hoezo man, lekker moshen jatogquote:Op maandag 21 november 2011 20:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hoef ik dus ook niet meer heen. Ben sowieso niet echt van de mosh pits, wall of deaths, etc.
je bedoelt die aan het begin? inderdaad.quote:
Een kneiter van jewelste, ja. Helaas worden ze zo niet meer gemaakt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:07 schreef xXMuziekIsLevenXx het volgende:
Ik mis deze Hardstyle wel een beetje :
woahquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef T-Force het volgende:
Yeeehaaa! Deepack klapte deze erop afgelopen Hard Classics
Altijd chill als er geen smerige drugsgebruikers zijn. Vooral alcohol gebruikers zijn vaak gruwelijk irritant.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef ElDani het volgende:
Goed vermaakt op Hard Nation! Veel bezig geweest met filmen etcetera, maar tussen het flimen door nog goed kunnen bewegen. Weinig mensen aan de drugs, dat maakte wat mij betreft ook een heel stuk gezelliger dan gemiddeld!
Vaak deel ik je mening, maar dit is gewoon pure bagger.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
vanaf 47.00 de NC remix van Million Miles; de intro is vet, melodie lijkt wat valse noten te hebben, maar op zich loopt hij wel lekker..
Ik bedoel die op 2.28quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
je bedoelt die aan het begin? inderdaad.
jammer dat de kicks tegenwoordig alle kant op moeten stuiteren, een van mijn grootste ergernissen bij de meeste nieuwe nummers.
Zo bedoeld hij het niet. Ik vind feestjes waar mensen alleen aan de alcohol zitten soms ook fijner hoor. Die blijven tenminste een beetje op aarde. Mensen die andere dingen gebruiken zitten vaak zo in hun eigen wereld en dat is niet altijd even gezellig. Zeker als je niet weet hoe het voelt (net zoals El_Dani volgens mij)quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef 16meter het volgende:
Altijd chill als er geen smerige drugsgebruikers zijn. Vooral alcohol gebruikers zijn vaak gruwelijk irritant.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef 16meter het volgende:
Altijd chill als er geen smerige drugsgebruikers zijn. Vooral alcohol gebruikers zijn vaak gruwelijk irritant.
Geen probleem, we mogen het ook wel eens oneens zijn. Het is ook geen nr wat ik zal downloaden of vaker zal draaien, wees maar niet bang. Maar er was geen instant hate :pquote:Vaak deel ik je mening, maar dit is gewoon pure bagger.
5 wat? Dagen? Jaren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Levitas het volgende:
Woohoo! Ik wilde even laten weten dat ik definitief voor 5 (misschien wel 7) naar Sydney ga! Stagebedrijf is goedgekeurd door school, ticket is geboekt en nu is ook m`n visum binnen
Met een beeeetje mazzel nog naar Defqon AU ook!
* Levitas is so happy!
Netjes, gefeliciteerd (y)!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Levitas het volgende:
Oh, zie dat ik "maanden" vergeten ben...
Chillquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Levitas het volgende:
Woohoo! Ik wilde even laten weten dat ik definitief voor 5 (misschien wel 7) naar Sydney ga! Stagebedrijf is goedgekeurd door school, ticket is geboekt en nu is ook m`n visum binnen
* Levitas is so happy!
Bij twijfel, altijd doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:14 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je hebt me over gehaald, geen Qlimax!
Pandemonium is optie. Twijfel nog..
Nou nou nou nou nou nou nou... Ik niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:55 schreef eQuaL het volgende:
[..]
7 jaar naar Sydney voor school, de tering...
Congratz =Dquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Levitas het volgende:
* Levitas is so happy!
Mooie berichten! Veel plezier!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Levitas het volgende:
* Levitas is so happy!
Het zal vast wel fantastisch zijn om te doen; anders zouden zoveel mensen dat niet doen; maar ik heb zelf niet echt de behoefte om zoiets te doen. Ik ben bang dat ik het anders ook allemaal veel te leuk ga vinden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:43 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zo bedoeld hij het niet. Ik vind feestjes waar mensen alleen aan de alcohol zitten soms ook fijner hoor. Die blijven tenminste een beetje op aarde. Mensen die andere dingen gebruiken zitten vaak zo in hun eigen wereld en dat is niet altijd even gezellig. Zeker als je niet weet hoe het voelt (net zoals El_Dani volgens mij)
geloof me, in-ears van sennheiser. Kosten 75 euro maar dan heb je welwat. Luister iedere dag minimaal 4 uur hardstyle mee en ze gaan niet irriteren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:08 schreef Levitas het volgende:
[..]
Aangezien ik 24 uur in een vliegtuig ga zitten, waarvan ik er denk ik 8-10 met muziek aan wil door brengen. Lijkt mij dat een koptelefoon dan minder gaat irriteren dan in-ears?
[..]
Prima Pussy Lounge trackMaar voorderest......
(L)quote:
Boaaa vet kerel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Levitas het volgende:
* Levitas is so happy!
Amen, wat een gruwelijke tracks zitten daar tussen. Toneshifterzquote:Op woensdag 23 november 2011 02:08 schreef Equites het volgende:
Ik weet niet of deze al gepost is maar ik doe het gewoon nog een keer.
Album van de Toneshifterz - Till Day Break Meets
Tracklist:
1. Toneshifterz Ft. S-Dee - Party Down
2. Toneshifterz - How We Do It
3. Toneshifterz And Nitrouz - Take My Breath Away
4. Toneshifterz And Zany - The Story
5. Toneshifterz - Till Daybreak Meets
6. Toneshifterz - Darken Your Mind
7. Toneshifterz - Back Again
8. Toneshifterz - Da Phunk (Nitrouz Rmx)
9. Brennan Heart - Musical Impressions (Toneshifterz Rmx)
10. Toneshifterz - Electroshock (Album Edit)
11. Toneshifterz - Beat On The Drums
12. Toneshifterz - Human Experence
13. Toneshifterz - The Visitor
14. Toneshifterz - Quirk
15. Donkey Rollers - Silver Bullet (Toneshifterz Rmx)
16. Toneshifterz Ft. The Pitcher - Break My Fall
17. Toneshifterz - Depth Of Thought
Wat een track designOp gelijk niveau met Zany, The Pitcher en Noisecontrollers als je het mij vraagt. Ga ik sowieso kopen
twitter:officialb2s twitterde op woensdag 23-11-2011 om 13:48:25Kom naar "Decibel outdoor festival" Op zaterdag 18 augustus 2012 van 11:00 tot 23:00. t.b.a http://t.co/KJfNhW1t reageer retweet
kreeg net ook al een mailtje van de matrix over emporium:quote:Op woensdag 23 november 2011 14:05 schreef robuust89 het volgende:
Onder het mom; zo, die is op tijd!:twitter:officialb2s twitterde op woensdag 23-11-2011 om 13:48:25Kom naar "Decibel outdoor festival" Op zaterdag 18 augustus 2012 van 11:00 tot 23:00. t.b.a http://t.co/KJfNhW1t reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |