Ik was eigenlijk sarcastisch, maar toch bedankt voor de verwijzing..quote:Op maandag 21 november 2011 18:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik wilde de link hier posten, maar die is uniek, dus dat ging niet. Dan maar zo:twitter:djfrontliner twitterde op maandag 21-11-2011 om 14:47:38We did it :-) thank you all for this massive support.. 20K likes on my Facebook page! It's yours:... http://t.co/FPln5ayb reageer retweet
quote:Op maandag 21 november 2011 17:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Skrillex en/of het management van Skrillex niet wou dat er iemand na hem zou draaien.
Hoezo? Techno gemixed met hardstylequote:Op maandag 21 november 2011 18:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk sarcastisch, maar toch bedankt voor de verwijzing..
In mijn vrienden groep ben ik de enige die Skrilex echt maar een pauper act vind... Ik kan z'n muziek echt niet waarderen en zelf looptie ook de popieopie uit te hangen, ik heb hem in Portugal gezien en heb me letterlijk 2 uur tegen de muur leunend verveeld.quote:Op maandag 21 november 2011 14:59 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
OH MY GOD CALL 991 NOW!!![]()
![]()
Maar dat was wel vet om een keer mee te maken! Ben geen ekte Skrillex-fan ofzo maar ik vind die feestjes waar dubstep wordt gedraaid wel super-sfeervol, hier gingen ook nog wat vrienden heen en het was niet duur. Dus vandaar dat ik erheen was gegaan. Nogal wat hitjes gehoord natuurlijk, voornamelijk van Skrillex zelf. Maar de lichteffecten (LED-lampjes en een mooie virtuele show op een scherm), sfeer (gewoon de héle zaal los, hoe vaak maak je dat mee?en er werd veel gepit maar als je weg geduwd werd dan kwamen er 3 mensen om je op te vangen en te vragen hoe het ging
) en de gezelligheid hebben het voor mij een super ervaring gemaakt
.
Paradiso was trouwens wel echt een kak-tent die avond, weet niet hoe het normaal gesproken gesteld is daar, maar nu faalden ze hardTwee dj's kwamen niet opdagen en daarom gingen ze ons maar 2 uur te vroeg de deur uitwerken zonder een verklaring, daarnaast ook gewoon maar één deur opendoen zodat je een uur in de rij moet staan
die kick die zo rolt is zo bruutquote:Op maandag 21 november 2011 20:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hoef ik dus ook niet meer heen. Ben sowieso niet echt van de mosh pits, wall of deaths, etc.
[..]
Hoezo? Techno gemixed met hardstyle![]()
ow wacht dit was die met die andere kick.
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 20:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoezo? Techno gemixed met hardstyle![]()
ow wacht dit was die met die andere kick.
![]()
quote:
Ben het helemaal met je eens. Die Scary Monsters and Nice Spirits heeft een fijne melodie, maar de momenten in zijn platen waarin het los gaat (de climaxen) zijn allemaal 13 in een dozijn. Er zijn veel betere dubstep producers die een stuk minder bekend/populair zijn....'n beetje hetzelfde dus als hardstyle.quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
In mijn vrienden groep ben ik de enige die Skrilex echt maar een pauper act vind... Ik kan z'n muziek echt niet waarderen en zelf looptie ook de popieopie uit te hangen, ik heb hem in Portugal gezien en heb me letterlijk 2 uur tegen de muur leunend verveeld.
Ik snap niet dat die gozer in een keer zo populair is, hij heeft 2 wel aardige tracks ( weet de namen niet ) maar de rest is echt prut...
Jammer genoeg moet ik het continue aanhoren en begin steeds meer de pest aan hem en Dubstep in het algemeen te krijgen....![]()
Zoo! Dat meost er ff uit
Recorded between the monitor speakers so you hear some distortion.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
Skrillex![]()
Dubstep gaat dezelfde kant op als jump, veel pop-covers grote populariteit bij het publiek, nog meer cheesy producties en dan stort het weer in naar een kleinere scene.
vanaf 47.00 de NC remix van Million Miles; de intro is vet, melodie lijkt wat valse noten te hebben, maar op zich loopt hij wel lekker..
Me like!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef T-Force het volgende:
Yeeehaaa! Deepack klapte deze erop afgelopen Hard Classics
Beter bewaar je je geld voor een lijp feest.. Pandemonium ging je ook heen toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:19 schreef -Menn0- het volgende:
Twijfel nu wel over Qlimax
Heb wel weer zin in een groot feest, ook al is het zo ziekelijk commercieel/kut publiek/enz enz...
Ik wil er ook bij zijn. Noisecontrollers zijn denk ik wel in staat een gevarieerde avond te programmeren. Natuurlijk zijn er ook de bekende namen, maar goed. Ik ben ondertussen ook al 1.5 jaar niet meer in de HMH geweest. Heb echt zin om weer eens in die muziektempel te zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef NLS04 het volgende:
Nog mensen hier die naar XQ gaan? Ik heb er eigenlijk niet echt geld voor maar een feest ter ere van deze '2nd generation pioneers' binnen de scene wil ik ook niet missen..
Dubstep vind ik op het moment echt totaal niet de moeite waard. Het gaat me te traag.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
Skrillex![]()
Dubstep gaat dezelfde kant op als jump, veel pop-covers grote populariteit bij het publiek, nog meer cheesy producties en dan stort het weer in naar een kleinere scene.
vanaf 47.00 de NC remix van Million Miles; de intro is vet, melodie lijkt wat valse noten te hebben, maar op zich loopt hij wel lekker..
Voor de minder bekenden namen/minder commerciële namen hebben we altijd nog de area boven in de HMH hequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef ElDani het volgende:
Ik wil er ook bij zijn. Noisecontrollers zijn denk ik wel in staat een gevarieerde avond te programmeren. Natuurlijk zijn er ook de bekende namen, maar goed. Ik ben ondertussen ook al 1.5 jaar niet meer in de HMH geweest. Heb echt zin om weer eens in die muziektempel te zijn.
Ja man, echt een pareltje uit de goede oude tijdquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:07 schreef xXMuziekIsLevenXx het volgende:
Ik mis deze Hardstyle wel een beetje :
Je hebt me over gehaald, geen Qlimax!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:34 schreef haakon het volgende:
[..]
Beter bewaar je je geld voor een lijp feest.. Pandemonium ging je ook heen toch?
Vertel eens, hoeveel artiesten ken jij? Dit soort nummers wordt namelijk in grote getale uitgebracht...quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:07 schreef xXMuziekIsLevenXx het volgende:
Ik mis deze Hardstyle wel een beetje :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |