Moe ligt ruim te pitten en die uren vallen ook wel mee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:45 schreef quirigua het volgende:
80 minuten nu ; het heeft al heel wat geleerd, opstaan : hoe doe je dat ? Moe bemoeit zich er niet dringend mee, en toch - je zag het verband tussen die twee, direct na de geboorte, en ook nu nog. Moe heeft een rol in de eerste minuten en uren van de baby, terwijl het lijkt dat dat helemaal niet zo is.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:27 schreef Prospera het volgende:
Met die verzorger die links boven op cam 3 het kalf en moeder Saar direct na de bevalling toe sprak ging het waarschijnlijk mis.
Volgens het eerste inprentingsvermogen van het kalf zit daar de moeder.
Vandaar dat het de moeder niet volgt.
Wel even; het probleem lijkt dat het kalf de moeder niet herkent als de moeder, vanwege interventie van de medewerkers.quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:28 schreef Teslynd het volgende:
Nee, hier ook niet.
Hoe lang kan een jong zonder de eerste melk?
't diertje is net twee uur oud, ik denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken. 't Is geen pasgeboren kitten van 80 gramquote:Op zaterdag 19 november 2011 03:28 schreef Teslynd het volgende:
Nee, hier ook niet.
Hoe lang kan een jong zonder de eerste melk?
Ik heb de geboorte zelf gemist maar stonden die medewerkers niet aan de andere kant van de ruimte?quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wel even; het probleem lijkt dat het kalf de moeder niet herkent als de moeder, vanwege interventie van de medewerkers.
Die medewerker stond precies links waar de kop van Saar in je onderliggende post zit.quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb de geboorte zelf gemist maar stonden die medewerkers niet aan de andere kant van de ruimte?
Dan zou je denken dat het kleintje eerder daar zou kijken dan bij de deur, toch?
Een deur is ook een concept dat zo'n beestje verder (nog) niet snapt, die deur is verder niet open geweest?
Ah, toch op cam 1 dus en niet op cam 3, dacht ik even.quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die medewerker stond precies links waar de kop van Saar in je onderliggende post zit.
Loopt onder de tetten doorquote:Op zaterdag 19 november 2011 03:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah, toch op cam 1 dus en niet op cam 3, dacht ik even.
Waar zitten de tieten bij een neushoorn eigenlijk? Bij de voorpoten of bij de achterpoten?
KLeintje staat nu onder de buik van Saar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |