Little retraction: "Cocks in hell" may have been a bit strongquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Tis dat de melo zo lekker is, de rest zuigt best wel wat cocks in hell .. maar die melo
Wow, echt gaaf om te zien dat het steeds beter gaat klinken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:24 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.twitvid.com/OU4C8
Jullie mogen het zeggen
Niet als vakken vuller maar in zon wit jasje en meestal als ik hem tegen kom is hij het vlees aan het bij vullen in de koellingquote:
lol, ik dacht Medisch Centrum Westquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wow, echt gaaf om te zien dat het steeds beter gaat klinken.Begin dacht ik wel dat ik naar het programma 'vermist' ging kijken, maar toen werd het alsmaar beter.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:04 schreef T_Killer het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de stage dit jaar doen, lange kant of korte kant. Iig iedereen die gaat veel plezier vanavond.
Lange wordt het sowieso niet, maar ze hebben alleen gezegd dat het NIET de lange kant gaat worden. In theorie zou in het midden dus ook nog kunnen....quote:
Haha, succes dan met de meet linksvoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Lange wordt het sowieso niet, maar ze hebben alleen gezegd dat het NIET de lange kant gaat worden. In theorie zou in het midden dus ook nog kunnen....
Mja true, maar daar is in het Gelredome eigenlijk gewoon GEEN plaats voorquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:07 schreef Levitas het volgende:
Lange wordt het sowieso niet, maar ze hebben alleen gezegd dat het NIET de lange kant gaat worden. In theorie zou in het midden dus ook nog kunnen....
Die fout heb ik ook al meermaals gemaakt, oa bij XQ Holland ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zul je net zien dat ik Qlimax dit jaar voor het eerst oversla en dat het weer een vette editie gaat worden.... Wat bij zoveel feesten is.
Als ik twijfel en toch niet ga zijn het altijd top edities (XQ Holland bijv.) dus ik zal vanavond maar eens wat luisteren naar de stream met een baco lemon erbij
Ik heb ooit tegen mezelf gezegd dat ik altijd naar Qlimax zou gaan omdat het ooit mijn eerste feestje was en sindsdien van hardstyle ben gaan houden. Maar de kosten, matige sfeer, matige hardstyle de afgelopen tijd wegen toch niet op met mijn 'belofte'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
En dat gaat ie allemaal vast leggen door de hele tijd met zijn foon alles te filmen....quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:52 schreef Levitas het volgende:
Collega van me gaat vanavond ook naar Qlimax. Zegt ie vanochtend:
"Echt jammer dat Brennan Heart er niet staat man!"
ik: ":') Ehr, wat? Je weet dat een groot deel van de line-up alles behalve BH-style is?"
"Ik ken bijna niemand van de DJ's"
Typisch gevalletje van "Kijk eens jonguhz ik ben op Qlimax geweest!!!11"![]()
![]()
![]()
Hopelijk direct vanaf z'n Motorola RAZR op youtube knallen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En dat gaat ie allemaal vast leggen door de hele tijd met zijn foon alles te filmen....
Hij is een paar feestjes met ons mee gegaan, maar hij filmde iig niks. Losgaan deed ie ook niet. Had vanavond de keuze om met hem mee te rijden, maar ik ga alleen met ekte ekte hardstyl0rz!!11quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En dat gaat ie allemaal vast leggen door de hele tijd met zijn foon alles te filmen....
Tja. 27.500 liefhebbers is onmogelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:52 schreef Levitas het volgende:
Collega van me gaat vanavond ook naar Qlimax. Zegt ie vanochtend:
"Echt jammer dat Brennan Heart er niet staat man!"
ik: ":') Ehr, wat? Je weet dat een groot deel van de line-up alles behalve BH-style is?"
"Ik ken bijna niemand van de DJ's"
Typisch gevalletje van "Kijk eens jonguhz ik ben op Qlimax geweest!!!11"![]()
![]()
![]()
Inmiddels is dat nu anders in die opbouw. Wat ik had gedaan is een filter met een piek aan het einde (reso), en daarna distortion (wat het zo doet kraken). Door die uitstekende piek bovenaan gaat die harder door de distortion -> Kraak (die vet klinkt, mits goed toegepastquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Over die screeches, ze komen er wel met een fade in maar ik vind ze toch best snel 'schel' klinken. Bij de 3e irriteerde ik me er al een beetje aan, hoewel die samen met de kick wel aight klinkt. Misschien die fade-in iets langer maken?
In het filmpje denk niet echt goed te horen. Iig vanaf het moment dat die kick erin komt, klopt het niet meer, dit was gewoon puur om de kick te testenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:49 schreef StM het volgende:
Volgens mij hebben die screeches ook veel te weinig mid en veel te veel hoog? Ik vind ze iig ook irritant
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:03 schreef 16meter het volgende:
Iedereen is daar geweest, behalve ik (en Rippert en Slangenoog).
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:03 schreef 16meter het volgende:
quote:
en ik !quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:03 schreef 16meter het volgende:
dikke track (L) lekkere drivequote:Op zaterdag 26 november 2011 13:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Die man maakt altijd vette intro's, klinkt lekker
Ik heb bewijs dat ik er was!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Volgens mij is niemand er geweest, volgens mij bestaat het feest niet eens.
Sinterklaas bestaat helemaal niet, net als het feest.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik heb bewijs dat ik er was!
Als ie niet bestond wat deed ie daar dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat helemaal niet
geen ramp om 'm om die reden te missen.quote:[img]http://i.fo[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 26 november 2011 19:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
en ik !
ik had toen een editie van twisted, helaas
Moet je wel je nr terug dm'enquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:52 schreef Levitas het volgende:
ZIN ZIN ZIN! Over ruim een half uur fiets ik richting het station. Verwacht rond 23:00 binnen te zijn.
Ik heb overigens met vrienden om 23:30 bij de merchandise in de zaal afgesproken. Mochten mensen (zo vroeg) al willen meeten, ben je welkom! (grote kans is wel dat we om 23:40 daar alweer weg zijn, dus vantevoren smsen is wel slim denk ik?)
Nog 1 postquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:51 schreef Baronpilsener het volgende:
#250 op de dag van Qlimax?.. Zou 'n mooie zijnPosten mannen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |