ik las dat wel hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Check pi man, ik wist dat je het over hem had
Dit was al bekendquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:04 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)aan_zet__.html?p=1,1
[..]
Dat begrijp ik, hij is oorzaak #1 van deze bende, maar die vent is helemaal gek. Ik vraag me af of hij zich, zoals een normaal mens, wat aantrekt van supporters. Die man heeft toch helemaal niets met Ajax, man.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de supporters willen ten Have weghebben
Dit kan op allerlei soorten manieren natuurlijk
Hij doet me denken aan iemand.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, hij is oorzaak #1 van deze bende, maar die vent is helemaal gek. Ik vraag me af of hij zich, zoals een normaal mens, wat aantrekt van supporters. Die man heeft toch helemaal niets met Ajax, man.
Daarom moeten mensen uit het bedrijfsleven nooit in voetbalclubs stappen(op een enkele uitzondering na)quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, hij is oorzaak #1 van deze bende, maar die vent is helemaal gek. Ik vraag me af of hij zich, zoals een normaal mens, wat aantrekt van supporters. Die man heeft toch helemaal niets met Ajax, man.
Firefox?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan iemand.
Die Romer loopt er bij van: Ja k weet niets van voetbal af maar ik weet wel hoe je een bedrijf moet leiden. gr grquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom moeten mensen uit het bedrijfsleven nooit in voetbalclubs stappen(op een enkele uitzondering na)
Die gasten hebben geen feeling met een club, weten niet hoe de supporters zich voelen na een nederlaag of wat dan ook
Het boeit ze gewoon niet
Ja maar een voetbalclub is geen bedrijf .quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Romer loopt er bij van: Ja k weet niets van voetbal af maar ik weet wel hoe je een bedrijf moet leiden. gr gr
Inderdaad. Ik heb het al eens eerder gepost, maar als het zakelijke gedeelte door die bedrijfsmensen wordt gedaan en Cruijf samen met Hiddink de lijnen zou kunnen uitzetten voor jongens als Bergkamp, Jonk en de Boer. En de rijst van de plaatsen met de beoogde invulling van Cruijff met mannen als Winter en Molenaar... Hier in Eindhoven, maar ook in Enschede en Alkmaar halen ze opgelucht adem, dat kan ik uit ervaring vertellen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom moeten mensen uit het bedrijfsleven nooit in voetbalclubs stappen(op een enkele uitzondering na)
Die gasten hebben geen feeling met een club, weten niet hoe de supporters zich voelen na een nederlaag of wat dan ook
Het boeit ze gewoon niet
Juist. Blijkbaar snapt iedereen dit, Behalve Paul Romerquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar een voetbalclub is geen bedrijf .
Niks aan toe te voegenquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb het al eens eerder gepost, maar als het zakelijke gedeelte door die bedrijfsmensen wordt gedaan en Cruijf samen met Hiddink de lijnen zou kunnen uitzetten voor jongens als Bergkamp, Jonk en de Boer. En de rijst van de plaatsen met de beoogde invulling van Cruijff met mannen als Winter en Molenaar... Hier in Eindhoven, maar ook in Enschede en Alkmaar halen ze opgelucht adem, dat kan ik uit ervaring vertellen.
Maar een beursgenoteerde onderneming is heel erg zeker een bedrijf.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juist. Blijkbaar snapt iedereen dit, Behalve Paul Romer
thanksquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga me weer richting het PSV-topic begeven en me met de Graafschap bezig houden. Succes wensen kan ik niet uit mijn vingers krijgen, maar ik hoop wel dat de echte voetbalmensen deze Amsterdamse slag gaan winnen. Tot later
Als de contracten er al zijn kan de nieuwe RvC ze gewoon ontslaan, gaat alleen flink wat geld kosten dan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:08 schreef Breekfast het volgende:
Maar kan de ledenraad de benoeming van Louis van Gaal nog tegenhouden als ze de RvC wegsturen? Het contract is al getekend toch?
Of ze moeten het juridisch aanvechten..
dan maar veel geld uitgeven, die gasten moeten gewoon opkankerenquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als de contracten er al zijn kan de nieuwe RvC ze gewoon ontslaan, gaat alleen flink wat geld kosten dan.
Overeenkomsten kunnen niet mondeling gesloten worden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:31 schreef farscapevr8 het volgende:
nee hoor er is nu alleen een mondelinge overeenkomst en er is nog niets rechtsgeldig
Dat geeft hij ook toe..quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:34 schreef Morendo het volgende:
Ik snap niet waarom Keje niet wat hardere toezeggingen heeft geeist van de vier commissarissen die na drie maanden al beginnen te muiten tegen Cruijff. Dat is toch wel een onvergeeflijke blunder.
Dank je de koekoek. Het lijkt erop dat hij simpelweg alles (de hele revolutie) heeft verneukt.quote:
jawel alleen in dit geval zal t lastig worden helemaal gezien de deal gesloten is door een stelletje bewezen leugenaars lol.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Overeenkomsten kunnen niet mondeling gesloten worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |