Dank, dank, maar teveel eer. Ik denk dat ik maar 25% gevuld heb gekregen, de rest was oogklep-halelujah geroep van jou en visje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hebt het niet 1x gezegd. Je hebt het 1.216x gezegd, en daarmee ongeveer de helft van iedere reeks te gevuld. Goed bezig man.
Als ik ook maar 1 iemand heb weerhouden om mee te doen aan dat piramidespel lijkt me het meer dan waardquote:Ik ben soms weken weg uit deze reeks omdat ik je spuugzat ben.
Lol, op GoT heb ik iets van 10 posts in de hele reeks. Meer hoefde ook niet omdat de meeste tweakers realistisch genoeg zijn om door te hebben dat bitcoin nergens heen gaat. Stuk minder blind halelujah geroep daarquote:En iedere keer dat ik een paar reacties eruit gooi begin jij weer het topic vol te spammen.
Op gathering.tweakers.net heb je hetzelfde geflikt.
Ik wacht gewoon tot ik het leven in bitcoins kan betalen!quote:Zoek een leven.
Bewaren op papier? wtf? Ik heb al een hekel aan contante euro's, laat staan aan contante bitcoinsquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
- er is een nieuwe client die zeer gebruiksvriendelijk is en nieuwe functionaliteit toevoegt, zoals bewaren op papier
Nee, hij is gedaald van 30 naar 5.quote:- de koers is omhoog gegaan van 2 naar 5 Dollar
Inderdaad. En hoe komt dat? Omdat meer en meer mensen inzien dat het nergens over gaat en stoppen met minen. -> difficulty omlaag.quote:- de difficulty zakt stevig door naar 1,100,000
Als je extreem snel tevreden bent wel jaquote:Positief genoeg.
Goed, dat is dus Whuzzquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dank, dank, maar teveel eer. Ik denk dat ik maar 25% gevuld heb gekregen, de rest was oogklep-halelujah geroep van jou en visje.
[..]
Als ik ook maar 1 iemand heb weerhouden om mee te doen aan dat piramidespel lijkt me het meer dan waard
[..]
Lol, op GoT heb ik iets van 10 posts in de hele reeks. Meer hoefde ook niet omdat de meeste tweakers realistisch genoeg zijn om door te hebben dat bitcoin nergens heen gaat. Stuk minder blind halelujah geroep daar
[..]
Ik wacht gewoon tot ik het leven in bitcoins kan betalen!
[..]
Bewaren op papier? wtf? Ik heb al een hekel aan contante euro's, laat staan aan contante bitcoins
[..]
Nee, hij is gedaald van 30 naar 5.
[..]
Inderdaad. En hoe komt dat? Omdat meer en meer mensen inzien dat het nergens over gaat en stoppen met minen. -> difficulty omlaag.
[..]
Als je extreem snel tevreden bent wel ja
Niets zo handig dan contante Euro's, kun je nog overal met terecht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:52 schreef Whuzz het volgende:
Bewaren op papier? wtf? Ik heb al een hekel aan contante euro's, laat staan aan contante bitcoins
Whehe, ja, ga zo ff zelf een transactie uitvoeren om te zien of het werktquote:Op zondag 8 januari 2012 16:40 schreef PiRANiA het volgende:
http://blockchain.info/new-transactions?format=webgl
grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
De koers op zich maakt niet zoveel uit, ik handel al enkele maanden in Bitcoins en zolang er een op- en neergaande beweging in de koers is kan je er aan verdienen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Koers weer naar de 30! Hoera.
En dan keihard naar 2 en dan hebben jullie een paar mensen veel geld gegeven. Top!
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 16 januari 2012 17:24 schreef doesd00 het volgende:
Zo ik ben er een tijdje uit geweest maar ga toch maar weer beginnen met bitcoins, zijn er nog dingen anders geworden de laatste maanden?
Is het minen nu (weer) rendabel?
Help me even om weer op de hoogte te zijn!
Heb je nou ruim 20k keer op F5 gedrukt op wikipedia?quote:
JA MAN EN LEUK DAT JE ER WEER BENT MET EEN POSITIEVE OPMERKING!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb je nou ruim 20k keer op F5 gedrukt op wikipedia?![]()
Zie hier wat bitcoin met je doet mensen!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
JA MAN EN LEUK DAT JE ER WEER BENT MET EEN POSITIEVE OPMERKING!
Jeetje, jij bent ékt grappig!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zie hier wat bitcoin met je doet mensen!![]()
Of heb ik de laatste bitcoin-capslock meme gemist?
Blij dat je de humor van bitcoin in kunt zienquote:
Als je op de header van mtgox klikt krijg je charts. Er is ook www.mtgoxlive.com , die vind ik zelf fijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:34 schreef doesd00 het volgende:
Pirania, kan jij mij wat links geven waar goede Charts etc. staan? Waar relevante info staat die ik in de gaten moet houden..
Binnenkort maar weer ff wat op me mtgox zetten
Het is toch de bedoeling dat MtGox geld naar jou overmaakt?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:44 schreef PiRANiA het volgende:
Zo, ik heb de mobiele app nu ook voor android. Ziet er goed uit.
En weer geld overgemaakt naar MtGox.
Ik had vorig jaar alles weggehaald daarquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:13 schreef malleable het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat MtGox geld naar jou overmaakt?
Hoe maak jij geld over naar mnt Gox?quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar alles weggehaald daar. Ik ga nu weer handelen, daar zal je eerst toch euro's voor nodig hebben
.
Eurotransfer ja. Creditcard kan niet (logisch, daarvan kan je terugboeken).quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:56 schreef 0033 het volgende:
[..]
Hoe maak jij geld over naar mnt Gox?
Ik heb een account en wacht nu op de 'approval', daarna Eurotransfer? Liever zou ik m'n creditcard gebruiken.
Noobvraag hoor, maar wat ben je ongeveer kwijt aan transactiekosten?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Eurotransfer ja. Creditcard kan niet (logisch, daarvan kan je terugboeken).
Geen idee. Ik had trouwens verwacht dat het geld inmiddels binnen zou zijn. Nog niet dusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:00 schreef 0033 het volgende:
[..]
Noobvraag hoor, maar wat ben je ongeveer kwijt aan transactiekosten?
Nicequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef lipjes het volgende:
collega van mij gaat ook beginnen met bitcoins
ik ben er zelf al bijna een jaar mee bezig, en nu begon hij het toch ook wel interessant te vindenquote:
Ik heb een aantal uur gemined om het stroomverbruik te meten en voor 5 euro aan bitcoins gekocht ongeveer. Die heb ik ritueel vernietigd later.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:17 schreef doesd00 het volgende:
Whuzz is gewoon een mannetje die heel spijtig heel veel geld heeft verloren met Bitcoins..
Succes!quote:Op maandag 23 januari 2012 14:10 schreef PiRANiA het volgende:
Ah, geld staat op mtgox. Koers bijhouden maar weer
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |