abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2011 @ 18:35:26 #76
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_104640163
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:34 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik wilde de link hier posten, maar die is uniek, dus dat ging niet. Dan maar zo:
djfrontliner twitterde op maandag 21-11-2011 om 14:47:38 We did it :-) thank you all for this massive support.. 20K likes on my Facebook page! It's yours:... http://t.co/FPln5ayb reageer retweet
Ik was eigenlijk sarcastisch, maar toch bedankt voor de verwijzing.. :P
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_104645914
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Skrillex en/of het management van Skrillex niet wou dat er iemand na hem zou draaien.

:') :') :') :') :')

Daar hoef ik dus ook niet meer heen. Ben sowieso niet echt van de mosh pits, wall of deaths, etc.

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:35 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk sarcastisch, maar toch bedankt voor de verwijzing.. :P
Hoezo? Techno gemixed met hardstyle *O* *O* ow wacht dit was die met die andere kick.

^O^

[ Bericht 14% gewijzigd door Deeltjesversneller op 21-11-2011 20:32:46 ]
pi_104646232
-weg, zie sluitpost in je topic-

[ Bericht 95% gewijzigd door BrandX op 21-11-2011 20:36:01 ]
pi_104646430
Verkeerde link? Krijg gewoon de homepage.
pi_104646464
weet je wat nog het ergste is aan weinig tijd hebben? pagina's missen op dit forum ;(
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 21 november 2011 @ 20:43:29 #81
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_104647980
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:59 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

OH MY GOD CALL 991 NOW!! :o :o

Maar dat was wel vet om een keer mee te maken! Ben geen ekte Skrillex-fan ofzo maar ik vind die feestjes waar dubstep wordt gedraaid wel super-sfeervol, hier gingen ook nog wat vrienden heen en het was niet duur. Dus vandaar dat ik erheen was gegaan. Nogal wat hitjes gehoord natuurlijk, voornamelijk van Skrillex zelf. Maar de lichteffecten (LED-lampjes en een mooie virtuele show op een scherm), sfeer (gewoon de héle zaal los, hoe vaak maak je dat mee? :9~ en er werd veel gepit maar als je weg geduwd werd dan kwamen er 3 mensen om je op te vangen en te vragen hoe het ging O+ ) en de gezelligheid hebben het voor mij een super ervaring gemaakt :Y.

Paradiso was trouwens wel echt een kak-tent die avond, weet niet hoe het normaal gesproken gesteld is daar, maar nu faalden ze hard :{ Twee dj's kwamen niet opdagen en daarom gingen ze ons maar 2 uur te vroeg de deur uitwerken zonder een verklaring, daarnaast ook gewoon maar één deur opendoen zodat je een uur in de rij moet staan :')
In mijn vrienden groep ben ik de enige die Skrilex echt maar een pauper act vind... Ik kan z'n muziek echt niet waarderen en zelf looptie ook de popieopie uit te hangen, ik heb hem in Portugal gezien en heb me letterlijk 2 uur tegen de muur leunend verveeld.
Ik snap niet dat die gozer in een keer zo populair is, hij heeft 2 wel aardige tracks ( weet de namen niet ) maar de rest is echt prut...

Jammer genoeg moet ik het continue aanhoren en begin steeds meer de pest aan hem en Dubstep in het algemeen te krijgen.... :r

Zoo! Dat meost er ff uit :D
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_104648148
ik ben ook ab-so-luut niet van dubstep, dus kan me er iets bij voorstellen Sc0tTy ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 21 november 2011 @ 20:46:19 #83
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_104648196
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 20:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

:') :') :') :') :')

Daar hoef ik dus ook niet meer heen. Ben sowieso niet echt van de mosh pits, wall of deaths, etc.

[..]

Hoezo? Techno gemixed met hardstyle *O* *O* ow wacht dit was die met die andere kick.

^O^
die kick die zo rolt is zo bruut
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_104649251
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 20:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:

^O^
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:46 schreef Sethje het volgende:

[..]

die kick die zo rolt is zo bruut
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 21 november 2011 @ 20:59:06 #85
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_104649265
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

In mijn vrienden groep ben ik de enige die Skrilex echt maar een pauper act vind... Ik kan z'n muziek echt niet waarderen en zelf looptie ook de popieopie uit te hangen, ik heb hem in Portugal gezien en heb me letterlijk 2 uur tegen de muur leunend verveeld.
Ik snap niet dat die gozer in een keer zo populair is, hij heeft 2 wel aardige tracks ( weet de namen niet ) maar de rest is echt prut...

Jammer genoeg moet ik het continue aanhoren en begin steeds meer de pest aan hem en Dubstep in het algemeen te krijgen.... :r

Zoo! Dat meost er ff uit :D
Ben het helemaal met je eens. Die Scary Monsters and Nice Spirits heeft een fijne melodie, maar de momenten in zijn platen waarin het los gaat (de climaxen) zijn allemaal 13 in een dozijn. Er zijn veel betere dubstep producers die een stuk minder bekend/populair zijn....'n beetje hetzelfde dus als hardstyle.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  maandag 21 november 2011 @ 21:19:53 #86
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_104650980
Dubstep verwerkt in hardstyle/core mag van mij ook afgeschaft worden.
Af en toe is het fijn om ff te chillen nalang stamp/hakwerk, maar te vaak hoor je van die blije (wannebe)dubstep waar je liever de tent uit loopt om even later terug te komen.
The Outside Agency
  dinsdag 22 november 2011 @ 08:38:39 #87
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_104664952
Skrillex :')
Dubstep gaat dezelfde kant op als jump, veel pop-covers grote populariteit bij het publiek, nog meer cheesy producties en dan stort het weer in naar een kleinere scene.

vanaf 47.00 de NC remix van Million Miles; de intro is vet :Y, melodie lijkt wat valse noten te hebben, maar op zich loopt hij wel lekker..
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  dinsdag 22 november 2011 @ 08:58:49 #88
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_104665306
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 08:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dubstep gaat dezelfde kant op als jump, veel pop-covers grote populariteit bij het publiek, nog meer cheesy producties en dan stort het weer in naar een kleinere scene.

vanaf 47.00 de NC remix van Million Miles; de intro is vet :Y, melodie lijkt wat valse noten te hebben, maar op zich loopt hij wel lekker..
Recorded between the monitor speakers so you hear some distortion.

:') :')
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  FOK!Fotograaf dinsdag 22 november 2011 @ 09:19:11 #89
159915 -Menn0-
MNO
pi_104665613
Twijfel nu wel over Qlimax :')

Heb wel weer zin in een groot feest, ook al is het zo ziekelijk commercieel/kut publiek/enz enz...
,,/
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:46:50 #90
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_104669543
Die pullover remix van frontliner is echt zoveel matiger dan diegene die ik op mijn HD heb. Iemand heeft toentertijd Silver bullit en pullover gemashupped. :Y
DJ Zany vs. Speedy J - Pure Pullover (German Edit) die is ook vet :Y

Die eerste is jammergenoeg niet meer online te vinden :P
pi_104670127
Adrenaline sends your body, into hypersonic shock!
Tudududuuuu dududududuu *O*

Are you ready to party? party? party?

bam bam bam bam :7
pi_104671410

Yeeehaaa! Deepack klapte deze erop afgelopen Hard Classics :9~
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:07:31 #93
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_104672045
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef T-Force het volgende:

Yeeehaaa! Deepack klapte deze erop afgelopen Hard Classics :9~
Me like!
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:34:50 #94
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_104672927
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 09:19 schreef -Menn0- het volgende:
Twijfel nu wel over Qlimax :')

Heb wel weer zin in een groot feest, ook al is het zo ziekelijk commercieel/kut publiek/enz enz...
Beter bewaar je je geld voor een lijp feest.. Pandemonium ging je ook heen toch?
The Outside Agency
pi_104674070
Ik mis deze Hardstyle wel een beetje :
pi_104675240
Goed vermaakt op Hard Nation! Veel bezig geweest met filmen etcetera, maar tussen het flimen door nog goed kunnen bewegen. Weinig mensen aan de drugs, dat maakte wat mij betreft ook een heel stuk gezelliger dan gemiddeld! Het was niet zo druk, maar dat gaf niet vond ik. Leuk feestje.

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef NLS04 het volgende:
Nog mensen hier die naar XQ gaan? Ik heb er eigenlijk niet echt geld voor maar een feest ter ere van deze '2nd generation pioneers' binnen de scene wil ik ook niet missen.. :o
Ik wil er ook bij zijn. Noisecontrollers zijn denk ik wel in staat een gevarieerde avond te programmeren. Natuurlijk zijn er ook de bekende namen, maar goed. Ik ben ondertussen ook al 1.5 jaar niet meer in de HMH geweest. Heb echt zin om weer eens in die muziektempel te zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 08:38 schreef Tha_Bartman het volgende:

Dubstep vind ik op het moment echt totaal niet de moeite waard. Het gaat me te traag.

Die Million Miles remix is echt heel erg goed gedaan zeg. Echt een remix met een bak energie waar je u tegen zegt! Ook die nieuwe Dutch Master plaat (Circles) die hierin zit is wat mij betreft een prima plaatje. Ook een flinke bak energie erin.

Als ik die kaartjes voor Qlimax zie en ik hoor nu een paar goede platen.. Ik wil ook gaan!
Mixes onder de naam Khadber
pi_104676211
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef ElDani het volgende:
Ik wil er ook bij zijn. Noisecontrollers zijn denk ik wel in staat een gevarieerde avond te programmeren. Natuurlijk zijn er ook de bekende namen, maar goed. Ik ben ondertussen ook al 1.5 jaar niet meer in de HMH geweest. Heb echt zin om weer eens in die muziektempel te zijn.
Voor de minder bekenden namen/minder commerciële namen hebben we altijd nog de area boven in de HMH he :)

En sowieso: Hardstyle (en hardcore) + HMH = WIN. Zou bijna zeggen ongeacht wie er staat, maar dat is niet helemaal zo :P
Ik kan me nog wel herinneren dat ik naar XQ HHZ ging met een vreemd onderbuik gevoel. Niet echt veel zin in, line-up vond ik (toen) niet zo geweldig enzo.. Maar man man man, wat vond ik het toen vet!
  dinsdag 22 november 2011 @ 15:05:27 #98
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_104676316
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:07 schreef xXMuziekIsLevenXx het volgende:
Ja man, echt een pareltje uit de goede oude tijd
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  FOK!Fotograaf dinsdag 22 november 2011 @ 15:14:16 #99
159915 -Menn0-
MNO
pi_104676626
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:34 schreef haakon het volgende:

[..]

Beter bewaar je je geld voor een lijp feest.. Pandemonium ging je ook heen toch?
Je hebt me over gehaald, geen Qlimax!

Pandemonium is optie. Twijfel nog..
,,/
pi_104677885
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:07 schreef xXMuziekIsLevenXx het volgende:
Vertel eens, hoeveel artiesten ken jij? Dit soort nummers wordt namelijk in grote getale uitgebracht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')