Stand #2486quote:Op zondag 20 november 2011 10:08 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Wil je zelf even het punt doen, ik zit mobiel.
Stand #2486quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naam?- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
niet Lampion, wel uit Kuifje. 't is een van z'n aartsvijandenquote:Op zondag 20 november 2011 10:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Serafijn Lampion uit Kuifje? En de andere is Maharadja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
moghul?quote:Op zondag 20 november 2011 10:22 schreef outtayourleague het volgende:
is een Indiase heerserstitel. Het woord komt uit het Sanskriet waarmee grote heerser wordt aangeduid.
waren vroeger heersers over (vaak feodale) koninkrijken.
?
Stand #2486quote:
Niet gewoon maharadja?quote:
Ja, maar ik had die reeds goed beantwoordquote:
Stand #2486quote:
Bijna goed die laatstequote:Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Pakistan![]()
Uzbekistan![]()
Kazachstan![]()
Afghanistan![]()
Turkmenistan![]()
Tajikstan![]()
graag gedaan, heb je een hint voor de anderen?quote:Op zondag 20 november 2011 13:53 schreef remcoP het volgende:
sorry, ik was even aan het eten
Bedankt lubje voor het controleren van de antwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |