Lyon gaat Ajax vernederen denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Zelfs ik zeg: Kampioenschap is onhaalbaar.Dus dan is het ook wel zo denk ik.
Hopen dat we een puntje pakken tegen Lyon en dat we rustig een normale bestuur kunnen opzetten. En dan op naar volgend seizoen.
Nummer twee is haalbaar, dus laten we zeggen 1. AZ, 2. Ajax.
Dat zullen we Dinsdag wel zien, Lyon is zwaar overschat. En twee is optimistisch, maar zeker haalbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lyon gaat Ajax vernederen denk ik
en plek 2 is wel heel optimistisch gedacht
als Drank Vermeer opstelt word het 5-1quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zullen we Dinsdag wel zien, Lyon is zwaar overschat. En twee is optimistisch, maar zeker haalbaar.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als Drank Vermeer opstelt word het 5-1
Deed leuke dingen zeker, maar verloor ook fucking veel ballen omdat hij god dacht te zijn. Misschien verdiende Enoh hem wel.quote:
Je bent hopelijk sarcastisch, of niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ebecilio wel weer een geweldige wedstrijd
Ebecilio kan er toch ook niks aan doen dat Sulejmani geen 400 km per uur kan rennen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bent hopelijk sarcastisch, of niet?
Dus Smoofie is Ajacied af.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word hier best wel een beetje depressief van, gelukkig speelde Ebecilio wel weer een geweldige wedstrijd
[..]
Deed leuke dingen zeker, maar verloor ook fucking veel ballen omdat hij god dacht te zijn. Misschien verdiende Enoh hem wel.
Wut?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ebecilio kan er toch ook niks aan doen dat Sulejmani geen 400 km per uur kan rennen.
Eens.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Waarom die Imbecillio uberhaupt opstellen? Die idioot kan er HELEMAAL NIKS VAN.
ware woorden, kutspelerquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Waarom die Imbecillio uberhaupt opstellen? Die idioot kan er HELEMAAL NIKS VAN.
Sowieso leek alsof die wedstrijd niet eens bezig was. alsof het een training wasquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:44 schreef Geo3kant het volgende:
Gecondoleerd jongens. Moeilijke tijden.
Gaan we lopen bitchen op een letter verkeerd , als jij 'm' hem adoreert.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:39 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Cillessen. Spel op zijn minst zijn naam goed als je m adoreert!
De Boer heeft een deathwish ?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:46 schreef 16meter het volgende:
De Boer: "Hele wedstrijd gedomineerd. Ongelukkig in slotfase. Blijf vertrouwen houden in Kenneth."
Lodeiro speelde prima. Maar als je keeper ELKE wedstrijd meerdere doelpunten cadeau geeft kan je er 8 in trappen maar dan verlies je nogquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:45 schreef ForzaMilan het volgende:
Lodeiro speelde nog wel aardig opzich.
Nac was ook wel triest zelfs na 1-0 speelde ze nog met 11 man 20 meter achter de middenlijk. Helaas blijkt het uiteindelijk nog effectief te zijn ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:46 schreef S0nic het volgende:
[..]
Sowieso leek alsof die wedstrijd niet eens bezig was. alsof het een training was
De punten zijn nog steeds belangrijker dan 'JOHAN JOHAN" volgens mij?
Tadic of die aap is niet moeilijk kiezenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:46 schreef 16meter het volgende:
Ebecilio zou bij Groningen nog niet eens in de basis staan.
True, laat Cilessen maar keepen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:47 schreef King_of_cubes het volgende:
Vermeer laat gewoon in de laatste 5 minuten even 2 houdbare ballen lopen.Eruit halen volgende wedstrijd.
Dit was toch pas de 2de blunderende wedstrijd van Vermeer?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lodeiro speelde prima. Maar als je keeper ELKE wedstrijd meerdere doelpunten cadeau geeft kan je er 8 in trappen maar dan verlies je nog
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:47 schreef eight het volgende:
[..]
Dit was toch pas de 2de blunderende wedstrijd van Vermeer?
Nee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:47 schreef eight het volgende:
[..]
Dit was toch pas de 2de blunderende wedstrijd van Vermeer?
Ik vind.. of moet ik zeggen vond het een goede keeper, tegen Utrecht kon echt niet.. maar nu flik hij het weerquote:
Ook al scheelt het voetbal je iets, het is toch afgelopen voor Ajaxquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Morgen is D-Day. Het voetbal kan me weinig schelen op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |