Ik ben het wel met je eens dat het wat eenvoudiger kan allemaal. Wat mij betreft gaan we dan ook meer het Bayern-model op. Met veel oud-spelers op leidinggevende posities. En natuurlijk wat experts op het gebied van financien, juridische zaken. Hoewel een Overmars/Ling of Molenaar dat ook zou moeten kunnen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:57 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Hoezo? Een man van de club die ervaring heeft met leiding geven als algemeen directeur, financiele expert uit bedrijfsleven als financieel directeur en een voetbalkenner als technische man. Wat is daar mis mee?
Nu zitten er mensen op functies die alleen aan zichzelf en hun bankrekening denken..
Precies, en dan heb je meteen je clubman en financiele/juridische. Hoewel ik van Overmars het idee heb dat hij eigenlijk alleen financieert in dat vastgoed gebeuren van hem en dat zijn partner de vastgoedexpert isquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat het wat eenvoudiger kan allemaal. Wat mij betreft gaan we dan ook meer het Bayern-model op. Met veel oud-spelers op leidinggevende posities. En natuurlijk wat experts op het gebied van financien, juridische zaken. Hoewel een Overmars/Ling of Molenaar dat ook zou moeten kunnen.
Volgens mij is dat anders een heel normale verdeling in bedrijfjes.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:53 schreef Morendo het volgende:
Dan heb je weer drie kapiteins op een schip.
Als de ledenraad dat heeft verzocht, dan is dat helemaal niet vreemd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:07 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Volgens mij is dat anders een heel normale verdeling in bedrijfjes.
Ik vind het vreemder dat een lid van de RvC op de stoel gaat zitten van een CEO en/of COO wat Cruijff doet.
De andere 4 wisten dat ook gewoon maar blokkeren hem in alles. Weg ermee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als de ledenraad dat heeft verzocht, dan is dat helemaal niet vreemd.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:26 schreef Guus Muisarm het volgende:
Je hebt die hele kutzooi zo opgelost natuurlijk als cruijffske gewoon directeur wil worden. WTF is zijn probleem dat ie het zo moeilijk speelt?
"die andere 4" blokkeren niet voor niets. Die zijn ook niet gek en weten waarschijnlijk WEL hoe een RvC werkt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:26 schreef Guus Muisarm het volgende:
Je hebt die hele kutzooi zo opgelost natuurlijk als cruijffske gewoon directeur wil worden. WTF is zijn probleem dat ie het zo moeilijk speelt?
"die andere 4" blokkeren niet voor niets. Die zijn ook niet gek en weten waarschijnlijk WEL hoe een RvC werkt.
groot, ledenraad kan direct de RvC opheffen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Morgen groot feest dus... Hoe groot achten jullie de kans de "De Vier" (plus van Gaal) morgen de deur wordt gewezen?
Ze kunnen het wel doen maar of ze de ballen ervoor hebben, let's wait and seequote:Op zaterdag 19 november 2011 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
groot, ledenraad kan direct de RvC opheffen.
Niet helemaal waar, het bestuur (Coronel, Aat en Slop) kunnen de stemming van de ledenraad afkeuren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Die Ten Have onderneemt zoiets niet zonder back-up lijkt mij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Morgen groot feest dus... Hoe groot achten jullie de kans de "De Vier" (plus van Gaal) morgen de deur wordt gewezen?
Het is afgelopen week zo geëxplodeerd dat je het niet nog een aantal maanden kan uitstellen. Door morgen de RvC níet weg te stemmen geef je ze eigenlijk de goedkeuring voor al hun acties. Dit heeft dan weer direct het gevolg dat Cruijff vertrekt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel doen maar of ze de ballen ervoor hebben, let's wait and see
quote:De ledenraad, bestaande uit 24 personen, kan in het uiterste geval adviseren om de hele raad van commissarissen te ontbinden. Die beslissing moet dan wel worden gesteund door Uri Coronel, Cor van Eijden en Joop Krant, die nog zitting hebben in het demissionaire bestuur van de club.
Ow dan heb ik dat verkeerd begrepen. Als het bestuur dat inderdaad kan afkeuren, wordt het morgen wel een heel aparte dag.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, het bestuur (Coronel, Aat en Slop) kunnen de stemming van de ledenraad afkeuren.
Als dat gebeurd staat de Arena maandagochtend in de fik vrees ik zo.
Maar wat gebeurt er dan met nummer 5 - Johan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
De RvC heeft die tweede 'r' achterover gedrukt?quote:
Nou ja, het is normaal logisch dat een bestuur uiteindelijk de beslissingen neemt. Alleen is het dubieus dat een demissionair bestuur nog een eigen mening kan hebben. Het is de vraag of ze dat gaan doen.quote:
Is niet zo heel moeilijk te begrijpen lijkt me zo. De RvC wordt ontbonden en ter zijner tijd een nieuwe aangesteld. In de tussentijd zal Johan gewoon meehelpen aan het opbouwen van Ajax, al dan niet in een officiële functie.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan met nummer 5 - Johan?
goeie grapquote:[..]
De RvC heeft die tweede 'r' achterover gedrukt?
Het feit dat iemand als Jonk (over het algemeen een vrij rustige man) vól gas geeft - wat betreft "moddergooien", lot verbinden aan Johan etc, geeft wel iets aan, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:15 schreef The_Groove het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat de ledenraad morgenochtend de RvC wegstuurt en Cruyff de overwinnaar is. Kiezen tussen Johan, Dennis en Wim of RvC en van Gaal lijkt mij een vrij makkelijke keus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |