Hier ben ik aan dood gegaanquote:
Ja, dat vroeg ik mij ook al af hopelijk gaan ze dit nog in de toekomst doenquote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef OverRated het volgende:
Ik kwam er dus eindelijk achter dat je gewoon Gun Game kunt spelen in een private match1 van de weinige dingen die ik leuk vond aan BO.
Maar waarom niet in de gewone lobby?
Eigen schuldquote:Op maandag 21 november 2011 23:57 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ben je zo lekker aan het rushen 29-3 gaat de hele motherfucking tegenpartij campen als teven.
Dome en Nuketown zijn totaal verschillend. Snap niet dat iedereen vind dat ze op elkaar lijken terwijl de enige overeenkomst is dat ze beide klein zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 23:22 schreef vandermar het volgende:
Ik weet niet wat het is maar ik beleefde meer plezier aan black opskomt vooral omdat ik firing range zo geweldig vond en Nuketown ook. Dat mis ik aan MW3, een map als firing range. Dome komt in de richting maar lang zo goed niet.
Beide zijn ze klein en dat is inderdaad de enige overeenkomst. Alleen waren de spawns in Black ops veel relaxter en daardoor vind ik blops beter spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dome en Nuketown zijn totaal verschillend. Snap niet dat iedereen vind dat ze op elkaar lijken terwijl de enige overeenkomst is dat ze beide klein zijn.
Hardhat en Mission.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:17 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is jullie favoriete map eigelijk?
Ik vind Mission en Dome echt baas
Valt allemaal wel mee hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:13 schreef Lucaas het volgende:
Zowat alle maps in MW3 zijn gewoon klein.
Rapid firequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:20 schreef KoningStoma het volgende:
De MK14 heeft een lage cap, waardoor je niet snel kan schieten zoals met de FAL in MW2. De MK14 is poep.
Het is geen gayfare.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:34 schreef KoningStoma het volgende:
En daarnaast ziet het wapen eruit als een gedrocht. Dat is al genoeg om hem te laten liggen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij loopt er zo bij.
[ afbeelding ]
Als je grote maps wilt moet je BF3 gaan spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:51 schreef FUUUU het volgende:
Dome en Hardhat![]()
![]()
Snap niet wat mensen zo geweldig vinden aan maps die zo klein zijn en waar in je rug worden gekilled door mensen die achter je spawnen. Iedereen hier klagen over spawns maar wel kleine maps aanbidden.
Keihard in je gayfare poeperd!!!!quote:
Liever slangenprintje op mn gun dan slangenprintje op mn thong...quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:01 schreef KoningStoma het volgende:
Jullie hebben gewoon geen smaak. Jullie doen zeker ook dat mooie slangenprintje op jullie wapens?
Als Vegeta dit zou zien he.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:03 schreef BzP het volgende:
[ afbeelding ]
Strevend naar de superguido status!
Schiet dat nou makkelijk als je hand in hand door het veld huppelt met je holmaat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:01 schreef KoningStoma het volgende:
Jullie hebben gewoon geen smaak. Jullie doen zeker ook dat mooie slangenprintje op jullie wapens?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:01 schreef KoningStoma het volgende:
inderdaad hahahaah wat een autist zat ik te denkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:05 schreef killfrenzy het volgende:
[..]![]()
Dat jij je daar druk om maakt.
Omdat je comments gay zijn en autistische trekjes hebbenquote:
Als jij mijn uitlokkende berichtjes zo wil interpreteren dan is dat goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef BzP het volgende:
[..]
Omdat je comments gay zijn en autistische trekjes hebben
Hey dat idee krijg ik ook altijd wanneer ik weer eens posts van jou voorbij zie komenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef BzP het volgende:
[..]
Omdat je comments gay zijn en autistische trekjes hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |