Lyon gaat Ajax vernederen denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Zelfs ik zeg: Kampioenschap is onhaalbaar.Dus dan is het ook wel zo denk ik.
Hopen dat we een puntje pakken tegen Lyon en dat we rustig een normale bestuur kunnen opzetten. En dan op naar volgend seizoen.
Nummer twee is haalbaar, dus laten we zeggen 1. AZ, 2. Ajax.
Dat zullen we Dinsdag wel zien, Lyon is zwaar overschat. En twee is optimistisch, maar zeker haalbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lyon gaat Ajax vernederen denk ik
en plek 2 is wel heel optimistisch gedacht
als Drank Vermeer opstelt word het 5-1quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zullen we Dinsdag wel zien, Lyon is zwaar overschat. En twee is optimistisch, maar zeker haalbaar.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als Drank Vermeer opstelt word het 5-1
Deed leuke dingen zeker, maar verloor ook fucking veel ballen omdat hij god dacht te zijn. Misschien verdiende Enoh hem wel.quote:
Je bent hopelijk sarcastisch, of niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ebecilio wel weer een geweldige wedstrijd
Ebecilio kan er toch ook niks aan doen dat Sulejmani geen 400 km per uur kan rennen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bent hopelijk sarcastisch, of niet?
Dus Smoofie is Ajacied af.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word hier best wel een beetje depressief van, gelukkig speelde Ebecilio wel weer een geweldige wedstrijd
[..]
Deed leuke dingen zeker, maar verloor ook fucking veel ballen omdat hij god dacht te zijn. Misschien verdiende Enoh hem wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |