp Nou?
Kan ACM/FCB nog eerste worden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:32 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ben bang dat het een saaie pot gaat worden. Beide teams zijn al door en ik zie niet waarom FCB heel veel moeite gaat doen in Milaan en risico's gaat nemen (ze hebben geloof ik ook een druk programma in de winter). Milan kan ook niet veel klaarmaken. Gros van de tijd zal de bal wel op het middenveld rondgespeeld gaan worden. Paar kansjes voor beide ploegen: een toss-up dus, met FCB als lichte favoriet.
Milan staat 2 punten achter, FCB heeft dus genoeg aan een gelijkspel en hoeven niet zo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Kan ACM/FCB nog eerste worden?
Zowel dan heb je slechtere tegenstanders en dat is ook fijner.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef J2T het volgende:
Maar goed, Barca gaat natuurlijk met twee vingers in de neus de 3 punten pakken in Milan.
Met twee vingers in de neus denk ik sowieso niet. Milan zijn natuurlijk ook geen koekenbakkers. Maar Barcelona is inderdaad wel de favoriet. Ik denk dat het best een leuke gelijkopgaande wedstrijd kan worden.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef J2T het volgende:
Maar goed, Barca gaat natuurlijk met twee vingers in de neus de 3 punten pakken in Milan.
Ik haat alleen Messi fappers en Iniestaquote:Op woensdag 23 november 2011 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
Zal wel weer een kwaliteitstopic worden, de Barca haters vs. de Barca fappers part 43904839.
Ik ben hier sowieso niet te vinden tijdens wedstrijden. Ik doe liever inspiratie op tijdens wedstrijden om na de wedstrijd met anti Barcelona one liners te komen.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
Zal wel weer een kwaliteitstopic worden, de Barca haters vs. de Barca fappers part 43904839.
Ik ook niet, lijkt tijdens wedstrijden van Barca net ONZ hier.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben hier sowieso niet te vinden tijdens wedstrijden.
Het zou toch veel leuker zijn als hier allemaal Johan Derksens zaten die uitgesproken en serieus hun mening gaven?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, lijkt tijdens wedstrijden van Barca net ONZ hier.
Mij lijkt het wel fijner om 1e te worden hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:22 schreef alors het volgende:
Sowieso wie gaat er nou deze wedstrijd kijken als er andere wedstrijden zijn waar wél wat op het spel staat?
Seedorf heeft al gezegd dat de eerste of tweede plaats hem niet zoveel uitmaakt. Nou dan zullen er allemaal wel vol ingaan vanavond[ afbeelding ]
twitter:FCBarcelona_cat twitterde op woensdag 23-11-2011 om 19:31:15Alineació del FCB: Valdés, Puyol, Mascherano, Sergio Busquets, Abidal, Keita, Xavi, Thiago, Cesc, Messi i Villa #fcblive reageer retweet
Thiagoquote:Op woensdag 23 november 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FCBarcelona_cat twitterde op woensdag 23-11-2011 om 19:31:15Alineació del FCB: Valdés, Puyol, Mascherano, Sergio Busquets, Abidal, Keita, Xavi, Thiago, Cesc, Messi i Villa #fcblive reageer retweet
Voor het eerst dat ik het met je eens ben.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:36 schreef inZanity het volgende:
Zou mooi zijn als Barcelona pak slaag krijgt.
Clarence moet scoren.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:36 schreef inZanity het volgende:
quote:
Fixedquote:Op woensdag 23 november 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
de voordat je reageert faalt trouwens wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik faal steeds als ik het wil zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:46 schreef tochweerhenk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:
wat een pass van bijna kale gast, wer een pass naar een andere en weer een pass naar een andere. Ac milan (bahb abhab dabdafhbd kotst kots ) neemt over. Dodelijk counter, milan geeft een lange bal naar voren, pato is razendsnel en scoort. Maar moet u eens horen, messi heeft ng nooit gescoord in dit stadion. En messi heeft de bal weer. oei oei wat een geweldenaar, oei oei. Even een verse pakken hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MESSIIIIII OH MESSI MESSI MESSI JAAAAAAAA MESSII AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHW
Denk het ook.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat een pass van bijna kale gast, wer een pass naar een andere en weer een pass naar een andere. Ac milan (bahb abhab dabdafhbd kotst kots ) neemt over. Dodelijk counter, milan geeft een lange bal naar voren, pato is razendsnel en scoort. Maar moet u eens horen, messi heeft ng nooit gescoord in dit stadion. En messi heeft de bal weer. oei oei wat een geweldenaar, oei oei. Even een verse pakken hoor.
zo gaat het vanavond.
Dit was slechts de voorbeschouwing hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja we weten nu wel hoe jullie over Barca en de NOS denken. Kappen met die fap posts, daar wordt streng op gemod. Hou het on-topic en bij de wedstrijd.
Hou het daarbij anders kun je zomaar tegen een ban aanlopenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit was slechts de voorbeschouwing hoor..
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:36 schreef inZanity het volgende:
Ahjoh, ff Jeroentje uitkotsen voor de westrijd, laat gaan joh.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hou het daarbij anders kun je zomaar tegen een ban aanlopen
Nee, denk dat ik duidelijk ben geweest. Het verziekt heel de sfeer in het topic en moet maar eens klaar zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ahjoh, ff Jeroentje uitkotsen voor de westrijd, laat gaan joh.
Ja dat kan ik mijn nakomelingen niet aan doen he?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hou het daarbij anders kun je zomaar tegen een ban aanlopen
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ken die gast helemaal niet goed. Eigen jeugd of zo?
seedorf toch in de basisquote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
C. Abbiati, A. Nesta, G. Zambrotta, I. Abate, Thiago Silva, M. van Bommel, C. Seedorf, A. Aquilani, K. Boateng, Z. Ibrahimovic, Robinho
Abbiati, die had ik zelf in CM5 alquote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
C. Abbiati, A. Nesta, G. Zambrotta, I. Abate, Thiago Silva, M. van Bommel, C. Seedorf, A. Aquilani, K. Boateng, Z. Ibrahimovic, Robinho
Wat een triest middenveldquote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
33 gok ikquote:
inderdaad 30, ajax had de jongste.quote:
Dan was de bank ook meegerekend?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad 30, ajax had de jongste.
Jongste selectie, dus denk van wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan was de bank ook meegerekend?
en dit mag wel NS?quote:
ik ken mijn memes niet, het is en dit mag wel Prorail?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ken mijn memes niet, het is en dit mag wel Prorail?OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap er nog niks van maar laten we weer on-topic gaan
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
omdat hij een kneus isquote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef chufi het volgende:
Waarom praat Waterrues in de "we" vorm als ie het over Barcelona heeft ... ?
Omdat hij niks te vertellen heeft. Ik vind van Halst & Mulder een veel beter duoquote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef chufi het volgende:
Waarom praat Waterrues in de "we" vorm als ie het over Barcelona heeft ... ?
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat hij niks te vertellen heeft. Ik vind van Halst & Mulder een veel beter duo
ron jansquote:Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:
EPG klopt niks van, daar staat 'Analyse: Youri Mulder en Ron Jans.'
helemaal met je eensquote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Paul-89 het volgende:
Ron Jans en Van Gaal lijkt me ook wel een leuk duo voor de analyse.
Cruijff en Van Gaal ook welquote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Paul-89 het volgende:
Ron Jans en Van Gaal lijkt me ook wel een leuk duo voor de analyse.
Rutten samen met Sierd de Vos.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ten Have, Davids, Cruijff en Van Gaal als quattro-analisten
Davids mag er van mij ook wel bij zitten, omdat hij zwart is.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
we have a winnerquote:Op woensdag 23 november 2011 20:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan moet er natuurlijk ook nog een vrouw bij.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Davids mag er van mij ook wel bij zitten, omdat hij zwart is.
wie is thiagoquote:
quote:
Thiago is leukquote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef laucas het volgende:
[..]
trololololololol
Deze nog even voor de wedstrijd begint;
Sierd=bossquote:Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef Albertoooo het volgende:
Arsenal - Dortmund via de ipad.
Milan - Barcelona op de beeldbuis.
Benieuwd welke commentator ik ga kiezen, wordt panisch van zowel Sierd, als Grueter
ik denk dat ik een slechte troll benquote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef laucas het volgende:
[..]
Ben je een slechte troll of?
Voor deze n00b:
eensquote:
quote:
Hij had laatst gezegd dat hij vond dat Ibra naar de kapper moest...zit wat in...quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Berlusconi houdt van staartjes?
Of juist niet?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Berlusconi houdt van staartjes?
echt vreselijk iddquote:
Maandenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef PackerNation het volgende:
[..]
Er nu pas achter komen dat hij dit kapsel al een aantal weken heeft.
hij haat mannen met lang haarquote:
Mijn excuses, ik check niet elke dag of Ibrahimovic een ander kapsel heeft genomen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef PackerNation het volgende:
[..]
Er nu pas achter komen dat hij dit kapsel al een aantal weken heeft.
Misschien heeft ie ze liever zonder staartjes.quote:
Dan lijkt het me duidelijk dat jij het voetbal niet op de voet volgt.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef S0nic het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik check niet elke dag of Ibrahimovic een ander kapsel heeft genomen.
Hoe?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, maar kan je ook al doen voor 2e topic komt
Zonder Afellay is de kwaliteit idd wat minder. Nog een paar maandjes wachten.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef abdalfawaz het volgende:
Waarom speelt Barcelona met een B-elftal:
Villa, Messi, Fabregas, Puyol...
Jammer.
dan kan hij op het EK vlammenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zonder Afellay is de kwaliteit idd wat minder. Nog een paar maandjes wachten.
Gevonden.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zie wel eens modjes die dat kunnen,
Sarcasme hoop ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zonder Afellay is de kwaliteit idd wat minder. Nog een paar maandjes wachten.
Oog inderdaad.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Aan het oor trok? Was toch een vinger in z'n oog?
mourinhoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen dat Barcelona gaat Ajax het nog lastig krijgen komende mei...
Hebben ze een vriendschappelijke wedstrijd georganiseerd tegen Barcelona B?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen dat Barcelona gaat Ajax het nog lastig krijgen komende mei...
Af en toe hoor ik hard geschreeuw..quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef napoleonfour het volgende:
Het is wel lekker stil daar, je zal lekker slapen als je er naast woont.
Ja, daarom zeg ik ook dat ze het lastig gaan krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef PackerNation het volgende:
[..]
Hebben ze een vriendschappelijke wedstrijd georganiseerd tegen Barcelona B?
Leuk zeg!
Strak gecoördineerd natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Af en toe hoor ik hard geschreeuw..
Ja het begint nu te komen. De stroten zijn gesmeerd en gaan nu open.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Af en toe hoor ik hard geschreeuw..
Ultra mentalita alleszzzquote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Strak gecoördineerd natuurlijk.
Als je dit moet vragen kan je beter een film gaan kijkenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Quisho het volgende:
hallon hallon zal ik es gaan kieken of zal ik een film kijken
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Quisho het volgende:
hallon hallon zal ik es gaan kieken of zal ik een film kijken
quote:
Eerder op een haan/kip.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Marwijk vindt het niet netjes om zo'n grote voetballer op de bank te zetten.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef glaba het volgende:
Kan iemand mij uitleggen. Die Seedorf is CAPTAIN bij ACM en zit nog geen eens bij de huidige selectie van oranje??
en die heet Jeroma?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef mrstylo het volgende:
Boateng heeft ook een Duitse moeder.
oh wacht die speelde niet meer bij Barcelona hehquote:
6 jaar ofzoquote:Op woensdag 23 november 2011 20:58 schreef napoleonfour het volgende:
Hoelang speelt hij al niet meer voor Barcelona die mark?
dan hoef je niet de hele zooi onder te schelden met Kanker etcquote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Alsof ze vaak over de middenlijn zijn geweest?
Jij bent heul geen modquote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan hoef je niet de hele zooi onder te schelden met Kanker etc
Aha ok wat een onzin van van marwijk, en die van bommel is daar nu captain :")quote:Op woensdag 23 november 2011 20:58 schreef S0nic het volgende:
[..]
Van Marwijk vindt het niet netjes om zo'n grote voetballer op de bank te zetten.
Ik zeg al een jaar dat hij slecht is,quote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja hoor en gelijk is van Bommel slechtDie moet altijd een basisplaats hebben in het Nederlands Elftal.
Sorry. Ik frustreer me gewoon altijd als dat anti-voetbal van Barcelona weer eens beloond word.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan hoef je niet de hele zooi onder te schelden met Kanker etc
Ey praat is normaal mijn opa is overleden aan lelijkheid...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar da's op lelijkheid niveau hé.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman zou de grote jongen bij AC Milan en/of Barcelona zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet slecht, alleen Strootman is beter.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja hoor en gelijk is van Bommel slechtDie moet altijd een basisplaats hebben in het Nederlands Elftal.
De lelijktyfus?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey praat is normaal mijn opa is overleden aan lelijkheid...
Right, ze zijn gewoon beter.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sorry. Ik frustreer me gewoon altijd als dat anti-voetbal van Barcelona weer eens beloond word.
twitter:bartvanmerwijk twitterde op woensdag 23-11-2011 om 21:01:19Voor alle duidelijkheid: mijn dochter is getrouwd met Mork van Bammel. Dat jullie niet denken dat.. #milbar reageer retweet
Nog niet vind ikquote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet slecht, alleen Strootman is beter.
ha-haquote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:bartvanmerwijk twitterde op woensdag 23-11-2011 om 21:01:19Voor alle duidelijkheid: mijn dochter is getrouwd met Mork van Bammel. Dat jullie niet denken dat.. #milbar reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |