Vind ik ook jammerquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:56 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom draait alphaverb bijna nooit meer? En Avio zie k ook niet meer
Dat was echt een geniaal filmpje.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hij werkt alleen als ie aanus
Ik zie u daar!quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:26 schreef haakon het volgende:
[..]
Aanwazig! Staat al lange tijd in de planning! Sandy en n-vitral <3 maar de rest ook :p Eye-D en hidden! Heldig allemaal
Op deze hardcore komen nouwlijks gabbers op afquote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Lijpe combi, ben benieuwd hoe dat er uitziet. Gabbers en alto-achtige typjes door elkaar.
Een tijd terug was er ook house en hardcore in de Maassilo, geloof ik.
Noooo moet zo wegquote:
Hij werkt nogsteeds in de dekamarkt bij mij op de hoekquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:56 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom draait alphaverb bijna nooit meer? En Avio zie k ook niet meer
Serieus? Als wat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:50 schreef Convict het volgende:
[..]
Hij werkt nogsteeds in de dekamarkt bij mij op de hoek
er komt weer genoeg aan jongens wees niet bangquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:50 schreef Convict het volgende:
[..]
Hij werkt nogsteeds in de dekamarkt bij mij op de hoek
Party machen ins Berlijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:01 schreef 16meter het volgende:
Wat doen jullie allemaal met oud en nieuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |